Recenze

9 Majitel

Alfa Romeo 147 1,6 16V Twin Spark 88kW - Distinctive

9.90 Uživatelé

Hodnoceno: 86× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Alfa Romeo 147, foto 1 Alfa Romeo 147, foto 2 Alfa Romeo 147, foto 3 Alfa Romeo 147, foto 4 Alfa Romeo 147, foto 5 Alfa Romeo 147, foto 6 Alfa Romeo 147, foto 7 Alfa Romeo 147, foto 8
Alfa Romeo 147, foto 9 Alfa Romeo 147, foto 10 Alfa Romeo 147, foto 11 Alfa Romeo 147, foto 12 Alfa Romeo 147, foto 13 Alfa Romeo 147, foto 14 Alfa Romeo 147, foto 15 Alfa Romeo 147, foto 16 Alfa Romeo 147, foto 17 Alfa Romeo 147, foto 18 Alfa Romeo 147, foto 19 Alfa Romeo 147, foto 20 Alfa Romeo 147, foto 21 Alfa Romeo 147, foto 22 Alfa Romeo 147, foto 23 Alfa Romeo 147, foto 24 Alfa Romeo 147, foto 25 Alfa Romeo 147, foto 26 Alfa Romeo 147, foto 27 Alfa Romeo 147, foto 28 Alfa Romeo 147, foto 29 Alfa Romeo 147, foto 30 Alfa Romeo 147, foto 31 Alfa Romeo 147, foto 32 Alfa Romeo 147, foto 33 Alfa Romeo 147, foto 34 Alfa Romeo 147, foto 35 Alfa Romeo 147, foto 36 Alfa Romeo 147, foto 37 Alfa Romeo 147, foto 38 Alfa Romeo 147, foto 39 Alfa Romeo 147, foto 40 Alfa Romeo 147, foto 41 Alfa Romeo 147, foto 42 Alfa Romeo 147, foto 43 Alfa Romeo 147, foto 44 Alfa Romeo 147, foto 45 Alfa Romeo 147, foto 46 Alfa Romeo 147, foto 47 Alfa Romeo 147, foto 48 Alfa Romeo 147, foto 49 Alfa Romeo 147, foto 50 Alfa Romeo 147, foto 51 Alfa Romeo 147, foto 52 Alfa Romeo 147, foto 53 Alfa Romeo 147, foto 54 Alfa Romeo 147, foto 55 Alfa Romeo 147, foto 56 Alfa Romeo 147, foto 57 Alfa Romeo 147, foto 58 Alfa Romeo 147, foto 59 Alfa Romeo 147, foto 60 Alfa Romeo 147, foto 61 Alfa Romeo 147, foto 62 Alfa Romeo 147, foto 63 Alfa Romeo 147, foto 64 Alfa Romeo 147, foto 65 Alfa Romeo 147, foto 66 Alfa Romeo 147, foto 67 Alfa Romeo 147, foto 68 Alfa Romeo 147, foto 69 Alfa Romeo 147, foto 70 Alfa Romeo 147, foto 71 Alfa Romeo 147, foto 72 Alfa Romeo 147, foto 73 Alfa Romeo 147, foto 74 Alfa Romeo 147, foto 75 Alfa Romeo 147, foto 76 Alfa Romeo 147, foto 77 Alfa Romeo 147, foto 79 Alfa Romeo 147, foto 80 Alfa Romeo 147, foto 81 Alfa Romeo 147, foto 82 Alfa Romeo 147, foto 83 Alfa Romeo 147, foto 84 Alfa Romeo 147, foto 85 Alfa Romeo 147, foto 86 Alfa Romeo 147, foto 87 Alfa Romeo 147, foto 88 Alfa Romeo 147, foto 89 Alfa Romeo 147, foto 90 Alfa Romeo 147, foto 91 Alfa Romeo 147, foto 92 Alfa Romeo 147, foto 93 Alfa Romeo 147, foto 94 Alfa Romeo 147, foto 95 Alfa Romeo 147, foto 96 Alfa Romeo 147, foto 97 Alfa Romeo 147, foto 98 Alfa Romeo 147, foto 99 Alfa Romeo 147, foto 100 Alfa Romeo 147, foto 101 Alfa Romeo 147, foto 102 Alfa Romeo 147, foto 103 Alfa Romeo 147, foto 104 Alfa Romeo 147, foto 105 Alfa Romeo 147, foto 106 Alfa Romeo 147, foto 107
 

Technické info

Přezdívka auta Alifko Rok výroby 2001 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 88 kroutící moment [Nm]: 146 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.6 maximální rychlost [km/h]: 195 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 280 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "HorysMann".

