Renault Safrane (1995)
17.12.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "_NeviM_". Jedna z 806 továrně upravených luxusních limuzín :) Pod tímto mistrovským kouskem jsou…
Renault Safrane (_NeviM_)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Pozoruhodné 02.01.2008 09:24
- zkouska mikrofonu:) 02.01.2008 09:27
- 300 km/h 02.01.2008 10:06
- No dobrý. 02.01.2008 11:42 Chobot
- 37kW navic? 02.01.2008 13:01
- předjíždění 02.01.2008 14:07 romaario
- koukám ,že už diskuze jede 8+) 02.01.2008 15:58 Dave-lamino
- Parada 02.01.2008 17:10 Martin_ko
- Konecne funguje diskusia 02.01.2008 20:42 LuboshGT (RS Kaa)
- znám 02.01.2008 21:10 Dylan McKay
- kára 02.01.2008 21:53 Miro_II
- mazec.. 02.01.2008 22:35
- Renault 03.01.2008 11:28 PeT-a (RSKa)
- vlastni zkusenost 03.01.2008 19:14
- Raritka 03.01.2008 20:49
- Pěkné 03.01.2008 21:37
- Já bych těm 300km/h věřil 03.01.2008 21:42
- cau 03.01.2008 22:45
- Safrane -- velke auto 04.01.2008 01:49
- auta RENAULT 04.01.2008 16:37
- no hele... 04.01.2008 17:06 Kubyyyk
- okreska ve 200 05.01.2008 17:39 20TFSI
- 10b 05.01.2008 22:29 FISHkaa
- baccara 06.01.2008 00:03
- Čumím na to jak vrána 06.01.2008 23:24 dasedas
- Přidej víc foto 06.01.2008 23:25 dasedas
- Chvalim 08.01.2008 17:43
- Pneumatiky Nangang ? 09.01.2008 00:51
- konecna 20.01.2008 01:28
- Auto z budoucnosti 20.01.2008 15:44
- pekne auto 20.01.2008 17:06
- nádhera 21.01.2008 19:02
- super 21.01.2008 23:01
- menjac 02.02.2008 15:25
- turbo 02.02.2008 23:50
- Právě jeden takový safranek bi je na prodej 07.02.2008 13:20
- Ma tento model vic motorizaci??? 13.02.2008 17:58 MazdaGE
- v6 14.02.2008 21:01
- Bude jako nový... 25.02.2008 23:38
- Sraz v Kolíně 06.05.2008 13:45 scooter_x (AlkoholixXx)
- Šafrán 02.07.2008 10:19
- Špatná vlastnost... 29.07.2008 21:39 tobi
- :-) 14.10.2008 21:05
- Sen 27.03.2011 05:48 J_Design
-
"-- skrytý --" 02.01.2008 09:24
Pozoruhodné
O existenci těchhle aut jsem neměl ani nejmenší tušení...-
"-- skrytý --" 02.01.2008 09:29
« Re: Pozoruhodné
takovych je vas vic a abych pravdu rekl tak to je jedna z veci co me na biturbu tak bavi, kazdy na to kouka jak na zjeveni a co chvili se me nekdo pta na benzince, parkovisti co to jako ma byt :-)-
-
"-- skrytý --" 05.01.2008 21:09
« Re: Re: Re: Pozoruhodné
a jakej dil je od jiny automobilky nez od renaulta prosimte? ;-\
-
-
-
-
"-- skrytý --" 02.01.2008 09:27
zkouska mikrofonu:)
diky redakci moje.auto.cz za zprovozneni diskuse :-) -
neregistrovaný: "Kraken" [89.173.10.XXX] 02.01.2008 10:06
300 km/h
Auto :yes: :yes: . Ale 300 imho nedas :P (takych tych realnych, meranych GPS-kom ).-
-
"-- skrytý --" 02.01.2008 21:16
« Re: Re: 300 km/h
jenom par faktu navic: jel jsem s tim cca 275, ale ne tachometrovych (tacho mi v te dobe vubec nefungovalo) ale proste jsem koukal na otacky a pak jsem si to doma spocital.. jeste pred jakoukoliv upravou motoru a na zdolani 300km/h mi bude stacit asi 6400rpm na petku, takze jen posunout omezovac otacek a vrchol krivky maximalniho vykonu posunout o par set otacek vys, takze mozna uz ted to ma na to vykon, jen jeste ten omezovac co je od vyroby na 6300 rpm-
neregistrovaný: "jpo-r" [62.65.188.XXX] 03.01.2008 00:40
« Re: Re: Re: 300 km/h
z porovnávania výkonov a max. rýchlosti u rôznych áut mi vychádza, že na prekonanie 300 km/h budeš potrebovať 400 koní a viac, zvlášť keď je to 4-kolka (Porsche Turbo má 310 km/h a 480 koní napríklad, GT3 má 415 koní a 310 km/h, ale je zadokolka).
K tej 300-ke som trochu skeptický, ale držím palce. -
neregistrovaný: "Kraken" [89.173.10.XXX] 03.01.2008 09:16
« Re: Re: Re: 300 km/h
Ratat rychlost vzhladom na otacky imho zrovna nieje moc presne... ani otackomer nemusi ukazovat otacky presne ... :-) nehovoriac o tom, ze tam mozu byt ine faktory, iny priemer kolies ako od vyroby atd atd, nemozes to merat ze tak teraz idem 6000 rpm tak idem 250, dal by si tam niake proste ine kolesa ako od vyroby a ta rychlost tam proste bude ina. Odporucam pozicat GPS, na taketo meranie staci hociake, a otestovat si to . Ked si to vyskusas daj vediet :-)-
"-- skrytý --" 03.01.2008 09:36
« Re: Re: Re: Re: 300 km/h
no kola tam mam jiny nez od vyroby (teda jen pneu o 1cm sirsi) ale s tim jsem pocital samozrejme:)psal jsem CCA 275 prave pac mi je jasny ze kazda milimetrova odchylka na obvodu kola udela moc ... s GPS pocitam jako relativne nejpresnejsim meridlem, takze az se bude natacet tak s GPS stoprocentne :-)
-
-
-
-
-
Chobot 02.01.2008 11:42
No dobrý.
