Recenze

10 Majitel

Škoda Favorit 135 GLX Silver line

9.92 Uživatelé

Hodnoceno: 44× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Favorit, foto 1 Škoda Favorit, foto 2 Škoda Favorit, foto 3 Škoda Favorit, foto 4 Škoda Favorit, foto 5 Škoda Favorit, foto 6 Škoda Favorit, foto 7 Škoda Favorit, foto 8
Škoda Favorit, foto 9 Škoda Favorit, foto 10 Škoda Favorit, foto 11 Škoda Favorit, foto 12 Škoda Favorit, foto 13 Škoda Favorit, foto 14 Škoda Favorit, foto 15 Škoda Favorit, foto 16 Škoda Favorit, foto 17 Škoda Favorit, foto 18 Škoda Favorit, foto 19 Škoda Favorit, foto 20 Škoda Favorit, foto 21 Škoda Favorit, foto 22 Škoda Favorit, foto 23 Škoda Favorit, foto 24 Škoda Favorit, foto 25 Škoda Favorit, foto 26 Škoda Favorit, foto 27 Škoda Favorit, foto 28 Škoda Favorit, foto 29 Škoda Favorit, foto 30 Škoda Favorit, foto 31 Škoda Favorit, foto 32 Škoda Favorit, foto 33 Škoda Favorit, foto 34 Škoda Favorit, foto 35 Škoda Favorit, foto 36 Škoda Favorit, foto 37 Škoda Favorit, foto 38 Škoda Favorit, foto 39 Škoda Favorit, foto 40 Škoda Favorit, foto 41 Škoda Favorit, foto 42 Škoda Favorit, foto 43 Škoda Favorit, foto 44 Škoda Favorit, foto 45 Škoda Favorit, foto 46 Škoda Favorit, foto 47 Škoda Favorit, foto 48 Škoda Favorit, foto 49 Škoda Favorit, foto 50 Škoda Favorit, foto 51 Škoda Favorit, foto 52 Škoda Favorit, foto 53 Škoda Favorit, foto 54 Škoda Favorit, foto 55 Škoda Favorit, foto 56 Škoda Favorit, foto 57 Škoda Favorit, foto 58 Škoda Favorit, foto 59 Škoda Favorit, foto 60 Škoda Favorit, foto 61 Škoda Favorit, foto 62 Škoda Favorit, foto 63 Škoda Favorit, foto 64 Škoda Favorit, foto 65 Škoda Favorit, foto 66 Škoda Favorit, foto 67 Škoda Favorit, foto 68 Škoda Favorit, foto 69 Škoda Favorit, foto 70 Škoda Favorit, foto 71 Škoda Favorit, foto 72 Škoda Favorit, foto 73 Škoda Favorit, foto 74 Škoda Favorit, foto 75 Škoda Favorit, foto 76 Škoda Favorit, foto 77 Škoda Favorit, foto 78 Škoda Favorit, foto 79 Škoda Favorit, foto 80 Škoda Favorit, foto 81 Škoda Favorit, foto 82 Škoda Favorit, foto 83 Škoda Favorit, foto 85 Škoda Favorit, foto 86
 

