Recenze

9 Majitel

BMW řada 1 120d (E81 FL)

9.90 Uživatelé

Hodnoceno: 87× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 1, foto 1 BMW řada 1, foto 2 BMW řada 1, foto 3 BMW řada 1, foto 4 BMW řada 1, foto 5 BMW řada 1, foto 6 BMW řada 1, foto 7 BMW řada 1, foto 8
BMW řada 1, foto 9 BMW řada 1, foto 10 BMW řada 1, foto 11 BMW řada 1, foto 12 BMW řada 1, foto 13 BMW řada 1, foto 14 BMW řada 1, foto 15 BMW řada 1, foto 16 BMW řada 1, foto 17 BMW řada 1, foto 18 BMW řada 1, foto 19 BMW řada 1, foto 20 BMW řada 1, foto 21 BMW řada 1, foto 22 BMW řada 1, foto 23 BMW řada 1, foto 24 BMW řada 1, foto 25 BMW řada 1, foto 26 BMW řada 1, foto 27 BMW řada 1, foto 28 BMW řada 1, foto 29 BMW řada 1, foto 30 BMW řada 1, foto 31 BMW řada 1, foto 32 BMW řada 1, foto 33 BMW řada 1, foto 34 BMW řada 1, foto 35 BMW řada 1, foto 36 BMW řada 1, foto 37 BMW řada 1, foto 38 BMW řada 1, foto 39 BMW řada 1, foto 40 BMW řada 1, foto 41 BMW řada 1, foto 42 BMW řada 1, foto 43 BMW řada 1, foto 44 BMW řada 1, foto 45 BMW řada 1, foto 46 BMW řada 1, foto 47 BMW řada 1, foto 48 BMW řada 1, foto 49 BMW řada 1, foto 50 BMW řada 1, foto 51 BMW řada 1, foto 52 BMW řada 1, foto 53 BMW řada 1, foto 54 BMW řada 1, foto 55 BMW řada 1, foto 56 BMW řada 1, foto 57
 

Technické info

Přezdívka auta Bawo Rok výroby 2007 Koupeno ojeté najeto [km]:46000 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 1996 výkon [kW]: 130 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.5 maximální rychlost [km/h]: 228 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6.5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Neweddie".

Zdravim pouzivatelov moje.auto.cz

Zacnem trosku off - topic - dlho som vahal s prispevkom na tomto portali, pretoze ako kazdy, kto ma vlastne auto, a je na nom trosku zavisly, tazko znasam kritiku mojho tatosa :D -- na druhu stranu sa budem snazit drzat recenziu vecnu so vsetkycmi pozitivami a negativami, cize myslim ze sa najde aj priestor na kritiku.

Kusok k mojej osobe - zijem dokopy uz 3ti rok v Mnichove - pracujem ako konstrukter pre jednu inziniersku kancelariu - mal som to stastie a zacal som svoj pobyt tu praxou v BMW, potom som popri skole pracoval v Mnichove ( dakujem za individualny studijny plan ) a po uspesnom dokonceni studia som zacal naplno pracovat. Pocas praxe som si nasporil na svoje prve VLASTNE auto ( trosku sa to podobalo na hladovku :D ..ale ked clovek nieco tak velmi chce ), a po troch rokoch pouzivania prisla na rad vymena.