Akorát ta krize v 200km/h na okrsce. To si fakt frajer. Na takové věci bych spíš zkusil nějakej okruh(most,brno). Jinak auto parádní. Taky jsem nevzdělanec a nevěděl o tom že existuje.-
"-- skrytý --" 03.01.2008 13:17
« Re: No dobrý.
no ona to vlastne nebyla ani moc okreska, spis sinice prvni tridy :*) a nerekl bych ze jsem frajer ale spis velkej dement ze se mi neco takovyho stalo... btw. bylo to pri nataceni toho videa 0-200 telefonem, hned jak video skonci tak prisla ta zatacka... znam ji, jel jsem tam milionkrat, ale nejak mi nedoslo ze jedu moc rychle :*)-
-
"-- skrytý --" 06.01.2008 11:20
« Re: Re: Re: No dobrý.
no doufam ze tohle uz ironicky mysleno nebylo >:-[] Jinak ironii pouzivam sam dost casto ale nejak mi to nedoslo, myslel jsem ze to pise nejakej adolescent, co to mysli vazne >:D jinak to bylo samozrejme v noci za nulovyho provozu v tom miste, ja od jisty doby neriskuju nikde kde se vyskytuji ostatni ridici, uz vim jakych neuveritelnych kousku jsou nekteri schopni ;-\
-
-
-
-
neregistrovaný: "Lukas_K" [83.69.52.XXX] 02.01.2008 13:01
37kW navic?
Čím jsi docílil prosimtě těch 37kW navíc?
Máš to změřené a podložené grafem z brzdy,nebo toje jen jeden z dalších pohádkových odhadů??:-)
Jinak za kolik to umí 400m v tvém případě?-
"-- skrytý --" 02.01.2008 14:40
« Re: 37kW navic?
no hele koukam na ty videa a ze by to nejak jelo teda, auto pekny ale tomu vykonu moc neverim a hlavne to bude tezky jako prase,takze max dobry na dalnici.
Jinak 600ps jo, hmmm. Bitpower to urcite zvladne >:D-
neregistrovaný: "Lukas_K" [77.237.130.XXX] 02.01.2008 20:24
« Re: Re: 37kW navic?
na tom videu z MV to ma sprint na 400m za ca 16s..coz mi prijde hoodne slabe nato,ze tu majitel pise o 300+PS..kazdy at si mysli sve,dokud tu nebude graf z brzdy,tak to pro mne budou smyslena cisla..:-)-
"anonym" [82.117.137.XXX] 02.01.2008 21:07
« Re: Re: Re: 37kW navic?
takze: to video z mimone je z doby kdy sem mel auto ani ne mesic a na motor jsem jeste doslova ani nesahl, dalsi aspoekt proc tak pomaly je ze ostrik IC vodou budu teprv resit a vzhledem k tomu ze to je naporovy chladic tak pri stani ve fronte na sprintech se toho moc nechladi a kazdej stupen nasavanyho vzduchu je znat..vydrzte tak 14 dni az auto zprovoznim a natocim vam nove video :-) jinak nevim co mate za auta, ale vseobecne u turbomotoru neni vubec zadny problem vykon navysovat pouhym zvedanim plniciho tlaku, problem je aby tomu vse pak odpovidalo aby to neco vydrzelo :-)-
"-- skrytý --" 02.01.2008 21:12
« Re: Re: Re: Re: 37kW navic?
to jem psal ja, akorat jsem se zapomnel prihlasit.. jenom dodatek pro neverici tomase: znamy ma u biturba zvvyseny tlak jen asi na 0,6 baru a byl na brzde a 317PS, podle toho odhaduju svuj vykon a drzim se jeste hooodne pri zdi prave abych nemusel nikomu vysvetlovat jak je to mozny-
"-- skrytý --" 02.01.2008 21:18
« Re: Re: Re: Re: Re: 37kW navic?
jeste jsem si vzpomnel na takovy "detail" ze pren namontovanim MBC byl tlak regulovan elektronicky (maximum 0,55 baru) a na prvni rychlostni stupen byl tlak jeste omezen na 0.4 baru... jinak seriove uvadeny cas na 400m je 14,9-
"-- skrytý --" 02.01.2008 22:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 37kW navic?
Mno,pockame si na to slibene video..
Bylo by dobre pokud mas moznost natocit i zrychleni na budikach..100-200km/h..-
"-- skrytý --" 02.01.2008 22:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 37kW navic?
prave jsem si dal na youtube 2 videa z telefonu, je na nich prd videt, ale aspon je videt rozdil kdyz je IC vychlazenej.. jedno je jen otackomer 0-200 ( [odkaz] ) odkazy napisu do novinek u svyho auta... jo jinak asi jsem se zapomnel zminit ze od doby co jsem dal do auta MBC a zvysil plnici tlak, jsem s nim jeste nejel, takze jsem jezdil zatim poze s tim seriovym vykonem... mam auto bohuzel uz 3 mesice nepojizdny protoze jem posledniho pul roky resil svoje zdravotni problemy (diky bohu je to uz za mnou) a kdyz ne to tak praci, takze na auto nebyl ani trosku cas:(... ale behem 14 dni ho dam do kupy a natocim jak to jede :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
romaario 02.01.2008 14:07
předjíždění
S tímhle výkonem asi nemáš problém jen tak někoho předjet !?
lol -
Dave-lamino 02.01.2008 15:58
koukám ,že už diskuze jede 8+)
S tím dosažením 300km/h na okruhu bych byl opatrný tady v čechách .Jinak to budeš muset zvládnout na dálnici ....samosebou ,že v Německu >:D -
LuboshGT (RS Kaa) 02.01.2008 20:42
Konecne funguje diskusia
A ja som si vdaka tomuto autu opat trosku rozsiril obzory ;-) Perfektny kusok :yes: -
Dylan McKay 02.01.2008 21:10
znám
Jak bych neznal, když jsem renaultista. Máš velice dobrej a individuální vkus! :yes:-
-
Dylan McKay 20.01.2008 18:38
« Re: Re: znám
Možná víš o mém sporu s RC ČR, pár lidí tam ze mě udělalo vrchnost, tuneláře, zloděje, a to jen proto, že jsem po svém odsoudil plány jednoho člověka- přestavbu LPG do Avantime.
