Diskuse

BMW řada 1 (2012)

25.7.2015

Když jsem vloni v létě analyzoval přicházející a očekávané automobilové novinky, měl jsem celkem jasno v tom, že si nejprve projedu novou M3/M4ku a že…

 

BMW řada 1 (MrBeranek)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto IbizaFR

    IbizaFR 25.07.2015  22:49

    kára

    Bomba auto :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto MariAchi

    MariAchi 25.07.2015  23:29

    Ja ty tvoje texty zeru...

    ...no tady uz musim po castech, je to na dnes moc dlouhy (to neni v zadnem pripade vytka). A libi se mi, jak si umis nadefinovt co od auta chces a podle toho si ho vybrat a pak si ho i uzit, to se dnes moc nenosi. :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto MrBeranek

      MrBeranek 26.07.2015  08:47

      « Re: Ja ty tvoje texty zeru...

      Tak víš, jak to je. Takové auto člověk nekupuje jako housku na krámě, takže je dost času se probrat vším možným na internetu a nakonec si vybrat to, co ti nejlépe vyhovuje (pochopitelně v rámci dostupných finančních možností). :-)
  • 00 Reagovat !

    foto boost-

    boost. 26.07.2015  17:21

    Einser

    Super text stejne jako v případě Alpiny. Tiše závidím a přeji spousty šťastných kilometrů s PYRATem. :yes: :yes: :yes:

    Poslal jsem Ti SZ. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto stealth01

    stealth01 26.07.2015  23:09

    KFC

    Začal jsem číst doma, jenže děti, televize a manželka mě donutily sebrat tablet a jet do KFC, kde jsem si přikryl uši sluchátkama a četl a četl. Výsledkem bylo kuře, studené jak psí čumák a já zpocený, jak prase. Úplně jsem s Tebou prožíval ty chvíle za volantem a dokonce mě začala brnět pravá noha, jak jsem nevědomky ťukal do imaginárního plynového pedálu. Nikdy nemám šanci vytvořit něco podobného, naprosto úžasná recenze, Ty prostě těmi bavoráky žiješ a z každého slova je to cítit.
    Auto za deset (nevyjadřuji se k interiéru - o tom 1M není), recenze za deset a fotky taky. Tajně si přeju, aby jsi měl s Alpinou jen samé desítky v hodnoceních, protože Ty si to naprosto s přehledem zasloužíš. ;-)
    Jenom jedné věci se trochu bojím. Jestli jsi nevystřílel všechny náboje, ohledně popisu zrychlení 1M. Za dva roky si pořídíš 488GTB a co budeš psát potom? :-)
    P.S.: v pátek jsem jezdil s Alpinou B3 Biturbo. Zážitek!
    • 00 Reagovat !

      foto MrBeranek

      MrBeranek 27.07.2015  08:22

      « Re: KFC

      Díky. :-) Když jsem cizeloval tuhle recenzi, napadla mne stejná myšlenka. Přece jen na vrcholu ještě nejsem, takže bych si měl pošetřit některá adjektiva a superlativy do budoucna. :-) Ale tak vozový park jsem obměnil komplet vloni, takže teď mi to chvíli vydrží a slibuju, že, až budu psát recenzi na příští auto (což bude auto, které nahradí Alpinu), tak se předem "dovzdělám" četbou poezie českých klasiků, abych nasál další zajímavá slůvka, kterými bude možné to budoucí věrně popsat a přitom vysvětlit rozdíl proti stávajícímu. :-)

      P.S.: Než jsem objednával tu svou D3ku, tak jsem se byl povozit v B3ce a jela fantasticky. M3ka jela ale ještě o fous lépe. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 27.07.2015  11:46

    Ukážková recenzia

    Tak toto je ukážková, nebojím sa povedať dokonalá recenzia. Taká informačná smršť, že sa to nedá prečítať naraz a čítal som to na viackrát. Ale množstvo samotného textu neznamená dobrú recenziu, treba aj pútavé čítanie a vtiahnutie do deja a zmýšľania majiteľa auta a to všetko sa Ti podarilo dokonale. Plus je jasne cítiť, že autami žiješ, rozumieš sa im a hlavne vieš čo chceš a čo dostávaš.
    I samotné auto je petrolheadský sen, malé hardcorové Mkové kupé BMW, ktoré je ešte trochu olsdschoolové v tom pozitívnom zmysle, kto by to nechcel mať v garáži?
    Evidentne si tu spolu s Dinarom najväčší odborník na BMW a ak by som jedného dňa kupoval BMW, o radu by som sa obrátil práve na vás dvoch.
    Ešte raz veľká a úprimná pochvala.
    :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto MrBeranek

