Diskuse

Alfa Romeo 147 (2003)

17.3.2011

GTA patří mezi nejlepší starší sportovní auta, co se dneska dají za přijatelné peníze koupit a taky provozovat. Navíc si myslím, že už nikdo nikdy…

 

Alfa Romeo GTA (MirekGTA)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto mobilcarl

    mobilcarl 17.03.2011  22:02

    Super

    Zdravím, nádhera. Alfy se mi líbí moc (designově), ale otevřeně musím říct, že bych si to nekoupil. Ale gratuluju a přeju hodně skvělých km bez nehody :-)
  • 00 Reagovat !

    foto yetti-z-hor

    yetti z hor 17.03.2011  22:04

    krasavec! KRASAVEC!

    tak v tomhle bych se vážně rád svezl..
    • 00 Reagovat !

      foto Jirka90

      Jirka90 17.03.2011  22:08

      « Re: krasavec! KRASAVEC!

      Opravdu krásný auto. Hned bych vyměnil. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto svetobeznik

    svetobeznik 18.03.2011  10:13

    :)

    :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto VipermCZ

      VipermCZ 18.03.2011  19:43

      « Re: :)

      tomuhle příspěvku rozumim :-) krásný auto, uměl bych si ho představit jako víkendovku :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ladi

    Ladi 18.03.2011  20:27

    Bestie

    Sakra co se na to dá říct,prostě tvrdé porno na čtyřech kolech a s tím Q2 to musí být peklo :yes: ,už se těším, až to na nějakém sraze omrknu,vypadá skvěle ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Wiii

    Wiii 18.03.2011  22:08

    Pěkné

    :yes: Tohle auto se vskutku moc nepotká, je tu už jeden uživatel se 147 GTA, ale nemá tu na ni recenzi! Recenze se ti povedla, je čtivá a zajímavá!! Gratuluji ke skvělému vozu....

    PS: 3x1 jsi mi dávat nemusel, ale to je jedno, stejnak uz to auto nevlastnim, tak nemusí být ani na očích ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto MirekGTA

      MirekGTA 18.03.2011  22:32

      « Re: Pěkné

      aha, tak to bude ten bavorák >:D Víš proč jsem ti dal 3x 1? protože jsem si ho prohlížel a vyskakuje mi tam, že si mé auto ohodnotil celým jedním bodem :-! Nevím proč, ale je to tak, jinak by si dastal trochu více, ale myslím že to byl čtyřválec 2.0 - za to by asi byla drobná srážka :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Ondrej-Samal

        Ondřej Šámal 18.03.2011  22:43

        « Re: Re: Pěkné

        Sice čtyřválec, ale zase to byla limitka k homologaci na WTCC ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto MirekGTA

        MirekGTA 18.03.2011  22:51

        « Re: Re: Pěkné

        ..tak jsem to opravil, ale proč mi tam skáče od tebe ten 1b nevím, ale je fakt že docelkového skore se mi to nenapočítalo. Proti BMW nic nemám - pokud se mi teda neplete na silnici >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Wiii

        Wiii 19.03.2011  06:51

        « Re: Re: Pěkné

        Jo tohle se mi tu uz taky u některých aut ukazovalo... Já tvoje auto ještě nehodnotil ;-) A popravde uz dlouho nehodnotim vůbec... :-)

        Jinak díky za opravu bodů ;-)

        PS: Díky xGango za vysvětlení oč jde ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto pivrnec

    pivrnec 19.03.2011  08:26

    GTA.... Legenda již během svého produkčního života...

    Hoj moc pěkně napsaná recence... Dodneška mam v živé paměti jizdu s GTA na Moto GP,naprostá nenucenost a ve 160na tempomat za 9.8/100 prostě paráda.... Do budoucna si GTA na 100% koupím... Jen počkám ještě až trošku spadnou. Začal sem už přemýšlet o 156SW JTD po face nebo 159,ale říkám si *,vždyť sem na kombík ještě mladej:-).
    • 00 Reagovat !

      foto MirekGTA

      MirekGTA 19.03.2011  10:17

      « Re: GTA.... Legenda již během svého produkčního života...