Předtím jsem vlastnil pouze vozy japonského výrobce - Mazdy. A to od 323f až po Xedos 9 2,5 V6. Bohužel mi automobilka neměla co již dále nabídnout a tak jsem se rozhodl ke ,,konverzi ve výře". K Alfě Romeo jsem se dostal dlouhodobým výběrem mezi různými automobilkami a jejich modely. Nechtěl jsem obyčejné spotřební auto, ale něco o co se mohu starat a věnovat mu lásku a péči a ono mi to bude vracet a také něco, kde se budu dobře cítit a s čím se mi bude skvěle jezdit. Můj výběr se časem zmenšil na 3 automobily od automobilek Alfa Romeo (model 156), Rover (model 75) a Saab (model 9-3). Po té pomalu začalo hledání mého vytouženého vozu. Nejdříve prohledáváním internetu, for, recenzí, ceny dílů apod. Protože jsem chtěl naftu vyřadil jsem Saab, protože recenze a zkušenosti s naftovými Saaby nebyly vůbec dobré ale říkal jsem si, že možná to pak ještě přehodnotím, kdybych se rozhodl nakonec pro benzín. Začala serie testování vozu, který mě padne. Nejdříve jsem požádal kamaráda, který vlastní Alfu Romeo 159 Ti (člen ReznikCZE), který mi velice pomáhal s výběrem a i s nákupem. Navštívili jsme spolu autosalon IMOFA, kde jsem si jel prohlédnout a project vůz Alfa Romeo 156 1,9 JTD rok 2003 s najetými 91 tisíci a s cenovkou 139tisíc. Vůz nebyl špatný, ale nějak mě nenadchnul. Ne že by byl špatný to opravdu ne ale očekával jsem mnohem víc než vůz předvedl a ta cenovka za to myslím nebyla adekvátní. O slevě z jejich strany nebyla diskuze tak jsem své hledání obrátil dále. Roverů moc nebylo tak jsem za žádným zatím nejel. Pak mě napadlo vyzkoušel Alfu 147mu, která se mi víc a víc zamlouvala. A tak jsme s Reznikem jednoho dne vyrazili na hromadnou projížďku po autech. Měli jsme 3 typy na 147mu a jeden Rover. Bohužel, 2 147mi byly pasé a tak již docela sklámani z toho co budeme očekávat jsme vyrazili za poslední. Co vám mám povídat ... láska na první pohled. Nádherná a zachovalá Alfinka, která se jen tak nevidí. Ihned jsme požádali o testovací jízdu. Ta dopadla nad naše očekávání a i když jsem vůz ještě nechtěl pořizovat a měl to být pouze test zda chci 147mu ihned jsem si jí zamluvil a to i přesto, že to byl 3dv a benzín ale ... prostě nemohl jsem si pomoct a auto nekoupit. Pak ještě 3 dny než jsem měl všechny peníze v ruce a hurá pro auto.