      MrBeranek 27.07.2015  12:37

      « Re: Ukážková recenzia

      Díky. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 27.07.2015  13:21

        « Re: Re: Ukážková recenzia

        Btw. jedna otázka: pozeral som tie Eisenmann výfuky, čo máš Ty a všade sa píše, že je to bez homologizácie (ohne Straßenzulassung), avšak normálne sa predávajú ako priamo na stránke výrobcu, tak aj v iných eshopoch. Nevieš, ako je to teda s tou homologizáciou? Pozeral som cat-back systém a neviem, či to vlastne môžem na auto namontovať a či nebude potom problém pri STK.
        • 00 Reagovat !

          foto MrBeranek

          MrBeranek 27.07.2015  13:57

          « Re: Re: Re: Ukážková recenzia

          Podle mne tím myslí to, že je auto hlučnější a že nevyhoví hlukovým požadavkům dle technického průkazu. Mám kamaráda, který má to samé auto a ten samý výfuk a půjde letos na technickou, tak dám vědět, jak dopadl. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 27.07.2015  15:19

            « Re: Re: Re: Re: Ukážková recenzia

            Abeceda tuningu: pokud vyfuk nema E-homologaci + ciselny kod na napevno pripevnenem stitku spolu s patricnymi dokumenty pro dany presny typ vozu (= no problem v cele EU), pak by musel byt homologovany individualne. Ale netusim, jak to chodi v CR a SR a jestli je to u vas vubec nejak oficialne mozne. Co se tyka hlucnosti- spravne nikdy nesmi presahnout 98 dB v polovine otacek motoru. S timhle budu mit sam problem, viz novinky u meho Lotusu.
            Jina vec je potom anarchie na spouste STK na "vychode" a hlavne ochota majitele auta riskovat.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 24.11.2015  08:27

            « Re: Re: Re: Re: Ukážková recenzia

            K tomu výfuku malý upgrade: keďže som vymenil sériový výfuk za ladený cat-back, informoval som sa na miestnej STK, ako je to s hlučnosťou výfuku a jej meraním. Vraj toto vôbec neriešia, iba výnimočne, keď už na prvé počutie je zrejmé, že ide o hlukový extrém, tak si môžu vypýtať papiere od výfuku. Ale doteraz vraj išlo len o sporadické prípady motoriek, pri osobných autách sa im to ešte nestalo.
            • 00 Reagovat !

              foto Bully-

              Bully_ 24.11.2015  10:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ukážková recenzia

              V CR se ti dokazou i pri bezne policejni kontrole podivat pod auto na stitek na vyfuku a porovnat to s dokumenty, ktere k nemu musis vozit. Vim to z Honda-clubu.cz, obcas se to proste stane. Stejne tak STK zalezi proste "kus od kusu", jak to ma byt spravne jsem napsal vys.
  • 00 Reagovat !

    foto Vranis

    Vranis 27.07.2015  14:53

    Recenzia

    Zdravim,
    paradna recenzia - presne ako u Alpiny :yes: Ked sa tak nad tym zamyslim, tak ide z mojho pohladu o idealnu kombinaciu oboch aut. Auto v ktorom prepravis celu rodinu aj s batozinou ktore je rychle pohodlne, celorocne vyuzitelne vo vsetkych smeroch vdaka xDriveu a vies jazdit za 10 na 100 v kombinacii s malym autom ktore ma charizmu, je rychle , lahke hlucne a verim tomu, ze je zazitok s nim jazdit. :yes:

    ,,Podobny" motor poznam zo Z4 a je naozaj zazitok s nim jazdit aj ked je samozrejme 1M niekde uplne inde co sa tyka riadenia, podvozku motoru a celkovej koncepcie a zameria celeho auta.

