Ford Focus (2006)
13.6.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "petrik". Měl to být Mitsubishi Lancer Evolution VIII, ale nakonec jsem sáhl po komfortu a luxusní výbavě…
Ford Focus II (petrik)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 07.08.07 12:34
« Hectorra
tak ako si spokojný s Hectorrami? V Púchove som absolvoval vysokoškolskú prax a musím povedať, že sa im podarilo rozptýliť moje predsudky z pneumatík Matador. Keby som do gúm nechcel investovať priemerný mesačný plat, tak by som bez pokojne do matadoriek išiel. Hectorry sú určite lepšia investícia ako Eco Contacty a stoja polovicu...
Za krásne ST a slušnú recenziu dávam 10b -
neregistrovaný: "pepe" [88.100.211.XXX] 27.07.07 17:09
« .
Lexus jsi kupujou mrtvoly.Ty auta uz jsou pri vyrobe zastaraly(a nepomuze tomu ani ze jsi tam muzes pohrat s miliony tlacitky packy.Lexus umi kopirovat mercedes.Akorat ted se dostalali s novou 430 na uroven minuleho mamuta(mercedes S 1998-2005). -
neregistrovaný: "Petan" [195.39.34.XXX] 23.07.07 15:47
« Re: Re: Re: Re: pekný hot hatch
130i, 330ci M-packet, M3 e46, Z4 vs. Focus ST (to je ma reference ohledne rizeni BMW vs. ST) ...jedine auto, ktere lze oznacit jako jakz takz po teto strance podobne je 130i. Rozumej Focus ST je vynikaji auto, ale holt diky prednimu nahonu to sportak nikdy nebude a zatacky mu proste az tak moc nejdou...je o stopadesat procent lepsi nez Astra OPC, ktera ma podvozek, ze by jeden brecel a to stoji mnohem vice.
Nechci se hadat, chce to opravdu vzit na technickou trat a zkusit nez takhle na prazdno mlatit slamu. -
"anonym" [85.70.86.XXX] 19.07.07 01:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :(
Tento clanek je opsan a jeste s chybama z Autocaru, Ford ho oficilane poprel, aby take ne kdy takove RS muzete mit uz dnes, staci kit od Wolfa a somosvor ze stareho RS. To uz nikoho nezajima jenom blazen by to pokladal za nove RS.
To nastesti vedi i v Teamu RS, nove RS bude mit dlouho ocekavanou vec to je Ford SI6/300-400PS vyvijenou s Volvem 4V turbo byl zamitnut(skoda) kvuli nakladum a problemi s dodavatelem (Prodrive UK), plus novy pohon 4x4, vuz je pripraven skoro pro seriovou vyrobu. Nebude to zadna limitova serie jako u predesleho RS. -
"-- skrytý --" 18.07.07 21:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: :(
Tohle je zdroj Autorevue.cz Přečtěte to opravdu celé.
Původní spekulace o tom, že i se současnou generací Fordu Focus přijde i ostrá verze RS, byly potvrzeny již dříve. Od té doby se jen čeká na to, jaké RS bude, kdy přijde a kolik bude stát.
To, co Focus RS před pár lety přinesl do segmentu civilních sportovních vozů, zatím nemá následovatele. Vyladěný dvoulitr na 158 kW (215 k), zrychlení na stovku za 6,7 s, hlavně speciálně vyladěný podvozek a mezi předními koly samosvorný diferenciál, tomu dnes může konkurovat snad akorát speciální edice Renaultu Mégane RS se stejným typem diferenciálu.
Díky svým vlastnostem a také faktu, že Focusů RS bylo vyrobeno jen 5 000, se stal legendou ještě za svého života. A tak nová generace jde opět stejnou cestou. Tedy turbo motor vpředu a náhon na stejnou nápravu. Bohužel místo pod přední kapotou zabral těžký pětiválec 2,5 R5, který se k danému vozu už tolik nehodí. Jeho výkon bude ovšem navýšen ze současných 225 k u modelu ST na 280 k u modelu RS.
Samozřejmostí bude opětované nasazení předního samosvorného diferenciálu, který bude muset zvládnout opravdu vysoký výkon. Zcela přepracován bude také podvozek, který má umožnit vysoké jízdní výkony.
Focus RS tak v podstatě nepřinese nic nového a je pouhým logickým následovatelem minulé generace. Spekulace, že dostane náhon na všechna kola, se nyní nepotvrdily a tak mezi duel STI a Evo neprotne další soupeř. A je to určitě škoda.
Cenu známe také částečně. Měla by se pohybovat okolo 33 000 eur (přibližně 920 tis. Kč) což by bylo opravdu výborné. Nejenom, že by nová generace stála méně, než minulá, ale navíc jde o přiměřenou částku.
Termín přichodu na trh také není znám úplně přesně. Vůz by se měl objevit v roce 2009, ale zda to bude na počátku, na konci nebo úplně jindy, to zatím nevíme.