Vše je to tam v diskusi, já ale dostal BAN, a byl jsem vykázán z RC ČR, tak jsem se další dny nemohl bránit těm zbaběleckým a žlučovitým příspěvkům.
Jen místo některých mých příspěvků je věta:
"Tento příspěvek obsahoval slovní zvratky pana Švihovce."
To značí úroveň správců a moderátorů stránek, je to neomluvitelná drzost. Nyní se chystám ještě jednou upozornit Viktora na změnu mého nicku namísto kompletního jména, pak nevylučuju ani soudní žalobu.
Prostě si vysloveně nepřeju, aby bylo nadále v klubu moje jméno, bylo mi znemožněno změnit si své přihlašovací údaje.
Promiň, že ti to píšu sem, ale znám tě ze srazu, a byl bych nerad, kdybys znal verzi jen té jedné strany...-
Dylan McKay 20.01.2008 22:57
« Re: Re: Re: znám
...a ještě si pročti toto: [odkaz] Je to vlastně to, co jsem o klubu říkal před několika týdny. Je to špatný, moc špatný...-
"-- skrytý --" 21.01.2008 20:47
« Re: Re: Re: Re: znám
ja jsem si to na tom RC procital, kdyz jsem narazil u tebe v diskusi na zminku o tom problemu, vyjadrovat se k tomu ani nebudu protoze nemam komplet informace a necetl jsem to vsechnoo (ani jsem nemohl ze zrejmych duvodu).. kazdopadne me to nijak neudivuje a sam na rc chodim uz opravdu jen sporadicky, protoze me uz nejak nebavilo, ze je tam skupina lidi kterr pusobi na pravidelne ctenare jako uzavreny klub zapsklych dokonalych svetem protrelych panu dokonalych, kteri si navzajem notuji a placaji se po ramenou a cleny co do jejich "skupinky" nepatri se snazi presvedcovat nekdy dost nechutnym zpusobem o svoji nadrazenosti, dokonalosti a ze dobre je jen to co udelaji/vymysli oni a co delaji/vymysleji ostatni jsou podle nich vetsinou zcestne nesmysle vhodne tak akorat pro jejich pobaveni ;-\ je to proste o celkove atmosfere co na foru panuje, i lidi o kterych si jinak nemyslim nic spatneho se bohuzel ucastni takovych "praktik" o kterych jsem psal vyse a ktere se na rc daji vycist mezi radky ;-)
BTW: ze srazu se bohuzel nezname, pac jsem na zadnym jeste nebyl, presto ze jsem to planoval uz vicekrat, ale nikdy to dosud nevyslo :-( ale na pristi bych se rad zajel podivat, rad bych osobne poznal spostu z tech lidi co na rc forum chodi :-)-
Dylan McKay 22.01.2008 21:13
« Re: Re: Re: Re: Re: znám
Tak to jsi vystihl přesně, až jsem se zamyslel, když jsem tě četl.
Myslel jsem že tě znám, tak to nejsi ty. Bavil jsem se tam s majitelem Safrane Biturbo, říkal, že výfuk na to auto stojí 200.000 Kč. Tak to jsi nebyl ty.
Ale jsi tady hvězdou, pokud přijedeš na sraz MOJE.AUTO.CZ, tak tě i tvé auto strašně rád poznám! ;-) :yes:-
neregistrovaný: "V6iBlack" [62.168.54.XXX] 20.02.2008 15:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: znám
Chlapy, sem Safranak asi jenom pul roku ale to co je na RC jsem se nesetkal ani v realu ani v zadnych hnojnich forech...po tom co jsem informoval TY CHYTRAKY, kteri tam prudily do nakyho kluka co si chtel dat neony k nohoum, tak jsem byl okamzite upozornen, ze staci malo a budu mit, jak rikaj nejchytrejsi z nejchytrejsich BANÁN, tak se rekl ze je to nespravedlive...a to sem si uz prej dovolil...pritom moje prispevky byli typu nemel byste se vyjadrovat nadrazene atd. obcas slovo napr. picovinka nebo podobne a za to sem mel dostat BAN 8-s
-
-
-
-
-
-
Miro_II 02.01.2008 21:53
kára
vyborny auto, predbehlo dobu o takovych 15 let, vzdyt kolik aut ma vyhrivani zadnich sedacek nebo pneumaticky podvozek?? Proste Renault. Stejne jako treba Avantime nebo VelSatis rarita, kterou oceni jen fanousci. tohle je proste vrchol luxusu 90. let.Sem rad ze dobrodruzi jako ty sou mezi nami, ja bych se bal te udrzby a vubec veci kolem, klobouk dolu, az bude vsechno v kupe tak bude doufam delat jen radost. Moc krasny auto, prejte mu ho lidi, vzdyt kolik z vas by do toho slo, myslim ze moc ne... Mas jeste nejaky zajimavy informace o aute?? treba ze motor ladil Hartge to me docela dostalo... At ti dobre slouzi!! :-) -
neregistrovaný: "Dexter.." [147.229.197.XXX] 02.01.2008 22:35
mazec..
Tak tohle auto musí bejt fakt masakr..jako už jenom ta výbava je fascinující..a když se člověk podívá pod šasi,tak to je asi taky pěknej mazec..už jenom to chlazení turba po dojezdu je vychytávka..se nemůže stát,že se ti speče,když ho držíšu huby a pak ho jen tak chcípneš ;-)-
Dandy.TT 03.01.2008 11:24
« Re: mazec..