Teď nějaký ten popis : Moje Alfa Romeo 147 má motorizaci 1,6 16V s proměnlivým časováním ventilů a výkonem 88kW ve výbavě Distinctive (ta vyšší) a byla vyrobena v listopadu 2001 v Itálii. Vůz byl prodám v České republice v Imofě (jaká náhoda), kde si jej koupil mladší muž, který prodal Alfinu za 3 roky postarší paní. Ta jej vlastnila až do mého nákupu. Oba se o auto starali příkladně. Nikde až na prasklý kryt reproduktoru a nějaké ty škrábenečky je vůz zcela v pořádku. To nám potvrdili i v IMOFě, kde vůz jsem ihned po koupi nechal prohlédnout. Mám udělat 80 tisícovou prohlídku a raději vyměnit rozvody ... to jediné mi řekli. Takže spokojenost.
Auto vlastním lehce přes měsíc, takže zkušenosti moc velké nejsou ale nějaké přeci jen. Doteď mám menší problémy se rozject ... buď dám moc plynu nebo málo. Docela mě to mrzí ale předtím jsem měl pedál na podlaze a V6, takže to chce si ještě zvykat. Ovšem tento motor není V6, kde akustiku v kabině doplňovalo rádo-by bublání,které se zde nekoná. Ovšem je to samozřejmě zapříčeněno opačnou orientací na zákazníky. Postupně si zvykám ale není to nic co by se nedalo přežít, ba naopak motor jasně dává najevo, kdo ho stvořil a proč. Další výtka směřuje na rejd Alfi, kde tvůrci rozhodně neměli na náčrtech v plánu pohodlné parkování, které se zde rovná Karose né-li Avii. Ovšem vše je zapomenuto při posazení za volant, kde již od prvního posazení pocítíte dotek dokonalosti. Designéři jsi zde vyhráli velice dobře. Vše je přesně jak by mělo být. Žádný zásah nějakých hranatých tlačítek nebo tak. Hlavním znakem interieru je přístrojová deska, z které vyčnívají 3 obrovské ovály, který autu dávají výborný nádech sportovna. Kvalitně spracovaný interier, který neoplívá hrany. Opravdu žádné znaky hranatosti. Interiér je velice, velice a ještě jednou velice působivý a nemám k němu jedinou výtku. Ačkoliv se zdá že tu píšu o opravdu "sportovním" voze je zde mnoho odkládacích prostor na různé věci, které jsou během jízdy velice vhodné. Například držák na mince, odkládací prostor na doklady, karty, parkování, propisky, pití v kelímku i v petce, či na peněženku a mnohem více. Zejména protory ve dveřích a v bocích pro čtvrtého a pátého spolujezdce jsou velice hluboké. Na jejich rozměr se nezaplní snadno. Dají se zde schovat i důležitější věci, které člověk potřebuje a přitom nejsou vidět No prostě ... vše má svůj důvod a účel. Multifunkční volant, který je potažen kůží se naprosto výborně drží a intuitivně ovládá rádio či jiná média. Opravdu bez výtky. Stínítka jsou vybavena zrcadlem s osvětlením a to jak u spolujezdce tak i u řidiče. V celém interieru jsou všude vidět znaky Alfa Romeo, které jsou velice pěkné a velice se mi líbí. Dokonce i na stěračích, které oko mé často při jízdě spatří a vždy mi zvednou náladu :-). Prostě vím v čem jedu.
Po nastartování, které je neskutečně rychlé a to i při mínus víc jak 20°C kde pocítíte, že i když auto není žádný supersport (z 0 na 100km/h má za 10,6s) pocítíte sportovní zvouček. Žádnej řvounek ale nádhernej příjemnej zvouček. Jízda je něco nepopsatelného. Kdo nezažil a nevnímal duši toho to vozu nepochopí! Usednout za volant za účelem vyrazit "někam" se člověk těšší a pláče nad tím že toto nemůže zažívat neustále ale jenom, když je benzin v nádrži a má zajištěnou dovolenou v práci. Jízda samotná s perfektní pozicí za volantem dává vědět že toto je skutečně Alfa se sportovními geny, ovšem dá se i komfortně cestovat s jistými kompromisy. Volant se drží opravdu dobře a na silnici komunikuje skvěle s předními koly. Opravdu řízení je jako ze sametu, naprosto přesně reaguje na můj sebemenší pohyb a vždy a všude mě podpoří bez jakékoliv ztráty kontaktu s vozovkou a to i přesto, že vůz nemá stabilizaci (i když v inzerátu byla uvedená). S lehounkou 1.6 není problém se proplétat zatáčkami ve vysoké rychlosti a dýchat na záda různým sportovním ikonám. Vůz se minimálně naklání a podvozek je excelentní. Člověk jen lituje toho že naši zákonodárci nejsou schopni zajistit bez-vadné silnice a peníze s dálniční známky jdou neznámo kam . . . Vůz se minimálně naklání a podvozek je excelentní. O BMW se vždy říkalo že podvozek je rychlejší než motor a zde to platí minimálně stejnou měrou. Takže o řízení bych tu mohl básnit opravdu dlouho. Podvozek drží a nepustí do hvizdu pneumatik, ovšem tento bod je hodně daleko. Řazení je velice přesné a rychlé ale řadička by mohla být kratší a tvarově jiná, kterou sháním z jiného vozu. Jediné co mi při dálniční jízdě vadí je že se trošku pozapomělo na šestý převodový "eko" stupeň ... 6tka by se opravdu hodila. Ve voze se sedí příjemně a sedadlo se dá zvednout tak že skoro nevidím přes palubku až po okamžik, kde mám hlavu naraženou na stropě. Takže zde může sedět jak prcek tak dlouhán. Sedačka má nastavení i bederní opěrky což potěší. Sice by se mi velice líbila kůže ale i tak jsou sedačky nad očekávání dobré. Vzadu se sedí i přes rozměry vozu velice dobře ale zamrzí to, že vůz nemá plnohodnotný prostřendní sedák s opěrkou, 3bodovými pásy a loketní opěrkou. Za to si spolujezdci můžou nastavit výdech ventilace dle svého.

