BMW řada 3 (2007)
19.8.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "leeloo". Vuz byl zakoupen zhruba pred ctyrmi mesici. Rozhodoval jsem se mezi 335i a 550i, oboji ve verzi…
BMW 335i (leeloo)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 21.08.07 07:08
« Re: diferák
Diferencial je od firmy Quiafe, je to ATB diferencial, tzn diferencial ktery rozdeluje silu mezi kola v zavislosti na jejich gripu. V principu to funguje stejne jako samosvor, reseni je vsak trosku odlisne. Vyhoda by mela byt jeho prakticka neznicitelnost. -
"-- skrytý --" 20.08.07 23:32
« Re: Re: 4,6?
Nová M3 E94 s výkonem 420 PS má zrychlení psané za 4,8s. Já mám u M3 E46 udávané zrychlení 0-100 za 5,2s při téměř stejném výkonu jako tato 335i v úpravě od Hartge. Takže zrychlení určitě nebude lepší než u new M3, ale zhruba 5,2s..možná 5,3s.. -
"-- skrytý --" 20.08.07 21:51
« Re: 4,6?
Podla mna aj udaj pre seriovu upravu 335i TOURING je nepresny, lebo v serii je zrychlenie 0-100 5.7s. Ak by mal upraveny motor naozaj na 450 Nm a 342k, tak by to ale k 5 mohlo ist, 335i je totiz o dobrych 350kg lachsia, ako M5. A tocivy moment az o tolko mensi nie je. Tomu 4.6 ale neverim ani ja. -
"-- skrytý --" 20.08.07 10:24
« Re: vážně??
Mel jsem tu moznost jet s 550i a 335i 10 minut po sobe a V8 v 550i pusobila jako velice tezky limuzinovy pomaluvytacejici motor oproti R6 v 335i. Chtel jsem mit take moznost pozdejsich uprav motoru. A mimochodem akcelerace 335i je ve vsech moznych situacich lepsi nez v pripade 550i. -
neregistrovaný: "jasan" [88.102.61.XXX] 20.08.07 08:59
« vážně??
Nechápu jak mohl autor napsat agilnější a sportovnější m podvozek.Což podvozek asi jo ale ten motor a zvlášt když dále píše že vytáčet nad 5500 nemá smysl,sorry ale zkus se projet s tím 8válcem to je jiný kafe vážně.Zdar a sílu...ale jinak moc pěkné.
Pro vsechny neverici tomase doporucuji prostudovat posledni vydani carauto s testem zrychleni a brzdeni 0-160-0 kmh, ve kterem namerili 335i od alpiny s udavanym vykonem 360ps a s automatem cas 4.7 z nuly na sto.
A co se tyce porovnani s M5, ma me auto vyhodu o 300 kg nizsi hmotnosti a max. tocivy moment ktery je dostupny jiz prakticky od volnobehu coz ma za nasledek skoro stejne casy z nuly na sto u obou aut, M5 zacne velmi razantne ujizdet memu autu az za hranici 100kmh.