      no 9,8 ve 160, tak to muselo být z kopce - hodně z kopce ;-\ Co se týče ceny, tak já sám čekám, že už nespadnou - za 3roky co to auto mám, jsou ceny stále skoro stejné a výběr ještě menší než dřív. Těžko koupíš za dobrý peníze auto, který bude po servisu a přeci jenom se to auto už šest roku nevyrábí - tak že když narazíš na lákavou cenu, tak počítej - rozvody, náplně, svíčky, brzdy, ramena, výfuk a seš v tom minimálně za 100. Jedinou nadějí je, že ti to prodá někdo, kdo potřebuje rychle prachy, tak nějak jsem ho koupil i já a i když bylo servisovaný , koupené v ČR a já ho sehnal přímo přes salon co ho prodával jako nový, tak jsem do něho ihned po koupi nacpal 70tisíc za běžné věci - rozvody, brzdy, náplně, svíčky,vodní pumpa. Ty rozvody jsou rána, ale udělat se musej, bohužel materiál stojí ránu a bez přípravku do toho nikdo nejde. Ceny originálních dílů nejsou dražší než na jiné auta, jenomže na jiné auta se dnes převážně používaj repliky a ty na GTA ani neexistujou. Nadruhou stranu, když máš to auto vyservisovaný, víš že máš na nějakou dobu klid a prodáš ho - co srovnatelného dneska za ty peníze koupíš?
      • 00 Reagovat !

        foto pivrnec

        pivrnec 19.03.2011  11:01

        « Re: Re: GTA.... Legenda již během svého produkčního života...

        Byla to průměrka po200kmna dálnici s SWckem,jestli si to dobre pamatuju:-). S tim servisem to je jasné,když se clovek o auto stara,tak vydrzi... Já se takovejhlech aut nebojim,co se týče provozních nákladů,dělám v dílech a něco málu umím,rozvody na busso V6 sem už taky dělal:-). Je to očistec:-). Hlavne toho místa...:-). Pamatuju si ze Kleofas prodaval svoji cervenou za cca 180tis... to byla hodne dobra nabidka..
        • 00 Reagovat !

          foto MirekGTA

          MirekGTA 19.03.2011  11:07

          « Re: Re: Re: GTA.... Legenda již během svého produkčního života...

          Tak nakonec za ni chtěl 230 a při rychlém jednání 220 a to je dobrá cena, ale jak uvadí minimálně pneu a ramena na výměnu. Akorát mě je divný že tak pěkné GTA s tak málo km nabízí tak levně. S těmito km chtějí v německu min. 12000 EUR
          • 00 Reagovat !

            foto pivrnec

            pivrnec 19.03.2011  11:22

            « Re: Re: Re: Re: GTA.... Legenda již během svého produkčního života...

            To máš pravdu... Na alfistech byla myslím pod 200,ale asi mu to pak doslo:-).
            • 00 Reagovat !

              foto MirekGTA

              MirekGTA 19.03.2011  11:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: GTA.... Legenda již během svého produkčního života...

              48tis km i na GTA je dost málo - já mám na běžný ježdění jiný auto, v zimě a dešti teď už nejezdím vůbec a zatím mi to vychazí na nějakých 10-12tis ročně. Za 230 bych to pustil jedině kdybych byl s prachama úplně v pr.. nebo by tam byl nějakej zásadní problem třeba na motoru. Viděl jsem už i jedno za 7000 EUR, ale v Itálii... a taky mě u Kleovi Alfy zarazilo, že jeho ramena přežila jen 40tis km - já tedˇ měnil ve 100tis jedno horní a dvě spodní a krom jednodno spodního, které bylo neorigo a donutilo mě tu výměnu udělat, protože bylo úplně KO (bylo měněný asi v 60tis -prože ho původní majitel ohnul), tak vydržely původní 100tis km.
              • 00 Reagovat !

                foto pivrnec

                pivrnec 19.03.2011  12:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTA.... Legenda již během svého produkčního života...

                Ramena to je vůbec příběh sám o sobě:-). Sporní mám od Starlinu na 156 3roky a cca 60tis km a pocitam ze pudou pryc,ale za cca 2000kus to neni vubec spatne.... Horní jedine originály... A co se týče brzd,mám podobné zkušenosti... Dával sem 2krat Zimmermany a 2xreklamace... 1x sada originálu a taky šišatý... Nechci dělat starlinu reklamu,po zkusenostech s ramenama...sem je tam soupnul a zatim klid:-). Ale 156 ted jde do ústraní a dávám do kupy 75TS....
                • 00 Reagovat !

                  foto MirekGTA

                  MirekGTA 19.03.2011  13:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTA.... Legenda již během svého produkčního života...

                  No já mám teď ramena od MOOGU, byly z těch dražších - tak uvidím. Z těch brzd jsem na prášky - originál jsou bremba a v roce 2003 měli menší průměr a nestačí se uchladit. Překopat to na větší znamená vyměnit všechno. Kopupil jsem tada vrtaný BREMBA sport - 2ks kotoučů = 7000 a destičky Ferodo racing - sada na přední kola = 7000. Brzdovej účinek po zahřátí super, nevadnou, ale po 5000km se zvlnily, tak jsem zvědavej zda se mi to podaří vyreklamovat a zda mi k tomu daj i destičky...
                  • 00 Reagovat !

                    foto pivrnec

                    pivrnec 19.03.2011  14:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTA.... Legenda již během svého produkčního života...