Moje auto je BMW 120d Limited Sport Edition - udajne 2000kusova specialna verzia - podla nazorov v roznych forach je ale toto cislo dost utopicke a BMW si pomohlo dalsimi kusmi kedze islo o uspesny model :)
Moj prvotny plan bol kupit si E46 kupe s dieselom - jadzim casto trasu BA-MUC a naopak a benzin by sa mi skratka neoplatil - tak zacalo klasicke hladanie na mobile.de a autoscout. de-- mal som uz skusenosti z predoslej kupy - moje prve auto - Fiat Punto Sporting, ktore som si tiez kupil v Nemecku ( ano FIAT ale nemozem povedat na neho ziadne krive slovo, sluzil vyborne, vyborne vyzeral a hlavne na trase BA - Mnichov nikdy nebol brzdou dopravy ). E46tiek bolo hojne, ale relativne malo s dobrymi kilometrami a ziadne neboli tak poriadne rocnikovo mlade - tam bol aj kamen urazu - mal som celkom strach kupovat auto kt. uz nema zaruku - predsalen najazdim relativne vela kilometrov -a ked sa nieco pokazi musi clovek siahnut hlboko do kapsy ( Bawo je kupene 10/08 takze ma este rok zaruku - co sa aj vyplatilo ale o tom nizsie ), ale trojdverove jednotky sa pohybovali cenovo o dost dalej ...a tak daleko som nechcel ist - na druhu stranu sa mi 3dverove velmi pacia - neviem ci je to bezramovymi dverami ( tie ma predsa aj coupe 1 ale to je tiez uz inde (cenovo)), alebo celkovym vzhladom, ale velmi mi ucarovala. Mal som uz zajednanu jednu E46 320Cd, ked mi majitel oznamil ze mi ju niekto vyfukol ...no fajn pomyslel som si, ale na druhy den ma kolega potesil inzeratom na BMW 120 LSE. Bolo to asi 80 kilometrov od Mnichova v malej dedinke a kedze tam boli aj v sobotu hned sme sa tam vybrali - zajednali skusobnu jazdu a s tou sa spajala hned aj prva prihoda - predajca mi povedal ze mu mam odovzdat vodicsky preukaz - ako zaruku - podal som mu ho ( pripominam uz som mal aktualny EU ), pozrel na neho a hovori mi : '' Ale dufam ze sa hodlate s tym autom vratit - to viete mame konexie na policiu v Rosenheime a oni maju velmi rychly policajny zbor '' - pozrel som na neho trosku prekvapene, ale kolega zareagoval velmi pohotovo - natlacil mu do ruky kluciky od svojho focusa a hovori: '' Pre pripad ze sa nevratime, mozete si ho nechat'' :D::D
Skusobna jazda bola - ohromna - isli sme na dialnicu a pri 210km/h stelovali klimu - tu sa ukazalo male negativum ktore bolo vsak sposobene viacmenej tym ze som take auta soferoval iba parkrat v praci - vynikajuco skryvaju rychlost - takze kym clovek nesledoval stale tachometer - takmer vzdy prekrocil rychlost. Po navrate z testovacky sa dohodli detaily s tym, ze pre auto si mozem prist o tyzden a predajca da na nom skorigovat nejake chybicky laku, nejake doliky, a da namontovat tempomat.O tyzden som si uz aj isiel po auto, bol to piatok a moja prva cesta smerovala do zeme rodnej - na Slovensko - a s tym bola spojena hned druha prihoda - od predajcu som odisiel so zle nastavenym xenonom -- netusim preco - auto nebolo burane - ale xenon krasne osvetloval vsetkych vodicov v mojom smere ....cize som si uzil cestu plnu blikania, istych kombinacii prstov, posuniek a odcitavania nadavok z pier - ale na druhu stranu bol vynikajuci pocit ist 200 na tempomate a mat aktualnu spotrebu 10,2L s 2 dalsimi ludmi a batozinou - rakusko potom skoro predpisovo 140 - a doma krasna spotreba 7,1L nafty.

Udaje:

Vykon: 130kW(177k) pri 4000ot/min,
Tocivy moment: 350Nm v rozmedzi 1750-3000ot/min.
Zrychlenie: 0-100km/h 7.5s,
Pruzne zrychlenie: 80-120km/h 6.4s
Maximalna rychlost: 228km/h

Vybava Limited Sport Edition:

- M-paket
- specialny lak Carbonschwarz
- 18-palcove WTCC disky, vpredu 7,5x18 na 215tkach, vzadu 8x18 na 245tkach
- Start/Stop tlacitko s napisom Limited Sport Edition
- Chrome Line exterier
- M sportovy podvozok
- strop vyvedeny vo farbe antrazit
- chromova koncovka vyfuku
- M sportovy volant
- sportove sedadla
- M ozdobne prahove listy
- hmlove svetla
- xenonove svetlomety s dennym svietenim ( Corona Rings alebo inak povedane Angel Eyes )
- polokoza
- M opierka na nohu
- M radiaca paka
- PDC vpredu a vzadu
- automaticka klima

Moje Bawo ma este k tomu Hi-fi system - i ked len zakladny s Business radiom, odkladaci paket, fajciarsky paket a potom malickosti, ktore maju vsetky facelifty - DPF pri diesely, Start/Stop automatiku, rekuperaciu energie z brzd.