Chlazení turba po dojezdu má i silný TT. Možná to bude i tim že tam sou stejný turba ;-) . Jelikož je turbo chlazený nejen vodou, ale i olejem, tak to taky nechávám ještě vychladnout buď klidnější jízdou nebo během na volnoběh.
Jen tak pro zajímavost mě K04 fouká něco kolem 1,5 baru, takže turba maj u tvýho safrana velkou rezervu, tak se nemáš čeho bát a s chutí do toho. Jestli to má mapy v řídící jednotce fuelcut na 0,8baru, tak si myslim že by neměl bejt problém se dostat dost přes 300k ;-)-
"-- skrytý --" 03.01.2008 11:31
« Re: Re: mazec..
no jako jak sem se tu nekde zminoval o jednom kamosovi co ma biturbo s namerenejma 317ps tak ten si prave nejdriv nastavil tlak tesne pred tech 0,8 baru a prej se s tim byl akorat jednou projet a byl to takovej mazec ze si pletl trojku s petkou, ale pac je posera tak to zase stahnul :-) jinak az pujdu pres 0,8 baru, tak apexi to jisti >:-[]-
"-- skrytý --" 15.06.2008 21:15
« Re: Re: Re: mazec..
Recenze dobrá. Trochu upřesním své počínání. Nová turbodmychadla KKK byla od prodejce nastavená na tlak 0,45 baru. Výrobce Renault uvádí tlak 0,55-0,65 baru (poměrně velké rozmezí). Auto s tlakem 0,45 baru překvapovalo mohutností zátahu a překročení 260 km/hod působilo snadným dojmem. Po úpravě na 0,83 baru jsem poprvé sešlápl akcelerátor na D1 po dostatečném ohřátí. Očekávaje výraznou změnu jsem mrknul na řadící páku a uvědomil si, že nevím, jakou mám zařazenou rychlost. Při zátahu z 80 km/hod mne blesklo hlavou, že pětka to v žádném případě být nemůže a trojka nic moc. Mrknul jsem na otáčkoměr a na něm k mému údivu bylo okolo 2 000 ot/min. Vyděsilo mne to. Pětka měla znatelně větší dynamiku, než dříve čtyřka ! Protože auto znám začal jsem mít obavy o převodovku. Po vyzkoušení všech rychlostních stupňů ve městě jsem pochopil, že by auto potřebovalo posílit brzdy. Navíc mi díky vysokému tlaku občas řídící jednotka uzavřela přívod paliva. Bylo to v kopci na nízké obrátky na 4, nebo 5 při plném tlaku. Je lépe toto vozidlo uchovat v půvdním stavu. Jeho hodnota by měla být nejvyšší. Jeho jízdní výkony jsou výjímečné i dnes. S ohledem na stáří modelu 15 let jsou obdivuhodné i bez úprav. Ono 268 turbových koní může být díky vysoko posazené a ploché křivce kroutícího momentu více, než 300 atmosférických (např. acelerace do kopce, pružnost ve zrychlení).Dnes mám tlaky na hodnotě 0,55 baru a s autem jezdím vyjímečně.
-
-
neregistrovaný: "Octavia_WRC" [83.69.52.XXX] 03.01.2008 19:35
« Re: Re: mazec..
Tak není to jen o tlaku..záleží taky na jeho motoru jakou má kompresi,co vydrží ojnice,písty,klika,aby to nebylo chudý už při tom zvednutym tlaku...-
"-- skrytý --" 03.01.2008 20:13
« Re: Re: Re: mazec..
jeden znamy mel R25 Turbo, v tom je o generaci starsi motor PRV, prakticky skoro stejnej motor, a tam vsechno vydrzelo i kdyz plnil 1,7 baru !!! takze ten motor bude asi hodne odolnej... chuda smes muze bejt az od tech 0.8 baru kde tomu koncej mapy... proto jsem psal o apexi (nebo neco podobnyho s wideband sondou a dalsima par vecickama)... -
Dandy.TT 05.01.2008 08:27
« Re: Re: Re: mazec..
To je jásný,že to neni jen o tlaku, ale co si budem povídat něják tam ten vzduch dostat musíš. Jestli má řídící jednotka fuelcut na 0,8 baru tak by to chudý do tohodle tlaku bejt nemělo. Jen sem to psal, že K04 umí trojnásobek (i víc) toho co mu to fouká teď a tudíž má velkou rezervu. Samozřejmě, že když bude chtít jít přes 350k, tak bude muset dát nejspíš vetší vstřiky, možná benzínovou pumpu, regulátor tlaku paliva atd. Ojnice, písty atd. je otázka co vydržej... Všechno záleží na tom jak je to v tomhle autě předimenzovaný. ;-)
-
-
-
PeT-a (RSKa) 03.01.2008 11:28
Renault
Zdar....super Renault.Taky bych takoveho bral ;-) Vzhled je perfektní - jak zevnitř tak zvenku no a ten motor je fantastický!! :yes:
Jsem rád že konečně funguje diskuze.....je to za 10b. -
neregistrovaný: "etj" [88.146.227.XXX] 03.01.2008 19:14
vlastni zkusenost
Tak ja se mohu pochlubit, ze jsem v tomhle konkretnim kousku jel uz hodnekrat (zdravim michala) a kdo tady rikal, ze to jako moc nejde, tak nevim, cim jezdis, ale tohle je brutalni auto s brutalnim zrychlenim v jakekoliv rychlosti na jakykoliv prevodovy stupen .. uz ho * dej do kupy, zacina mi chybet >:D-
"-- skrytý --" 04.01.2008 00:12
« Re: vlastni zkusenost
no jo, vzdyt vis jak to je, ale uz brzy se zase svezem, tak s tebou pocitam jako kameramanem >:-[]
-
-
"-- skrytý --" 03.01.2008 20:49
Raritka