                    Me uznali reklamaci na ty Zimmermany uplne v poho,daly mi sadu novou,a na podruhe mi vyplatil prasule.... Takze pohoda.... MOOG by meli byt dobre,ale daval sem od nich myslím horni a vydrzeli 2mesice... A pak sem hned mazal na Orech do Alfy pro nove:-).
  • 00 Reagovat !

    foto dakilla

    dakilla 19.03.2011  10:30

    krásne auto

    pred nedávnom som sa viezol v Alfe GT s týmto motorom, je to úplne návykové. Keby som nemal pri sebe manzelku, tak to auto uz parkuje v garáži.
    Ja som bo benzínoch prvý krát presedlal na dízel, ale dalšie auto bude znova benzín a hádam znova alfa.
    • 00 Reagovat !

      foto MirekGTA

      MirekGTA 19.03.2011  10:42

      « Re: krásne auto

      Alfa GT je krásná, 3,2jka by se mi libila ve sbírce. Jel jsem v ní, rozhodně jich je více než GTA a jízda je hodně podobná, ale přeci jen ta 147 je surovější a ten motor se chová trochu jinak-není tak ostrej, nevím co je tam je přesně za rozdil, parametrově má o 10koní méně, ale i tak je to bomba auto :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto dakilla

        dakilla 19.03.2011  10:45

        « Re: Re: krásne auto

        verim tomu, ze GTA je drsnejsia.
  • 00 Reagovat !

    foto Dundee-cz

    Dundee_cz 20.03.2011  11:26

    Nádhera!

    Čistokrevné auto pro opravdové řidiče... Kdybych korunky za provoz auta moc neřešil, V6 by byla jasná volba. :-) (měl jsem v plánu koupit 406 V6 Coupe, ale pak se zapojila hlava...) A ze zvědavosti, kolik stál samosvor?
  • 00 Reagovat !

    foto paja1980

    paja1980 20.03.2011  17:22

    Hodnocení fotek

    Hochu,hochu bojím se o tebe ! Tím, že jsi uživateli "sportovec" dal za jednu fotku Corolly 8 bodů stejně jako mě za 76 fotek jsi mě pobavil. >:D Pokud je ti Seat něčím nesympatický, tak to prosím zohledni v hodnocení auta. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto MirekGTA

      MirekGTA 20.03.2011  17:31

      « Re: Hodnocení fotek

      Uživatel Sportovec si ty fotky má šanci doplnit - ale já se tedy radši podívám na pár hezkých fotek než na budík z leva, budík zprava, kufr, kufr, kufr.. někdy je méně lépe
      • 00 Reagovat !

        foto paja1980

        paja1980 20.03.2011  17:45

        « Re: Re: Hodnocení fotek

        Já mám taky šanci každý den doplnit až 50 fotek. OK nechci tu ztrácet čas 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto Arnie-J

    Arnie J 20.03.2011  19:21

    Zdravím kolegu

    Moc hezký kousek, taky jednu takovou potvoru už dva roky suším doma >:-[]

    [odkaz]

    Akorát jsem moc zdechlý na to psát sem recenzi, ale s tou tvojí se dá zcela souhlasit, i ty problémy mám podobné :-)
    • 00 Reagovat !

      foto MirekGTA

      MirekGTA 20.03.2011  19:47

      « Re: Zdravím kolegu

      jj - vím o tobě >:D Vím že když byla v nabídce, tak vypadala luxusně, tak doufám že to mu je i nadále. Já vím ještě o jedný červený, jedný černý a pak vím o jedný stříbrný, ale tu nevím kdo jí má. Ta tvá je dovoz, nebo koupena v CZ jako nová? Já mám koupenou v CZ, ale docela by mě zajímalo, kolik se jich u nás prodalo.
      • 00 Reagovat !

        foto Arnie-J

        Arnie J 20.03.2011  21:06

        « Re: Re: Zdravím kolegu

        Ta moje je taky koupená v CZ, konkrétně ji první majitel koupil v Motortecu v Brně (a ten druhý vlastně taky :-) ).
  • 00 Reagovat !

    foto McGyver2

    McGyver2 20.03.2011  21:51

    Hezké

    Skvělé auto designem i motorem ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Deathstar

    Deathstar 22.05.2012  14:29

    Nádhera

    Nadhera,víc nemám co říct..jedno z mejch vysněnejch aut..velkej šestiválec v malym autě,žádný turba..no prostě paráda a navíc Alfa-style,kterej u mě vede:)
  • 00 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 10.06.2012  08:12

    Ty mas nejaky mindrak,mindrak, ze.