Technické info

Přezdívka auta Zázrak II. Rok výroby 1993 Koupeno ojeté najeto [km]:56029 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1289 výkon [kW]: 42 kroutící moment [Nm]: 94 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14 maximální rychlost [km/h]: 140 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 zavazadlový prostor [l]: 240 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 7 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Stará láska nerezaví,
řekl by klasik, majitel Favoritu či Felície by tohle sice nikdy s čistým svědomím neprohlásil, ale obrazně vzato….
Stejně jako vyléčený alkoholik se občas zahledí na láhev vína, tak i já s pravidelností zadával do vyhledávačů ojetin heslo „Favorit“, což mělo za následek většinou několik nocí s narušeným spánkem a dumáním nad tím, jak se ke konkrétnímu kousku beztrestně dostat. Ano, beztrestně. Asi to většina z nás petrol headů zná – nejsme tady na světě sami a naše skvělé nápady jsou napadány a nesouhlasně odmítány nezasvěcenými, těmi z venku, laiky a jinou verbeží anti-automobilovou. Život se však mění, z role finančně závislého studenta jsem se stal tvrdě pracující (někdy až 330h měsíčně) samostatně žijící jedinec, kterému nikdo nedokázal tvrdě říci – NE.
A tak nastal den, kdy jsem si zase jednou večer projížděl inzeráty a náhle vidím: "Prodám Škoda Favorit Silver line, r.v. 1993, 55t km, garážovaný, dědictví." Hmmm… jsem lapen. Prvně jsem zavolal a zjistil, zda je inzerát platný – ano je, potrvá ještě 3 týdny než bude dědické řízení dokončeno a tehdy bude auto definitivně k prodeji… takže útrapné nekonečné 3 týdny na rozmyšlenou. Vyrazil jsem tedy 80 km daleko auto obhlídnout. Moje vnitřní rozpolcenost se ještě zhoršila, poněvadž stav auta byl v podstatě nemyslitelný – karoserie až na několik škrábanců bez vad, interiér jako nový, servisní knížka, bývalá majitelka puntíčkářský pedant zakazující cestujícím do auta vstupovat v botách…
„A tak ptal jsem se starších a ptal jsem se všech, každý na mě hleděl jak na pytel blech, rodiče se mě opatrně tázali na moje zdraví….“ Mi ženatí kolegové k tomu dalinaštěstí jasný názor: „Když si ho nekoupíš teď, tak už nikdy, protože ti ho žádná nedovolí“. A bylo rozhodnuto.

SILVER LINE
V roce 1993 po velkém faceliftu začali v Boleslavi přemýšlet nad tím, jak navýšit prodeje morálně mírně zastarávajícího modelu za minimální investice. A tak po zralé a trefné úvaze došlo na akční barevné barevné verze. Ruku na srdce - kdo by nevyužil do té doby v podstatě odpudivou nabídku odstínů barev připomínající různé často patologické tělní tekutiny – průjmovité hnědé, zelené žaludeční šťávy, žluté ikterické, šedá jak z oka se šedým zákalem a kdo měl štěstí, měl červenou Apollo v barvě revoluce. Zaparkovat před dům nového stříbrného Favorita dokázalo vyprovokovat podobnou závist jako zaparkovat hráškového v roce 1989. Už tehdy jsem pozoroval sousedova Silver lina leštíce světlou hnědku našeho prvního Fanouše.

Ke lepšímu pochopení statusu Silver lina je nutný malý socioekonomický průzkum. V roce 1993 byla průměrná hrubá mzda v ČR 5 904 Kč, v prvním čtvrtletí 2014 je průměrná hrubá mzda 24 806 Kč, tedy za 21 let jsme si nominálně polepšili 4,2x. A jak vypadala taková průměrná a jediná Škodovka pro průměrného Čecha?
135 LXi: 191 000 Kč = 32 mezd / přepočteno na 2014 – 802 225 Kč
Black Line 135 GLXi: 241 050 Kč / 41 mezd / přepočteno na 2014 – 1 012 442 Kč
Silver Line 135 GLXi: 249 000 Kč = 42 mezd /přepočteno na 2014 – 1 045 833 Kč !!!
Slušná nálož, co? Místo Silverline můžete mít za stejně dnes Mercedes – Benz E-classe. Je tady ještě někdo, kdo pochybuje, že dnešní nová auta jsou drahá a žijeme si hůře?
Takže, co dostal zákazník za svých 10 průměrných hrubých mezd navíc? Nebylo toho málo, ale z dnešního pohledu nic závratného – stříbrnou metalízu Safír (dodnes snad jedna nejstříbrných co kdy byla v prodeji), litá kola Ronal Centra, autorádio Blaupunkt Boston, centrální zamykání s dálkovým ovládáním (to byla frajeřina panečku, když to udělalo „píííp“ na celou ulici), černý strop, koženou řadící páku, výškově stavitelné bezp. pásy, „ergonomické“ sedačky, mlhovky s mřížkou, černou koncovku výfuku, středový panel, signalizaci zatažené ruční brzdy a zapnutých světel, kouřové světlomety, digitální stropní hodiny (v podstatě nikdy nefungovaly), tónovaná okna, ostřikovače světel, zamykatelnou přihrádku před spolujezdcem, zadní horní spoiler, spoiler pod předním nárazníkem.
Více vybavené byly už jen limitované edice Solitaire a Excelent, které měly jiné čalounění a kožený volant.
Celkově se stal Silver line nejprodávanější edicí a vyrobilo se jich společně s Formanem 20 508 ks.