Vůz je vybaven velice bohatě. Dvouzonová automatická klimatizace, která má velice druhů nastavení, přesto velice jednoduchá na ovládání. Nikdy nenechá již vaše pozadí spocené a spolujezdce zmrzlého. Tempomat, který funguje již od 30km/h velice pomáhá při předpisové jízdě nebo když jsi chci odpočinout. Víškově i podélně nastavitelný volant je skvělá věc, kterou jsem zažil až zde takže již necítím únavu na rokou jako dříve. ASR mi pomohlo hodně v zimě a brání k níčení 17palcových pneumatik, které jsou bohužel dost drahé. 6 airbagů velice umocňuje můj pocit bezpečí s polu s dobře dimenzovanými brzdy, které nevadnou. Palubní počítač u kterého mi chybí čeština a třeba stopky je jinak velice dobrý a řekl bych že i dosti přesný a upřímně řečeno nejčastější lapač mého pohledu v interieru, neb ukazuje vše důležité. A to nadmíru kontrolek, teploměr, co právě vychází z poměrně povedené audio soustavy a tak dále.
Exterier se nedá popsat jinak než prostě umělecké dílo. Sice ne každému se líbí a uznám, že jsou mnohem hezčí auta (zejména alfy) ale prostě mě se líbí a je vidět, že rozhodně trojice mužů vedená Anderasem Zapatinasem, Antonio Rostiho a Carlo Giavazzi se na autě vyřádili a dali do toho pro mě "veledíla" srdce. Sice bych ještě uvítal nějaké úpravy, které se vyskytují hlavně ve verzi GTA ale i ,,obyč" verze má skvělé kouzlo. Hlavním poznávacím znakem alfy je scudetto alias 3júhelníková mřížka, kterou najdete na všech alfách. Zajímavostí jsou blinkry umístěné hluboko v nárazníku, které každý zamění s mlhovkami. Mlhovky jsou naopak na místě, kde si každý myslí že jsou blinkry. Velice zajímavé řešení :-) Velice působivá jsou světla, která autu dávají netradiční vzhled. Dalším charakteristickým vzhledem novějších Alf je též SPZ uložená vlevo. Bohužel v našich končinách není možné zde mít SPZ na ní určenou (malou italskou) a tak tato ,,evropská" kazí krásnou příď. Což mi připomíná, že drtivou většinu 147ček neuvidíte s podložkou SPZ, protože by zakrývala blinkr. Boční linie vozu vypadá líbivě a dobře. Vadili mi akorát boční blinkry, které byly oranžové. Tato barva se nikde nevyskytuje, a tak jsem je vyměnil za verzi z GTA, kde jsou stejné ale čiré. Záď by mohla být lepší. Po faceliftu vypadá mnohem lépe. Škoda .... je taková strohá a nepůsobí nijak extra zajímavě. Nicméně ... již jsem se s tím smířil a možná časem doplním vůz o nějakou malou úpravičkou na zlepšení vzhledu.
Kufr se dá otevřít jak tlačítkem na klíči, tak také z interieru. Zavazadelník svou velikostí nikterak nenadchne. Jen 0,280l, který se dá zvětšit sklopením sedaček. Je zde umístěno nouzové rezervní kolo a nářadí. Žádné další kapsy nečekejte. To je věc, která víc než zamrzí. Lze to vyřešit nákupem sítí do kufru, které ovšem stojí nemalé peníze. Je hůře přístupný přes vysokou nakládací stěnu ale nic hrozného.
Naftu jsem původně chtěl zejména kvůli spotřebě ale překvapilo mě že 1.6 motor není neúnosně žíznivý ba naopak spotřebou kolem 6,5 litrů na 100 kilometrů mě opravdu nadchl(a koho ne, když mi ušetří na více jízd).
Závěrem bych chtěl dodat že z auta mám víc než dobrý pocit. Není to pro mě auto, ale dá se říct milenka ke které každý den běžím se na ní alespoň podívat, project se, i když k tomu někdy není důvod a nebo postesknout že do metra se mnou nemůže. S automobilkou Alfa Romeo mám zatím jen a jen výborné zkušenosti a vidím svou budoucnout u vozů této značky.
Opravdu Alfa Romeo má něco do sebe a za sebe můžu říct že jsem této značce opravdu podlehl
Cao Alfisti!

