Audi A6 (2006)
7.2.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Honziss". Auto jsem koupil v lednu v Německu s 47000 km na tachometru. Je po prvním majiteli, nebourané…
Audi A6 (Honziss)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- ... 07.02.2008 15:23
- TFSI 07.02.2008 19:35
- Hodnotenie 07.02.2008 19:52 Bemo
- ROHOŽKY!!!!!!! 07.02.2008 20:11
- super kara 07.02.2008 20:20 Čujo
- krassa 07.02.2008 20:21 Richie11
- Kup nový rohožky 07.02.2008 20:32
- rohože 07.02.2008 20:42
- manuál MMI 07.02.2008 20:44 Bubák1
- hodnocení... 07.02.2008 21:07 911moby
- ot 07.02.2008 21:28
- Máš to za 10. 07.02.2008 21:59
- Čaw 08.02.2008 06:52 *Black_Jacket*
- KONEČNĚ 08.02.2008 06:54
- 10 bodů za recenzi ti dát nemůžu ale... 08.02.2008 11:21 Ricardo
- 2.0 TFSI 08.02.2008 11:56
- cena?? 08.02.2008 12:11
- super 08.02.2008 12:19
- A6 08.02.2008 15:17
- Pneu, koberce 08.02.2008 18:31 filko
- super 09.02.2008 09:57
- Hodnocení + staniolový rohože 09.02.2008 21:44 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Krásná 11.02.2008 16:17
- FSI 11.02.2008 20:05
- . 15.02.2008 12:17
- .. 15.02.2008 12:26
- JO KOLA 18.02.2008 18:51
- Ronnyp 18.02.2008 21:17 Ronnyp (RSKa)
- Nuda 21.02.2008 02:09
- tmavy skla patri na skodovku aby se za ni ridic nemusel stydet! 21.02.2008 02:11
- Co ty rohožky??? 22.02.2008 10:59
- Co sa mne nepacilo 24.02.2008 01:09
- Dobry motor 03.03.2008 14:34
- Nepovídej, že jen 9 08.03.2008 10:52 Johny.Rico
- Úprava hodnocení 11.03.2008 21:07 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- kola 13.03.2008 13:46
- Audi 13.03.2008 14:11 Konwi
- nadherne 13.03.2008 19:46 Dave SK
- fsi traktor 14.03.2008 15:48 20TFSI
- Auto je to pěkné, ale připadá mi, že 14.03.2008 17:57 Poustnik
- nová recenze 17.03.2008 18:52
- 7-10-10 18.03.2008 21:46
- auto 25.03.2008 22:30
- gumy 25.03.2008 22:31
- Parádní auto. 02.04.2008 20:43 Chobot
- Já kdybych 20.04.2008 16:05
- Hodnocení 12.05.2008 17:33 petrzel1
- OFICIÁLNY ZRAZ MOJE AUTO ! ! ! ! 23.05.2008 11:09 ZiP2150
- Mě jen zarazilo 20.06.2008 18:39 Chobot
- me zkusenosti 06.11.2008 20:26
- WOW! 04.12.2008 19:15
- vnutorne spätne zrkadlo 09.02.2009 12:17 Deutscher
- gsx-r 28.02.2009 17:07
- kolesá 27.03.2009 14:37 Deutscher
- Filkovo hodnocení 13.06.2009 20:43 filko
- chip 13.07.2009 13:22 lordmystic
- 225HP 18.07.2009 20:36 Dave-lamino
- recenze 30.07.2009 23:57
- neobjektivní 01.09.2009 12:59
- Koberečky 15.10.2009 20:42 rooney
- Boduji. Za auto a mašinu ... 16.01.2010 00:40 FRPE
- kola 12.03.2010 22:26
-
"anonym" [80.250.20.XXX] 07.02.2008 20:11
ROHOŽKY!!!!!!!
