Recenze

MarTin1 (muž 35 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

BMW řada 1 120d (e87)

9.91 Uživatelé

Hodnoceno: 42× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 1, foto 1 BMW řada 1, foto 2 BMW řada 1, foto 3 BMW řada 1, foto 4 BMW řada 1, foto 5 BMW řada 1, foto 6 BMW řada 1, foto 7 BMW řada 1, foto 8
BMW řada 1, foto 9 BMW řada 1, foto 10 BMW řada 1, foto 11 BMW řada 1, foto 12 BMW řada 1, foto 13 BMW řada 1, foto 14 BMW řada 1, foto 15 BMW řada 1, foto 16 BMW řada 1, foto 17 BMW řada 1, foto 19 BMW řada 1, foto 20 BMW řada 1, foto 21 BMW řada 1, foto 22 BMW řada 1, foto 23 BMW řada 1, foto 24 BMW řada 1, foto 25 BMW řada 1, foto 26 BMW řada 1, foto 27 BMW řada 1, foto 28 BMW řada 1, foto 29 BMW řada 1, foto 30 BMW řada 1, foto 31 BMW řada 1, foto 32 BMW řada 1, foto 33 BMW řada 1, foto 34
 

Technické info

Přezdívka auta BMW 120d Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:11000 tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 130 / 155 * kroutící moment [Nm]: 350 / 410 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.7 / 6.9 * maximální rychlost [km/h]: 228 / 238 * počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 / 18 * zavazadlový prostor [l]: 330 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6.8 / 7 *

Popis vozu

Koupeno jako druhé resp. třetí auto do firmy, jako rychlé řešení za dosluhující Mercedes W168. Auto si střídáme s přítelkyní, podmínka při nákupu byl automat, protože auto se bude z 99% pohybovat po městě v zácpách, kde je automat jasnou výhodou. Někdo z Vás si řekně, že automat do BMW nepatří, ale tyhle věci jdou mimo mě, život není jen na závodní dráze a ZF skříň je VÝBORNÁ!!

Proč zrovna jedničku, kterou neprávem mnoho lidí zatracuje jako nedospělej model značky? Protože to auto po 5 letech výroby má stále co nabídnout a v určitých věcech stojí nad konkurencí: zadní pohon, usazení motoru, velmi krátké převisy, hooodně tuhá karoserie, velmi ale opravdu velmi přesné řízení a podvozek rychlejší než motor.... na druhou stranu ale mnoho negativ: komfort, velmi málo vnitřního prostoru, nadváha (1450kg)...

Musím říct, že jsem tomu autu celkem dosti propadl, celej můj nedlouhý řidičský život jsem totiž prožil v SUV či jiných velkých a těžkých autech a první usednutí do tohoto vozu a pocitu absolutní vlády nad autem mě učarovalo, že s ním jezdím teď 95% času. Neskutečný jak to auto poslouchá na každé otočením volantu o centimetr a jaký zážitek si člověk odveze z jízdy a nemusí jet vyloženě kudlu aby si jízdu užil, asi nad tím "radost z jízdy" něco bude. Samozřejmě klasická koncepce svádí k driftům a podobne, bohužel se i u jedničky projevu to, co spousta lidí oprávněně u BMW kritizuje, auto je nastaveno na nedotáčivost a to uměle... Má to být údajně uživatelsky přívětivější pro začínající řidiče a pro nově příchozí k BMW od "normálních aut". Osobně tohle spolu s neustálým zvyšováním hmotnosti aut za cestu mezi "normální auta" z současného/minulého postavení značky BMW. Vůbec o soušásné politice BMW můžeme vést x hodin diskuze ale pravověrní fanoušci vědí jak to je bohužel. Problém s nedotáčivostí se dá vyřešit instalací tužších stabilizátorů hlavně tedy zadního, který je celkem směšně "tuhý".

Jinak barva je patagonia green metalic, což je jakási zeleno-stříbrná. Z výbavy mohu uvést jen takové věci jako bi-xenony, Proffesional rádio s AUX vsupem kde bydlí Ipod/Iphone, samozatmavovací zrdcátka, dual klimatizace.... prostě to nejnutnější co člověk potřebuje. Jak už jsem uvedl bylo to koupeno jako skladovka narychlo ale ničeho nelituju, aspoň tam nejsou další desetikilové zbytečnosti, nebo ultra drahý vestavěný navigace, který svoji cenu neomluví, vím o čem mluvím mám tu srandu za 74000 v ML a nutnost kupovat mapy za 3-4 tisíce + nulová variabilita jako prohlížení fotek, vstup MP3 atd... to je drahý i zadarmo :D pominu to, že Vám to stejně brzo někdo ukradne a zničí půl auta a pak se Vám bude u soudu smát......... :(.