Silné stránky

Rozhodně podvozek od kterého si můžete bezestrachu dovolit velice hodně. Skvělý desing, který snad nikdy nezestárne a vzbudí pozornost kde koho. Výborné řízení s dokonalou reakční dobou a s výborným pocitem držet volant a řítit se někam :-). Skvělý pocit za volantem, v sedačce a to ať už předních či zadních. Krásný a přitom i velice praktický interier o kterém se dá básnit jenž nevrže ani jiné pazvuky nevydává, spotřeba nižší než by člověk čekal i když jsi od auta člověk hodně dovoluje. Svižný motor, který se velice rád nechává vytáčet s příjemným sportovním zvukem.
Reproduktory i rádio je kvalitní i když je základní. Není to sice BOSE, který bych chtěl dodělat ale velice překvapil. Velice vysoká výbava za relativně velice málo peněz a to již v základu.

Slabé stránky

Nutnost se o auto starat a to poctivě jinak na vás bude zlé a bude to oplácet. Motor by přecijen mohl býti ještě silnější s lepším spřevodováním převodovky. Velice špatně vyřešen ostřikovač předního skla, který při rychlostech nad 80km/h není schopen sklo ostříkat protože ho airodynamika rozhodí a stříká mimo sklo. Špatný výhled vzad. A nakonec mstivé obyvatele ČR, kteří mi auto nejen haní ale i úmyslně poškozují

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Jediné, co mi nefungovalo byl ostřikovač zadního skla. Stříkal velice málo. Bylo to povypadnutou hadičkou. Oprava na cca 10-15 minut. Jinak auto zatím mou pozornost zcela vůbec nepotřebovalo. Čeká jen na 80ti tisícovou prohlídku, která bude docela mastná ale zde budou vyměněna i ramena takže jízda pak bude mnohem lepší. Již se nemůžu dočkat, až na jaře jí nechám udělat.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodej byl uskutečněn v takovém malém autobazaru hned za Prahou, kde bylo auto v komisním prodeji. Vůz měl oba klíče a veškerou dokumentaci. Majitel autobazaru majitelku znal a byl docela ochotný. Zařidil mi i dobré podmínky na povinné ručení a havarijní pojištění. Ihned po koupi auto jelo do pneuservisu pro zimní pneumatiky a pak do IMOFy na tu prohlídku. S prodejem jsem byl spokojen.

Co jsem na autě dodělal / vylepšil

Taaakže jak jsem psal výše ... na autě byly vyměněny boční blinkry za čiré z vozu AR 147 GTA. Pak jsem zakoupil originál příslušentví k rádiu, které dodává vozu BT handsfree a konektor na USB, kde lze pomocí flasky poslouchat svou oblíbenou hudbu. Nebo i pomocí třeba mobilu přes BT. Pak jsem vozu zakoupil originální příplatkové koberečky s emblémy Alfy Romeo a červeným obšití a také bezramínkové též originálni stěrače s nimiž je stírání jedna báseň už na první setření.
Do budoucna chystám hliníkové pedály, síťky do kufru, lepší řadičku a možná rádio s navigací. Vše originální.
Dál ... kdo ví ale v základu je již auto pěkné a velké zásahy by poškodily už tak krásný desing. Já spíš jen doplňuji a lehounce vylepšuji. Rozhodně ještě něco bude ... nechte se překvapit :-)

 

Novinky v recenzi

3.6.2010 08:49

centrální síť

Tak konečně mi dorazila ze srba servisu ta centrální síť do kufru. Už mě nebavilo poslouchat jak v kufru lítaj tašky v zatáčkách. Za 8 kil je doma a snad budou zkušenosti dobré :-)