Co ty laciné ROHOŽKY?????HRŮŽA!! ;-\ -
"-- skrytý --" 07.02.2008 20:32
Kup nový rohožky
pak dám plnejch 10 :yes: s těma rohožkama to bude za 9,33 :no: :-! -
"-- skrytý --" 07.02.2008 20:42
rohože
Co máte všichni s těma kobercema? :-) Original jsem vyndal kvuli blátu a nic lepšího nebylo po ruce. Na léto mám v plánu koupit nějaké pěkné originály ve sport. variantě. :yes: Jinak díky všem za kladné hodnocení. Na to, že jsem to celé spíchnul dnes během 2 hodin i s fotkama, tak to snad není tak hrozné... -
Bubák1 07.02.2008 20:44
manuál MMI
Kde jsi prosím sehnal manuíl k MMI? shanim ho a nemím úspěch. Děkluju. -
neregistrovaný: "miso" [91.127.84.XXX] 07.02.2008 21:28
ot
Nejak sa mi nezda ten vykon motora. Nie je to nahodou ten motor ktory ma octava RS? Lebo ten nema 125kW. A potom ta hodnota zrychlenia so 125 kW 8,4s. Mozno sa mylim, iba si to chcem vyjasnit.-
"-- skrytý --" 07.02.2008 22:06
« Re: ot
Je to stejný motor, akorát je přiškrcený ze 147 kW na 125 kW. Nejpravděpodobnějším důvodem přiškrcení se zdá to, že v době kdy přišel na trh 2.0 TFSI tak byl ještě v prodeji 2.4 V6 staré koncepce, který měl výkon 130 kW, krouťák 230Nm, 0-100 za 8,9s a spotřebu 9,7l. Vzhledem k těmto hodnotám by si asi tento motor nikdo nezakoupil. To je můj názor...
-
-
*Black_Jacket* 08.02.2008 06:52
Čaw
Super auto. Vybral si si veľmi dobre ;-) . Dávam 10b :yes: :yes: . Pozri moje ;-) -
neregistrovaný: "prcák" [193.179.44.XXX] 08.02.2008 06:54
KONEČNĚ
Konečně Audi která nechrochtá.Tleskám,že sis vybral benzín. :yes: -
"-- skrytý --" 08.02.2008 11:56
2.0 TFSI
Taky se přidávám ke gratulaci konečně benzínového Audi... >:D
Ale 170k na tohle auto je podle mě slabota.
Mam předchozí A6,necelých 200k a to je minimum,aby si ten motor s tim autem obstojně poradil...no a když si uvědomíme,že nová A6 je o třídu větší než ta moje,je skoro jako A8,tak 170k opravdu neni mnoho.Podle mě vyšší střední třída musí mít přes 200k,pokud budu letos kupovat novou A6 nebo bmw 5,tak určitě 3.2 FSI resp. 530i.Neni dobrej pocit předjíždět v takovymhle autě například oktávku a bát se aby náhodou nepřidal,rezerva výkonu a síly je potřeba.
Toť muj názor.-
"-- skrytý --" 08.02.2008 12:22
« Re: 2.0 TFSI
Pohrávám si s myšlenkou nechat si přehrát řídící jednotku na původních originálních 147kW. Motor je na to stavěný. Nové TTS má dokonce na stejném motoru výkon 200kW, ale to už si myslím, že by s váhou tohoto vozu neklaplo nemluvě o tom, že na to nejsou stavěny ostatní mechanické díly. ;-) Jinak neřekl bych, že by auto s tímto motorem jelo špatně. Pokud ho rozumně točíš tak trhá asfalt. Aktuálně mám obuté 225/55 R16 a občas se mi při zrychlování protočí kola a to to hlídá elektronika. Až se mi zdá, že výkon motoru je vzhledem k malému obsahu a velké váze, vcelku dostatečný.-
"-- skrytý --" 08.02.2008 12:36
« Re: 2.0 TFSI
neřikám že je nedostatečný,ale u tak velkýho auta by to možná chtělo víc rezervy,těch 147(200) už je pěkných,TFSI je navíc moderní motor.
