Recenze

8 Majitel

Mercedes-Benz S

9.11 Uživatelé

Hodnoceno: 12× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz S, foto 1 Mercedes-Benz S, foto 2 Mercedes-Benz S, foto 3 Mercedes-Benz S, foto 4
 

Technické info

Přezdívka auta medved Rok výroby 2009 Koupeno ojeté najeto [km]:13000 palivo: nafta počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3200 výkon [kW]: 173 kroutící moment [Nm]: 540 maximální rychlost [km/h]: 245 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 11

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ex_midla".

Koupeno jako pracovní auto - mobilní kancelář, prostorné, pohodlné s velkým dojezdem. Vybíral jsem z Mercedes S-class a Audi A8. Vzhledem k doběhu staršího modelu A8 a nástupu nového a z mnoha dalších důvodů jsem dal přednost Mercedesu.

U nás to není takovým zvykem ale vozy této kategorie, navíc v prodloužené verzi, nejsou určeny vyloženě pro požitek z řízení ale spíše jako pohodlný dopravní prostředek užívaný hlavně ze zadních sedaček což je i můj případ.

Vozy VW group přiznám se moc nemusím, mám špatné zkušenosti s VW Touareg V10 (trvale v servisu)) i Audi Q7 (vybíjení baterie apod.). V Audi A8 jsem nicméně nikdy nejel ale Mercedes na mě působí subjektivně jako mnohem pohodlnější a luxusnější auto.

V cenové kategorii kolem 1.5mil s DPH je nicméně možné koupit mnohem výkonnější A8 4.2TDI s podobným nájezdem jako MB S320 CDI 4MATIC. I přesto jsem dal přednost Mercedesu.

BMW řady 7 jsem měl v předchozí generaci a novou moc nemusím. Lexus je předražený a jeho interiér je pro mě osobně hnusný.

Silné stránky

Pohodlí - jednoznačně podvozek ze kterého je cítit historie třídy S. Měl jsem celou řadu aut ale Mercedes třídy S je jednoznačně nejpohodlnějším vozem.

Interier - interier třídy S se mi hodně líbí. Zvolil jsem trochu nepraktickou ale moc pěknou kombinaci velmi světlé téměř bílé kůže.

Ovládání - před Skem jsem měl před pár lety MB třídy E a ovládání je až na systém Command stále stejný, intuitivní, jednoduchý, nejlepším příkladem je ovládání aktivního tempomatu Distronic plus jedním "mávnutím" páčky se téměř dá přejet Prahu, auto samo brzdí, rozjíždí se, nic se nemusí nastavovat.

Jízda - mohu porovnat s BMW 750L (E65), v BMW jednoduše není příjemné jet delší dobu rychlostí řekněme nad 210-220 km/h a více. BMW působí nervozné a až moc komunikativně. Oproti tomu řízení Sclasse je krásné tuhé a není rozdíl v řízení a soustředění na jízdu v rychlostech 160 Km/h nebo 240 km/h.

Slabé stránky

Nelze říct že 320 CDI má slabé stránky nicméně tři poslední auta jsem měl V8 benzín s výkonem kolem 400-500 koní a charakteristice dieselu jsem odvykl. Čekal jsem trochu svižnější auto a menší spotřebu. Nicméně na podmínky dlouhých přesunů po dálnici průměrnou rychlostí >200Km/h ideální auto (jen se na těch 200 Km dostává trochu déle a pak už se mu moc nechce).

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto koupené jako předváděcí od MB dealera v Německu, rok staré s minimálním nájezdem a žádným servisem. Před samotnou koupí prodejce provedl všechny záruční opravy/svolávací akce. Jednoznačně skvělý servis a jednání.

 


Další vozy Mercedes-Benz S



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:






Blesk.cz

Na vrcholu byli na vrcholku hory! Souložící pár zachytila kamera ve výšce 2 km

Na vrcholu byli na vrcholku hory! Souložící pár…

Zamilovaný páreček vyrazil na výlet do hor v rakouském národním parku Nock Mountains. Chladný vítr ani nadmořská…

Levný plyn je vyšel pěkně draho: Senioři naletěli »lákavé« nabídce dealerů! Co radí Ombudsman Blesku?

Levný plyn je vyšel pěkně draho: Senioři naletěli…

Stejně jako mnoho dalších seniorů, i manželé Lindnerovi podlehli »lákavé« nabídce levnějších energií. Jenže……

 

iSport.cz

Profily etap na Tour de France 2021: start v Bretagni, 2x na Mont Ventoux

Profily etap na Tour de France 2021: start v…

Závodní bubliny týmů zůstávají, co se ale u 108. ročníku Tour de France znovu alespoň přiblížilo dřívějším…

EURO v číslech: smolaři Poláci i galantní Češi. Souček mezi maratonci

EURO v číslech: smolaři Poláci i galantní Češi.…

Základní skupiny EURO 2020 jsou za námi, oddělily zrno od plev. Třicet šest odehraných zápasů poskytlo dobrou…

 

Reflex.cz

Vladimír Pikora: Nová normalizace! Svobody bylo moc, co nezakážou, to zdaní a prozíraví už utíkají

Vladimír Pikora: Nová normalizace! Svobody bylo moc,…

Hodně lidí začíná říkat, že politika se už nedělí na levici a pravici, a asi mají pravdu. Přečetl jsem si totiž…

Řídit stát jako traktor. Stáhněte si plukovníka Šlachtu zdarma jako plakát Reflexu

Řídit stát jako traktor. Stáhněte si plukovníka…

Pučem na Úřadu vlády kdysi umetl cestičku do politiky Andreji Babišovi. Dnes tam chce bývalý traktorista a…