Ford Focus (2006)
13.6.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "petrik". Měl to být Mitsubishi Lancer Evolution VIII, ale nakonec jsem sáhl po komfortu a luxusní výbavě…
Ford Focus II (petrik)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "frajer" [89.24.5.XXX] 12.07.07 15:25
« pro Pedro
tak za a) ten příspěvek byl pro Pepeho,ne všeobecnej,tudíž to znamená že se nikdo,absolutně nikdo nebavil s tebou a za b) bych se s tebou nerad dohadoval,protože s někym jehož zkušenosti na silnicích končej smutnym pohledem z okna Karosy to nemá cenu,takže ahoj ty invalido :no: -
neregistrovaný: "Petan" [195.39.34.XXX] 12.07.07 12:35
« Re: Re: Tuning
Najdu ti kontakt na borce, ktery taky zvysoval vykon na tom 5-valci az k hranici 300koni...bohuzel jak sam uznal se auto prestalo na limitu chovat stabilne. Bude muset upravit vsechno vcetne podvozku a brzd...on si to postupne vyladil ale stalo ho to bratru 250 tis. -
neregistrovaný: "pepe" [88.100.211.XXX] 12.07.07 02:04
« .
A nejvic hovori o bmw tohle..Nekdy v roce 2005 napsal nejakej chlap do otazek v autocaru kde byl tenkrat Honza Koubek(dneska autoweb).,,Mam 800 000 kc a moc se mi libi novy peugeot 407 na to bych mel v plne vybave.Co myslite mam do nej jit,,A Koubek mu tenkrat odpovedel.,, Bez radsi do Bmw a kup jsi dochazejici bmw 320d e46 , ted bude nova tak na ni dostanes paradni slevu, ale garantuju ti ze to je mnohem lepsi koupe a zazijes mnohem ,mnohem vic.. konec n citatu........A ted pro nas k zamysleni.....Proc takovy uznavany specialista v autech jako je Koubek nasmeroval toho cloveka do auta, ktere vychazi konstrukcne z roku 1997 a nenasmeroval ho do auta z roku 2005??? ;-) -
"anonym" [85.70.86.XXX] 12.07.07 00:12
« Re: Re: Re: pekný hot hatch
protimluv >:D mozna pro tebe jel si s ST225 a 130i ? Pokud ne tak nech sve teoreticke zcestnosti spat.
Proste komunikativnos je u ST veci nez u 130i, u ST je as neprijemne velka.
Zadni nahon je v tomto podani BMW daleko sterilnejsi.
Je to jev ktery se ukazuje dokonce i u jnak me oblibene Z4M.
Ale tezko to poznas rozdil kdyz jsi s Focusem nejel, ano je kupa pedohrabu, zadohrabu i 4X4 jinych znacek kde toto vubec tak intenzivne nezazijes. Tak to nemas s cim srovnat a mas pocit ze to je dokonale ale neni.
Leda u M/Evolution, Focus/RS. -
neregistrovaný: "pedro" [85.71.158.XXX] 11.07.07 22:48
« Re: Re: .
No, tvoje šidítko by se do těch mezer mezi jednotlivými díly interiéru u Opelu Omega vešlo určitě. A to uvažuji stopořený stav. Omlouvám se, ale nemohl jsem si to odpustit ;-) . Admin ať můj příspěvek klidně smázne, už jsem se dostal trochu off topic. Stejně jako ujo pepe a jeho nohsled frajer. -
neregistrovaný: "frajer" [89.24.5.XXX] 11.07.07 21:23
« Re: .
no seděl sem ve staršim passatu i octávce - ty dvě auta by měli některejma věcma se shodovat,ale bylo to jak nebe a dudy.Sice passat nemusim,hlavně ten novej,ale proti octávii to byl ráj.ten volkwagen to aspoň všechno slícuje jak má,že ty díly jak na kastly tak uvnitř jsou z materiálu a držej kde maj,dělali to precizně.Ale Octavie je běs.No ale viděl jsem i oblíbenej Opel,byla to Omega,kde do těch mezer ve spárách mezi jednotlivejma plastama mohl majitel klidně strčit ču.ráka,což mi přijde smutný u tehdy auta vyšší střední třídy po asi třech letech. -
neregistrovaný: "pepe" [88.100.211.XXX] 11.07.07 21:14
« .