FAVORIT DNEŠNÍM POHLEDEM
Vlastnosti Favoritu jsem zevrubně popsal v recenzi na svého Zázraka I. 135 LXI. Když zpětně pročítám recenzi, možná bude lepší pohled po pěti letech od první recenze.
Pravda, když jsem měl prvního Favorita, měl jsem možnost jezdit v té době Lagunou, což není auto nikterak vzdálené od mého současného vozu, přesto v dobách studií a nadšení z prvního vlastního přibližovadla jsem vnímal negativa s menší intenzitou.
Na prohlídku jsem dojel svým autem, což byla asi chyba. Z prvního nadšení nad stavem auta přišel šok. Nastartování bez potíží, ale pak to přišlo: „Kdo sem tak pitomě uložil na placato ten volant?! Ty dveře jsou jak z papíru! Áááá, kde je posilovač?“… a pak přišla první zatáčka, náklon, v ten moment mi proběhl před očima celý život a věta – zabijeme se! V mysli mi prolétla stěžejní myšlenka – proboha, tohle nechci!
I přes první šok jsem se pro něj rozhodl, avšak když jsem pro něj jel, vzal jsem si auto s jen 47 kW a třemi válci, tudíž přestup nebyl tak drastický :-D
S přibývajícími kilometry se však do své dřívější „formy“ dostávám, neřvu zděšením před každou zatáčkou, nebojím se jet více jak 60 km/h, pár aut jsem už i předjel a dokonce se mi jakž takž dařilo držet krok s kolonou sportovních aut typu (GTI, 911 - to jsem dokonce předjel – zdravím Ji/Ri-ho a moc děkuji za nejkrásnější letošní dárek, co jsem dostal :-D) a přicházím opět na kouzlo tohoto dnes již šílenství 90. let. Přiznám se, nechtěl bych s tím dnes jezdit (včetně Felície), provoz je značně rychlejší a hektičtější a tak k tomu dnes za volantem Favoritu i přistupuji – nedělní výlet s kocháním se okolí.

CO JE OPRAVDU JINAK PROTI ZÁZRAKOVI?
Sehnat 50 kW Silver lina 136 GLXi v takovémto stavu je v podstatě nemyslitelné, musím se tedy smířit se slabší verzi. Pořád je to karburátor, jen zde přibyl neřízený katalyzátor (o jeho přítomnosti někteří účastnici nedávného srazu pochybují, prý mi vyskakovaly z výfuku černé chuchvalce a oblaka kdo ví čeho), čili mínus 1 kW. Reálně mám pocit, že auto jede oproti verzi bez katalyzátoru značně hůře, i instalace kratšího stálého převodu oproti 43 kW verzi nepomohla, naopak je auto už ve 100 km/h docela uřvané a pokud se s Zázrakem I dalo jezdit pohodově kolem 110-120, tak tady spíše 90-100 km/h. Pravda, za posledních 1500 km došlo ke zlepšení, prostě 55t km v rukou důchodkyně za 20 let vedlo nejspíše k udušení motoru, takže se to krapet zlepšuje, ale pořád i po výměně kabelů, svíček, oleje a všech filtrů působí auto ospale.
Naopak mohu pochválit výborně autorádio Blaupunkt Boston, řekl bych, že ladí stanice lépe než to v Meganu (ostuda, co?) a i zvukově není vůbec k zahození.
No a samozřejmě ta luxusní výbava popsaná výše, nedá se ani popsat, co člověk zažívá při jízdě :-)

A KONEC…
Co říci závěrem? Udělal jsem si radost a ta trvá a bude trvat i nadále. O weekendech mám další auto, které můžu leštit, ba co víc, můžu se v něm i vrtat a i když je to „jen“ Favorit, tak díky jeho výbornému stavu už nyní budí pozornost okolí a pochvalné reakce, a to je teprve youngtimer.