Nazdar toto auto znam docela dobře jeden typek z města ho měl taky černá barva,prodal ho protože se dost sypalo ostatně kvuli nespolehlivosti se safrane biturbo přestal vyrabět.Jinak přeju at se ti podaři překonat 300km/h ,ale pochybuju o tom to by si potřeboval hodně uprav a nebo ho odlehči aspon o 500kg >:D Kolik to vubec váži 1600kg-1700kg??-
"-- skrytý --" 03.01.2008 21:07
« Re: Raritka
no auto ma papirovejch 1690kg, ja ho mam uz trochu odlehceny, ale realnou vahu nevim:( jinak rohodne se neprestal vyrabet kvuli nespolehlivosti, ale treba proto ze se prestala vyrabet komplet ccela rada phase I ;-) ... a ta nespolehlivost je dana tim ze safrane biturbo je auto s hodne vecmi narocnymi na udrzbu - turba, podvozek atd. a kdyz se o to nekdo nestara tak se mu to sype, ale to je jako s kazdym jinym autem >:D a bohuzel v ceske nature je snazit se na vsem usetrit, vsechno ojebat a to se u biturba seredne nevyplaci ;-) Jinak vaha neni maximalni rychlosti az tak na obtiz >:-[] jo a ja to nemam cerny ale modry:)
-
-
neregistrovaný: "Baby" [85.70.226.XXX] 03.01.2008 21:37
Pěkné
Pěkný autíčko, francouze nemusím, ale tenhle raritní kousek by nebylo špatný mít v garáži. Přeji ať slouží. Jen já osobně bych ho držel v co nejpůvodnějším stavu, jen tak má to auto opravdovou hodnotu. Nejsem moc příznivcem těchto následných úprav a u těhle vyjímečných kousků už vůbec ne. Ale jak se říká, co člověk to názor.-
"-- skrytý --" 04.01.2008 00:20
« Re: Pěkné
no co se vzhledu tyka tak nejvetsi uprava byla vyrinuti znaku z masky... a i to bylo pro me bylo velky dilema jestli to udelam nebo ne, nakonec jsem se rozhodl pro ano, jisty podil na tom ma i to ze bylo jednodussi ten "mustek" pro znak odstranit nez opravovat...jinak se vzhledem nic delat nehodlam, teda jeste krom nalakovani cernych plastovych dili karoserie.... ale technickej potencial toho auta je mi lito nerozvinout... jinak samozrejme taky citim jistou provinilost kdyz to je takova rarita, ale zas lepsi nez se o auto nestarat a nechat ho starnout a rozpadat... a navic si to jednou chci vyzehlit tim ze si koupim dalsi biturbo a to uvedu do 100% originalniho stavu >:-[] jeden z mych snu... a ja si sny plním ;-)
-
-
neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 03.01.2008 21:42
Já bych těm 300km/h věřil
Zdravím 10bodů za super raritku,jinak mě to na jaře bude jezdit k 260km/h(Clio Sport),(ikdyž na to nehraju teda)takže věřím tomu,že u tvé bestie,ikdyž v ní nebude takové svezení jako v mém,docílíš těch 300km/h snad určitě...Když Opel Calibra 4x4 Turbo jezdila 270km/h v serii...Když to odlehčíš ještě,poladíš,věřím tomu...Každopádně,když jsem před lety sháněl o tom tvém autě nějaké podrobnosti(jako fanda ostrých Renault hraček":),náhradní díly,některé,brutál cena...Ale jinak kárka moc :yes: :yes: :yes:-
"-- skrytý --" 04.01.2008 08:08
« Re: Já bych těm 300km/h věřil
diky za podporu :yes: ale at si neverej, neverici tomasove, ja budu ten kdo se bude smat naposled, az sem dam video >:-[]-
neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [85.71.213.XXX] 04.01.2008 14:39
« Re: Re: Já bych těm 300km/h věřil
Pošli mail,pošlu ti pár aut,co by tě mohli zajímat:)
-
-
-
neregistrovaný: "rvp" [83.208.185.XXX] 03.01.2008 22:45
cau
Luxusní lo'd :-) netuctové auto prostě paráda. Dal bych ti 10b ale nemůžu hodnotit ;-\ zatim... pokud by si mohl hoď sem ještě nějaké fotky interiéru predevším palubky díky moc -
neregistrovaný: "-" [81.0.253.XXX] 04.01.2008 01:49
Safrane -- velke auto
Renault Safrane neni velke auto. Delkou necelych 4.8 m a hmotnosti necelych 1.7 t je to stredne-velke a stredne-tezke auto (mid-size). Prikladem velkeho a tezkeho auta, a sice standardniho coupe, je muj Lincoln Continental Mk. V (full-size, heavy-weight). Jinak Safrane Biturbo je zajimavy stroj, ale prosim vas neni to velke auto. -
"anonym" [85.160.146.XXX] 04.01.2008 16:37
auta RENAULT
RENAULT je auto pro picuse, ta znacka mluvi sama za sebe, jen ti s malym IQ na to ještě nepřišli :-!, což vlastně hodně vypovídá i o jejich majitelých :no:-
neregistrovaný: "etj" [88.146.227.XXX] 04.01.2008 20:18
« Re: auta RENAULT
forum pro lidi s malym ptakem je jinde ;-)-
neregistrovaný: "kuba(PRAG)" [88.101.229.XXX] 23.01.2008 22:45
« Re: Re: auta RENAULT
auto je moc pěkné a toto co jsi nahoře napsal ty "že Rencl jsou auta pro picuse" vypovídá o tom, že jsi nikdy žádného neměl a víš jen to ono známé "jedna teta povídala" PS: tipuji že máš VW nebo Škodu nebo nějakou starou Německou plečku!! Jinka Safrane je kára jako sviňa super rychlá limuzína a ty Superby nebo Passaty co jsi tam natřel vypovídá o všem....takže přeji hodně úspěchů s Renclem a ať se daří!! ((:
-
-
Kubyyyk 04.01.2008 17:06
no hele...
