Škoda 120 (1985)
1.3.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "davefull1". Do naší rodiny se dostala v 97 když ji koupil táta v autobazaru, předchozí majitel se o ni…
Škoda 120 (davefull1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. 03.03.10 16:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opanuješ levý pruh
Nedávno jsem za takovou rozběsnělou škodárnou jel, měl jsem na tahometru 140, což je reálně (dle GPS) 132. Jeli ve dvou a viditelně mi to chtěl natřít, tak mě hned na začtku dálnice předjel, tak jsem se ho držel, více mu to už nejelo.
Bezpečnost škodáren je největší problém - tenký plech, motor vzadu, pevný sloupek řízení a hlavně podstatně pevnější a rychlejší auta jako objekty srážky.
Ale podobně je na tom i Favorit či Felicie, i když ti aspoň přidali vzpěry dveří a hlavně do aktivní bezpečnosti hřebenové řízení.
Po těch letech to ale dnes už je stejně jedno. Já se konečně těším, že tento měsív budu dávat nové tlumiče a komplet řízení, takže budu mít přesnost a nebudou už vůle v řízení. :-) -
"-- skrytý --" 03.03.10 16:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opanuješ levý pruh
160 (tachometrových) bych ještě věřil, tohle jsme vytáhli z kámošovy 120 Mka (5q, asi předělávka) v hodně dlouhým klesání (když se na to kouknu zpětně tak jsem fakt rád že se něco nepodělalo a neskončili jsme jako mletý maso v pomačkaný plechovce) - neskutečnej aerodynamickej hluk, kastle se třásla a šly z ní různý pazvuky :-) -
Ronault. 03.03.10 16:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Opanuješ levý pruh
Na tebe leda MVDr. ;-) >:-[]
FRPE: Ta 120 L těch 180 nejen nevytáhla, jelikož to mělo nějak 36 kW , (Fávo 40-50kW podle verze) 4 kvalty a motor vzadu s chlazením s 12 litry chladící kapaliny, která to stejně v delším táhlém neuchladila, ale dokonce s šnekovým řízením bys to na silnici ani neudržel ;-) Tam je rozdíl znát asi nejvíce ;-) Tolik Fakta :-) -
FRPE 03.03.10 16:25
« Re: Re: Re: Re: Opanuješ levý pruh
Ronaulte - já myslím že v době své největší slávy mé stodvacítky, bys měl se svým favoušem-fanoušem co dělat abyses mě vydržel alespoň pár sekund koukat na auto, respektive zadní slzy škodule ... >:D
Au, au, nějak mě bolí tříslo na levé noze v úponu, nemohl byste se pane doktor na to přijet podívat?
Nebo ty budeš MVDr? >:D -
FRPE 03.03.10 16:18
« Re: Re: Opanuješ levý pruh
Tak každopádně je to zážitek a lidi určitě koukaly. Divím se že se nenašel nějaký závodník co by škoduly ,,sundal,,. Nicméně je to zajímavý a hlavně ,,jeho,, vídko. Což tu má málokdo, většina lidí vídko stahne s youtube a je vykydáno. ;-\
Měl jsem před lety Š120L tuším, že r.v. 1983 a ta z mírného kopce asi po 16-ti minutách rozjela na 180km/h, v té době mě tato rychlost jako začínajícímu řidiči přišla neuvěřitelná ... >:D No a dneska jedu po německé dálnici do Prahy 250km/h a nějak mě to již nepřijde ... >:-[] ;-) -
"-- skrytý --" 03.03.10 16:17
« Díky za rady
Dík všem co hodnotí, jj určitě přidam dálší fotky až se udělá trochu hezky, a budu ji moct pořádně umejt a navoskovat ;-) , a recenzi taky víc rozepíšu až budu mít víc času, mam teď dost práce. Jinak 160Km/h dá, teda podle tachometru, docela v pohodě, a ty lidi co si jezdí v nových Renaultech a Fordech... tak docela čumí, že je předjíždí stařičká Stodváca >:D -
FRPE 03.03.10 15:44
« Opanuješ levý pruh
Zdárek pane!
Jak je z tvého rychlého vídka vidno, tak i se starší škodovkou lze opanovat levý pruh dálnice ... :yes:
Jinak souhlasím s Aspirem, bylo by dobrý se trochu rozepsat a i nějaké fotky pofoť. Pak rád přehodnotím. Díky a ať se tobě i škodárně daří ... ;-)
Jaký tlumiče budeš dávat? Já už se nemohl dívat na starý unavený pružiny, tak jsem se rozhodl zainvestovat do té aktivní bezpečnosti - mám domluvený HP Sporting funglovky