****MOTOR****

Motor by som hodnotil ako jednu z najlepsich veci na mojom aute ...ma velmi linearny nastup sily, ziadny velky turboefekt, i ked urcity citelny zatah tam je, a vzhladom na ponukane vykony je spotreba naozaj velmi moderatna - na vyrobcom udavane hodnoty som sa nikdy nedostal ...musim sa ale priznat ze sa ani zdaleka nesnazim :) ...tankujem momentalne Aral Premium Diesel - ale nie preto ze by som cakal zvysenie vykonu - ale je vedecky dokazane ze ma tato nafta jemnejsie spalovanie ( kym tu o tom zacne ziva diskusia - skumali to tusim priamo v ADAC a porovnavali s V-Power od Shellu). A musim priznat ze urcite ma motor trosku tichsi prejav, netraktoruje tak silno. Co sa mi na motore velmi paci, a je to znama vlastnost mnichovskych dieslov - clovek ho moze tocit - predsalen som bol zvyknuty na benzin v punte, kt. ked clovek neprehnal cez 3500ot/min, tak sa moc nedialo....a proste ten pocit si chce clovek sem tam vychutnat ...a je prijemne ked tocite tocite a sila je stale pritomna, ziadne velke odkvaecnutie po nejakych 3000ot/min ako pri inych dieslov.Kamen urazu pri 4-valcovych dieslovych 2litroch od BMW byva turbo, od zaciatku produkcie sa montovali turba nejakeho francuzskeho vyrobcu, kt zacali potom hromadne odchadzat - BMW vsak nerobilo zvolavaciu akciu, ale ked vam odislo turbo, vymenilo sa bez nejakych problemov aj ked ste nemali zaruku - na mojom aute turbo menene v ramci mojho pouzivania uz bolo ....i ked teoreticky uplne nanic ( ale o tom nizsie v rubrike SERVIS ). Zvuk motora nie je nejka nahderny ...ale i tak som dost prekvapeny ze na diesel zneje velmi jaderne a sportovo - i ked 123d zneje este tik lepsie :)

****PODVOZOK****

Genialny - M podvozok je tvrdy, ale zaroven este dostatocne komfortny na jazdu po meste - samozrejme u nas na ementalnych slovenskych cestach je to trosku iny pripad - a po tejto zime som schopny povedat ze to nie je iny pripad - ale iny EXTREM. Co velmi ocenujem na podvozku a zadnom nahone je ako v zatackach zadna naprava dopomaha ...a sama ''spoluriadi'' - nie je to aktivne riadenie ako pri Lagune Coupe - ale kto uz jazdil zadokolku vie o com hovorim.Samozrejme ze pri nesetrnom zaobchadzani by vas ''ritka'' rada predbehla - ale na suchu je to skoro nemozne - na druhu stranu uz pri jemnou dazdi sa kontrolka protipreklzu objavuje relativne casto - samostatna kapitola je potom jazda na snehu - kt. je sice super zabavna ...ale len na parkovisku kde nikto iny nie je .... nevnimal by som sice auto ako neovladatelne v zime -- to vobec ...ak si clovek zvykne tak je s nim proste v kazdej zatacke sranda...ale je to proste nieco uplne ine ako jazdit v zime s predokolkou ...ale ako hovorim podla mna to nie je chyba auta....vodic sa proste musi prisposobit ..zvolit iny styl ....na druhu stranu chapem ze pre ludi kt. chcu sadnut do auta a v zime v uplnom klude prejst z A do B to nie je to orechove ..proste clovek musi za volantom v zime trosku viac ''pracovat''


