Mazda MX-5 (2003)
12.6.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Joe_ST". Mazda MX5 je vybavena samonosnou karoserií typu otevřený roadster se dvěma sedadly pro posádku.…
Mazda MX-5 (Joe_ST)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "Joe_St-not logged" [193.165.71.XXX] 22.06.07 11:06
« rozpera
v aute byla original rozpera (z Hofu to auto prijelo s podvozkem Sport, takze je tam uz z vyroby) ale tato originalni neni slucitelna s kompresorem, takze musela ven. Mam ji v garazi :-(( JR vyrabi specialni rozperu ktera tam jde i s tim mechanickym dmychadlem :-)))) jinak kompresor je bajecna vec, prebytek vykonu tam neni, auto neni premotorovane, je to tak akorat co si to zaslouzi, jezdil jsem i v autech upravenych ostravskym Larosem s turbem a tohle je pro bezny provoz vyrazne lepsi, je to plynulejsi nastup toho vykonu, on ten kompresor se stejne musi roztocit tak k 2500 rpm aby to mel tu silu zadek utrhnout, takze s rozumnou nohou na plynu pohodicka.... ted me prekvapila spotreba, pri rozumne jizde sla za 7.7l coz je bajecny na 200 koniku :-)))))) -
neregistrovaný: "Joe_St" [193.165.71.XXX] 22.06.07 11:02
« rozpera
v aute byla original rozpera (z Hofu to auto prijelo s podvozkem Sport, takze je tam uz z vyroby) ale tato originalni neni slucitelna s kompresorem, takze musela ven. Mam ji v garazi :-(( JR vyrabi specialni rozperu ktera tam jde i s tim mechanickym dmychadlem :-)))) jinak kompresor je bajecna vec, prebytek vykonu tam neni, auto neni premotorovane, je to tak akorat co si to zaslouzi, jezdil jsem i v autech upravenych ostravskym Larosem s turbem a tohle je pro bezny provoz vyrazne lepsi, je to plynulejsi nastup toho vykonu, on ten kompresor se stejne musi roztocit tak k 2500 rpm aby to mel tu silu zadek utrhnout, takze s rozumnou nohou na plynu pohodicka.... ted me prekvapila spotreba, pri rozumne jizde sla za 7.7l coz je bajecny na 200 koniku :-)))))) -
"-- skrytý --" 22.06.07 00:33
« parada
pozeram, ze zaklad mame rovnaky 1.8 5speed
ako sa jazdi s tym kompresorom? neni to v nizkych otackach moc zive na zadku? myslim tym prival vykonu pri rozbiehani, prip. kontrola zadku plynovym pedalom v zakrutach.
inak mas tam aj rozperu? neviem ci som prehliadol.. rozmyslam, ze by som ju vystuzil, len zatial som nenasiel nikde v ponuke (okrem stranok v us a uk..)
davam 10 -
"-- skrytý --" 17.06.07 10:16
« TO ALL:
diky za pochvalu a diky za kritiku predku :-))))
takze jasnacka: TO OSKLIVE CERNE na predku je opravdu vinylovy kryt ktery chrani naraznik pred kaminky a hmyzem. je to vecicka asi za $59 USD a je to sice velice prakticke, ale ta estetika... navic z toho jdou i o 100% lepe umyt mouchy.... jinak jde asi o 4 minuty, sundat nebo nandat tuhle maskaradu. Bez ni to vypada opravdu lepe. Vzhledem ke snizeni auta asi kazdy kdo ma nizsi pera vi o cem mluvim, zda se mi, ze s kazdym centimetrem niz k asflatu je asi tak 20x vic kamenu a veci odletavajicich od aut pred vami, popr. z protismeru....tak proto a komu se to CERNE nelibi tak pardooon.... je to tam opravdu abych nemusel po kazdem lete lakovat naraznik a kapotu.
k tomu KOMPRESORU nikoliv turbu jak tu nekdo psal: mechanicky kompresor na bazi Lynsholmova kompresoru, napojeny na remenici na cerpadlem serva. Instalace mi trvala cca od 9 rano do 16 hod pak Miatka zavrcela a od te doby jsem s tim nic nedelal, krom cca po 500km dotazeni klinoveho remenu.
ZAPADNI SLOVENSKO: ano :-))) ridil jsem modrou Premacy ;-)))) bohuzel jsem hned v sobotu musel do Piestan pracovne takze neslo vyrazit s MXkem.
co se tyka tech doplnku jsou kupovane v USA na webu ww.miatamania.com jsou tam i ceny atd.... ten shop provozuje Moss Motors , prodavaji i na jina auta. ted prave maji nejaky Maintenance na Webu, ale brzy to pujde.
inak tu povodnu rozperu - nechcel by si ju predat?