Závěrem chci dodat, že jsem se nesnažil o nějakou recenzi, vím jak to tady chodí, jsem z toho i lehce otrávenej tak proč se snažit. Jedniček je tu navíc tolik, že to ani nemá smysl....

Jo ještě bych se rád vyjádřil k nesmyslu jménem RUN FLAT Pneu... tohle je největší kravina co mohly u BMW resp pneufirem vymyslet... Nevidím zde krom teda toho rádoby dojezdu ani jednu VÝHODU. Vemu to takhle: 16" gumy RFT co tam byly, vážej o 1,3kg víc než konvenční 16" 205/55 guma, tady se nejvíc dá šetřit spotřeba u rotujicích hmot. Další věc je komfort, který je výrazně postiženej, 16" 205/55 R16 jsou stejně pohodlné jako 225/40 R18 non runflat. V neposlední řadě Runflaty vydrží menší kilimetrový průběh, kamarád má na X5 contiky SSR 255/50 R19 a ty gumy sou po 20 000 v hajzlu a on neni zrovna závodník. Já na svém ML mám 265/35 R22 Pirelli a mám na nich už asi 28 000 a gumy jsou na 60% a námaha je nesrovnatelně vyšší + já sem na nich byl s SUV na okruhu :D :D :D. A ve finále jejich cena....



Silné stránky

Určitě fenomenální motor, který jezdí "zadarmo" a sílu má jak býk :D
Podvozek === klasika
Řízení === klasika
Brzdy
Tuhost karoserie
Hravost
Převodovka a její manuální režim
Příjemný volant, ale asi ho vyměním z ten z M-paketu
Po faceliftu příjemný kokpit

Slabé stránky

Komfort
Prostornost
Odskakování na většině českých silnic
Značná váha, ikdyž to v autě necítíte už mě to jednou pěkně vytrestalo. Když si uvědomím, že kamarádův civic 1.8 je o 200kg!!!!! lehčí další věc je ta, že BMW3 je už jen o 60 těžší.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Renocar Praha === zatím jen ty NEJLEPŠÍ zkušenosti, nutno ovšem poznamenat, že píšu po zkušenostech s Mercedes Chodov takže jsem silně ovlivněn. Ovšem ta parta co v Renocaru v Praze je zatím BOMBA.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto koupeno v Karlových Varech u spol. DYCOM jako skladový vůz za velmi ale velmi atraktivní cenu.

Úpravy

Jak už mě mnozí znají tak ani u tohoto vozu to nebylo/nebude jinak :D

První co jsem udělal, je že jsem na auto nechat dát dodatečně M-paket, který jsem koupil v Německu :-).

Dále vyměnil to odporné dřevěné obložení interiéru za Glacier Silber v rámci M-paketu.

Pedály Hartge.

Podvozek Hartge, který je o 25mm níž než série.

Karbonové křidélko na střeše.

Karbonové kryty zrdcátek.

Zadní rádoby difusor, který je v základu odporný nelakovaný plast jsme s přítelkyní 5 hodin potahovali karbonovou fólií, byl to mega porod ale efekt je výbornej, někdo řekne, že je to TUZING, ale mě a nejen mě se to libí. Další věc je ta, že BMW PERFORMANCE tenhle kus stojí 30 000.-. Když jsme to potáhli tak 3 dny na to se na EBAY objevil kousek za 380 eur :(((. Třeba na E90 je toho v karbonu na Ebay za směšné peníze TUNY.

BMW Performance style 269 kola, 7,5 a 8,5 palců, gumy Dunlop SP 01 225/40 R18. Přední 7,5 10,2 kg a zadní 8,5 10,6 kg BEZ GUM.

V plánu:

Hartge řídí jednotka na 220 Hp a 415Nm, stovka se posune tesně na 6.9,7.0 vteřin a maximálka na 240kmh.

Výfuk Eisenmann

Stabilizátory EIBACH

Karbonové přední Splitery

Dotáhnout interiér Hartge doplňky, tedy koberce, řadička, ruční brzda...