****INTERIER*****

Mne osobne sa interier velmi paci - i ked priestorom neoplyva a mam s nim co sa tyka spracovania celkom vela problemov - ale - sportove sedacky su to najlepsie v com sa da sediet, moznosti nastavovania, posed, jednoducho TOP, volat TOP TOP, radiaca paka sa super drzi, ale mnohi sa mozu stazovat na to ze je treba fakt viac sily na jej pouzivanie ( ja sa nestazujem ). Pri sedackach musim spomenut ich vyhrievanie, bez ktoreho by snad moja priatelka uz ani do auta nesadla :). A dostavame sa k spracovaniu - nie ze by bolo zle - ale je citit ako zacalo BMW oproti E46tke sporit- nic nie je tak perfektne utlmene, neposobi az tak robustne - v E46tke som sa zvalil na opierku ruky a nic, v jednotke by som ju odlomil - potlacite radio - zavrzga, potlacite klimu zavrzga, potlacite vyduchy vetrania- zavrzgaju - spracovanie je stale dokonale - ale v ramci BMW islo podla mna dolu - s opierkou som bol trikrat v servise lebo vrzgala - dokonca aj ked som na nej nemal polozenu ruku - nakoniec som si ju sam vymontoval - trosku pretlmil a teraz nevrzga nic. Kvalita spracovania je teda asi to jedine nad cim by som trosku ohrnal nos - ale zase musim sa priznat ja som na taketo veci velmi citlivy a pocuj veci kt. ineho cloveka ani nenapadnu. Inak sa mi velmi paci tmavy potah stropu - sedadla sensatec s polokozou su tiez celkom lahodka pre ludi, ktori nechcu vyslovene kozu. Vyhlad smerom dozadu je minimalny, cez ten tankovy priezor a velmi velmi hrube C stlpiky toho vela nenakukate, ale nastastie mam PDC. A kto by si myslel ze PDC vpredu nie je potrebne, ved dopredu clovek vidi, no poviem vam je velmi uzitocne, kedze cumak ma 1tka celkom mohutny a som vzdy radsej ked ho nemusim odhadovat.
Este chcem spomenut ze interier mojej jednotky je uz po facelifte (tak ako aj auto ) co znamena ze pristrojova doska je narozdiel od PRE-FL z makceneho plastu ) aspon jej vrchna cast ), cize by sa ocakavalo ze bude menej ''vrzgat'' - paradoxne som pocul nazory ze vrze viac ako ta v predfacelifte - upozornujem ale ze ja som naozaj clovek kt. si taketo veci az moc vsima ( to mi hovoria aj druhi )

****JAZDA****

Jednoznacne Radost Z Jazdy!! Ten slogan neklame - casto sa stava ze auto v nedelu proste vytiahnem na malu jazdu po okolitych okreskach Mnichova ( kt. su inak velmi pekne, klukate a kvalitne ) a vratim sa s velkym nemzmazatelnym usmevom - proste je to zabava, je to perfektny pocit, je to relax riadit auto, ktore poslucha, ktore dava taku spatnu vazbu, tolko informacii, v takom aute ma clovek radost, ze je vodicom. A ked pridem domov, vystupim, zamilujem sa do toho auta nanovo. Cesta po dialnica ja kapitola sama o sebe, auto prijemne sedi, a velmi dobre drzi priamy smer, vo vyssich rychlostiach je aj riadenie primerane tuhe - takze ziadne koreckcie sa nekonaju - samozrejme sa niekomu moze podovzok javit ako moc tvrdy - ide o cloveka a o zvyk - 1000ludi 1000 chuti.

Silné stránky

Je moje - prepacte ale povazujem za urcity svoj uspech ze som si mohol kupit nieco take, splnit si svoj sen - a moje auto je urcite rado ze ma ma :)

Motor - 118d by bolo slabe, 123d je skor sportak ( a podla toho vyzera aj spotreba ), 120d je to prave optimum - dostatok sily, relativne kultivovany prejav, velka linearita vykonu a velmi dobra spotreba

Sedacky - sportovy stolicky od BMW boli pre mna vzdy velkym tahadlom a uz na zaciatku som si povedal ze ak BMW tak len so sportovymi sedackami a xenonom - nastavenia naozaj vsakovake, tuhost sedakov velmi prijemna hlavne pri dlhych cestach

Farba - LSEcka su lakovane v carbonovo ciernej, ktora vlastne ale nie je ciernou - je to velmi tmavomodra metaliza, ktora je podla mna velmi chic. I ked neviem potom preco sa to vola carbonschwarz - ved karbon nie je modry ci ?

