Před pár lety jsem měl taky 525i (motor M30 - 12V) a s tím seknutím řízení jsem 1× zažil něco obdobného. Posilovač mě takřka vyškubnul volant z ruky! Štěstí, že to bylo při parkování. Asi se to stalo při maximálním rejdu. Než jsem se odhodlal se na to mrknout, vyměnil jsem auto za novější e34. Takže v tomto ti asi neporadím. Ale alespoň nejsi jediný, kdo to zažil. - S tím druhým dechem v 3,5 tis. to teda nevím... Mě zatím každá e34 reagovala v celém spektru otáček skvěle na plyn. Jistě že nejlehčí je jet do servisu, ale pokud se na to mrkneš sám, začni klasikou - vzd. filtr, svíčky (mě to vždy nejlíp jelo na NKG BKR-6EK), na zap. cívky (i když 12V má tuším ještě rozdělovač), všechno pěkně vyčisti a uvidíš co to udělá. Dál už ti určitě někdo zasvěcenější poradí - diskusí je na netu hafo.