Renault Clio (1995)
31.1.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Vili.s". Vždycky jsem měl vysokooktanový benzín v krvi a tak když jsem zdědil po tátovi Fiat Punto…
Renault Clio (Vili.s)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 02.02.08 09:18
« Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!
Ty myslíš tu bájnou R5Turbo s motorem za sedačkama,kde samozřejmě V6" je nástupcem"po ní...On myslel zřejmě,ale též 5Turbo,s motorem v předu a výkonem osekaným na 115ps...(5Turbo s motorem vzadu"první měli výkon myslím okolo 145ps a ty poslední jakoby phase2",měli myslím 165ps,také větší turbo,mezichladič a další vychytávky)Zajímavé je,že nejvíc vítěztví v rally si připsali s Jeanem Ragnottim na Monte Carlu..Mý dva přátelé měli tu čest závodit s těma 5kama"turbo a motorem vpředu,výkony byli po zásahu fa Alpine" až 160ps,při váze pod 900kg masakr!!!Já se po odlehčení a jednotce dostanu na 187-190ps na tunu,to je podobné:))) -
neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 02.02.08 09:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!
Já to mám se Sportem,jestli si dobře vybavuju..
1-okolo 65
2-115-118
3-145-150
4-180-185
5-235-238
Po tom co tam budu dávat v březnu sport.řídící jednotku od Renaultsportu se vše posune dál 5ku budu řadit dokonce cca ve 200km/h ta vydrží min do 245km/h,kamaridovi to s ní jelo,až 260km/h,ale má tam víc úprav...viz video you tube:clio rs top speed"(to je on),dám vám sem pod tohle ještě odkaz jak to vypadá,jen po přidání té jednotky g.N"...od Renaultu -
tobi 02.02.08 00:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!
Ja ani netusim jak to vlastne delam, kdyz mam ostrej rozjezd...je to tak automaticky, ze ani netusim co mi tam ty rucicky ukazujou >:D sprinty sem nejak moc nezkousel, ale co se tyce zprevodovani, tak to je docela prijemny.
1-65
2-110
3-? takhle moc uz to potom netocim :-)
Hlavne tenhle přeplňovanej motor je prima v tom, že pokud to moc netocis hnedka na zacatku, tak se to trochu rozjede a teprve potom se chytne turbo, takze na suchu to hrabe minimalne a je to rychlejsi nez hrabacky na zacatku.
-
tobi 02.02.08 00:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!
To neni ani tak o zprevodovani, ale o tom, ze kdyz mas silny auto, tak to proste bude vic hrabat...samozrejme vetsinu toho delaj kola a gumy. V zime hrabou vsichni co nemaj protikluz, ale na mokru ti to se silnejsim autem taky obcas ujede ikdyz nechces :-) -
Fremen 02.02.08 00:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!
Aha, pokud je to dobře zpřevodovaný, že to neprokluzuje při každým rozjezdu, tak to jsem rád. Právě jsem vzpomněl, třeba na zimu, kdy je např. mokro a to pak hrabe spousta předokolek na semaforech atd. a myslím, že ani nechcou. Já už si na to dávám dávno pozor. Pneu je drahý. No a spotřeba, jak tady píšete, by na mě byla asi už moc, he he. Zatím jsem chudej student a stačí mi těch mých 7l/100. Víc bych asi nesnesl. Uvidíme časem. -
"anonym" [78.136.146.XXX] 01.02.08 23:42
« Re: Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!
jj,na mokru a na snehu to je hnus,ale na sprintu na suchu si pekne nohou nastavim 3000 a pak to pekneproslapnu tak,aby si to hrablo,ale ne do omezovace a take nesmi klesnout..a pak je to raketovej odpich a s timhle autem je snadny chytit grif ;-) -
tobi 01.02.08 23:13
« Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!
spíš asi myslel jak je to s prokluzem...ja mam problem, ze v zime nebo na mokru je perdni nahon proste nic moc...mam 147kW a to je dost tezky se rozje ostrejc ale tak, abych nehrabal :-)
Docela bych to chtel srovnat. Mam sice silnejsi motor, ale zase tezsi auto a jinak zprevodovany. -
"-- skrytý --" 01.02.08 22:25
« Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!
ma pravdu,protoze na spravnych letakach i na sprintech mam rozjezd bezkonkurencne nejrichlejsi se srovnatelnyma karama a i s tema,co me nakonec porazej to casto vypada tak,ze jim na startu ujedu a chytej me az nekde koncem(nemluvim o 500 konovych obludach a tak)fakt rozjezd skvele zvladatelnej!jen si to zkusit -
neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 01.02.08 21:46
« Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!
takže 10:))Mě žere sportík"takhle,normál jízda 8litrů,svižná 10litrů,30minutovej hardcore za 15litrů na sto",momentálně mi ukazuje palub.PC průměr 8,7l(a to vždy,když vyjedu,na spotřebu nejezdím:)...myslím,že,při tom výkonu auta,je spotřeba moc dobrá...další super stránka těchto aut... -
neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 01.02.08 21:40
« Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!
V rozjezdu problém vůbec nehledej,vše budeš dělat intuitivně" nějak samo,až tě auto úplně pohltí:):):)ne taky jsem se tohodle bál u Sportu"a díky tomu,že krouták vrcholí"ve vyšších otáčkách"žádné časté výměny pneu vůbec nehrozí,rozjíždění je úplně v klidu... :-! -
Fremen 01.02.08 21:33
« Ať žije nástupce R5 Turbo!
Čao. Tohle auto je doopravdy paráda. Mám rád podobný styly designu se silným motorovým potenciálem, kdy není poznat, co se skrývá pod kapotou. Něco podobnýho bych chtěl jednou mít, i když asi ne tak "přemotorovanýho" :P. Ne, dělám si srandu. Asi bych se bál ceny a dostupnosti míň běžných dílů a taky toho, že bych musel často měnit přední pneu. Musí být docela problém se rozjíždět bez prokluzu předku:(. Za kolik se dá jezdit s lehkou nohou ve standartním Williamsu, tzn. úprav? -
tobi 01.02.08 20:25
« no
Auticko na blbnuti super, s takovejma rozmerama a vahou to musi skevle sedet, sice bych v tom nechtel jet na nejakou delsi cestu nebo dovolenou, ale o tom tohle auto neni.
Panove s chrochtakama maji sice spotrebu 5l/100 ale zase nikdy nezazijou pozitek ze sportovni jizdy :-) co si budem povidat. Proste mrstny auto je super a neni to o tom se dopravit z bodu A do bodu B.
hodnotim 9-10-10 a ta 9ka je jenom za ty neony a vyndanej katalyzator...