Kaipan (2005)
29.5.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "sedmicka". Kaipan 57 je dvoumístný sportovní otevřený roadster, který svým tvarem volně navazuje na…
Kaipan 57 (sedmicka)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 05.06.07 14:54
« Re: Tohle nepovažuji za auto. Sorry.
Asi tak jako někdo v něděli odpoledne sedí u televize a říká tomu zábava, tak někdo si jde skočit s padákem. A někdo má auto s koženejma sedačkama, dvouzonovou klimou a říká tomu auto, a někoho má kaipana 57;)
Je to o životním stylu...nic víc. -
"-- skrytý --" 05.06.07 09:04
« Re: 10 bodů to je vzácnost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jéééé Čau,
dekuji moc ale mě se ho úplnou náhodou podařilo sehnat v Levných knihách. To bylo radosti na starém bělidle :-).Už umím skoro všechny hlášky. Časy už nejsou tak zlé...Kamile ;-)
Ale díky moooc.
P.S: Nevím jak se mi podaří rozpůlit protože 7.7.07 se vdává Xenka se žlutým Kaipanem (teda bere si Tomáše, né kaipana) a slíbili jsme že za ní přijedeme.
Michal >:D -
"anonym" [83.208.8.XXX] 02.06.07 10:31
« Stavba
Ahoj! Auta je krasa nesmirna,gratuluju. Maly dotaz - jake technicke znalosti si myslis,ze jsou nezbytne pro postaveni tohohle auta. Respektive,myslis,ze by je zvladl postavit clovek,kterej nevystudoval zadnou techniku,automechanikarinu,...ale je fanda a celkem zrucnej? :-) Diky za odpoved -
"-- skrytý --" 01.06.07 23:20
« Re: Re: Re: Luxus!
Ahoj,
Koukám že se docela orientuješ :-) Podle toho co popisuješ si jezdil prvním prototypem (byl žlutý?). To bylo opravdu auto určený pouze pro testování.Na interiér se vůbec nehledělo, potřebovalo se zjistit jestli to vůbec bude fungovat. Taky tam bylo tak málo místa, že jsem s tím nemohl skoro jezdit.
A přitom stačí tak málo. Jiné sedačky, malý prolis(taková vana)pod pedály a volant posunout o něco výše. Pak není problém. Jsem sice o 5cm menší, ale můžu s klidným svědomím říci, že jsem si to auto upravil tak že s tím nemám problém. Časem by to chtělo volant trošku blíž k tělu ale nic víc.
Taky mi spousta lidí říká, že je tam moc málo místa pro pedály a že šlapou na všechny naráz . Já s tím opět nemám žádný problém.
Taky je pravda, že co kus to originál. Jezdil jsem ve 47 co mi byla jak ušitá na míru.
A taky v 57 (která má být objektivně větší) do které jsem se prostě nenasoukal.
Takže jsem jenom chtěl říct, že si to lze v pohodě upravit i na tvou výšku. -
"-- skrytý --" 01.06.07 23:05
« Re: Krásná práce
Čau, jestli máš opravdu zájem tak mi napiš na mail rapid.130@centrum.cz. ICQ nějak poslední dobou nepoužívám a tak by to nemuselo být tak operativní. :-)
Pokus se prokousat stránkama, který jsem dělal.
mujweb.cz/www/kaipan-motors
Najdeš tam určitě spoustu zajímavých věcí.Je tam i kontakt a tak klidně napiš. Ale poslední dobou jsem docela "busy" tak mi dej prosím pár dní na odpověď
Díky
a Čus
Michal -
"-- skrytý --" 01.06.07 22:58
« Re: Paaani
Čau, ses docela trefil. Šest let strojní ČVUT zanechá následky.
>:D . A ty výpočty tak to už pár let je moje práce. Když pojedeš nějakým novým autobusem a on by se nedejbože převrátil, vzpomeň si na mě - měl bys to přežít (Ne že bych to někdy někomu přál-to nééé). Schvalovací výpočty převracení autobusů atp. to je náš job.
;-) -
"-- skrytý --" 01.06.07 22:51
« Re: 10 bodů to je vzácnost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Já se ti musím k něčemu přiznat. Ale prosim moc to nerozhlašuj.