Volant - clovek by ho mackal stale dokola, je taky prijemne maly, ma hruby veniec,a ta koza na nom - vzdy rad do neho zaborim prsty

Zadny nahon a rozlozenie hmotnosti - sprava sa to ako BMW, jazdi to ako BMW, to predsa musi byt BMW, a ja mozem len sklonit poctu inzinierom z BMW, ktori co sa tyka jazdnych vlastnosti, robia uz roky vynikajucu pracu.

Slabé stránky

Interier - resp. jeho spracovanie - casto citam na forach ze ludia od auta kt. v priemere stoji okolo 35tis. EUR cakali viac - a u mna to plati tiez, vrzgajuca opierka na ruku ( uz opravena ), vrzgajuce A stlpiky ( uz opravene ), sem tam nieco pukne, vrzne - na druhu stranu sa to da pripisat aj dieslu, kt. predsa len posiela iste vibracie.

Run Flat pneu - co by som dal za normalnu rezervu a normalne pneus - runflat je super gimmick, pekna reklama, a urcite aj uzitocna vec - ale tie pneumatiky su proste TVRDE - a v spojeni s M-podvozkom posobia tak nejak ''kockato'' -- ak budem menit letne gumy ( zimne mam non-RFT) urcite to nebudu RFTcka.

- predpokladam ze v lete ma caka velmi silne ohrievanie interieru vzhladom na farbu auta - co vlastne nie je ani tak slaba stranka - treba dat folie

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Na tuto rubriku som sa velmi tesil a mohol by som to zhrnut jednym slovom, nie dvoma - VELMI ZLE!
Pripominam ze auto servisujem v Mnichove, cize v mekke BMW a i tak su sluzby servisov mizerne. Moj maly pribeh:

Kusok po kupe auta mi zacala vrzgat opierka na ruku a tiez zvuk motora sa mi moc nepacil - znel trosku ako motorova pilka ( na druhu stranu zvuk sania je velmi podobny) - isiel som preto do servisu k priamemu predajcovi, kt. spada pod BMW - auto pozreli, k motoru mi povedali ze to je normalny zvuk dieselu, opierku opravia - prisiel som po auto- opierka vrze dalej, zvukom som sa dalej nezapodieval auto som vtedy nemal dlho a povedal som si ze asi vedia co hovoria - asi po mesiaci som tam bol zase - opierka stale vrze a zvuk motora sa mi nepaci - dalsi den mi vola servisak - auto mate spravene, vymenili sme vam turbo na zaruku - AHA-a to je len tak pytam sa - ano to je bezny postup hovori- prisiel som si pre auto - sadol dovnutra - opierka vrze - zvuk motora trosku lepsi - nahnevany ( nikto komu by som mohol vynadat tam uz nebol isiel som tam az po praci ) som odtial odchadzal ked naraz PUK PUK- v prvom stupni pod zatazou mi vpredu v pristrojovke nieco pukalo - zvuk kt. tam predtym ako som odviezol auto do servisu nebol - znelo to akoby niekto zabudol v pristrojovke sroubovak a ten tam teraz poletoval - no fajn hovorim si, zajtra sa mozem stavit znova - uz znacne rozruseny som vyhladal svojho technika a vytiahol ho do garaze ze tam mam od ich zakroku 'pazvuk' , kt. tam predtym nebol - odmietam ho pustit za volant ( i ked sa vzdy vozia oni ked hladaju chyby ) a hovorim ze pojdem ja a ukazem mu to - ok spisal si to - povedal som mu ze opierka stale vrze a ze ci by si neusporili x servisnych hodin keby mi ju vymenili - vraj nie - pohrozim ze ak co i len vrzne nabuduce som tam zas - vsetko uplne nanic - dalsi den zoberiem auto zo servisu a opierka vrze.
Zvuk motora sa ako na potvoru skor zhorsoval ako zlepsoval, tak som si povedal ze vyskusam iny servis - na druhy den chlapik vola - mate pokazeny tlmic kmitov, kt sedi na klukovom hriadeli - treba ho vymenit -- na zaruku -- skoro som odpadol - 2 mesiace som jazdil s pokazenym autom, bol som kvoli tomu 3x v servise a oni ma vzdy odbili s tym ze to je normalny zvuk diesela. Takze mi na 4ty pokus v inom servise vymenili danu suciastku plus este nejake loziska kt. boli samozrejme vybehane.
Poviem vam servis s kt. som sa doteraz stretol bol vsetko len nie premium.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Predajca luxusnych aut v malej dedinke nedaleko Mnichova - jednanie velmi prijemne tak ako priestory - autu spravili servis, dali spravit male chybicky laku, dali ho vylestit atd. ALE - neskoro som si vsimol ze mi vzadu chybaju rohozky a xenon mi pri prebrani auta svietil asi na mesiac, drobne odreninky na dverach ( asi ich niekto otvoril proti stene) ostali ....takze az take dokonale to nebolo.