...jako tohle je fakt hodne ale hodne dobrej stroj! Podle recenze to musi asi brutalne slapat...skvelej kompromis mezi luxusni karou a sportakem...muzes je pianko a valet se v typickejch francouzskejch "kreslech" a pak na to dubnout a nechat se do nich poradne zaborit...je to rarita a totalni nadhera!!! Mas jasnejch 10b. protoze tohle se neda jinak hodnotit ;-) -
20TFSI 05.01.2008 17:39
okreska ve 200
pozor na ustrelovani zadku : "jednou se mi to stalo na okresce asi ve 200km/h a docela jsem se zapotil, ale stačí pustit brzdu a pořádně držet volant a hned se to srovná.... "
Jakou hru na PC si hral? -
-
"anonym" [62.77.72.XXX] 06.01.2008 00:03
baccara
máme taky jen ale 2.1td :-( ale 3.0 6v bitturbo bych taky moooc chtěl je to super kára ;-) ještě s tou navigací a je to vše :yes: -
dasedas 06.01.2008 23:24
Čumím na to jak vrána
hlavně na ty údaje!!! Ať slouží draku, na vrakáčích asi jen tak nic nenajdeš :-) :-) :-) nebo se mílím?? Miluju rychlý Rendly, i když jsem v žádným nejel bohužel. Letos se chystám ušetřit na Clio Grand Prix, pač jsem se zamiloval!!! Držím palce s úpravama, dávám 3x11
Jo aha, ono tolik nejde >:-[] >:-[] >:-[]
Škoda no ;-) -
-
neregistrovaný: "Lavet" [80.188.195.XXX] 08.01.2008 17:43
Chvalim
Chvalim originalitu vyberu, prvni auto u ktereho je mi lito, ze zde nemam recenzi a nemohu hodnotim... Chce to odvahu a sebezapreni a fandovstvi, udrzet vse v chodu...vidim, ze ne kazdy sve sny jenom sni... (bylo by mi lito cist v diskuzi jakou jezdim mr*kou, dyz na vic nemam...) -
neregistrovaný: "Tesa" [81.25.16.XXX] 09.01.2008 00:51
Pneumatiky Nangang ?
Jen se chci zeptat jak se v ty palbe chovaj pneumatiky Nangang ? Ja jen ze bych jim asi zivot nesveril... Po meste mozna, ale kdybych za to zatah tak ne.. mam na Volvu 850 T5 conti sport contacty 2, a taky se mi nezda, ze by nejak ultra drzely, nehlede na to, ze tem aspon verim, ze se nerozlitnou samy od sebe na kusy..
Byla by skoda znicit tohle auto..
Kdyz tak poreferuj jak se chovaj...-
"-- skrytý --" 09.01.2008 07:43
« Re: Pneumatiky Nangang ?
no ony vzorek maj sikovnej, takze drzej pekne, i kdyz teda srovnavat na tomto aute zatim nemam s cim... ale taky jim ani trosku neverim, bohuzel jsem to s nima uz koupil, koukal jsem na ne jako puk ;-\ takze se je snazim co nejrychleji sjet (to se mi celkem dari, jsou docela mekke) a pak tam pujdou micheliny jako jsou na zadku ;-)-
neregistrovaný: "Tesa" [81.25.16.XXX] 10.01.2008 11:18
« Re: Re: Pneumatiky Nangang ?
Uf, ja uz se bal, ze si je na to koupil zamerne :-)-
"-- skrytý --" 13.01.2008 10:31
« Re: Re: Re: Pneumatiky Nangang ?
ne, neboj, na gumach ja fakt nesetrim, takze nejlepe michelin a dalsi mí favoriti jsou dunlop a pirelli, nic jinyho bych asi nekoupil, vim ze dneska uz sposta vyrobcu umi gumy, ale radsi zadny experimenty ale lety overena kvalita ;-)-
neregistrovaný: "rymac" [195.178.73.XXX] 16.01.2008 13:57
« Re: Re: Re: Re: Pneumatiky Nangang ?
a proč ne bridgestony? jen mě zajima proč ne kdyžtak..-
"-- skrytý --" 17.01.2008 14:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Pneumatiky Nangang ?
no celkem jednoduse protoze s nima nemam zadny zkusenosti a pak pac mi nejsou tak sympaticky jako ty co jsem jmenoval... a pamatuju si ze otec na ne na kamionu nadaval... taakze zadnej relevantni duvod :-) Proste michelin je pro me mercedes mezi pneu, tak proc experimentovat ;-)
-
-
-
-
-
-
neregistrovaný: "ghost123" [84.244.121.XXX] 20.01.2008 17:06
pekne auto
Tak to auto je na svou dobu hodne dobre. Ocekaval bych, ze neco takoveho si koupi nekdo, kdo se o nej bude starat jako o mimino. Nekdo, kdo ho bude cistit, lestit, voskovat a jezdit jenom o nedelich a na srazy. A ne nekdo, kdo bude na okreskach v noci zkouset maximalni rychlosti, honit na diskusnich forech triko, jak to auto vytuni a pak pojede pres 300 km/h.
Tim, ze mobilem poridis rozmazane fotky nezakryjes ten bordel v interieru a zapraseny motor. To auto je klenot a nestaci ho z venku oplachnout vodou. Aspon na to foceni jsi ho mel poradne vycistit.
Zlobte se na me jak chcete, ale na me majitel pusobi jako nekdo, kdo nema Skodu 120 s podomacku vyrobenym otackomerem (s tim by se urcovala rychlost ;-) ) jenom proto, ze ma vic penez na lepsi auto.