    Z tvojho textu som vyrozumel, ze nie je mozne dat v 1M sedadlo nizsiie ako v Alpine. To mi pride celkom zvlastne aj ked je zase pravdou, ze elektricke motorceky su v takomto aute celkom nevhodnou volbou co sa tyka hmmotnosti a prave aj moznosti vyskoveho nastavenia sedadla.

    Kazdopadne ozaj krasne( a nepochybujem ze aj vyborne) auto a neostava mi nic ine ako popriat ti vela stastnych (a radostnych) kilometrov za volantom :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto MrBeranek

      MrBeranek 27.07.2015  15:25

      « Re: Recenzia

      Díky. :-) Je pravda, že jedno naprosto univerzální auto na všechno asi neexistuje, takže kombinace rodinný naftový kombík ve čtyřkolce + benzínová zadokolka mi zatím vcelku pokrývá vše požadované.

      Co se sedadel týče, ty elektrické s pamětí jsou prostě na mojí výšku moc vysoko. Kamarád, co má stejné auto, je vyhodil, dal tam Recara a je to ideální. Problém je ale u nich tom, že nejsou výškově stavitelné a protože si auta doma s přítelkyní přehazujeme (z fotek je vidět, že je v Mku dětská sedačka na vození dcery do školky), tak tam napevno přimontovaná Recara dát nemůžu.
      • 00 Reagovat !

        foto Vranis

        Vranis 27.07.2015  16:37

        « Re: Re: Recenzia

        Myslim, ze ,, Rodinny naftovy kombik ve ctyrkolce" dostatocne nevystihuje schponosti Alpiny ale v podstate mas pravdu >:D

        Urcite mas pravdu aj v tom, ze v podstate univerzalne auto neexistuje a urcite ani existovat zo svojej podstaty ani nemoze. Napr. vlastnosti rodinneho auta na bezne jazdenie, ktore ma byt pohodlne, relativne velke a relativne usporne asi tazko skombunjes s pozadovanymi vlastnostami sportiaku, ktory ma byt hlavne lahky, maly a vyborne ovladatelny.

        Podobny problem so sedadlami raz riesil aj niekto tu v nejakom inom BMW. Najskor bol sklamany, ze ma problem so svojou mierne nadpriemernou vyskou najst normalnu vyskovu polohu v aute s el. nastavovanim sedadiel a ked presadol do manualne nastavitelnych sedaciek v rovnakom aute, tak problem zmizol.

        Viem ake je zameranie 1M ale nezobrali by Recaro sedacky az trochu moc z pohodlnosti a vyuzitelnosti auta?

        V tom pripade by si vzniknutu situaciu mohol riesit uz iba vankusom na sedadle pripadne rastovymi hormnonmi pre priatelku >:D

        Este pred nedavnom som mal susedku, ktora jazdila na bmw 5 e60 tak, ze ked sa blizila tak si ako prve videl ruku na volante a az po priblizeni si uvidel ako vlastne pozera na cestu cez priezor medzi volantom a palubnou doskou >:D samozrejme nie doslovne ale nad hlavou mala urcite dobrych 40 cm miesta
        • 00 Reagovat !

          foto MrBeranek

          MrBeranek 27.07.2015  19:24

          « Re: Re: Re: Recenzia

          Dobře, tak "přikrmený" rodinný naftový kombík. :-)

          Seděl jsem v nich v jiném 1M a byla to paráda. Já třeba oželím i vyhřívání sedadel, takže by mi to nevadilo, ale tak partnerka už asi nevyroste. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Vranis

            Vranis 27.07.2015  20:19

            « Re: Re: Re: Re: Recenzia

            Tak to uz je vystiznejsi nazov ;-)

            Mozno ze v buducnosti vyrastie ale asi inym sposobom , respektive smerom >:D >:-[]

            V Alpine mas inak elektricky nastavitelne sedadla? Ja mam v F30 elektricke iba dofukovanie bocnic a bedrovej opierky a sedadlo viem nastavit tak nizko, ze mi nad hlavou ostane pomaly aj 20 cm miesta a to mam vyse 190 cm.
            • 00 Reagovat !

              foto MrBeranek

              MrBeranek 27.07.2015  21:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Recenzia