1.6.2010 08:41

co nového

Nového toho moc není. Dodal jsem fotky 1.AR srazu v Liberci, který i pro mě byl prvním srazem vůbec.
Auto jezdí bez jediného problému a čeká na další síťku do kufru. Jinak bohužel nic. Není počasí na to něco dělati :-(((

5.5.2010 10:26

nová kapota

Tak po zimě, kdy mi někdo nebo něco poníčilo kapotu a kdy na to pak byl prach bídný pohled jsem si konečně sehnal novou a nechal si jí nastříkat. Následná výměna nebyla zase až tak těžká ale ještě se to musí trošičku dopasovat. No ale pohled je již mnohem hezčí

20.4.2010 21:48

na projížďce s kámošem po Křivoklátsku

Auto jsem dostal po delší době než jsem čekal ze servisu, kde konečně absolvovalo 80 tis. prohlídku a výměnu rozvodů a kotoučů a destiček. Došlo na řadu testování, zda je vše OK tak jsme s kámošem vyjeli na Křivoklátsko do zatáčkové oblasti, kde jsme si to opravdu užili. Alfa má fakt fantastický podvozek :-)
Děkuju mu za krásný víkend s našema miláčkama

7.4.2010 22:39

nové síťky do kufru

Objetoval jsem nějaké ty prašulky a dopřál autíčku konečně něco na náklad takového toho nutného zboží, které se bere s sebou vozem. Stálo to přes 18 set ale stojí to za to
P.S.: za bordel v kufru se omlouvám. Je to připraveno na namontování v servisu. Určo pak vyfotím uklizený

3.4.2010 20:47

Jaro přišlo

Venku se nám udělalo krásně a hned přišli na řadu nějaké ty práce na vozidle. Nejdříve přišla na řadu konečně dálniční známka, která mi dlouho chyběla ale nějak jsem jí nepotřeboval. Mnohem raději si vychutnávám okresky. Bohužel někdy hold i já musím na síť CZ dálnic ... spíš tankodromů. Dále jsem přezul pneumatiky na Pirelli P Zero Nero abych mohl si pořádně vychutnávat jízdu na okreskách v pořádných pneumatikách. A v ne poslední řadě jsem si pořídil audiosoustavu Bose originál z AR147 a to tu lepší co se dělala. Mám vše vč. krytek s nápisy Bose :-) Soustavu namontují v servisu kde si nechám dělat mnoho a mnoho věcí aby auto bylo jak nové ;-)
No a také jsem dnes vůz uklidil, umyl a naleštil. Hned mi to udělalo obrovskou radost ho takto vidět ... no posuďte sami

18.3.2010 23:01

výměna kabinových filtrů

Další z nudy dělaná výměna. Hlavně jsem nevěděl kdy vlastně je někdo naposledy měnil a tak raději jsem vyměnil před sezonou, dokud klima ještě nejede. Nebyly sice tak špinavé jak jsem čekal ale žádná krása to taky nebyla. Teď mě čeká o víkendu den otevřených dveří v mém oblíbeném servisu kde prokonzultuju 80tis prohlídku a nechám si udělat olej. Už se na to moooc těším :-)

11.3.2010 19:52

fotky

Dodal jsem další fotky, které jsem nafotil již dříve ale neměl jsem bohužel připojení na upload fotek. Snad se budou alespoň nějaké fotky líbit. Kdyžtak napište co vám chybí nebo co nafotit znovu :-)

4.3.2010 22:46

svíčky

Dneska já a kámoš z alfistů.cz jsme se vrhli na svíčky. I když jsem je dle příručky ještě nepotřeboval měnit (až ve 100k), ale sehnal jsem je velice levně - 1500Kč nové NGK Platinum všech 8 (TS má 2svíčky na válec). U výměny jsme si všimli, že je již někdo měnil a ne zrovna profesionálně ... nedotažené šrouby, svíčky neutáhlé momenťákem atd a hlavně tam byl špatný typ. Byly tam nějaké Bosche a hlavně typ který tam nemá co dělat. Taaakže výměna je dost znát. Líp to jde do otáček, nemá žádné vybrace a ... No hlavně že se na to přišlo a vyměnilo se :-)

