BMW řada 5 (1995)
16.2.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "WenCz". 2,0i, M52 z e39, V6 - 24V, 110kW - 150HP, M5 interiér polokůže, 16 alu, šíbr, servo, abs,…
BMW 520 (WenCz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 04.03.07 19:47
« Re: Re: Re: prosim o radu
Jestli ti jde při studeném motoru z výfuku bílý dým, moc dobrý to není. Těch příčin může být spoustu. Nejsem odborník, takže vše jen z mé zkušenosti. - Víš e34 v benzínu jsou pověstné svou výdrží, co se motoru týče. A ještě jsem se nesetkal s nikým, kdo by musel zasahovat do motoru tak jako ty. Mojí první 525i (1989) má teď můj kamarád a má nalítáno cca 400 tis. a to bez jakéhokoliv zásahu do motoru. Možná štěstí, možná slušný zacházení a údržba... Kdo ví??? -
"-- skrytý --" 04.03.07 13:33
« Re: Re: prosim o radu
s tim volantem to je presne ono.vloni jsem nechal delat castecnou go motoru.novy pist,ventily,vyvarit hlavu,tesneni atd.olej mi nemizi ale kdyz jsem vytahl svicky tak byly od oleje.kdyz je venku kolem nuly tak mi jde z vyfuku bily dym.dik za ty svicky vyzkousim,filtr je novy,hned to bylo poznat. -
"-- skrytý --" 04.03.07 13:05
« Re: prosim o radu
Před pár lety jsem měl taky 525i (motor M30 - 12V) a s tím seknutím řízení jsem 1× zažil něco obdobného. Posilovač mě takřka vyškubnul volant z ruky! Štěstí, že to bylo při parkování. Asi se to stalo při maximálním rejdu. Než jsem se odhodlal se na to mrknout, vyměnil jsem auto za novější e34. Takže v tomto ti asi neporadím. Ale alespoň nejsi jediný, kdo to zažil. - S tím druhým dechem v 3,5 tis. to teda nevím... Mě zatím každá e34 reagovala v celém spektru otáček skvěle na plyn. Jistě že nejlehčí je jet do servisu, ale pokud se na to mrkneš sám, začni klasikou - vzd. filtr, svíčky (mě to vždy nejlíp jelo na NKG BKR-6EK), na zap. cívky (i když 12V má tuším ještě rozdělovač), všechno pěkně vyčisti a uvidíš co to udělá. Dál už ti určitě někdo zasvěcenější poradí - diskusí je na netu hafo. -
"-- skrytý --" 24.02.07 22:44
« Re: Mate pravdu chlopi
Prvně bych auto zvednul a mrknul na vůle v čepech (Bawo ti přetřese každá STK za asi 100,- a řeknou a ukážou ti, který čapy jsou v prde.., anebo kde jsou vůle). Můžou to být tyčky stabíků, čep spodního ramene, silentbloky, čepy řízení... jak kdy. Pokud si zvládneš opravu sám, nepřijde tě draho. Tyčka stab. asi 500,- spodní rameno od 1.000,- výše (dle výrobce a materiálu). ND jsou mraky. Stačí si vybrat. Už mám třetí E34 a u každé jsem dělal přední nápravu. Ale taky jen drobnosti. Jinak podvozek je vyladěnej super. Na dálky squle!!! -
neregistrovaný: "Zdeněk" [85.160.158.XXX] 23.02.07 20:40
« Mate pravdu chlopi
Jezdím na něm čtvrtým rokem a hlavně na dlouhé trasy,ostrava-praha,nebo ov-waršawa a ještě mně nezklamal.S těmi opravami také pravda,v jednoduchostí je krasa.V současné době mi něco slabě klepne v řízení jak jedu přes nějaké hrby co to může byt? -
"-- skrytý --" 20.02.07 15:46
« Re: Re: re
Co se e34 týká, byl to ve své době nadčasový vůz. Mám již třetí e34 a i po 14-ti letém starouškovi se mnoho lidí ohlédne. O zvuku, jízdních vlastnostech a já nevím o čem ještě ani nemluvě. Jinak "čtyřhrnek" se vyráběl s označením 518i (1/93-8/94) motor M40 83kW/113PS, (9/94- ) motor M43 85kW/115PS. On tak nějak "dvoulitr" je téměř nedostačující v e30. Což teprve v e34, asi nic moc. Musíte do toho "dost šlapat" aby to trochu jelo. 518 je dobrá pro důchodce, kteří s ní jezdí v pátrek do supermarketu pro mandarinky. Myslím, že spoustu majitelů Báwa se mnou bude souhlasit, že kdo chce pochopit o čem vlastně BMW je, tak alespoň "dva pětku". Sám mám teď 520i 24V VANOS, docela to jde, ale 2,5 je 2,5!!! A kdo si myslí, že s "dvoulitrem" ušetří na spotřebě, je na omylu. 520i vs. 525i: spotřeba téměř stejná, jízdní vlastnosti - znatelný rozdíl. Báwu ZDAR!!!