              Ne, preventivně jsem se elektrice vyhnul a mám je komplet manuálně nastavitelné. Dofukování bočnic tam ale je standardně. Dofukování bederní opěrky jsem neobjednával. Měl jsem to v minulé E91 a nepřišlo mi to užitečné.
  • 00 Reagovat !

    foto JaWohl

    JaWohl 03.08.2015  17:18

    Alles im Ordnung:-)

    Velmi dobré počtení o velmi schopném autě:-)
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 10.08.2015  13:09

    Řazení

    Počtení ok, i když delší než bylo asi nutné. Původně bylo mým úmyslem se rozepsat a reagovat na víc bodů. Bohužel ale nemám takovou výdrž, a proto jsem můj příspěvek zredukoval a zůstal jen u toho řazení.
    Dáno asi tvým věkem, tvé parametry a představa o tom, co je vlastně sportovní jízda, jsou úplně někde jinde než u nás, co jsme se narodili v první polovině minulého století. U nás byl a stále je pojem sportovní jízda a pocit totální kontroly nad strojem nezadatelně spojen se sešlápnutím spojky v pravém okamžiku, rychlém a bezchybném přeřazením nahoru nebo dolů, dolů samozřejmě s perfektně provedeným meziplynem (který, jak sám přiznáváš nezvládáš). Rozumím, je jiná doba, doba, kde rychlost means everything. Počítá se spíš rychlost přeřazení, ne už tak pocit z něj. A pozor prosím! Nechci nikomu brát jeho názor ani jeho pocity. Osobně nemám nic proti automatům nebo dvouspojkám ani CVT. V životě jsem odjezdil vše možné. Ale opravdový pocit se sportovní jízdy jsem nejvíce ocenit v upravené Integře Type R (moje garáž), která točila do 9500 ot/min. Nyní jezdím s F15 X5 a po městě Yarisem CVT zatím co čekám, jestli se Mazda "rozkýve" a představí novou M3 MPS. Jestli se do konce roku "nepolepší", tak se asi znovu podívám na M135i nebo M235i, kterou mě můj dealer vnucuje. ;-) M2 by pro mě byla už tak trochu "overboard". :-!
    • 00 Reagovat !

      foto MrBeranek

      MrBeranek 10.08.2015  18:44

      « Re: Řazení

      Já to naprosto respektuju a chápu a jak jsem v recenzi psal, částečně je za tím i trocha té mojí pohodlnosti. Kolik lidí, tolik chutí. :-) Na M135i a M235i teď BMW nabízí hezké slevy, takže jestli nebudeš čekat na M2ku, je na M135i a M235i vhodná doba. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 12.03.2017  20:44

        « Re: Re: Řazení

        Jak ten čas letí............a nedá nám pokoje. X5 "has gone", M3 MPS je v nedohlednu, ve kterém jsou i finance, které Mazda potřebuje na její vývoj a tak jsem oroadtestoval M3 v manuálu a následně objednal, abych objednávku následně zrušil po tom co jsem se svezl s M135i, kterou jsem pak v manuálu objednal. Shodou okolností se "přihodil" upgrade M140i, objednávku M135i jsme tedy "zpomalili", abych se dostal k M140i, kterou již přes půl roku mám, ale momentálně prožívá zimní spánek. Do zimy jsem zvládl clocknout jen mizivých 700km a tak na nějakou solidní recenzi je to zoufale málo. V diskuzích jsem se však již několikrát vyjádřil k některým aspektům tohoto stroje, ale jen okrajově a všeobecně. Protože v manuálu je jich jako šafránu, moje byla první v Renocaru a bylo mě řečeno, že jsem borec s tím, že nepamatují, že by si někdo v 69ti létech objednával BMW s manuálem. No, za 4 týdny mě bude 70 a těším se jak malé děcko až s ní "vyrazím do ulic". Tož recenze bude, ale musíte "dočkat času jako husa klasu"..... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Scizor

    Scizor 02.10.2015  08:18

    BMW

    Tohle je aspoň sakra klasika, začínám si na něj brousit zuby. Až budu mít chvilku, zaskočím do nejbližích Áček omrknout, jestli tam nějaký nemaj.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…