    :no: Davam ti az na "fotky" same desitky, at mas radost (bohuzel nemuzu smazat hodnoceni na tebe uplne) a upozornuju te ze mam jeste jedno auto v garazi kde jsi me jeste nepotopil.
    • 00 Reagovat !

      foto MirekGTA

      MirekGTA 11.06.2012  19:19

      « Ty mas nejaky mindrak,mindrak, ze.

      ...no já nevím kdo tady má mindrák, já se nerozčiluju, že mě někdo dá míň bodů, jo TYPE-R, to je jiná, ale promiň, ta tvoje rakev v naftě se mi prostě nelibí. Mně je úplně jedno kolik mám bodů, stejně to nemá logiku 9-10 bodů by melo mít jen exluzivní auto a ne většina a navíc ty co mají skoro 10, tak u nich nejde projistotu ani hlasovat...
      • 00 Reagovat !

        foto Bully-

        Bully_ 11.06.2012  23:00

        « Re: Ty mas nejaky mindrak, ze.

        Kdybys hodnotil takhle plosne vsechny tak to pochopim. Kdybys hodnotil ze se ti nelibi auto tak to chapu taky. Ale asi mam i mizernou recenzi i fotky- pak si proste myslim ze je to lepsi nez kdyby sis to lecil treba za volantem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Dave-11

    Dave 11 01.12.2012  21:16

    Krása !

    Auto je opravdu mazec a jednou to bude velmi cenný kousek (pokud zůstane vcelku :-).
    Jeden čas jsem o GTA uvažoval. Zvolil jsem pak "dietnější" variantu v podobě 150k v 2.0 Selespeed
    P.S.
    Těmi 10-ti zmíněmými airbagy bych si nebyl jist. Okenní je jeden kus (na každé straně) ze předu-dozadu, i když má nápisy na předních i středních sloupcích.

    S hodnocením (viz. diskuze) s tebou souhlasím. Ta vysoká hodnocení u většiny aut nejsou adekvátní. Mám taky blbej pocit dát někomu nižší číslo, jen abych mu nekazil dojem i když to cítím jinak. U GTA by ale desítka byl tak jak tak :-)
  • 00 Reagovat !

    foto BaracudaJ

    BaracudaJ 02.12.2012  19:32

    Recenze za 9?

    A důvod?
    • 00 Reagovat !

      foto MirekGTA

      MirekGTA 02.12.2012  20:04

      « Re: Recenze za 9?

      Promiň,ale celý ten systém bodování je tady postaven na hlavu a každý kdo nedostane 10 bodů se cítí uraženej a vrátí mi to nízkým bodovým ohodnocením a proto už vůbec neřeším, kdo mi dá jaký body. Podle mě by průměrná recenze měla dostat 5bodů, dostal si 9 z 10ti a to snad není špatný, tvojí recenzi jsem četl, je hodně obsáhlá, tak moc, že jsem jí nedočetl a proto máš 9 :-) stačí?
      • 00 Reagovat !

        foto BaracudaJ

        BaracudaJ 03.12.2012  10:38

        « Re: Recenze za 9?

        Myslím, že délka není překážka. Od toho jsou tam nadpisy. Každý si tak najde co ho zajímá :-) . Někdo techniku podvozku úplně přelétne, ale zajímá ho výbavy, jiný to má naopak. Někdo si přečte jen jizdní dojmy. Někdo mrkne jen na fotky :-) . Délka textu určitě není překážkou. To, že jsi mi dal za auto 9 mi nevadí...tak to prostě je...
      • 01 Reagovat !

        foto Pong

        Pong 15.12.2012  22:34

        « Re: Recenze za 9?

        "aždý kdo nedostane 10 bodů se cítí uraženej a vrátí mi to nízkým bodovým ohodnocením" a hlavne ty si na to expert, že? Buzerant pridrbany :no: :no: :no: :no: :no:
  • 00 Reagovat !

    foto AnGeor

    AnGeor 03.12.2012  05:57

    GTA

    Pekne auto, ale prvni hot hatch? V cem? :-) Ja mel v devadesatych letech Golf VR6... Motor je urcite paradni :yes:

    At slouzi !
  • 00 Reagovat !

    foto beki

    beki 10.12.2012  15:13

    Super kára

    Nad tímhle autem jsem taky uvažoval, nakonec vyhrála fiesta st. Ale ten výkon asi musí bejt znát:D Jak tu někdo řeší to hodnocení, každej má snad právo na svůj subjektivní názor. Pro mě je desítka jen pro vysněný auta, na který zatím nemám a asi ani nebudu:D Sportu zdar!
    • 00 Reagovat !