Tento Vuz si opravdu zaslouzi lepsiho majitele.-
-
"-- skrytý --" 21.01.2008 20:23
« Re: pekne auto
ted bych ti pral videt moji (lepe receno tatovu) dilnu... na zemi mi tam lezi holej motor totalne ocesanej, vcera rano z auta vytazenej.. kousek vedle prevodovka, kardan, svody, sani, alternator, skrtici klapka, jedno turbo druhy turbo, intercooler, chladice, sahara, atd atd....ted jsem na netu pac cekam az uschne motor po ociste nahrubo, pak se do nej poustim chemii na hlinik atd atd... vecer hodim foto, jestli nebudu v dilne zas treba do 4 do rana...pocitam ze tak tyden jeste stravim cistenim motoru, prevodovky a uplne vseho v motorovem prostoru sroubek po sroubku (uz ted se mi seznam veci co musim koupit nove nebo opravit/nechat opravit nevejde asi ani na a3:) ).. az bude hotovy motor (nejen cisteni, ale menim kliku, setrvak, spojku a uvidim co jeste) pujdu na dalsi veci, napravy (tu predni chci zrepasovat jeste nez tam vratim motor), interier, proste komplet auto takhle postupne zrenovuju:) a abys byl v obraze: auto jsem koupil od cloveka ktery vubec netusil co ma doma (diky tomu za neodolatelnou cenu) a ta cena byla tak moc neodolatelna, ze jsem ho koupil i v dobe kdy jsem zrovna resil financni a hlavne zdravotni potize se nacasovani absolutne nehodilo, takze i kdyz rozum rikal zasadne NE, tak srdce si prosadilo svoje ANO.. vedel jsem dopredu ze par mesicu potrva nez se mu budu moci naplno venovat, ale uz to prislo, zdravi uz mam vyreseny, penize celkem taky, takze do toho jdu naplno... takze si dovolim tvrdit ze jsem to auto vlastne zachranil z rukou cloveka ktery si myslel ze to je obycejne auto, protoze ho koupil za cenu obycejneho auta a jako o obycejne auto se o nej bohuzel i staral... takze jses asi ve me trochu spletl >:D-
"anonym" [84.244.121.XXX] 22.01.2008 16:59
« Re: Re: pekne auto
V zadnem pripade jsem to nemyslel jako urazku ;-) a byl bych nerad, kdyby sis to vzal nejak osobne. To auto je opravdu skvele. A je dobre, ze se auto dostalo od nekoho, kdo vubec nevedel co ma k nekomu, kdo se o nej bude starat. Me jenom dost zarazily ty silacke reci o rychlostech pres 300 (urcovanych podle nepresneho otackomeru ;-\ ), o tom jak jezdis jako prase po okreskach (do zatacek rychlosti 200 km/h). To ze tak kvuli bezpecnosti jezdis jenom v noci je snad jeste horsi. Co chodci? Co neosvetleni cyklisti? Muzes namitnout, ze bez svetel nemaji na silnici co delat. Ale oni tam jsou. V rychlosti 90 je realna sance, ze se jim vyhnes. Pri rychlosti 200 je nejspis sestrelis a kdyz ne, tak je sfoukne tlakova vlna vytvorena autem. A co kdyz ti v te rychlosti skoci pod kola srna? Nebo poznamky o smerove stabilite, ze se da auto ridit jednou rukou pri rychlosti 250 km/h. Auto, u ktereho kdyz pustis pri vysoke rychlosti volant a nepojede rovne nema na silnici co delat. A volant se drzi obema rukama i pri rychlosti 30 km/h a pousti se jenom na chvilku potrebnou k prerazeni. To cos napsal na me opravdu pusobi, jako by to psal nekdo, kdo ma papiry dva tydny. Ale na druhou stranu uznavam, ze kdybych psal recenzi na takoveto auto, tak bych se taky neuhlidal a taky bych nejake frajerinky do textu pridal. To co jsem napsal ber jenom jako cirou zavist z me strany :-)
Co se tyce tech fotek, tak jsou opravdu hrozne. Vzdyt neco takoveho se neda verejne publikovat. Dival jsem se i na ten odkaz cos mi poslal a porovnal jsem stav auta driv a ted a veliky rozdil jsem nevidel. Snad jenom ten praskly predni naraznik. To, ze nekdo nesnasi pretvarku a foti to tak jak to je se nazyva dokumentarni fotografie. Ale i ta ma dana urcita pravidla a takoveto fotky se vyznacuji technickou kvalitou. Kdyz chces fotit, tak se holt musis naucit aspon zakladni funkce toho fotaku. Kdyz uz to fotis mobilem, tak si pockej na poradne svetlo, o neco se opri aby se ti netrepaly ruce a pak teprve fot. A na umelecke pokusy, kdy fotis auta nakrivo, nebo z netradicnich uhlu (kde je videt vic suche travy nez auta, o ktere jde predevsim) se radsi vykasli.
Naaranzovani okoli je naprosta samozrejmost i u blbych rodinnych fotek. Kdyz uz se nestydis psat o tom, jak mas skvele auto a ukazujes fotky, jak je auto spinave, tak aspon ty prazdne PET lahve z podlahy vyhod. :-)
Jeste jenou opakuju... auto je to opravdu skvele. :yes: Preju hodne stastnych kilometru bez nehod a taky preju, aby se ti tam nic nepokazilo. Ty ceny nahradnich dilu mi vyrazily dech.-
neregistrovaný: "b.o.d.a" [82.117.137.XXX] 22.01.2008 22:18
« Re: pekne auto
Ty fotky nejsou foceny mobilem (ted teda asi pul minuty tam je asi pet fotek z vynadani motoru focenejch mobilem) a myslim si, že mu nejde o nějaky umělecky fotky, ale o to zobrazit to auto, neni to stranka o foceni, ale o autech tak nevim co to tak proživas ;-) S tim ze by mohl vyhazet ten bordel z podlahy mas pravdu, nevim vubec proc ho tam hazi ;-\ Docela me pobavila ta věta "Snad jenom ten praskly predni naraznik." ale ze ta "prasklina" dala prace opravit to cece. opravdu nebyl jenom praskly...