Já ten film viděl asi jenom dvakrát a to ještě hodně dávno. Tu hlášku co jsem použil tak ta je asi ta nejznámější. Na srazu vypadám pak jako že ten film znám - oni by se mnou jinak nemluvili :-). Ale já ho zatím marně sháním na DVD abych doplnil vzdělání :-)
A taky tuto hlášku použili Tři sestry na svém albu Lihová škola umění. >:D >:D
Ale psssssst
Zdar. ;-) -
neregistrovaný: "007" [84.21.118.XXX] 01.06.07 14:00
« Re: Re: 10 bodů to je vzácnost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zdarec,nedostal jsem se dřív na net.Tvé auto určitě radost rozdává a udělalo radost i mě.Ale ještě větší radost mám,jak si ted tady použil ten úryvek z toho filmu. >:D >:D Vidím,že ten film znáš dokonale.Já se někdy na něj podívám i 2krát za sebou a za týden znova.No a ještě pak můžu DOBRODRUHA,a pak ty ostatní s Belmondem.Ale Policajt je fakt klasika!!!....časy jsou zlé pro každého.Tím spíš si máme pomáhat Kamile >:D >:D Chvíli si hraji na lupiče a na policajty. >:D >:D >:D .....Tak zatím zdarec -
neregistrovaný: "KAMI" [62.84.152.XXX] 01.06.07 13:03
« Krásná práce
Opravdu gratuji k parádnímu vozu. Výborná práce. Mám celkem zájem si kaipana také a to stejnou formou - nejlevnější stavebnice a ostatní svépomocí. rád bych co nejvíce využil tvých znalostí a zkušeností, bylo by možné abych ti někam napsal (email, icq) či zavolal??? Prosím o kontakt. díky. kami77@quick.cz -
neregistrovaný: "kkk" [213.235.81.XXX] 31.05.07 23:33
« Re: Re: Re: Neni co resit
Nechci Vám do toho kecat, ale mám dojem že každý píšete o jiné silnici. Ta původní nezačíná nad autobusovou točnou na Babě (kde jsou pěkný ale opravdu trochu nepřehledný zatáčky - taky jsem tam pád protijedoucích vyděsil :o)), ale po cestě z Modřan do Komořan, když se odbočí doleva na takovou malou opuštěnou silničku směr Točná. Možná to ani není značené, dost úzké každopádně. -
neregistrovaný: "kkk" [213.235.81.XXX] 31.05.07 23:24
« Re: Re: Luxus!
Zdar, gratuluju k úspěšnému finále. Kdybych mohl hodnotit, dal bych taky za 10, ale moje auto není ve stavu abych ho sem vypustil a registroval se, chce ještě maličko práce (nestavím ho, je to jen sériový "youngtimer"). Ale proč píšu: zaujal mě předchozí příspěvek. Měřím totiž asi 197 cm a právě do Kaipanu 57 jsem se nevešel, stejně jako do minulé generace MX-5. Jel jsem s ním sice jen asi dvě hodiny, což je málo, ale i když jsem se v něm snažil rozkročit co nejvíc to šlo, pořád jsem musel v každé zatáčce ručkovat na horní polovině volantu. Přes čtvrt otáčky jsem se nedostal, vždycky jsem pěstí narazil na stehno. Normálně se takhle jezdit jakž takž dá, ale kdybych potřeboval dát rychle kontra, nemusel bych ho stihnout. No a právě pro takovou jízdu tato auta vznikla. Jak je to tedy se 192 cm, vejdeš se tam? Můžeš s rukama na volantu otočit alespoň o půlku a přes půlky ručkovat? Předem díky za odpověď.
Mimochodem, postavit si Kaipana sám je nejlepší nejen kvůli radosti a vztahu ke stroji neporovnatelném s tím když si ho člověk prostě koupí, ale i kvůli kvalitě. Jezdil jsem s prototypem 57 co stavěli ve Smržovce a interiér byl dost odfláklý, třeba několik páček z umělé hmoty postupně zapadalo do hlubin palubky...