Silné stránky

- pro mne charisma
- jednoduchost konstrukce, takže i amatér může dělat běžný servis bez nutnosti „hodit to na diagnostiku voe“
- nadstandardní, ne-li luxuní, výbava – černý strop – no kdo to má? Kdo?
- rádio Blaupunkt by mohlo být vzorem i dnešním rádiím
- díky poctivému lanku plynu a absenci turba okamžité reakce motoru na plyn, dnes již nevídaná vlastnost

Slabé stránky

Sluší se to u weekendové leštěnky popisovat slabé stránky?
- dnes už bych to na každodenní ježdění opravdu nechtěl, Fabia I je dnes asi minimum
- ten nakloněný volant je pravdu děs, na apex se nedá došáhnout a spodní část tlačí do stehen

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto má po celých 21 let vedenou servisní knížku, zvažuji, jestli v tom z recese pokračovat, ale trochu mě odrazuje přístup autorizovaných servisů. Auto bylo celou dobu servisováno v ROS auto na Poříčí v Brně, poslední servisní prohlídka asi před 3 000 km s výměnou oleje a to, co jsem vypustil za olej teď…?! Něco tak černého nevyteče dnes ani z dieselu a už vůbec ne po 3 000 km. Prostě starší paní, „ta to nepozná, takže ji natáhneme“. Mám sto chutí jim tam ten vypuštěný olej nechat na prodejně až pojedu kolem.
Jinak jsem vyměnil všechny filtry, svíčky, kabely a čeká mě časem chladící kapalina a nejspíše i brzdovka, i když brzdí Fanouš velmi dobře.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupeno od soukromého prodejce, který auto prodával jako dědictví. Pravda, cenu proti inzerátu mírně navýšil, ale zase máme čerstvou STK a byl velmi ochotný a milý. Najít 21 let staré auto se servisní knížkou je Zázrak číslo II.

 

Novinky v recenzi

16.11.2015 20:08

Favorit TDI aneb černá sobota v garáži

Památnou větu mého učitele tanečních "To se stává i v lepších rodinách" jsem si nedávno říkal hned několikrát...

***Favorit TDI, aneb černá sobota v garáži***
Bylo sobotní ráno po náročné službě, kdy jsem se nevyspal, čili 24h na nohou. Klasická situace, kdy je nejlepší nic nedělat. Já měl v plánu vytáhnout Fanouše na sraz s Drahošem a jeho miláčkem: http://moje.auto.cz/Drahos/stribrnak.html
Z garáže, kterou mám v areálu v práce, jsem vytáhl Favorita a vyrazil. Prvně však natankovat. Vidím to před očima pořád: Beru pistol s nápisem "Verva diesel", ihned si nadávám do blbců, že nejedu Meganem a beru do ruky hned vedlejší "TOP Q". Tankuju 15 litrů a ještě si říkám, že je to fajn, že nemusím dávat pozor na mastnotu nafty kolem víčka.
Po půl kilometru u kruháče škubnutí, za kruháčem už auto nechce jet, cestou z kopce se jej snažím nechápavě křísit, zastavuji u krajnice a vytahuju účet z kapsy: Diesel TOP Q!!!

No nic, pár sprostých slov a jelikož nás tlačí čas, za hodinu a půl je předání dětí otci, nechávám přítelkyni sedět v autě a vyrážím během v polobotkách do 2 km vzdálené garáže pro Megana. Zkouším stopovat, nikdo nestaví... Až v protisměru vidím policejní auto. Zamávám, chlapci zastavili a jak jsem očekával, známe se, nedávno mi jeden z nich přivedl nějakého opilce na ošetření...sedám dozadu (nic moc teda ty koženková špinavá sedadla) a jedu ke garáži. Vysazují mě rovnou před práci, samozřejmě jsem zahlídnut největší drbnou a ta hned volá přítelkyni, co se mi stalo, že mě přivezla policie. Klasika...