Jinak já auto taky učitě budu shánět v Německu,ať už to bude cokoliv.Když si zadáš v ČR na tipcars.cz například konkrétně A6 s benzínem,tak moc na výběr neni.Ale na mobile.de si z nabídky vybereš pomalu i barvu a výbavu.-
"-- skrytý --" 08.02.2008 14:23
« Re: Re: 2.0 TFSI
Taky si myslím, že těch 147kW by mělo být znát... Původně jsem se rozhodoval mezi 2.0 TDi, 3.0 TDi a 2.0 TFSI. 2.0 TDi je zajímavý na spotřebu, ale musí ho člověk načipovat. Krouťák je dostačující, ale výkon nikoliv. Je to motor spíše do rodinného auta. 3.0 TDi je při spotřebě cca 8l a výkonu 171kW velmi dobrá volba, ale cenově posunutá o 200tis výše. Rozhodnutí tedy padlo na 2.0 TFSI, který je výkonný, má slušnou spotřebu, krouťák jako diesel a řekl bych, že bude nesmrtelný stejně jako TDi. Po načipování se výkon posune k 225 koním třílitrového dieselu. Auto jsem našel a koupil přes mobile.de. Vybíral jsem cca měsíc a půl než jsem našel auto v barvě a výbavě jakou jsem chtěl. Za stejné peníze jsem mohl mít už 07, ale v základu. Dvoulitr v benzínu je sice nejlevnější v modelové řadě, ale když jsem počítal kolik mohlo stát nové, ve výbavě kterou obsahuje, tak jsem se dostal k číslu cca 1.3 mil.
-
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 09.02.2008 21:44
Hodnocení + staniolový rohože
Slušná recenze,dobrý foto,supr kára,ale ty rohožky jsou k zblití :no: .Okamžitě bych je vyhodil,polil benzínem a zapálil!! >:-[] -
neregistrovaný: "patbrno" [89.102.2.XXX] 11.02.2008 16:17
Krásná
kdysi sem chtěl taky a6 pak mě prodejce svezl v RS4 a volba byla jasná ale a6 je krasavec ale tyk hnusný koberečky bych si nedal ani do škody 120 natož do tohodle mazla fůůůj jinak krásná kára ..... co foto na novejch kolech -
neregistrovaný: "MickeyMon" [194.121.90.XXX] 11.02.2008 20:05
FSI
Pekne auto, uzivaj si ho. Len bacha na tankovanie ... FSI nemozu spalovat ani len palivo E10 (10% alkoholu). To je oficialne stanovisko VW Germany. Nemci nemaju realne ziadne slusne benziny (aj FSI defacto kupili) a posledny relativne spolahlivy motor je obstarozny 1,6. Nie nezavidim ti ho (audi vlastnim - a na 99% posledne), skor ma stve ta ich politika. -
neregistrovaný: "audinář" [195.47.2.XXX] 18.02.2008 18:51
JO KOLA
ty nový 18?. jsou fakt krásný O NEČEM JINÝM NEŽ TY EKÁLNÍ 16 .))) GOOOOOD WOOOORK MMMAAAN :yes: :yes: :yes: :yes: A CO KOBERCE ? NE TO JE JEN DETAIL třeba jsou new ne.) >:-[] -
Ronnyp (RSKa) 18.02.2008 21:17
Ronnyp
zdravicko mooooc pekna audinka ty koure a kola ji jenom pridaly na vzhledu moc ji to sekne!!!vidim jizni morava???mozu se zeptat odkud??? :-|-
Ronnyp (RSKa) 20.02.2008 20:36
« Re: Ronnyp
nemohl sem te dnes videt v Hlinsku pod Hostynem okolo 17hodiny??? :-|
-
-
neregistrovaný: "klozet" [77.100.60.XXX] 21.02.2008 02:09
Nuda
Ty rohozky jsou fakt desny!A6 je pohodlnej manazerskej autak,stejne jako passat nebo superb,ale jizdni vlasnosti nejsou nic zvlastniho.V teto cenove relaci patri k sedemu prumeru! Jako u veciny VW.Fadni,nudne a nesporovni!Proste VW... ;-\ -
neregistrovaný: "zorro" [89.176.114.XXX] 22.02.2008 10:59
Co ty rohožky???