 

Novinky v recenzi

14.7.2009 00:11

Klima a jej udrzba

Ako som tak pred letom cital same clanky o tom ako by si pred letom mal clovek dat skontrolovat popripade doplnit klimu ...podujal som sa na nieco podobne ....vo velmi horucich dnoch sa mi zdalo ze navzdor relativne studenej nastavenej teploty vychadza z vetrakov len velmi vlazny vzduch pri zapnutej klime ....nasiel som si prostrednictvom 1tkoveho fora ( ja viem ja viem ...ano som zaregistrovany na par forach a doteraz mi len pomohli :) ...taky roddiny servis ...vlastnia to dvaja pani a robia udrzbu klimy u aut....zasiel som tam ...pani boli velmi ochotni a vela mi vysvetlili ...a upozornili ma na par veci : obsah klimatizacnej zmesy v 1tke je 590g ...v starej 7icke to boli 2kg...ano 7icka je vacsie auto ...ale nie zas skoro 4x! Co to v praxi znamena ...ak 7icke vymizne 300g zmesy ( klimatizacny obeh nie je nikdy TOTALNE utesneny ) tak sa nic nedeje ...ak 1tke zmizne 100g uz je to citit na vykone klimy. Mne namerali 400g cize nejakych 30% dolu oproti normalnemu stavu ....nebolo to tym ze by som mal niekde dieru v hadicke ci tak ....ale klimu nepouzivam moc casto... a to je dalsi kamen urazu ...klimatizacna zmes pri zapnutej klime roznasa olej kt. obsahuje ...a maze nim par tesneni a tak ....ak sa klima nepouziva....tesnenia vysychaju ...ak sa potom klima zapne ..cez tieto suche tesnenia naraz odide ista cast zmesy....cim menej sa klima pouziva a cim sporadickejsie sa zapina...tym viac zmesy unika...cize ...ak mate relativne maly obsah klimatizacnej zmesy ( co uz dnes v ramci uspornych opatreni maju urcite vsetky auta ( dokonca passat CC ma len 600g ) ...davajte si klimu skontrolovat raz za rok resp. dva. Mne povedal servisak v BMW ze je to uzavrety obeh kt. sa nemusi udrzovat ...ha ha ha ! :)

14.7.2009 00:02

Lestenie part 2

Zdravim!

Niekto by mohol povedat ze mi sibe davat auto lestit aj druhykrat..a i ked to moj kamarat zvladol dobre...auto bolo predtym v takom zalostnom stave ( pripominam ze ja s nim do umyvarky nejazdim!!) ...ze vysledok bol sice pekny...ale nevydrzal dlho....navstevujem jedno nemecke forum zaoberajuce sa lestenim vozidiel ....a tam som nasiel pana kt. bol ochotny mojmu bawu pomoct ....je vidiet co urobia skusenosti a trpezliva ruka ....ale myslim ze fotky necham hovorit za mna ...wow efekt pri preberani sa urcite dostavil ...a este viac pri sledovani fotiek a pociatocneho stavu!!! ...

18.6.2009 17:49

Ako sme dopadli?!!

