Recenze

10 Majitel

Opel Omega 2,5 DTi Caravan Sport

8.68 Uživatelé

Hodnoceno: 22× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Opel Omega, foto 1 Opel Omega, foto 2 Opel Omega, foto 3 Opel Omega, foto 5 Opel Omega, foto 6 Opel Omega, foto 7 Opel Omega, foto 8 Opel Omega, foto 9
Opel Omega, foto 10 Opel Omega, foto 11 Opel Omega, foto 12 Opel Omega, foto 13 Opel Omega, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta milášek Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:107000 tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2497 / 145 * / 380 * / 216 * počet rychlostí: 5 převodovka: automatická / 17 * pohon kol: zadní

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "kratein".

Když jsem loňského roku prohlížel své auto stejné značky jen starší výroby a viděl jak den ode dne stárne víc a víc, rozhodl jem se, že si koupím novější model. Po půlročním pátrání jsem objevil tohohle krasavce. Neváhal jsem ani minutu a vyrazil do autobazaru Tomica car v Brně. Jak jsem ho spatřil bylo mi jasné, že je to láska na první pohled. Vzal jsem si tehdy i mechanika, který auto prohlédl, majitel autobazaru s námi vyjel na zkušební jízdu a byla tu láska i na druhý pohled. Pak už jen sepsání kupní smlouvy a hurá domů. Novinkou pro mě byla automatická převodovka. Opravdu velký nezvyk pro někoho, kdo je sžitý s kvedlačkou (rozuměj s řadící pákou). Potřeba zařadit si rychlost sám byla velmi nutkavá, ale přeci jen po několika kilometrech jízdy jsem se začal soustředit na možnosti, které nabízí 5 - ti stupňová automatická převodovka. První poznatek byl ten, že "automat" byl pomalejší než "klasika", při předjíždění opět prodleva s kterou jsem se musel naučit počítat a v neposlední řadě absence spojkového pedálu. Nicméně díky tomu mi ubylo "práce" a já se začal porozhlížet na co všechno jsou ty "čudlíky" na přístrojovce. Tak jsem už cestou domů objevil automatickou dvouzónovou klimatizaci, navigaci, autotelefon, tempomat, ale zdaleka to nebylo vše. Po příjezdu domů a pročtení manuálu jsem zjistil, že ve výbavě jsou i couvací a dešťové senzory, automatická uzávěrka bez které by asi za horších adhezních podmínek byl rozjezd při přemíře výkonu docela problém , systém EDS, který pomůže v případě krizové situace, i když není všemocný vždyť fyzikální zákony platí i pro něj, přídavné naftové topení, které samo zapíná po nastartování při poklesu teplot pod 0°C a ohřívá vodu v motoru takže se rychleji prohřívá a topí dříve.

Silné stránky

Je to prostor jak na předních sedadlech tak zadních a v kufru.Výkon motoru po úpravě

Slabé stránky

Vyšší spotřeba která je dána automatickou převodovkou.
Snížený podvozek,který není moc vhodný na Vysočinu.
Naftové topení, které se nedá samostatně ovládat

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím jediné, měnily se tyčky předního stabilizátoru a přední tlumiče po projetí neoznačené vyfrézované díry na silnici vzaly za své.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Ty nejlepší, umožněna prohlídka mechanikem, dostatečně dlouhá zkušební jízda, možnost prověření automatu ve všech režimech.

Steinmetz

Auto bylo tuningováno u firmy Steinmetz úpravvou motoru výkon zvýšen na 197k kroutící moment se zvýšil na 380nM. Snížený sportovní podvozek litá kola 7,5x17 s pneu 235/45, uprava brzd. Na všechny tyto úpravy mám doklady a certifikáty TUV.
Konečně můj milášek vypadá trochu lépe,po montáži předního spojleru,prahú,stříšky a zadního nárazníku do kterého jsem nechal umístit duální výfuky.Všechny tyto díly jsem si sehnal sám a pak začala anabáze s tím kdo to namontuje a trochu doupraví podle mých představ.V okolí mého bydliště jsem nikoho nesehnal a pokud ano tak se jim do toho moc nechtělo.Až v Hradci Králové u firmy Revilo se na mě usmálo štěstí a po domluvě jsem auto přistavil a úprava dopadla k mé naprosté spokojenosti.Dále jsem potáhl madla dveří karbonovou fólií taktéž středový panel a okolí budíků.Ty jsou polepeny bíle s červeno modrým podsvícením.Na předních dveřích je nalepena bezpečnostní fólie a na zadních tmavá.Dále jsem zabudoval čtečku otisků prstů z důvodů bezpečnosti a ovládání přes telefon.Do motorového prostoru jsem namontoval sportovní filtr a velký intercooler před chladič.Tak to je zatím asi vše ale pár vylepšení ještě udělám.

 

Novinky v recenzi

25.9.2008 00:00

Úprava vzhledu montáží spojlerů a prahů.


Další vozy Opel Omega



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
8
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
8

Tvrdší sportovní podvozek.

provozní náklady
10
náhradní díly
10
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Rozbitá držka a odřená kolena. Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 přináší sladké vzpomínky

Rozbitá držka a odřená kolena. Tony Hawk’s Pro…

Nostalgie je mocná čarodějka a u videoher to platí dvojnásob. Jen málokterý dospělý pařan neprožil mládí nebo…

Kosmetička si po dvou dětech nechala spravit prsa v Turecku: Upadla jí bradavka!

Kosmetička si po dvou dětech nechala spravit prsa v…

Z těchto snímků se „zvedne nejeden kufr“. Cherrise Massayová (23) ze Salfordu v Manchesteru podstoupila operaci…

 

iSport.cz

Schick proti „svým“ šokoval parádou. Krásný gól mu ale zhatil ofsajd

Schick proti „svým“ šokoval parádou. Krásný gól mu…

Trefil se, ale bývalý klub nedorazil. Gól Patrika Schicka, nového útočníka Leverkusenu, do sítě Lipska nebyl za…

Trpišovský slaví ligovou výhru č. 100! Pořád si připadám jako začátečník

Trpišovský slaví ligovou výhru č. 100! Pořád si…

Do první ligy vstupoval teprve v létě 2015, už teď si ale připisuje výhru číslo 100. Za pouhých 165 zápasů...…