auto je hezké, kola, okna, dvy výfuky vzadu, kůže, manuál(chválím:), ale ty rohožky jsou špatný vtip, že jo!? -
neregistrovaný: "Secu" [80.242.33.XXX] 24.02.2008 01:09
Co sa mne nepacilo
Tych pozitivnych ohlasov mas dost a tak ti teraz nieco poviem z tej druhej stranky. Za prve ten motor je sice pekny symbol pokroku, ale nevyhody, ktore so sebou nesie su nezanedbatelne(min. 98oktanovy benzin, traktorovity chod-ten sa tyka skor tych FSI bez turba, mensia zivotnost). Dalej sa mi nepaci, ze nekomunikativnost auta s okolim sa povazuje v dnesnej dobe na vyhodu(fyzikalne zakony sa nedaju oklamat a subjektivne vnimanie rychlosti je zradne). po tretie brzdy- ABS NEZVYSUJE BRZDNY UCINOK!!! ABS umoznuje manevrovanie s autom pri prudkom brzdeni za znizenych adheznych podmienok. V skutocnosti abs znizuje brzdny ucinok, cize teoreticky keby si tam to abs nemal, tak zabrzdis este skor, ale zase keby si chcel vytacat, tak musis odbrzdit. Ten EDS tiez nieje nic svetaborne(brzdy sa nerovnomerne opotrebovavaju, castejsie ich musis menit a aj tak to funguje iba do 40km/h)
Dufam ze som tu vela ludi nenahneval a ak sa v niecom mylim tak ma opravte, niesom vseved. Inac recenzia a fotky su velmi pekne a zelam vela najazdenych kilometrov bez nehody:)-
"-- skrytý --" 25.02.2008 14:18
« Re: Co sa mne nepacilo
Ahoj,
1) FSI (TFSI) běžně papá 95 oct. a dokonce mám na samolepce na víčku od nádrže možnost tankovat 91 oct.
2) traktorový chod? je to nejtišší motor jaký jsem zatím slyšel
3) fyzikální jevy se nedají oklamat, ale určitě se dají posunout... pokud nejsi magor a nejzdíš do zatáčky 200km/h tak je tohle auto nesrovnatelně bezpečnější a stabilnější
4) proč myslíš, že má FSI kratší životnost? :-) Okruhový speciál, ze kterého vychází R8 jezdí už několik let s FSI motory a díky nim také vyhrává (nižší spotřeba, podstatně více výkonu a dlouhá životnost). To je to samé jako bys tvrdil, že starý diesel má větší životnost než moderní TDi - nesmysl! :-) Nové motory se nekonstruují proto aby měly sníženou životnost. Alespoň ne u Audi. :-) FSI je aktuálně to nejlepší a nejmodernější co můžeš v sériovém benzínovém autě koupit. Tyto motory se tuším prodávají od roku 2006.
5) ABS podstatně snižuje brzdnou dráhu na kluzkém a nerovném povrchu a má takřka stejnou účinnost i na suchém. Vždycky zabrzdíš na kratší vzdálenosti, když při tom nebrousíš pneumatiky o asfalt - dá se to bez problémů přirovnat ke zrychlení z 0 - pokud to osolíš tak budeš stát na místě, ale pokud se rozjedeš plynule, ale razantně, tak zrychlíš ideálně a bez prokluzu.
5) EDS opravdu funguje do 40km/h (u Quattra do 80km/h), ale EDS je součástí ASR, které pak hlídá a přibržďuje vozidlo při jakékoliv rychlosti.
6) pokud bys chtěl nerovnoměrně optřebovat jednu stranu auta/brzd tak bys musel jezdit pořát jen po kruháči :-)
Díky za hodnocení a Tobě také přeji spustu km bez nehod...-
lordmystic 13.07.2009 13:16
« Re: Re: Co sa mne nepacilo
1) pokud nedáš 98 oktanů bude motor přepnut do chudé směsi a nepojede - nepotáhne. na běžné cestování pokud nemusíš na doraz žádný problém
2) nejtišší není, ale chod je nádherně kultivovaný a naopak na čtyřválec asi nejhezčí zvuk.
3) mám to samé v A4 s quattrem a ani není potřeba ESP - to se nedá urvat. jediná nevýhoda je uložení motoru, potažmo špatné rozdělení hmotnosti (velká váha na předku).
