Audi A6 (2006)
7.2.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Honziss". Auto jsem koupil v lednu v Německu s 47000 km na tachometru. Je po prvním majiteli, nebourané…
Audi A6 (Honziss)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "MickeyMon" [194.121.90.XXX] 11.02.08 20:05
« FSI
Pekne auto, uzivaj si ho. Len bacha na tankovanie ... FSI nemozu spalovat ani len palivo E10 (10% alkoholu). To je oficialne stanovisko VW Germany. Nemci nemaju realne ziadne slusne benziny (aj FSI defacto kupili) a posledny relativne spolahlivy motor je obstarozny 1,6. Nie nezavidim ti ho (audi vlastnim - a na 99% posledne), skor ma stve ta ich politika. -
neregistrovaný: "patbrno" [89.102.2.XXX] 11.02.08 16:17
« Krásná
kdysi sem chtěl taky a6 pak mě prodejce svezl v RS4 a volba byla jasná ale a6 je krasavec ale tyk hnusný koberečky bych si nedal ani do škody 120 natož do tohodle mazla fůůůj jinak krásná kára ..... co foto na novejch kolech -
"-- skrytý --" 08.02.08 14:23
« Re: Re: 2.0 TFSI
Taky si myslím, že těch 147kW by mělo být znát... Původně jsem se rozhodoval mezi 2.0 TDi, 3.0 TDi a 2.0 TFSI. 2.0 TDi je zajímavý na spotřebu, ale musí ho člověk načipovat. Krouťák je dostačující, ale výkon nikoliv. Je to motor spíše do rodinného auta. 3.0 TDi je při spotřebě cca 8l a výkonu 171kW velmi dobrá volba, ale cenově posunutá o 200tis výše. Rozhodnutí tedy padlo na 2.0 TFSI, který je výkonný, má slušnou spotřebu, krouťák jako diesel a řekl bych, že bude nesmrtelný stejně jako TDi. Po načipování se výkon posune k 225 koním třílitrového dieselu. Auto jsem našel a koupil přes mobile.de. Vybíral jsem cca měsíc a půl než jsem našel auto v barvě a výbavě jakou jsem chtěl. Za stejné peníze jsem mohl mít už 07, ale v základu. Dvoulitr v benzínu je sice nejlevnější v modelové řadě, ale když jsem počítal kolik mohlo stát nové, ve výbavě kterou obsahuje, tak jsem se dostal k číslu cca 1.3 mil. -
"-- skrytý --" 08.02.08 12:36
« Re: 2.0 TFSI
neřikám že je nedostatečný,ale u tak velkýho auta by to možná chtělo víc rezervy,těch 147(200) už je pěkných,TFSI je navíc moderní motor.
Jinak já auto taky učitě budu shánět v Německu,ať už to bude cokoliv.Když si zadáš v ČR na tipcars.cz například konkrétně A6 s benzínem,tak moc na výběr neni.Ale na mobile.de si z nabídky vybereš pomalu i barvu a výbavu. -
"-- skrytý --" 08.02.08 12:22
« Re: 2.0 TFSI
Pohrávám si s myšlenkou nechat si přehrát řídící jednotku na původních originálních 147kW. Motor je na to stavěný. Nové TTS má dokonce na stejném motoru výkon 200kW, ale to už si myslím, že by s váhou tohoto vozu neklaplo nemluvě o tom, že na to nejsou stavěny ostatní mechanické díly. ;-) Jinak neřekl bych, že by auto s tímto motorem jelo špatně. Pokud ho rozumně točíš tak trhá asfalt. Aktuálně mám obuté 225/55 R16 a občas se mi při zrychlování protočí kola a to to hlídá elektronika. Až se mi zdá, že výkon motoru je vzhledem k malému obsahu a velké váze, vcelku dostatečný. -
"-- skrytý --" 08.02.08 11:56
« 2.0 TFSI
Taky se přidávám ke gratulaci konečně benzínového Audi... >:D
Ale 170k na tohle auto je podle mě slabota.
Mam předchozí A6,necelých 200k a to je minimum,aby si ten motor s tim autem obstojně poradil...no a když si uvědomíme,že nová A6 je o třídu větší než ta moje,je skoro jako A8,tak 170k opravdu neni mnoho.Podle mě vyšší střední třída musí mít přes 200k,pokud budu letos kupovat novou A6 nebo bmw 5,tak určitě 3.2 FSI resp. 530i.Neni dobrej pocit předjíždět v takovymhle autě například oktávku a bát se aby náhodou nepřidal,rezerva výkonu a síly je potřeba.
Toť muj názor.
A kola :-) tyhle jsou fakt ošklivý.