27.2.2010 17:51

filtr a leštidla

Dnes jsem zakoupil v kelly přes slevu na alfistech kabinové filtry a pak nějaké ty leštidla interieru, exterieru a tak. Dnes jsem využil pouze interier a paráda. Bohužel jsem neměl u sebe foťák a tak se nemohu pochlubit. Jestli vydrží počasí tak brzo vyměním i ten filtr. Nevím kdy byl měněn a tak pro jistotu měním teď. No už se mooc těším

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Alfa Romeo 147 1,6 16V Twin Spark 88kW - Distinctive

Další vozy Alfa Romeo 147



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

,,zatím" absolutní spolehlivost. Úpně se divím podle pověsti co AR má. U mě je to zatím naprosto nejspolehlivější auto s kterým nemám strach jet dlouhé cesty

praktičnost
9

praktičnost na náklad není moc velká ale i zde lze dosti převést. Sám se teď stěhuju a občasně používám Alfu jako stěhovák tak to znám. Řidič má po ruce snad úplně vše co by potřevoval

prostornost
9

Prostornost mě nadchla. Na to jak vypadá auto zvenku je uvnitř velice prostorné a člověk má pocit jak z jiné třídy. Vzádu by mohlo být více místa ale je tam i tak dosti

jízdní vlastnosti
10

Co dá se k tomu napsat. Pouze je to Alfa Romeo. Kdo se projel zná kdo ne, tak ať to udělá

jízdní komfort
9

i na určení vozu je vůz celkem velice pohodlný až do chvíle než potkám nějakou tu díru, která je velice znát kdy auto i posádka trpí

provozní náklady
9

ty mě velice překvapili. Spotřeba velmi dobrá a třeba olej to vůbec nepapá

náhradní díly
9

Dobře se shání. Kdyžtak je i dosti vraků a ceny jsou víc než přijatelné. Až na drobnosti typu svíčky ... ty jsou naopak velice drahé protože jich potřebujete 8 :-(

výkon motoru
9

Není to žádný louda a má dosti síly ale přecijen ... raději bych tu ,,stovku" měl pod 10s

hlučnost motoru
8

I když má pěkný a líbivý zvuk ... je přecijen na můj vkus dosti slyšet což na dálnici mi docela vadí

kvalita sedadel
9

I přesto, že nejsou kožená velice dobře se v nich sedí dlouhou dobu

brzdy
9

nevadnou, jsou přesné i rozhodně mě nikdy nezklamali. ABS funguje spolehlivě a přesně kdy má.

zavazadlový prostor
8

Mohl by býti lepší s mnohem více odkládacích prostor a s lepší přístupností






Blesk.cz

Mikulášský zázrak! Tatínek (55) při procházce s dětmi dostal infarkt, zafungoval „řetězec přežití“

Mikulášský zázrak! Tatínek (55) při procházce s…

Na Mikuláše při něm stáli všichni svatí! Tatínek (55) vzal své děti na procházku zimní Prahou, jejich bloumání…

Jak řešit úraz na chodníku? Potřebujete důkazy a tenhle je zásadní, varuje právník

Jak řešit úraz na chodníku? Potřebujete důkazy a…

Stačí střípek ledu nebo poprašek sněhu a z chodníku se může stát nebezpečná past. Stěžovat si po pádu na smůlu…

 

iSport.cz

Reakce na doping: premiér mluví o hysterii. Ostuda, tvrdí ruští sportovci

Reakce na doping: premiér mluví o hysterii. Ostuda,…

Český olympijský výbor (ČOV) potrestání Ruska vyloučením z vrcholných sportovních soutěží na čtyři roky…

Magazín iSport LIFE již v úterý: Sportovní dětství herce Neužila, inspirace a testy

Magazín iSport LIFE již v úterý: Sportovní dětství…

Pouze v úterním vydání deníku Sport najdete také exkluzivní magazín iSport LIFE plný rozhovorů, testů a…

 

Reflex.cz

Hvězdy Reflexu: Režisér Jiří Havelka, majitel velkého talentu

Hvězdy Reflexu: Režisér Jiří Havelka, majitel…

V lednu jsme do projektu Hvězdy Reflexu vyhlásili prvních pět nominovaných osobností. Jeho smyslem je celoročně…

Cyril Höschl o svých kontaktech s StB: Nikoho jsem neudal. Ani nedonášel

Cyril Höschl o svých kontaktech s StB: Nikoho jsem…

Už pár týdnů rezonuje na sociálních sítích rozhovor s badatelem Miroslavem Vodrážkou, v němž třicet let…