      foto MirekGTA

      MirekGTA 10.12.2012  22:29

      « Re: Super kára

      Rozdíl mezi Alfou GTA a Fiestou ST je stejně propastný jako rozdíl mezi Focusem RS a Fiestou ST. Pokud je Focus RS tvé vysněné auto a mohl sis koupit GTA a měl i dostatek peněz na jeho provoz, protože i ten je úplně někde jinde než u tvé fiesty, tak si udělal dle mého názoru udělal chybu, protože kdyby si měl možnost se svézt v GTA i v RS, tak bys možná to své hodnocení přehodnotil. Možná by si byl i zklamaný z toho, jak moc elektronika dnes kazí požitek z jízdy a že výkony sice stále rostou, ale v reálu to není zase tak znát. Řídil si někdy 205 GTi nebi UNO 1.3 Turbo? Docela by mě zajímalo pocitové srovnání s tvojí Fiestou, která by jim papírově měla dát na * :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ivkopivko

    Ivkopivko 25.03.2013  21:20

    Ďalší srdciar

    Nádhera, Alfičky môžem, skvelé počítaníčko, musí to byť perfektné zvezenie.
    Veľa zábavy prajem! :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto

    Roman Řezníček 28.03.2013  15:27

    "KROUCENÍ" KOTOUČŮ

    Vážení, než budete psát něco o tom, že se Vám kotouče zkroutily, změřte je. Možná zjistíte, že to není vůbec pravda...
    1. Brembo Max je jen "o fous lepší" řada kotoučů. Na tyto brzdy, které mají skutečně obrovský výkon, je mnohem lepší použít například OMP Sport, HPD CAR nebo Brembo High Performance
    2. Nekombinujte různé komponenty různých výrobců, pokud to není nezbytně nutné a/nebo pokud to není vyzkoušené jako odladěná varianta; u většiny výrobců odpovídá nějaká řada kotoučů nějaké řadě destiček
    3. při použití destiček s koeficientem tření 0,4 a vyšším PAMATUJTE NA SPRÁVNÉ ZAJETÍ (zahoření) brzdových komponentů. Možná budete překvapeni, že to, co nazýváte ZKROUCENÍ KOTOUČŮ není žádné zkroucení, ale AUSTENITICKÉ PLOTNY na povrchu kotouče. Co to je: Pokud máte brzdy s takovým výkonem (u 147 GTA mohou být malé třmeny ala Fiat Coupé 20vT pro kotouč 305 mm a velké třmeny ala Kappa 20vT pro kotouč 330 mm - zejména ty druhé jsou normální závodní brzdy), je potřeba je nejprve dobře zajet. Postupně mírně zahřejte brzdy od lehkého po střední krátké brzdění. Se zahřátými brzdami pak x-krát souvisle a kontinuálně zabrzdit ze 140 km/h na 20-40 km/h. Opakujte třeba 4x a pak zabrzděte na plný koule 2x ze 160-180 km na 10-15 km/h. Brzdy jsou připraveny. Ale pozor!!! Pokud nyní zastavíte auto a budete stát na brzdovém pedálu (například na červenou), dojde mezi deskami a kotouči k přenosu tepla. Na povrchu kotouče vznikne vypálená ploška, která má podobu obtisku destičky. Zejména na okrajích toho otisku je kotouč přepálený a mění svoji materiálovou strukturu. Austenit, který takto vzniká, má obrovskou tvrdost (je to režim kalení) a na něm pak brzdová destička nefunguje. To při mírném až středním brzdění vyvolává rázy při brzdění. Ale přeměříte kotouč a s překvapením zjistíte, že není zkroucený, nenese žádné stopy deformace, jen jsou na něm otisky destičky = austenitické plotny. To je prostě důsledek špatného používání. Někdy se lze pouze mírných a povrchových austenitických plotniček zbavit tím, že opět znovu zajedete brzdy třeba velmi intenzivním brzděním ze 160-180 km/h na 20 km/h třeba 4-6x po sobě. Pokud během skutečně intenzivního brzdění nepociťujete žádné vibrace (ale při mírném brzdění ano), je to důkaz, že kotouč není zkroucený, ale vykazuje austenitické plotny. Pokud je ale poškození povrchu kotouče hlubší a je již poškozena jeho struktura, nejde s tím dělat nic (u středního poškození občas pomůže mechanické přeleštění).
    4. Rady:
    a/ nekupujte závodní brzdové komponenty, když z 80 % stojíte na červenou na brzdě ve městě; závodní komponenty patří na sportovní a závodní auta, ne na městská vozidla
    b/ NIKDY NESTŮJTE NA MÍSTĚ NA BRZOVÉM PEDÁLU S ROZPÁLENÝMI BRZDAMI!!!
    c/ pokud zaznamenáte na sportovních brzdových komponentech náznaky vibrací, ihned je opakovaným intenzivním brzděním ze 140-180 km/h pročistěte, ale pozor - vždy je pak dostatečně dlouhou jízdou stejnoměrně ochlaďte
    • 00 Reagovat !

