BMW řada 5 (1995)
16.2.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "WenCz". 2,0i, M52 z e39, V6 - 24V, 110kW - 150HP, M5 interiér polokůže, 16 alu, šíbr, servo, abs,…
BMW 520 (WenCz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- fešák 16.02.2007 22:07
- re 16.02.2007 23:00
- elegantní "BMW classic" 16.02.2007 23:19
- Jou 17.02.2007 00:31 Pjenkava
- Super 17.02.2007 08:50
- Mate pravdu chlopi 23.02.2007 20:40
- Zrychleni 26.02.2007 23:18
- prosim o radu 04.03.2007 00:26
- od 04.03.2007 20:13
- auto snů 06.04.2007 17:34
- Clasika od BMW 13.04.2007 16:16
- Hodnocení 05.05.2007 17:50 Dragon.001
- bmw 07.07.2007 20:07
- Jedině BMW 20.09.2007 16:54
- BMW 16.10.2007 18:07
- pěkné auto 12.02.2008 23:49 Qido
-
"-- skrytý --" 16.02.2007 23:00
re
dík za příznivá slova, ale musím se zeptat, 520 existuje i jako čtyř válec??? to jsem tedy nikde nevidel.... pokud vim tak pod kapotu e34 se montovaly nejmenší jenom šestihrnky....-
neregistrovaný: "jan" [85.160.97.XXX] 17.02.2007 14:47
« Re: re
Neni zač , no 520 ne , ale dělala se 518i měla tuším kolem 120 koní..-
"-- skrytý --" 20.02.2007 15:46
« Re: Re: re
Co se e34 týká, byl to ve své době nadčasový vůz. Mám již třetí e34 a i po 14-ti letém starouškovi se mnoho lidí ohlédne. O zvuku, jízdních vlastnostech a já nevím o čem ještě ani nemluvě. Jinak "čtyřhrnek" se vyráběl s označením 518i (1/93-8/94) motor M40 83kW/113PS, (9/94- ) motor M43 85kW/115PS. On tak nějak "dvoulitr" je téměř nedostačující v e30. Což teprve v e34, asi nic moc. Musíte do toho "dost šlapat" aby to trochu jelo. 518 je dobrá pro důchodce, kteří s ní jezdí v pátrek do supermarketu pro mandarinky. Myslím, že spoustu majitelů Báwa se mnou bude souhlasit, že kdo chce pochopit o čem vlastně BMW je, tak alespoň "dva pětku". Sám mám teď 520i 24V VANOS, docela to jde, ale 2,5 je 2,5!!! A kdo si myslí, že s "dvoulitrem" ušetří na spotřebě, je na omylu. 520i vs. 525i: spotřeba téměř stejná, jízdní vlastnosti - znatelný rozdíl. Báwu ZDAR!!!
-
-
-
neregistrovaný: "Zdeněk" [85.160.158.XXX] 23.02.2007 20:40
Mate pravdu chlopi
Jezdím na něm čtvrtým rokem a hlavně na dlouhé trasy,ostrava-praha,nebo ov-waršawa a ještě mně nezklamal.S těmi opravami také pravda,v jednoduchostí je krasa.V současné době mi něco slabě klepne v řízení jak jedu přes nějaké hrby co to může byt?-
"-- skrytý --" 24.02.2007 22:44
« Re: Mate pravdu chlopi
Prvně bych auto zvednul a mrknul na vůle v čepech (Bawo ti přetřese každá STK za asi 100,- a řeknou a ukážou ti, který čapy jsou v prde.., anebo kde jsou vůle). Můžou to být tyčky stabíků, čep spodního ramene, silentbloky, čepy řízení... jak kdy. Pokud si zvládneš opravu sám, nepřijde tě draho. Tyčka stab. asi 500,- spodní rameno od 1.000,- výše (dle výrobce a materiálu). ND jsou mraky. Stačí si vybrat. Už mám třetí E34 a u každé jsem dělal přední nápravu. Ale taky jen drobnosti. Jinak podvozek je vyladěnej super. Na dálky squle!!!
-
-
"anonym" [62.245.121.XXX] 26.02.2007 23:18
Zrychleni
Za 8 sekund na 100 se mi nechce verit!!! Kolem 12 jo! je to moc tezky! -
"-- skrytý --" 04.03.2007 00:26
prosim o radu
taky mam 34 ale jeste 12ti ventil.kape mi posilovac rizeni a stalo se mi.ze jsem vjel do kaluze a seklo se mi rizeni.ale jenom do prava.jo a zda se mi,ze u 3500 otacek chytne druhy dech.vite nekdo co s tim?jinak jsem spokojeny.-
"-- skrytý --" 04.03.2007 13:05
« Re: prosim o radu
Před pár lety jsem měl taky 525i (motor M30 - 12V) a s tím seknutím řízení jsem 1× zažil něco obdobného. Posilovač mě takřka vyškubnul volant z ruky! Štěstí, že to bylo při parkování. Asi se to stalo při maximálním rejdu. Než jsem se odhodlal se na to mrknout, vyměnil jsem auto za novější e34. Takže v tomto ti asi neporadím. Ale alespoň nejsi jediný, kdo to zažil. - S tím druhým dechem v 3,5 tis. to teda nevím... Mě zatím každá e34 reagovala v celém spektru otáček skvěle na plyn. Jistě že nejlehčí je jet do servisu, ale pokud se na to mrkneš sám, začni klasikou - vzd. filtr, svíčky (mě to vždy nejlíp jelo na NKG BKR-6EK), na zap. cívky (i když 12V má tuším ještě rozdělovač), všechno pěkně vyčisti a uvidíš co to udělá. Dál už ti určitě někdo zasvěcenější poradí - diskusí je na netu hafo.-
"-- skrytý --" 04.03.2007 13:33
« Re: Re: prosim o radu
s tim volantem to je presne ono.vloni jsem nechal delat castecnou go motoru.novy pist,ventily,vyvarit hlavu,tesneni atd.olej mi nemizi ale kdyz jsem vytahl svicky tak byly od oleje.kdyz je venku kolem nuly tak mi jde z vyfuku bily dym.dik za ty svicky vyzkousim,filtr je novy,hned to bylo poznat.-
"-- skrytý --" 04.03.2007 19:47
« Re: Re: Re: prosim o radu
Jestli ti jde při studeném motoru z výfuku bílý dým, moc dobrý to není. Těch příčin může být spoustu. Nejsem odborník, takže vše jen z mé zkušenosti. - Víš e34 v benzínu jsou pověstné svou výdrží, co se motoru týče. A ještě jsem se nesetkal s nikým, kdo by musel zasahovat do motoru tak jako ty. Mojí první 525i (1989) má teď můj kamarád a má nalítáno cca 400 tis. a to bez jakéhokoliv zásahu do motoru. Možná štěstí, možná slušný zacházení a údržba... Kdo ví???
-
-
-
-