myslim si, ze je na tom už teď auto o dost lip... vymena kuze (krome ridicovy zatim teda) za krasnou zachovalou, ty narazniky az budou lakly, listy atd... lak uz je taky trochu hezci... a pak další technický veci co z fotek nejsou videt >:D jenom by me zajimalo co mas ty za auto... takovy reci jako ze to auto si zaslouzi lepsiho majitele si nech ;-)
-
-
-
"-- skrytý --" 21.01.2008 21:41
« Re: pekne auto
jo a co se foceni tyce, tak ja nesnasim pretvarku, takze nevim proc bych mel auto pred focenim cisit, lestit, uklizet.. fotim to proto abych divaka s autem co nejvic seznamil a ne abych ho seznamil se zidealizovaou podobou toho auta:) vetsina tech fotek jsou vicemene momentky a auto jsem si nekoupil aby mi nekde stalo v garazi a akorat na nem rezli kovy a puchreli gumy, ale chci aby bylo plne funkcni a kdykoliv spolehlive provozschopne a navic za to co mu dopravam chci neco od nej, myslim ze je to rovnej vztah, ja mu dopravam prvotridni peci a on me prvotridni svezeni a zazitky... a nez nekoho zacnu napadat, tak si nejdriv overim fakta a pak delam zavery, jasny? ;-) >:D
PS: podivej se na biturbo.safrane.org na nejstarsi fotky, je tam nekolik fotek co mi posilal byvaly majitel jeste pred koupi a podivej se na fotky nasledovny, myslim ze je na tom celkem videt ze auto vypada cim dal lip, i kdyz to byli vesmes jen malickosti, ta hlavni vlna renovace je v plnem proudu az ted...
-
-
neregistrovaný: "majklef" [82.113.48.XXX] 21.01.2008 19:02
nádhera
Musím říct že jsem recenzi hltal slovo za slovem a ještě ted na to auto koukám se spadlou čelistí...
Je neuvěřitelný co to má na svůj věk za výbavu a ten výkon....
Fakt nádherný a přitom nenápadný auto.
Moc díky za představení.Kdyby jsi měl ještě nějaký informace o autě pls šoupni mi to na majklef@atlas.cz
Dík moc a držím palce at se Ti úpravy povedou.. -
-
neregistrovaný: "Honza88" [193.165.76.XXX] 07.02.2008 13:20
Právě jeden takový safranek bi je na prodej
našel jsem ho na www.b-land.cz;Vypadá slušně. Je 100.000,- dobrá cena..?-
"-- skrytý --" 08.02.2008 18:21
« Re: Právě jeden takový safranek bi je na prodej
jo vypada slusne, je to jeden ze 4 prodanejch v CR, mel ho tenkrat sef chemapolu, byl jsem se s nim projet uz asi pred rokem... ma spojku na vymenu a tim jak dlouho tam uz stoji do nej bude potreba neco investovat, jinak ma malo najeto, je v celkem slusnym stavu, ale jako velkej problem vidim to ze nefungujou sahary (aspon tomu tak bylo kdyz jsem se s nim projizdel), takze takove nahodne projizdky tomu asi nedelaji moc dobre a dost hrozi poskozeni turb ;-\ mas o nej snad zajem? jinak 100tis je cena za kterou bych ho bral okamzite kdybych je ted mel navic, staci nevelke investice a je z nej auto v hodnote pres 10tis. eur
-
-
MazdaGE 13.02.2008 17:58
Ma tento model vic motorizaci???
Delalo se to i s mnohem slabsim motorem?? Videl jsem to v ostrave, jelo to predemnou a nerekl bych ze mi to ujizdelo....-
-
"-- skrytý --" 15.02.2008 13:45
« Re: Re: Ma tento model vic motorizaci???
v tom odkaze jsou motorizace noveho modelu (phase II.), od toho se biturbo uz nedelalo (ani se nedelal v provedeni 4x4, ani se do nej uz nedaval pneumaticky podvozek, spousta prvku vybavy byla zrusena (volant v elektrice, zadni sedacky v elektrice) proste uz to nebylo ono pac v renaultu zacli setrit :/ .. do phase I. se daval 2.0 (77kw), 2.2 (101kW), 3,0 V6 (123kW) a diesly 2.1 a 2,5 ... a jeste prave to biturbo (193kW), to byla ale jen omezena serie (700ks) a mnoho spolecneho to s normalnimi safrany nema, nejbliz k nemu ma technicky V6 Quadra a vybavou V6 Baccara (kterych je v CR tak jen par kusu)
-
-
-
"-- skrytý --" 25.02.2008 23:38
Bude jako nový...
na net mi zbyva posledni dobou prumerne tak 5 minut denne, nemam vubec cas protoze kdyz nejsem v praci, tak delam na biturbu, takze pridavani fotek a novinek mi trochu vazne, tak to ted trosku napravim a prihazim nejaky fotky a napisu neco do novinek >:-[] -
scooter_x (AlkoholixXx) 06.05.2008 13:45
Sraz v Kolíně
Zdravím, vím o Tobě, že jsi z KH, což je od Kolína co by kamenem dohodil ;-) Koukám, že máš Safranka trochu rozebranýho, ale stejně, nechtěl by ses dostavit nejspíš tenhle víkend (pátek nebo sobota 9.nebo 10.5.) do Kolína na takovej malej neofic srázek MACZ? :-) Řešíme to s Dadánkem a Hawkem a spol. Pokud aspoň trochu můžeš, určitě doraz a dej vědět, čím víc nás bude, tím líp! Případně to rozšiř i dál, jestli o někom z okolí víš... ;-) :yes:-
"-- skrytý --" 25.05.2008 18:00
« Re: Sraz v Kolíně
chlapci omlouvam se, ale nejak jsem to prosvihl... ono bohuzel ted vsechno krome prace a auta jde mimo me, kazdej den ma bohuzel jenom 24 hodin a to je zatracene malo, az dodelam auto, tak budu mit treba cas i na jiny veci, tak snad priste ;-)
-
-
tobi 29.07.2008 21:39
Špatná vlastnost...
Tohle auto jednu velkou chybu...není moje ;-)
Super nenápadný žihadlo. V něčem mi to připomíná Lotus Omega, podobný styl. Nenápadný, klidný, super jízdní vlastnosti a hlavně kdo se v tom nevyzná a nevydí ty jemný rozdíly, tak se může sakra spálit :-)