      foto MirekGTA

      MirekGTA 28.03.2013  19:42

      « Re: "KROUCENÍ" KOTOUČŮ

      Vážený pane, to co tu píšete ví snad každý fanda rychlých aut. Co se týče brzd u GTA, tak tam byl problém už z výroby u velikosti 305. 330 tímto problémem netrpěly. Kombinaci kotoučů Brembo Sport a destiček Feredo mi doporučil prodejce a celkově jsem jen za sadu na přední nápravu dal 15000kč. Hlavním problémem bylo, že se daná kombinace neskutečně přehřívala (i na běžné silnici), stejně jako originální nevrtané kotouče Brembo, které však stoji 1/2 ceny . Nyní mám 4 nové kotouče EBC Anglické výroby + 4x keramické destičky stejnéné značky za stejnou cenu co jsem měl od bremba jenom dva kotouče a destičky a o nějakém přehřívání nemůže být ani řeč, problém je přesně opačný, dostat je do provozní teploty běžnou jízdou, nicméně na okruhu fungují perfektně. Nicméně bzdy EBC mi byly doporučeny od známého, který si je nachal zaslat z USA a já tu značku vůbec neznal, ale je to jasný důkaz, že některé rádoby značky jsou u nás velice předražené a kvalita tomu vůbec neodpovídá. Nevím, zda problém byl kotouč Brembo nebo destičky Ferodo, každopádně poškozené byly kotouče i destičky a uražený byl prodejce, který mi to spojení doporučil. Na EBC mám už najeto více km, než na Brembech.
      • 00 Reagovat !

        foto MariAchi

        MariAchi 22.05.2013  11:35

        « Re: Re: "KROUCENÍ" KOTOUČŮ

        Desky Ferodo jsou obecně šmejdy.
        Auta jako tvoje GTA a další italské rakety mají problém s přivedením chladícího vzduchu k brzdám, taky jsem to řešil...
        • 00 Reagovat !

          foto Bully-

          Bully_ 22.05.2013  18:18

          « Re: Re: "KROUCENÍ" KOTOUČŮ

          "Desky Ferodo jsou obecně šmejdy"- mas nejakou osobni zkusenost s konkretnim typem desticky na konkretnim kotouci? O deskach Ferodo jsem tohle jeste obecne neslysel, zato to stejne tvrzeni o tech "italskych raketach" i od samotnych majitelu >:D
          • 00 Reagovat !

            foto MariAchi

            MariAchi 22.05.2013  21:24

            « Re: Re: Re: "KROUCENÍ" KOTOUČŮ

            Desky Ferodo na motorce i na obou autech brzdily tak mizerně, že jsem raději jezdil na původních, než jsem sehnal nové originál (n amašině Nissin, na auta už si nevzpomenu).
            Zejména na té motorce jsem klel jak Pohlreich.
            Takže Ferodo mi do auta ani na mašinu už nesmí.
            A pokud chceš vědět ještě něco, tak jsem v té hromadě aut, co jsem už projel našel i dvě, jejichž brzdy byly naprosto neadekvátní k výkonům auta a hádej, kdo pod nimi byl podepsaný? (nápověda: byly to AR 156 GTA a Impreza WRX 2002)
            Takže za mně - buď brzdy originál od výrobce (pokud se mu nepovede takový přehmat jako AR a Subaru), nebo komplet výměna za AP, Wilwood atd.
            To s tím vzduchem je problém obecně - viz třeba Focus ST.
            • 00 Reagovat !

              foto Bully-

              Bully_ 22.05.2013  21:47

              « Re: Re: "KROUCENÍ" KOTOUČŮ

              Ktere desky Ferodo konkretne a na kterych kotoucich konkretne? Takhle to nema absolutne zadnou vypovidaci hodnotu. I vyborne desky na nekterych kotoucich fungovat proste nebudou, nebo muzou delat ruzne problemy.
              Stejne tak zalezi jak brzdy zajedes, i vynikajici vicepistkove brzdy od renomovacich vyrobcu s vybornymi deskami ve vhodne kombinaci s nadstandartne velkymi prumery kotoucu se daji znicit tak, ze nebrzdi. Nejenom na zacatku, i brzdit je potreba umet.
              Se vzduchem k brzdam bych byl opatrny, poustet si moc vzduchu pod auto muze vyrobit i slusne problemy. Ale zalezi jak to kdo vyresi.
              • 00 Reagovat !

                foto MariAchi

                MariAchi 22.05.2013  22:11

                « Re: Re: Re: "KROUCENÍ" KOTOUČŮ

                Já chápu, kam míříš, ale zkus pochopit ty mně: Já nejsem povinen se stát alchymistou kvůli tomu, že chci opotřebované brzdové desky nahradit dílem, o kterém jeho výrobce tvrdí, že je "kvalitativně a parametrově shodný s originálním". Od takového dílu prostě (laicky) očekávám, že bude fungovat +- tak, jako originál.
                U Ferodo desek to byl ve třech případech omyl a další šanci už této značce nedám.
                • 00 Reagovat !