Takze -- prevodovka je vymenena - stav kilometrov bol 52tis. - nasiel som velmi kompetentny servis v Landshute ( kde mi menili aj to ulozenie motoru a tak ) ...a ti uznali ze s prevodovkou sa neda nic robit iba vymenit ...tak som na tyzden dostal 120dA 5dver ...a moje bawo som im tam nechal ...musim uznat nova prevodovka je super ...ziadny stupen sa nezadrhava...takze celkova spokojnost :) ...zaruka je este do konca augusta...tak ked nieco objavim tak s tym pobezim zase do servisu :D...ale zatial som rad ze to vsetko funguje!!

18.6.2009 17:49

macky!!!

Inak neviem ci je to tak aj na slovensku alebo v cechach ...ale tu v nemecku maju vo zvyku sa po aute prechadzat macky...auto nemam v garazi ale pred domom...a kazde rano si na nom najdem nove ''packy'' ...a horsie je ze sa auto takto nevyhne skrabancom ..a pri pohlade na auto by som tie male mile zvieratka strielal :) ...ake mate skusenosti vy ?

11.5.2009 22:28

Stretnutie 1.tkovych BMW a vyjazd po Bavorsku 18.4.2009

Tak konecne sa dostavam pridat sem par dojmov zo stretnutia 1tiek spojeneho s 200km vyjazdom po Bavorsku.Bol to naozaj fajnovy vylet ..organizatory vybrali super cestu ...krasne okresky veduce malebnymi dedinami, minajuce nadherne modro-zelene jazera, nejake tie pahorkatiny, platene uzke cesticky ...no proste kazdy si prisiel na svoje a cely den stal za to ....a ucast bola tiez pekna ...nejakych 20aut...takze pozyvam na kazde dalsie stretnutie ...ak ste odkialkolvek :)

11.5.2009 22:24

Bawo v servise

Tak sa mi konecne podarilo zohnat servis ''po znamosti'' .... jeden z nasich sefov tam servisuje dlhe roky svoje BMW ...a povedal ze tam pojde so mnou a osobne sa prihovori ...jediny problem je to 70km od mnichova a je tam relativne zly pristup. Problemy kt. som mal : zvuk motora - stale znel ako motorova pilka, vyklalo sa sedadlo vodica, casto sa stava ze tam nehodim druhy prevodovy stupen, okno na vodicovej strane sa dostatocne nestahuje pri otvarani dveri, a pri jazde sa akoby pohybuje v tesneni a vytvara neprijemny zvuk....
dalsie veci kt. som dal spravit - vymena brzdovej kvapaliny, vymena zadnych brzd, vycistenie klimy ultrazvukom.
Zajtra sa vydam pre svoje bawo ....servisny technik mi volal ze objednali ( na zaruku ) : spodnu cast sedadla, nove ulozenie motora ...a popripade dojde aj na vymenu prevodovky ....trosku to zamrzi pretoze ako vidim predosly majitel sa k tomu autu nespraval zrovna s uctou ( hned na zaciatku po kupe som menil turbo a tlmic kmitov ). uvidime ako dopadnem ....

11.5.2009 22:12

Bawo sa umyvalo a lestilo

Ked som pred par tyzdnami bol doma naskytla sa mi moznost dat si auto profesionalne vylestit ...kamarat to robi doma ...tak som mu ho zveril do opatery ... predsalen ako byvale leasingove auto bolo plne skrabancov od umyvarky ....a kamarat ma po ruke profesionalne masinky kt. sa to dalo vylestit ....vysledok bol naozaj super ....trosku zamrzi ze som mal po ruke len mobil takze kvalita fotiek o tom az tak nevypoveda ....

25.3.2009 21:43

25.3.2008

Zdravim!
Pridanych este par fotiek z fotenia na pezinskej Babe - zatial je to vsetok fotkovy material, kt.mam, ale buduce mesiac 18teho je stretnutie 1tkovych bavorov v mnichove...tak potom bude velky update galerie :P
Pridane fotky mojho ex-auticka :)


Přidat názorDiskuse: BMW řada 1 120d (E81 FL)

Další vozy BMW řada 1



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8
praktičnost
9
prostornost
7
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
9
provozní náklady
8
náhradní díly
8
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
9





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…