Beru Megana a jedu pro Fanouše, přišroubovat tažné oko Megana, zaháknout karabiny a jedem. Přítelkyně tahá a já jsem tažen. Je hodně nervozní, na laně jede poprvé. Krizová situace přichází u kruháče, který je do kopce a jedou tam auta. 320 Nm, tužší spojka Meganu a podíl toho, že přítelkyně se za volant Meganu nedostane často, vede k prudšímu rozjezdu, lano se napíná moc rychle, karabina trhá tažné oko na Favoritu a karabina letí vzduchem na Megana... trefuje levý práh pod dveřmi, kde je důlek a škrábanec...

Jdu do vývrtky... první škrábanec po dvou letech...

Mezitím se nějaká trubka v C3 nalepila za Fanouše a nechápe, že musím couvnout ke krajnici. Řvu na přítelkyni ať nacouve co nejblíže, lano upínám kolem přední nápravy a jedeme do garáže. Otevírám kufr a přítelkyně mi říká, že věci z Fanouše už do Meganu přeložila. Výborně.

Rychle do auta a valíme pro děti 25 km domů. Cestou samozřejmě zácpa, děti ještě spí...klasika... než se nachystají, se ptám přítelkyně, jestli mi přeložila i tašku s peněženkou... ne jen to z kufru... výborně, takže peněženka je v garáži ve Favoritu. Nakládáme děti do Fabie, řídí přítelkyně, když nemám doklady... a jedeme na předání, následně pro peněženku.

A to není vše. Vracíme se domů, sedám do Megana, že jej dám do garáže a vidím prasklinu na čelním skle...

Takže si to shrneme, nepojízdný Favorit, 15 litrů nafty na vyhození, škrábanec tak za 4000 Kč, rozbité čelní sklo za 12 850 (naštěstí aspoň tohle na pojistku) a zbytečně projetých 50 km... Ten den jsem na nic nešáhl, jen raději ležel u televize :-D

25.5.2015 20:48

Výlet do Alpských průsmyků + foto

O druhém květnovém weekendu jsem s Fanaošem vyrazil na připravovaný výlet, zatěžkávací zkoušku.

Na počátku byla společná výzva s Ja Prvni 123, který má zde recenzi na Alfu 164, že dokážeme, že i opečovávaná stará auta mohou být spolehlivými společníky.

Trasu jsem nakonec vymyslel tuto: St. Polten - Mariazell - údolí řeky Salzy - Dachstein - (přibyl Hallstadt neplánovaně) - nocleh - Obertauren - Nockalm strasse - Turracher hohe
tam jsme se rozloučili, Alfa se vracela domů, Fanouš po dálnici pokračoval až do Maďarského Sárváru, kde se konal po noclehu půldenní odpočinek v termálech.

Najeto: 1 244 km
Spotřebováno: 97,6 l benzínu
Spotřeba: 7,84 l/100 km
Nejvyšší bod: 2040 m n.m.
Počet závad: 0

Bude-li čas, napíšu do blogu cestopis :-)

Nicméně shrnuto: nápad to byl výborný, není to taková pohoda jako vyjet Meganem na Grossglockner strasse, ale zase je to větší zážitek, všude obdivné pohledy našinců... :-)

4.4.2015 16:56

Obejevení nové výbavy + trápení

Včera jsem objevil novou funkci, kterou jsem ani netušil, že Favorit může mít. Asi je součástí dálkového centrálu s alarmem...

Po odemknutí dálkovým centrálem svítí vnitřní osvětlení, svítí i po nastoupení asi 1 minutu nebo až do otočení klíčkem v zapalování! Takže to má zpožďovač 8-)