                  foto Bully-

                  Bully_ 22.05.2013  22:27

                  « Re: Re: "KROUCENÍ" KOTOUČŮ

                  Neni potreba byt pokusnym kralikem, ale vedet na co to potrebuji a nasledne shanet informace co konkretne vlastne chtit :yes: Jaka je kvalita zakladni rady jejich brzdovych desticek netusim, ale Ferodo stejne jako ostatni vyrobci vyrabi brzdove komponenty mozna od low-endu pres OEM nebo OEM remplacement az po spickove rady, v napisu na krabici bych problem nehledal.
                  • 00 Reagovat !

                    foto MariAchi

                    MariAchi 22.05.2013  22:37

                    « Re: Re: "KROUCENÍ" KOTOUČŮ

                    Jasně, ale jak píšu - pro mně Ferodo nikdy více.
        • 00 Reagovat !

          foto MirekGTA

          MirekGTA 22.05.2013  19:46

          « Re: Re: Re: "KROUCENÍ" KOTOUČŮ

          Jestli jsou feroda obecně šmejdy nevím, nic dražšího jsem nikdy neměl, pravdou ale je, že u destiček reklamaci uznali s tím, že jsou vadné, u kotoučů brembo to pak házeli na destičky, ale trvalo jim to dva měsíce, nicméně mi to může být ukradený, ja jsem si koupil komplet, který mi prodejce doporučil. Mám ale za to, že cena neodpovídá kvalitě, prostě nás tady berou pěkně na hůl, jinak si nedokážu vysvětlil, proč EBC, které jsou známé spíš v Americe se nekroutí ani nepřehřívají a přitom i s destičkami v keramické verzi jsou podstatně levnější. každopádně pr. 305 je málo a keramika pro běžné ježdění není moc vhodná, protože za studena moc nebzdí, upgradu na 330 se tedy do budoucna asi nevyhnu.
          • 00 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 22.05.2013  20:15

            « Re: Re: "KROUCENÍ" KOTOUČŮ

            Mam taky kotouce EBC, model Turbo Groove. K nim jsem po porade s lidmi co maji opakovane osobni zkusenosti na svych autech + na autech kam je montuji poridil desky Ferodo DS 1.11 dopredu a DS 2500 dozadu. Podrobnosti a dalsi detaily "meho" setupu tady [odkaz]
            Kdyz jsme u toho zobecnovani- u Ferodo se spis nedoporucuji kotouce, ne desky, u EBC jsou naopak vyborne hodnocene kotouce a desky je obcas dobre vzit jinde.
            Co se tyka pouziti zavodnich smesi desticek v beznem provozu, nemam s tim problem. I uplne za studena brzdi muj setup (porad pri originalnich prumerech kotoucu a OEM trmenech) lip nez OEM brzdovy komplet- a to vuz rozhodne nebrzdil spatne. Po ohrati je rozdil samozrejme mnohem vyraznejsi. A pisti to jak WRC specialy >:D , ale aspon mne chodci neskacou bez rozhlednuti pod auto. Uskakuji spis opacnym smerem.
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 13.05.2013  15:39

    Posílám ti "desítky"

    Ahoj,

    posílám ti na hodnocení samé desítky, tak snad budeš spokojen :-)

    Tohle byla na MACZ největší ubohost už před mnoha lety. Někoho ohodnotíš, ten ti pak nedá známky dle tvé představy, tak mu to hned sejmeš níž.

    Klidně mi dej jedničky, mě o hodnocení nejde. Skutečně jsi mne pobavil :-) :-) :-)
    • 00 Reagovat !

      foto MirekGTA

      MirekGTA 14.05.2013  18:16

      « Re: Posílám ti "desítky"

      dej mi zpátky 3x 9 jako si mi původně dal a nepiš uražlivé soukromé zprávy že jsem chudák a nedožaduj se zvýšení, když ti o to hodnocení nejde. Hodnocení 9 považuji za dost dobré, ostatně ty si mě tak ohodnotil jako první i přesto že můj počet fotek je více jak dvojnásobný, tak že nechápu o co ti jde - kdybych tě sejmul, tak to pochopím, ale 3x 9... nechápu tě...
      • 00 Reagovat !

        foto Kubyyyk

        Kubyyyk 15.05.2013  22:30

        « Re: Posílám ti "desítky"

        První jsi hodnotil ty, ale to už neres. Ne prosím te o zvyšování, jen se mi fakt líbí, jak to ted obeacis na me >:D
        • 00 Reagovat !

