Renault Safrane (1995)
17.12.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "_NeviM_". Jedna z 806 továrně upravených luxusních limuzín :) Pod tímto mistrovským kouskem jsou…
Renault Safrane (_NeviM_)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
"-- skrytý --" 15.06.08 21:15
« Re: Re: Re: mazec..
Recenze dobrá. Trochu upřesním své počínání. Nová turbodmychadla KKK byla od prodejce nastavená na tlak 0,45 baru. Výrobce Renault uvádí tlak 0,55-0,65 baru (poměrně velké rozmezí). Auto s tlakem 0,45 baru překvapovalo mohutností zátahu a překročení 260 km/hod působilo snadným dojmem. Po úpravě na 0,83 baru jsem poprvé sešlápl akcelerátor na D1 po dostatečném ohřátí. Očekávaje výraznou změnu jsem mrknul na řadící páku a uvědomil si, že nevím, jakou mám zařazenou rychlost. Při zátahu z 80 km/hod mne blesklo hlavou, že pětka to v žádném případě být nemůže a trojka nic moc. Mrknul jsem na otáčkoměr a na něm k mému údivu bylo okolo 2 000 ot/min. Vyděsilo mne to. Pětka měla znatelně větší dynamiku, než dříve čtyřka ! Protože auto znám začal jsem mít obavy o převodovku. Po vyzkoušení všech rychlostních stupňů ve městě jsem pochopil, že by auto potřebovalo posílit brzdy. Navíc mi díky vysokému tlaku občas řídící jednotka uzavřela přívod paliva. Bylo to v kopci na nízké obrátky na 4, nebo 5 při plném tlaku. Je lépe toto vozidlo uchovat v půvdním stavu. Jeho hodnota by měla být nejvyšší. Jeho jízdní výkony jsou výjímečné i dnes. S ohledem na stáří modelu 15 let jsou obdivuhodné i bez úprav. Ono 268 turbových koní může být díky vysoko posazené a ploché křivce kroutícího momentu více, než 300 atmosférických (např. acelerace do kopce, pružnost ve zrychlení).Dnes mám tlaky na hodnotě 0,55 baru a s autem jezdím vyjímečně. -
"-- skrytý --" 25.05.08 18:00
« Re: Sraz v Kolíně
chlapci omlouvam se, ale nejak jsem to prosvihl... ono bohuzel ted vsechno krome prace a auta jde mimo me, kazdej den ma bohuzel jenom 24 hodin a to je zatracene malo, az dodelam auto, tak budu mit treba cas i na jiny veci, tak snad priste ;-) -
scooter_x (AlkoholixXx) 06.05.08 13:45
« Sraz v Kolíně
Zdravím, vím o Tobě, že jsi z KH, což je od Kolína co by kamenem dohodil ;-) Koukám, že máš Safranka trochu rozebranýho, ale stejně, nechtěl by ses dostavit nejspíš tenhle víkend (pátek nebo sobota 9.nebo 10.5.) do Kolína na takovej malej neofic srázek MACZ? :-) Řešíme to s Dadánkem a Hawkem a spol. Pokud aspoň trochu můžeš, určitě doraz a dej vědět, čím víc nás bude, tím líp! Případně to rozšiř i dál, jestli o někom z okolí víš... ;-) :yes: -
"-- skrytý --" 25.02.08 23:38
« Bude jako nový...
na net mi zbyva posledni dobou prumerne tak 5 minut denne, nemam vubec cas protoze kdyz nejsem v praci, tak delam na biturbu, takze pridavani fotek a novinek mi trochu vazne, tak to ted trosku napravim a prihazim nejaky fotky a napisu neco do novinek >:-[] -
neregistrovaný: "V6iBlack" [62.168.54.XXX] 20.02.08 15:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: znám
Chlapy, sem Safranak asi jenom pul roku ale to co je na RC jsem se nesetkal ani v realu ani v zadnych hnojnich forech...po tom co jsem informoval TY CHYTRAKY, kteri tam prudily do nakyho kluka co si chtel dat neony k nohoum, tak jsem byl okamzite upozornen, ze staci malo a budu mit, jak rikaj nejchytrejsi z nejchytrejsich BANÁN, tak se rekl ze je to nespravedlive...a to sem si uz prej dovolil...pritom moje prispevky byli typu nemel byste se vyjadrovat nadrazene atd. obcas slovo napr. picovinka nebo podobne a za to sem mel dostat BAN 8-s -
"-- skrytý --" 15.02.08 13:45
« Re: Re: Ma tento model vic motorizaci???
v tom odkaze jsou motorizace noveho modelu (phase II.), od toho se biturbo uz nedelalo (ani se nedelal v provedeni 4x4, ani se do nej uz nedaval pneumaticky podvozek, spousta prvku vybavy byla zrusena (volant v elektrice, zadni sedacky v elektrice) proste uz to nebylo ono pac v renaultu zacli setrit :/ .. do phase I. se daval 2.0 (77kw), 2.2 (101kW), 3,0 V6 (123kW) a diesly 2.1 a 2,5 ... a jeste prave to biturbo (193kW), to byla ale jen omezena serie (700ks) a mnoho spolecneho to s normalnimi safrany nema, nejbliz k nemu ma technicky V6 Quadra a vybavou V6 Baccara (kterych je v CR tak jen par kusu) -
"-- skrytý --" 08.02.08 18:21
« Re: Právě jeden takový safranek bi je na prodej
jo vypada slusne, je to jeden ze 4 prodanejch v CR, mel ho tenkrat sef chemapolu, byl jsem se s nim projet uz asi pred rokem... ma spojku na vymenu a tim jak dlouho tam uz stoji do nej bude potreba neco investovat, jinak ma malo najeto, je v celkem slusnym stavu, ale jako velkej problem vidim to ze nefungujou sahary (aspon tomu tak bylo kdyz jsem se s nim projizdel), takze takove nahodne projizdky tomu asi nedelaji moc dobre a dost hrozi poskozeni turb ;-\ mas o nej snad zajem? jinak 100tis je cena za kterou bych ho bral okamzite kdybych je ted mel navic, staci nevelke investice a je z nej auto v hodnote pres 10tis. eur
Už hodně dlouho slintám nad fotkami Safranů v biturbu a sním o tom, že jej jednou budu vlastnit. Máš moc krásné a vzácné auto ;-)
Přeji ti hormady příjemně najetých kilometrů ;-)