4) je to moderní motor který je mnohem složitější (aby měl vyšší výkon a nižší spotřebu) a tím pádem je tam větší riziko že odejde nějaká součást (hlavně vstřiky). opravy pak budou také mnohem dražší. tuto pravdu si přiznejme, ale výhody jsou nemalé.
5) zde jsi úplně mimo a to dvakrát - abs má na suchu vždy nižší účinost, alespoň u normálních aut než ty bez abs (jen se to dnes už moc nevidí). a s tím hrabáním při sprintu také nemáš úplně pravdu, já s dieselem (mondeo) jsem měl rychlejší starty díky hrabání, protože při řazení dvojky mi nespadly otáčky moc nízko a zůstali v lepším spektru krouťáku než když sem je neprotočil.
jinak dobrá pěkný auto, pěkná recenze.
-
-
neregistrovaný: "arzilipen" [83.208.200.XXX] 03.03.2008 14:34
Dobry motor
... ale pro Oktavii nebo Golfa, mam ho ve sve OII RS a je tak akorat pri hmotnosti OII cca 1.400 kg. Audi 6 bude vayit min. o 200 kg vice, takze to uz musi tahat radeji sestivalec, coz zase stoji vice penez pri porizeni i pri provozu. Zacarovany kruh. Osobne spise doporucuji polosportovcum a mladym klukum jit do 1-2 roky stary OII RS nebo Golfu GTI, v Nemecku se na vyseuvedenych strankach nechaji sehnat do 18.000 Euro, coz je 450.000Kc. A jedou o dost lip nez obtloustla A6. A treba takovy interier OII RS je nejen dle meho nazoru min. stejne hezký jako u A6. -
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 11.03.2008 21:07
Úprava hodnocení
Chci tě přehodnotit,jsem přihlášen,když změním hodnocení tak stránka s tvojí audinou blinke,skočí zpět a hodnocení je stále stejný,trošku nechápu ;-\.Napiš,až ti to pofrčí,jinak s tím nic neudělám (zkoušel jsem to 3 x a to z PC i noťasu) -
neregistrovaný: "Petr56" [89.176.88.XXX] 13.03.2008 13:46
kola
Nové kola a fólie.Snad umíš česky!Nová kola a fólie!!!!!!
-
20TFSI 14.03.2008 15:48
fsi traktor
honziss : FSI a kort TFSI maj opravdu tvrdsi beh a mezi benziny (brano 4 valce a z venku) nepatri mezi nejtissi. Sam to u auta pozoruju, na volnobeh to dost "klape" a pripomina diesl. Pokud rikas, ze ne, tak si to venku poslechni, v interieru to samo neuslysis. -
Poustnik 14.03.2008 17:57
Auto je to pěkné, ale připadá mi, že
dizajn navrhovali podle pravidla - HLAVNĚ NEURAZIT. Je usedlý, což není v rámci koncernu žádná výjimka. A přiřadil ses k zástupu chipařů tady, to je nějaká móda poslední dobou, hlavně u Audi. Asi proto, že to dělají přímo oni se zárukou na motor. Tak ať ti slouží a máš z ní nadále radost jako teď. Fotky budou jak říkáš, časem lepší, tak jsem zvědav. Hoj! :-)-
"-- skrytý --" 14.03.2008 18:04
« Re: Auto je to pěkné, ale připadá mi, že
Buď rád že nás VW Group nijak neuráží... >:D
Ono taky kdyby auto vyšší střední třídy vypadalo třeba jako nová Honda Civic... :-)
Podle mě je to akorát,vždyť třeba takový pětkový BMW už je prý pro některý zákazníky s kloboukem moc odvážné... >:D-
-
"anonym" [62.4.97.XXX] 14.03.2008 19:02
« Re: Re: Auto je to pěkné, ale připadá mi, že