          foto MirekGTA

          MirekGTA 16.05.2013  17:35

          « Re: Posílám ti "desítky"

          soukromou zprávou si mi napsal toto:
          2013-05-12 12:32:16

          ... budeš mi to snižovat ještě dlouho, chudáku? :-)

          Z mého pohledu se dožaduješ 10tek. Hele, já tě si sice obodoval první a dal ti za auto 9,což nehodlám měnit, dal jsem ti 10 za fotky, ty jsi mě ohodnotil 3x9 a tak jsem hodnocení fotek, kterých máš sotva polovinu přehodnotil, stejně jako jsem přehodnotil jejich kvalitu a udělal jsem to z toho důvodu, že každý z nás má jiné měřítko na posuzování a protože neexistují žádná měřitelná pravidla a logicky by průměrná recenze měla dostat bodů 5, tak bych většině lidem podle tohoto logického hlasování celkové hodnocení zničil. Tobě jsem ho zničit nechtěl, dal jsem ti původně 10 i za něco, co považuji horší než mám já, ty si mi dal 9, tak jsem se přizpůsobil tvým měřítkům, nic víc.
  • 00 Reagovat !

    foto AudiTFSI

    AudiTFSI 13.05.2013  21:51

    Taky jsem ohodnotil tvoji GTA..

    Ahoj,koukal jsem žes mi ohodnotil Audinu,tak jsem taky musel..sice nejsem až takovej příznivce Alfy Romeo,ale zas na druho stranu GTA je to nej co tihle italové nabízejí a při výběru auta jsem po ní taky malinko pokukoval,i když jen koutkem oka-kdybys mi dal vybrat mezi GTA a TFSI Quattro,tak bych neměnil,sorry ..prostě 9 bodů,cos mi dal za moji Audi nesu trochu těžce,ale není to S-ko-chápu to tak,že uznáváš jen špičky od daných výrobců :-) Nemáš nějaký video zrychlení 0-x ? Na youtube je celkem prd a já se rád srovnávám s konkurencí..máš to vážně o tolik rychlejší,než je Focus ST?? Myslel jsi nový ST,nebo první generaci?
    • 00 Reagovat !

      foto MirekGTA

      MirekGTA 13.05.2013  23:56

      « Re: Taky jsem ohodnotil tvoji GTA..

      Ahoj, k tomu bodování..jestli chceš 10tku, tak ti ji tam klidně dám, ale už jsem to psal tady několikrát, podle mě by 10sítku měli mít ty největší klenoty a 9tku hodně dobrý auta. Tady má ale desítku i třeba Fabia HTP. Až ti nějakej blb dá 3x 1bod, tak už ti to bude taky jedno, protože dobrý skore už stejně nenaženeš. Jinak já bych za TFSI taky neměnil, možná, že ty kdyby sis to GTA vyzkoušel, že by si ten názor změnil. Ta moje recenze už je asi 3-4roky stará, možná by chtěla upravit, Alfě bylo letos 10let a můžu říct, že čím víc nových aut jsem od té doby mohl vyzkoušet, o to víc ji mám radši, ale to by si pochopil jen kdyby si to na vlastní kůži vyzkoušel. Před 14tidnima jsem jel za známým - koupil si Golfa R, docela jsem se na to auto těšil a byl jsem fakt zklamaný,. Co se týče fokusu ST - s tou poslední verzí jsem to samozřejmě porvnat ještě nemohl, ale ta předešlá je opravdu o hodně pomalejší, ale ani té nové bych se asi moc nebál, RS je vízva. Ale tady už dneska nejde o výkon, ty nový turbo auta včetně toho tvého jsou prostě už jiný, Alfy taky, Videa nějaký mám, ale moc publikovat se mi je nechce >:D
      • 02 Reagovat !

        foto white-label

        white label 14.05.2013  01:12

        « Re: Taky jsem ohodnotil tvoji GTA..

        Ona celá tvá recenze je velká "vízva". Tak zaslepeně "samochvalnou" recenzi jsem snad ještě nečetl, ty uděláš výjiměčný "charakter" i z toho, že se auto sype pod rukama a ještě snad všem těm svým dětinským superlativním NEJ sám věříš. Asi by ti měl někdo nenápadně naznačit, že nemáš F 250 GTO, ale 10letý ojetý hh s šestihrnkem... a místy i docela zanedbaný, aspoň na to, jak jej (údajně) bezmezně obdivuješ.
        [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto AudiTFSI

        AudiTFSI 14.05.2013  23:33

        « Re: Re: Taky jsem ohodnotil tvoji GTA..

        Tak aspoň uveď nějaký časy-myslím zrychlení..podle katalogu máš 0-100 za 6.2s a dál? 160? 200? Dík
  • 00 Reagovat !

    foto roox

    roox 23.05.2013  22:33

    krásná bestie

    pro italský vozidla mám prostě slabost! ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…