Recenze

9 Majitel

Fiat Bravo

8.97 Uživatelé

Hodnoceno: 38× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Fiat Bravo, foto 1 Fiat Bravo, foto 2 Fiat Bravo, foto 3 Fiat Bravo, foto 5 Fiat Bravo, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta Bravo Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:620 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1368 výkon [kW]: 88 kroutící moment [Nm]: 206 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.6 maximální rychlost [km/h]: 197 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 400 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.7

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "brano".

Jedna sa o novy model brava,nastupcu vela diskutovaneho stila.Auto ma cervenu rosso maranelo perlet a co sa vonkajsku tyka tak dodam ze naviac oproti beznej serii ma prahove spoilere a zadny spoiler.Vozidlo je polozene na 16-kach 205/55 pricom na leto kupim alu-disky taktiez tohoto rozmeru.Vybava je stupen dynamic co obsahuje zhruba:6*bag,cd-radio,abs,klima,el.pred.okna a zrkadla,svetla s funciou prisvetlovania do zakrut a bezne ostatne vecicky ako volant sedadlo a pod uz ani nepisem.Okrem toho nad ramec ma objednane vyskove sedadlo spolujazdca,laktova opierka a hlavne pack sport,ktory obsahuje sportove sedala,kozeny volant a paka presivane cervenou nitou,sportove hlinikoive pedale a opierka nohy,prahovy a zadny spoiler.Tolko co sa vybavy tyka a teraz par info o podvozku a motore.Co sa podvozku tyka vpredu je klasicky McPherson a vzadu klasicka naprava s vlecnymi ramenami.Verzia sport sa my zda pritvrda co je sice pekne na hladkej ceste ale na nerovnostiach to neni neviem co.. no na kvalitnej asfaltke sedi auto ako v kolajnici.No a nakoniec si nechavam motor ten je este pre mna zahadou nakolko ho este nemam precitany lebo ani nema vela najazdene,je to 1,4 T-jet o vykone 120k a Mk=206Nm.Prve dojmy su velmi pekne,od 2000 otacok je motor v pohode pouzitelny a od 2500 uz ide ako sa patri a od tejto hodnoty prakticky az do obmedzovaca(cca6300ot/min)taha linearne.Cize pasmo pouzitelnych otacok je od 2000 do 6300 co je velmi pekna hodnota na rozdiel od hladkych motorov.Spotreba je zatial 7l/100km ale to chodim zväcsa kludne.Este podotknem ze auto ma 6-speed gearbox.

Silné stránky

Motor,vzhlad,kufor,

Slabé stránky

Miesto na kolena vzadu nieje na rozdavanie ale postavy z vyskou cca 175 cm si sadnu aj za seba pohodlne.Trosku tvdry podvozok na nase roztrepane cesty

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

ziadne ale jednu "poruchu" som nasiel uvediem neskor

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto bolo kupene v predajni v Kosiciach pri careffoure konkretne auto vmv,pristup bol uspokojivy da sa dojednat aj zlava,a su dost ochotny,cize zatial len dobre skusenosti.

NOVE SKUSENOSTI

pridavam par novych info...
1.motor taha jak sa patri to nepopieram ..je to slusne vozenie fakt ..dvojka na vlhkej vozovke po roztiahnuti 1.rychl. stupna presmykuje jak blazniva...motor od 2000 pekne zrychluje a od 2500 uz ide jak raketa a v kuse plynulo az po obmedzovac,ktory zasahuje pri 6300ot/min.Ale to ze motor taha plynulo je sice pekne ale premna trochu netypicke pretoze my chyba to prebudenie po dosiahnuti 4000ot/min..aspon ja som bol tak zvyknuty z predchadzajuceho punta,ktore malo taky pravy fiatovsky vysoko otackovy motor ...ten sa po 4000ot pekne zobudil a tocil 6800 ot cize o 500ot. viac nez bravo.Ale motoru v Brave davam 10 bodov ..taha super kopec ci nekopec ide to jak nejaky tank ... spotreba je taktiez v pohode priemerna je 7l/100km ale je treba povedat ze chodim podla predpisov....