Mně osobně se design líbí moc - jinak bych si ji za ty prachy asi nekoupil... :-) Dřív se mi líbilo i BMW, ale od "nové" 5 řady, kdy si začali designéři hrát víc s trojúhelníkama než kružítkama, se mi nějak přestalo líbit... Mimo M6 :-)
-
-
-
"anonym" [62.4.97.XXX] 14.03.2008 19:03
« Re: Auto je to pěkné, ale připadá mi, že
Jinak škoda, že nehodnotíš fotky z dřívějška, myslím, že na amtéra to není vůbec špatný... >:D-
Poustnik 14.03.2008 19:29
« Re: Re: Auto je to pěkné, ale připadá mi, že
Nevím co myslíš termínem fotky z dřívějška. Fotek je dost, jsou ostré a v dobrém rozlišení. Určitě na amatéra dobré. Pro ilustraci naprosto dostačující. Jen mi tam chybí jedna jediná, která by mě něčím zaujala, chytila za srdce. Devítka je myslím, pěkná známka a já jsem na fotky pes!!! ;-\ ;-)
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 21.04.2008 12:34
« Re: gumy
Mno už jsem na nich najel cca 3tis a jsou to, dle mého názoru, dost slušné gumy. Tenhle víkend jsem s nima v dešti letěl na dálnici do zatáčky v cca 220 a auto neprojevilo ani náznak aquaplaningu... Ty směrové dezény mají něco do sebe...-
"-- skrytý --" 08.05.2008 23:18
« Re: Re: gumy
Cau,
predem bych Ti chtel potvrdit zkusenost s tema Dunlopama. Ja je mel original na novem aute a auto vibrovalo jak krava. Po mesic trvajici reklamaci jsem nastesti dostal nove a ty jsou uz ok.
Jinak ja si moc sluzby Audi nechvalim. Servis jsem s 1,5rok starym autem navstivil uz asi 8x. Nedokazi najit zavadu nesviceni svetla v kufru.
-
-
-
"-- skrytý --" 20.04.2008 16:05
Já kdybych
Kupoval A6 tak jedině v černý barvě ve stříbrný to není vono. Jinak dobrý :yes: . -
Chobot 20.06.2008 18:39
Mě jen zarazilo
nemělo být: ´takřka pravotočivou zatáčku´ spíš: ´takřka pravoůhlou´? Jinak dobrá recenze :yes: -
"-- skrytý --" 06.11.2008 20:26
me zkusenosti
Musím říct, že několik postřehů v tvé recenzi je naprosto totožných s mými. Vezmu to postupně.
1. S pneumatikami Dunlop jsem měl naprosto stejný problém. Při rychlostech kolem 120 auto strašně vibrovalo. Reklamoval jsem je a za měsíc jsem dostal nové. Stejně se mi zdá, že zase vibrují. Poradili mi jet několik km vyšší rychlostí(>120), že se to srovná (moc tomu nevěřím).
2. Zrovna jsem absolvoval servisní prohlídku a je to přesně jak píšeš. Ceny 2-3x nadsazené. Také mne zarazilo množství oleje, které mi účtovali. Žeprý něco sežral olejový filtr.
Jinak se vším souhlasím, i když brzdy mi přijdou jako průměrné. ABS zasahuje až nečekaně často. A standardní audio systém co mám v autě mi příjde jako podprůměr.-
"-- skrytý --" 10.12.2008 10:59
« Re: me zkusenosti
Naprosty souhlas ceny jsou u Audi premrstene,proste se plati znacka...jinak opravdu audio system je prumerny.Me predchozi auto Lexus IS220D bylo po audio strance vyrazne lepsi. Mam ted A6 3.0tdi a chtel jsem se te zeptat jak si resil mp3. V jinaci diskuzi pises cituji ''na iPod se vykašli - budu z Thaiwanu za pár tisícovek objednávat CarVideoInterface s DBTV tunerem a nějaký DVD přehrávač s USB a SD/MMC vstupem''...uz si to objednal diky za odpoved ,mam zajem ;-)
-
-
"-- skrytý --" 04.12.2008 19:15
WOW!
