Diskuse

Renault Clio (1995)

31.1.2008

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Vili.s". Vždycky jsem měl vysokooktanový benzín v krvi a tak když jsem zdědil po tátovi Fiat Punto…

 

Renault Clio (Vili.s)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.08  12:34

    « Re: můj nesplněný sen

    Už jsou dole delší dobu,tak jsem tedy smazal i fotku:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Fremen

    Fremen 02.02.08  12:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    Ano, máš samozřejmě pravdu, ale např. krátká jednička bude mít přece jen vyšší tendenci k rychlému nárustu otáček a tak i potenciálnímu protočení kol. Stejně tak velkou roli hraje pneu, váha auta, výkon motoru, kdy má motor nejvyšší krouťák a výkon atd. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Fremen

    Fremen 02.02.08  12:27

    « Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    Přesně tak, měl sem na mysli druhou generaci R5Turba. Tzn. s karosérií, co mám já. To starý Turbo s motorem vzadu je něco zcela jiného a stavělo se to myslím jen kvůli homologaci na rally.
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 02.02.08  12:12

    « můj nesplněný sen

    Dobře si pamatuju dobu, kdy Frank Williams ohromoval svět svými monoposty Williams- Renault s piloty jako Mansel, Prost, Hill, Coulthard, Villeneuve a Senna(+). Pak přišlo tohle auto, dárek všem, nejenom renaultistům. Měl jsem tu možnost se s ním projet v Německu, mé dojmy vystihuje tvoje recenze...
    Jen ty neony na tvém autě jsou úlet, koukám na to jinak, není to obyčejný Glof nebo Astra, je to Clio Williams, a mělo by zůstat v originálním stavu, to samozřemě neplatí o zvýšení výkonnu...
    Já dal na Range Rover kola 22", nelíbily se tady skoro nikomu, tak jsem je sundal. Neony ti tady taky moc lidí asi nepochválí. Je to sporťák, né cirkus...
    Doufám, že se nezlobíš, a rozumíš.
    Dávám 10, je to pro mě jedno z nejkrásnějších aut světa! :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [78.136.132.XXX] 02.02.08  10:51

    « Re: Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    nezalezi na tom,kolik se toho proda,ale jak velka,nebo mala je serie a jake ma oproti zakladu ozvlastneni!!!!navic 1.8 16V je *!je to jen uboha atrapa!svezl jsem se v obou a 1.8 je jen UPRAVA williams..je jen postavena z nahradnich dilu na williams!Ale 2.0 sjela uz takhle z linky!nekomu je to jedno,ale postav 1.8 proti 2.0 a uvidis ten rozdil..nejde jen o tech 10 koni!1.8 na 2.0 nikdy nemela a mit nebude
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ojo" [88.146.207.XXX] 02.02.08  10:03

    « Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    ta s motorem v predu ma 127 koni(firemni katalog) a tu s motorem vzadu maji v muzeu v Lanech.
    10 koni navic oproti 1,8 16V neni zas tak moc. a ze je to rarita? avantimu se prodalo daleko min, a clio V6, ktery vidim kazdy den, jeste min
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.08  09:22

    « Po jednotce g.N"by Renaultsport"

  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 02.02.08  09:18

    « Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    Ty myslíš tu bájnou R5Turbo s motorem za sedačkama,kde samozřejmě V6" je nástupcem"po ní...On myslel zřejmě,ale též 5Turbo,s motorem v předu a výkonem osekaným na 115ps...(5Turbo s motorem vzadu"první měli výkon myslím okolo 145ps a ty poslední jakoby phase2",měli myslím 165ps,také větší turbo,mezichladič a další vychytávky)Zajímavé je,že nejvíc vítěztví v rally si připsali s Jeanem Ragnottim na Monte Carlu..Mý dva přátelé měli tu čest závodit s těma 5kama"turbo a motorem vpředu,výkony byli po zásahu fa Alpine" až 160ps,při váze pod 900kg masakr!!!Já se po odlehčení a jednotce dostanu na 187-190ps na tunu,to je podobné:)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 02.02.08  09:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    Já na sněhu s ním nejezdím:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 02.02.08  09:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    Já to mám se Sportem,jestli si dobře vybavuju..
    1-okolo 65
    2-115-118
    3-145-150
    4-180-185
    5-235-238
    Po tom co tam budu dávat v březnu sport.řídící jednotku od Renaultsportu se vše posune dál 5ku budu řadit dokonce cca ve 200km/h ta vydrží min do 245km/h,kamaridovi to s ní jelo,až 260km/h,ale má tam víc úprav...viz video you tube:clio rs top speed"(to je on),dám vám sem pod tohle ještě odkaz jak to vypadá,jen po přidání té jednotky g.N"...od Renaultu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.08  01:01

    « Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    R5 Turbo byla mid-engined,motor místo zadních sedaček takže Willy není nástupce R5T,ale Clio V6,podle mě,teda
  • « 00 Reagovat !

    foto tobi

    tobi 02.02.08  00:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    Ja ani netusim jak to vlastne delam, kdyz mam ostrej rozjezd...je to tak automaticky, ze ani netusim co mi tam ty rucicky ukazujou >:D sprinty sem nejak moc nezkousel, ale co se tyce zprevodovani, tak to je docela prijemny.
    1-65
    2-110
    3-? takhle moc uz to potom netocim :-)
    Hlavne tenhle přeplňovanej motor je prima v tom, že pokud to moc netocis hnedka na zacatku, tak se to trochu rozjede a teprve potom se chytne turbo, takze na suchu to hrabe minimalne a je to rychlejsi nez hrabacky na zacatku.
  • « 00 Reagovat !

    foto tobi

    tobi 02.02.08  00:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    To neni ani tak o zprevodovani, ale o tom, ze kdyz mas silny auto, tak to proste bude vic hrabat...samozrejme vetsinu toho delaj kola a gumy. V zime hrabou vsichni co nemaj protikluz, ale na mokru ti to se silnejsim autem taky obcas ujede ikdyz nechces :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Fremen

    Fremen 02.02.08  00:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    Aha, pokud je to dobře zpřevodovaný, že to neprokluzuje při každým rozjezdu, tak to jsem rád. Právě jsem vzpomněl, třeba na zimu, kdy je např. mokro a to pak hrabe spousta předokolek na semaforech atd. a myslím, že ani nechcou. Já už si na to dávám dávno pozor. Pneu je drahý. No a spotřeba, jak tady píšete, by na mě byla asi už moc, he he. Zatím jsem chudej student a stačí mi těch mých 7l/100. Víc bych asi nesnesl. Uvidíme časem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [78.136.146.XXX] 01.02.08  23:42

    « Re: Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    jj,na mokru a na snehu to je hnus,ale na sprintu na suchu si pekne nohou nastavim 3000 a pak to pekneproslapnu tak,aby si to hrablo,ale ne do omezovace a take nesmi klesnout..a pak je to raketovej odpich a s timhle autem je snadny chytit grif ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto tobi

    tobi 01.02.08  23:13

    « Re: Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    spíš asi myslel jak je to s prokluzem...ja mam problem, ze v zime nebo na mokru je perdni nahon proste nic moc...mam 147kW a to je dost tezky se rozje ostrejc ale tak, abych nehrabal :-)

    Docela bych to chtel srovnat. Mam sice silnejsi motor, ale zase tezsi auto a jinak zprevodovany.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.08  22:25

    « Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    ma pravdu,protoze na spravnych letakach i na sprintech mam rozjezd bezkonkurencne nejrichlejsi se srovnatelnyma karama a i s tema,co me nakonec porazej to casto vypada tak,ze jim na startu ujedu a chytej me az nekde koncem(nemluvim o 500 konovych obludach a tak)fakt rozjezd skvele zvladatelnej!jen si to zkusit
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 01.02.08  21:46

    « Re: Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    takže 10:))Mě žere sportík"takhle,normál jízda 8litrů,svižná 10litrů,30minutovej hardcore za 15litrů na sto",momentálně mi ukazuje palub.PC průměr 8,7l(a to vždy,když vyjedu,na spotřebu nejezdím:)...myslím,že,při tom výkonu auta,je spotřeba moc dobrá...další super stránka těchto aut...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 01.02.08  21:40

    « Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    V rozjezdu problém vůbec nehledej,vše budeš dělat intuitivně" nějak samo,až tě auto úplně pohltí:):):)ne taky jsem se tohodle bál u Sportu"a díky tomu,že krouták vrcholí"ve vyšších otáčkách"žádné časté výměny pneu vůbec nehrozí,rozjíždění je úplně v klidu... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.08  21:38

    « Re: Ať žije nástupce R5 Turbo!

    no pry cca za 8,ale ja jezdim po dalnici 90km/h 100km za 300Kč :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…