 


Další vozy Fiat Bravo



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

zatial sa nic vazne nenaslo jedinka drobnost je mechanizmus vypinania svetla v odkladacej skrinke pred spolujazdcom,no a sem tam sa ozve na rozbitej ceste od spolujazdcoveho spetneho zrkadla nejaky slabe vrzgnutie ine vrzgnutie som nepostrehol.

praktičnost
9

Celkom ujde je tam dostatok odkladacich plôch,klimatizovana schranka v laktovej opierke,dobre sedala ael jeden neduh ma napadol a to je nie prilis dobra citatelnost rychlomeru cize davam 9

prostornost
9

no okrem toho miesta vzadu na kolena nemam co vytknut samozrejme neni to vyslovene prakticke auto takze vzhladom na jeho urcenie davam taku znamku aku som dal cize 9

jízdní vlastnosti
9

auto je tvrde a sedi suprovo a na hladkej ceste aj perfektne pohodlne odvezie nejkach tych ludi...no ale na rozbitej je to uz horsie,ale da sa v pohode nic hrozne

jízdní komfort
9

viac vyssie

provozní náklady
10

myslim ze budu v pohode

náhradní díly
0

zatial som ich nepotreboval

výkon motoru
10

uplne postacujuci na kludnu plynulu jazdu bez casteho radenia ale zaroven aj na sportove radovanky

spotřeba
9

no zatial je 7 l/100km uvidim ako to bude dalej zatial chodim skor normalne ani nebrzdim premavku ale ani zaidne ostre jazdy a zväcsa mimo mesto 70%

hlučnost motoru
9

motor je tichy aj pri vytoceni a na volnobehu ho pocut len minimalne,ale ma taky trocha klepkavy zvuk na volnobehu

kvalita sedadel
10

no tie musim len chvalit su super nemam co dodat

brzdy
10

taktiez aj brzdy su vyborne maju ostrejsi nastup nie vsak prilis jedovaty a ucinok sa da pekne davkovat

zavazadlový prostor
9

400l je pekna hodnota a kufor nema "hluche miesta" ,jedine co ma stve je,ze pri sklopeni sedadiel nevznikne rovna plocha






Blesk.cz

Ženské letní trable: Gynekolog o zásadách a omylech při intimní hygieně

Ženské letní trable: Gynekolog o zásadách a omylech…

Konečně je tu plavková sezona a krásné dny lákají vydat se k bazénu, rybníku nebo na plovárnu. Ovšem tyto letní…

Úzká ulice nám ničí plot za 100 tisíc! Můžeme jen přihlížet, zoufá si senior (81)

Úzká ulice nám ničí plot za 100 tisíc! Můžeme jen…

Pan Jindřich Hanzlík (81) žije s manželkou Annou (76) v malé vesničce Oleško-Březová. Trápí je ulice Úzká, která…

 

iSport.cz

Eriksen je venku z nemocnice, viděl spoluhráče: Operace se povedla!

Eriksen je venku z nemocnice, viděl spoluhráče:…

Dánský fotbalista Christian Eriksen opustil nemocnici v Kodani. Úspěšně se podrobil operaci, po které mu bude…

Sekáč promluvil o MS i Pešánovi: Nechtěl jsem dělat brajgl. Zůstal jsem

Sekáč promluvil o MS i Pešánovi: Nechtěl jsem dělat…

Příběh kolem Jiřího Sekáče je jen další díl ze smutného celku. Česko mělo na mistrovství světa v Rize silný tým,…

 

Reflex.cz

Epidemie je pryč, pro další škrcení svobody není důvod. Politici si přesto drží moc nad našimi životy

Epidemie je pryč, pro další škrcení svobody není…

Pokud si práva a svobody, které nám stát sebral za dobu koronakrize, nevydupeme zpátky teď, už se nám to nemusí…

Lidé zjistili, že má Primark otevřeno i další dny a že v nekonečné frontě stáli zbytečně

Lidé zjistili, že má Primark otevřeno i další dny a…

V Praze se ve čtvrtek nově otevřela prodejna Primark a lidé se mohli přetrhnout, aby urvali levné, leč poměrně…