Teda jestli v 25 budu jezdit necim podobnym, tak se tesim! Nadherny kousek! -
Deutscher 09.02.2009 12:17
vnutorne spätne zrkadlo
cau mas vnutorne spätne zrkadlo aj s funkciuou automatickeho stmievania ??? dik ;-) PS: 10 bodov -
"-- skrytý --" 28.02.2009 17:07
gsx-r
krásný auto a za gsx-ero další velký plus, je tvoje? -
-
filko 13.06.2009 20:43
Filkovo hodnocení
Tmavé fólie na přední skla, koberce imitující pracovní plech, podložky pod kola, čip, nejlepší recenze.
:yes:
"...Zatím jsem se odvážil jen na několik testů jeho stability a byl jsem velmi příjemně překvapen, když jsem projížděl takřka pravotočivou zatáčku v cca 100km/h. ..."
Prosím, rozepiš se trochu o tom čip-tuningu z originálního servisu a o podložkách pod kola. -
lordmystic 13.07.2009 13:22
chip
Mám stejný motor v A4 v základu se 147kW a 280Nm. Také uvažuji o chipu, protože na takto velká a těžká auta je 200hp relativně málo - pokud tedy bereme v potaz sportovnější jízdu - manželce to třeba stačí bohatě, stejně mi to netočí víc jak 3000rpm - je holt zvyklá z dieselu :).
Ze zvýšení výkonu na životnost motoru strach vůbec nemám, ale spíše mám strach o spojku, převodovku a setrvačník. To jsou věci které mi odešli na Mondeu a nevím, jak to mají Audi dimenzované aby přenesly zvýšený krouťák. Ono z 280 na 350Nm už je znát. Co ty spokojenost? Co spotřeba, co pružnost, co prudké starty, neklouzne občas spojka? Co olej, žere to hodně, protože TFSI si pápnou na oleji již v základu bez chipu... Pls napísni nějaké zkušenosti. Jo a zkrátil jsi servisní intervaly?-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 18.07.2009 20:49
« Re: chip
A4 bych nepovažoval za velke a těžké auto, ale je to jen muj nazor -
"-- skrytý --" 16.01.2010 00:27
« Re: chip
Spojka a převodovka je stejná jako u Octavie RS, tzn. je dělaná na 147kW takže zvýšení na 165kW si myslím není problém. Spojka neklouže, pružnost skvělá, olej papá pořád cca 1l mezi výměnou, servisní interval si hlídá PC, tzn. podle stylu jízdy vyhodnocuje data a pak tě pošle na servis. Zatím mi to vychází cca +- po 20tis (v servisce je 30tis), takže myslím, že vpoho.-
lordmystic 16.01.2010 16:06
« Re: Re: chip
tak jsem to také zjišťoval a převodovka když je to 6.stupňová tak úplně v poho a spojka když to člověk nebude krutě tejrat tak taky v poho. jen mi prokluzuje lamela, tak si na ní nechám nanejtovat polosportovní povrch. pak čekám na dvouhmoťák kdy odejde, počítám že o něco dřív, ale s tím počítám. ty výměny mi také řídí počítač, navíc je ještě zkracuji o pár tisíc km pro jistotu.-
"-- skrytý --" 17.01.2010 19:05
« Re: Re: Re: chip
Jedinej problém mám s řazením 1. Dřív to nenebylo tak častý, ale teď se mi stává takřka pořád, že tam na první pokus nezařadím 1. Musím buď protočit motor nebo znovu vymáčknout spojku (někdy několikrát). Je to dost nepříjemné např. v křižovatce. V servisu Audi mi řekli, že je to normální, že to prostě Audi dělají. To samé mi řekli ve škodovce, ale postupem času se to evidentně zhoršuje. Jsem domluvenej ve škodovce, že se mi na podívají. Tak jsem zvědavej co by to mohlo dělat?-
lordmystic 17.01.2010 19:14
« Re: Re: Re: Re: chip
no tady ti možná poradím - zrovna min. týden jsem měnil olej v převodovce. ano vím, je to bezůdržbový olej který se nemusí měnit celou životnost auta - ale radím každému - vyměnit po cca. 150-200 tis. km. přijde to na cca. 3000kč dle množství oleje a mě se chod řadičky zlepšil. také doporučuji promazat kulisu převodovky, někdy se tam dostane sníh a vlhko a v těch mrazech to zamrzá a jde to tam špatně. doufám že budeš mít jedno z těchto prkotin, načatá převodovka by byl teda problém...