S octavkouo prvni generace je jezdit a predjizdet o zivot.Takovejch lidi je se retizkama pres cernej rolak az fura.Taky se pak zakastujou do svoji c u r a c k y automobilky kam patrej.Ja nevim na co jsi skodovka hraje.Jel sem v RS II.(Zase diesel) a rikal jsem jsi ze to je konec.DIesel porad zastaralej, klape, malo vytaci..ale hlavne co me dostalo byl ten vnitrek.Hraje si to na premianta a pritom do oci bijou ty hnusny tvrdy na-pul kozenkovy sedacky s materialem za par korun.Dal co me zarazilo byl podivnej volant ale podivnej.velkej, tenkej..A dal co me zarazilo byly laciny plasty hnusne vypadajici.Ja bych se v takovem aute bal ze dostanu nejaky ty vyrazky nebo alergie s tech materialu vevnitr.I to existuje. -
neregistrovaný: "frajer" [89.24.5.XXX] 11.07.07 21:01
« Re: .
jo a nejlepší je když má ten krátkej zlatej řetízek přes rolák.Jsou to největší frajeři v těch octávkách.Oni nechápu že užívat si jízdu i rychlejší se dá a je to fajn ale jsou v tom taky pravidla,oni jezděj jak čurá.ci s mladobolševickejma klapkama na očích,jenom jako magor na to šlapat a předjíždět tam kde nikdo jinej než on nezávodí.Přitom má pod sebou 1.9 tédéí s devadesáti koněma,která v tom jeho kombíku ani nevyjede kopec. -
neregistrovaný: "pepe" [88.100.211.XXX] 11.07.07 20:53
« .
:yes: Vím že hodně z vás má v oblibě Škodu,protože většina lidí v nich jezdí od rezavých stodvacítek až po rádoby drsné superby pro podprůměrné podnikatele,o to drsnější. :yes: lip bych to snad ani nenazval :-) Presne a vrchol je kombinace Suberbu v tuning edici(cim vic chromu a lesklejch ploch tim lip) co ridi nejakej podnikavec v adidas oblecku model 98 se zlatym retizkem(mini) na krku.A oktavkari to jsou taky typicky k o k o t i . Zenou to v levym pruhu hlava ne hlava, pod nima rachta 1,9tdi a myslej jsi ze jsou mistri sveta.Ale vetsinou to jsou posrany karieristi. -
neregistrovaný: "frajer" [89.24.5.XXX] 11.07.07 20:44
« ha
přemejšlim že sem dám taky tu svojí ojetinu.Jenže budu se muset jmenovat nějak jinak,protože tady jsou některý takový buzeran.ti že mi budou dávat schválně blbý známky za to že mam jinej názor než oni.Otázka je kterej názor je směrodatnější.Ale aby mi nějaká zamindrákovaná mrdka házela jedničky a u pěknýho bmw e46 byla pak průměrná známka 6,to ne.Proboha pochopte že to je diskuze a že každej to vidí jinak.A každej si tu pravdu odvodí sám ;-) kdo chce,ten chce,kdo ví,ten ví. -
neregistrovaný: "frajer" [89.24.5.XXX] 11.07.07 20:29
« cars
jelikož moje práce tak trochu souvisí s auty,pár jsem jich už jen tak jednorázově měl možnost zkusit - rozmanitý výběr co se týče značek.Vím že hodně z vás má v oblibě Škodu,protože většina lidí v nich jezdí od rezavých stodvacítek až po rádoby drsné superby pro podprůměrné podnikatele,o to drsnější.Ale mužu říct že sedat denně do něčeho,co se lepí s plechů z vyřazovací jakostní fáze soudruhů z volkswagenu,z toho mi je špatně.Taky se pro zajímavost,uplně mimo téma,podívejte třeba na bezpečnost první generace Octavie,která se v jedné fázi dělala doslova z HO.VEN volkswagenu!Vždyť taky každej ten manažírek s kravatou(kterej je tak špatnej že dostane jako služební auto starou octávii) kterej si hraje na jezdce rally když zrovna jede ze servisu do kanceláře a opře se o strom,končí neidentifikovatelnej jako flek na cestě.V poslední době už se bezpečnost našeho českého výrobce zlepšila,zkvalitnil se materiál,druhá Octavie už je lepší a nová Fabia taky(i když pět hvězdiček je jen prodejní propaganda,to má dnes každý podělaný Fiat a neodpovídá to realitě,navíc u fabie to tak ani nebylo),ale důvěru k tomu nemam. -
neregistrovaný: "frajer" [89.24.5.XXX] 11.07.07 20:17
« pepe - auta
s tim tvym seznamem a hodnocenim se dá vesměs souhlasit.Ještě mě napadlo u toho peugeotu - párkrát jsem jezdil s 607 a co musim uznat je že co se týče pohodlí a vnitřnim komfortu tak v pohodlnějšim autě jsem nejel,to beru,ale co z toho,jinak je to stejnej případ jako ostatní tyhle značky - akorát servis,servis,nulovej zážitek,nic,servis,bum,rup,servis.Navíc jeho třílitrovej šestiválec ve spojení s automatem se tváří drsně ale je tragikomickej,vubec neví co si má počít,je to jako vyplašenej chromej slon.Peugeot patří mezi dno automobilové kvality,spolu s Fordem,Opelem,Renaultem apod.