Brzdy BMW Performance 6 pístek Brembo vepředu a vzadu nevím kolik, ale asi 2 + vrtalné a drážkové kotouče na každé nápravě. Brzdy jsou dle ohlasů uživatelů hlavně o cca 2kg na každém kole lehčí než originál což je velmi důležitá vlastnost.

A hlavně širší gumy dozadu, protože i ty 225 na výjezdu hrabou...

 

Novinky v recenzi

7.6.2012 12:22

AUTO NA PRODEJ

Cena je 405 000.- s DPH tzn +- 337 000 BEZ DPH. V ceně jsou 2 sady elektronů.... zimní 16" zánovní sada s Goodyear Ultragrip, Letní Dunlop sp01 v 18". Standardní podvozek BMW originál a na autě podvozek BILSTEIN. Najeto 27 000.-

11.10.2009 21:06

Fotky série

Přidal jsem fotky, jak to bylo ošklivé když se to přebíralo....


Přidat názorDiskuse: BMW řada 1 120d (e87)

Další vozy BMW řada 1



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
0

Zatím nehodnotím

praktičnost
5

Malá ale kvůli tomu si tohle auto člověk nekoupí

prostornost
6

Vzhledem ke koncepci vozu nelze očekávat

jízdní vlastnosti
10

Tady není moc co povídat, odkážu na desítky testů....

jízdní komfort
7

Překvapivě i s Hartge podvozkem to neni žádnej mazec.... Dokonce v Německu lidi jezdí s 19" koly a Mpaketem, to si zde nedokážu představit...

provozní náklady
10

Jezdí "zadarmo" vzhledem k tomu co nabízí

náhradní díly
0

Nevím, zatím jsem je nepotřeboval, ale z principu nebudou levné

výkon motoru
10

Na dvoulitr? Pche, hlavně kouzlo motoru není v kw, nýbrž v jeho úžasné linearitě, kopanec a vadnutí se nekoná, linearitou se blíží benzínu.

spotřeba
10
hlučnost motoru
8

Je to čtyřválec

kvalita sedadel
6

Bohužel základní :( ale koketu s myšlenou koupit PERFORMANCE sedadla na ebay.

brzdy
10

Zatím jsem je neutahal, uvidíme až to vemu na ring...

zavazadlový prostor
7

Pro ženský potřeby dostačující.






Blesk.cz

Miss Fajksová už těhotenství netají: Čekáme dalšího umpalumpu!

Miss Fajksová už těhotenství netají: Čekáme dalšího…

Nedávno zveřejněná fotka, na které má vypouklé bříško, naznačovala, že je zřejmě v očekávání. Ale Tereza…

Průzkum ukázal: Jak jsou na tom Češi se snídaní? A tipy na nejlepší ranní jídla!

Průzkum ukázal: Jak jsou na tom Češi se snídaní? A…

Snídaně je základ, tedy grunt, říkávaly už naše babičky. Je startem do nového dne a podle toho, jak posnídáme,…

 

iSport.cz

Tampa srovnala finále! Palát k těsné výhře pomohl gólem, naskočil i Rutta

Tampa srovnala finále! Palát k těsné výhře pomohl…

Hokejisté Tampy Bay porazili ve druhém finálovém utkání play off NHL Dallas 3:2 a srovnali stav série na 1:1. K…

Penaltu i červenou jsem musel, říká sudí po Spartě. Měl zasáhnout VAR?

Penaltu i červenou jsem musel, říká sudí po Spartě.…

Takže zářez, nebo ne? Zlín o tom po vyhrocené koncovce na Spartě pochopitelně nepochybuje. Pojďme si klíčové…

 

Reflex.cz

Schmarc: Nic nebude jako dřív, kinům hrozí zánik, filmový průmysl se změní. Oscaři nechtějí být jen pro bílé muže

Schmarc: Nic nebude jako dřív, kinům hrozí zánik,…

Musíme se naučit fungovat v nové realitě, říká filmový distributor a publicista Vít Schmarc. Epidemie koronaviru…

Andrej Babiš se odhaluje. Jak by vypadal jeho skutečně upřímný projev

Andrej Babiš se odhaluje. Jak by vypadal jeho…

Dnešní Události Luďka Staňka se musí věnovat zásadní události dnešního dne. A myslíme jen tu první, která se…