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 16.01.2010 00:16
« Re: 225HP
Co je kvalitní pneumatika? Nexen je největší korejský výrobce pneumatik a troufám si tvrdit, že se tyto gumy vyrovnají i značkovým. Předpokládám, že mají převzatou technologii od nějakého světového výrobce tak jako všechny větší gumárny v Asii. Já obul celé auto v rozměru 245/40 ZR18 za cca 9tis. Najeto na nich mám cca 30tis a jsem v 60% vzorku na zadních a 30% na předních. Na vodě bez chyby, přilnavost a brzdy vynikající. Pneumatiky absolutně stíhají podvozku i motoru. Nemůžu na ně říct jediný křivý slovo. Zatím mě vždycky podržely i při agresivní jízdě. Nemám důvod vyhazovat 6tis za jednu pneumatiku od Pirelli. ;-)
-
-
"-- skrytý --" 30.07.2009 23:57
recenze
Vycerpavající recenze, takle by to melo vypadat jeste kdyz se k tomu prida takovadle kara tak to je dokonaly..uplne stejnou ma muj dedek, akorat 3 litra diesela quattro. Je to vzhledove krasny auto, ale nikdy bych nesel do evropskyho auta, at je to audi nebo bavorak, mi vlastne mame v rodine jenom samy japonce az na dedka, ten zase nemuze cejtit japonce >:D -
"-- skrytý --" 01.09.2009 12:59
neobjektivní
auto máš super,ale takhle neobjektivní posuzování motoru a zrychlení???
pokud má motor 165kw tak 0-100 ani náhodou za 6,5 :-) to neudělá ani TTčko a to je o víc jak 400kg!!! lehčí.
BMW 530Xi má 190kw, stejnou hmotnost a udělá to za 7,1 :-)
pravda naštve co.Bohužel to je realita.-
-
"-- skrytý --" 16.01.2010 00:01
« Re: neobjektivní
Ahoj, original 8,2s s chipem se mi posunul výkon i krouťák dost vysoko a vážně to jede úplně jinak! Váha 1520kg není žádná hrůza a když v tom sedíš sám tak to zrychluje neuvěřitelně. Nikdy jsem to neměril, ale myslím si, že to o 1 - 1,5 sekundy šlo určitě dolů. ;-) Mimochodem TT má jen o 260kg míň a 147kW. 200kW verze má zrychlení 5,2s. :yes:-
lordmystic 16.01.2010 16:02
« Re: Re: neobjektivní
no já mám svou A4 2.0tfsi upravenou na 178kw (242hp) a krouťák z 280 na 370Nm - a docela mazec. měřil jsem to jen stopky plus přes modul akcelerace na VAGu - tam je měření také relativně přesné a vychází mi zrychlení na stovku za 6.8 sec plus mínus tak desetina jako chyba. jenže mám quattro a to je pro sprint rozhodně výhoda. samozřejmostí je že stovku dáš na dvojku a nemusíš pro trojku jako u dieselu. těch 6.5s tomu teda u A6 a pouze fwd a slabším výkonu rozhodně takénevěřím, ale jak píšeš, je to jen tebou odhadnutá hodnota. 6.5s by mohla možná dávat upravená 2.0tfsi v OII RS také po úpravě na 240hp.
-
-
-
rooney 15.10.2009 20:42
Koberečky
Auto moc pěkný, posílám samý 10tky.. ale proboha ty koberečky jsou jak pěst na oko,nehledě na to že je to hrozně nepěknej doplněk snad do jakéhokoliv auta,pryč snimi .. ´=( -
"-- skrytý --" 12.03.2010 22:26
kola
K těm kolům co říkáš ty problémy s obutím Dunlop. Tak můj táta měl naprosto to samé origo kola Dunlop co měl (vsice na mazdě), tak neustále odskakovali, poměrně dosti hučeli a taky se začali sjíždět krajní strany. Po reklamaci řekli, vadná geometrie, ale tu měl táta v třech různých servisech v naprostém pořádku. A reklamaci stejně neuznali.