Ale nejsou to jen radosti, ale aktuálně docela vztek. Bohužel po výměně ventilu topení se vše zvrtlo... utíká voda z chlazení kolem onoho ventilu. Rozebral jsem palubní desku, sání,... prostě 2 hodiny abych celé topení vyndal, což nešlo, nakonec se mi podařilo vymontovat ventilátor a následně samotný radiátor. Ten zcela čekaně zdravý, krásný, jako nový. Použil jsem staré těsnění pod ventil, teklo to méně, ale pořád proudem, tak jsem sehnal jiné tlustší těsnění, teklo to kolem nového ventilu, tak jsem dal starý ventil a tlusté těsnění, přitom strhl závit na radiatoru (debilní plast), musel vyřešit vrutem... už to vypadalo po tlakové zkoušce, že to neteče. Smontoval jsem tedy celé topení, sání, palubní desku atd. úspěšně dohromady a vyrazil na testovací jízdu. Už to neteče, ale pořád to kape na spoji ventilu topení a samotného topení/radiatoru. Možná, když jsem doplnil ona gumová těsnění, co chyběla, tak se zvýšil tlak kolem ventilu, ale ta těsnění tam prostě dle všech nákresů prostě mají být.
Jsem v koncích... ani originální díly nepomohly, vyměnil jsem vše a furt neúspěšně... začínám přemýšlet, že to kolem toho těsnění vemu silikonem. Je to sice trochu prasácké řešení, ale třeba zabere...
No jo, ale pro tu možnost se v tom hrabat, jsem si to auto kupoval, že jo?

25.3.2015 22:36

První start nové sezóny

Dneska jsem Favorita sundal ze "špalků" a odstartoval novou sezonu.

Co máme nového?
Tak především nové gumy: Barum Brilantis 2 165/70 R13 (děkuji michalovi pneu). Rozdíl je znát, přestaly vibrace od volantu kolem 90 km/h, ale nějak auto táhne vpravo, asi bude nutná ještě geometrie.
Vyměnil jsem brzdovou kapalinu a chladící kapalinu. Při tom jsem vyměnil termostat a teplotní čidlo, nyní už ukazuje auto teplotu správně.
Vyměnil jsem i ventil topení, protože i při páčce posunuté na vypnuté topení, topení jemně topilo. Po rozebrání to vypadalo, že chyběla dva gumová těsnění na ventilu. Že by z výroby? Vypařit se nemohla...?
Nyní vykapává olej a ještě pár věcí se změní.

5.12.2014 17:48

Na špalcích

Aktuálně se Favorit "vznesl" a levituje na špalcích, resp. na stojanech. Netušil jsem, co to dá práce heverem z výbavy auto dát na špalky. Dvě hodiny práce mi to zabralo. Rozdíl třeba při přezouvání je v tom, že jakmile dáte auto z poloviny na stojan a zvedáte druhou stranu, tak běžně vám náklon na druhé straně vyváží měkká pneumatika, to ale stojan neumí, takže hever se začne naklánět a auto padat... hodně zapeklitá situace...

A proč je na špalcích? Prodal jsem zimní gumy, které na autě byly a nepotřeboval jsem je a jejich sezutím z originál disků bych chtěl využít k jejich renovaci. Obávám se, že to možná nepůjde a jestli půjde, nebude to levné, protože jejich povrch má speciální leštěnou úpravu, což ej vždy problém... no uvidíme, brzo jich do vytipované firmy v Brně Obřanech zkusím zavést....

8.9.2014 20:05

Dojmy po půl roce

Tak, za měsíc tomu bude půl roku, co jsem hrdým majitelem Zazraka II. Konečně jsme projeli první společnou nádrž a ujeli spolu téměř 800 km! :-)
Ano, jde vidět, že jde pouze o občasné svezení. A dojmy?
Tak v první řadě chválím výborné rádio Blaunkpunkt, hraje skvěle.
Motor se taky už probouzí k životu a po první skepsi už začínám poznávat výkony, které jsem si pamatoval. Bohužel ony krátké převody asi budou limitovat maximální rychlost, zatím jsem jel jen 130 a už byl otáčkoměr hodně daleko, rekordy Zázraku I. (178 dle tachometru) tenhle určitě nezvládne. Když jsme u tachometru, tak je relativně přesný. Teda přesný... v nižších rychlostech správně přeměřuje, kolem 100 je přesný a nad 110 bych řekl že začíná ukazovat méně než ukazuje navigace, což je problém.
Našel jsem i pár drobných závad, nesvítí "hladové oko" a asi bude někde problém s ukazatelem teploty, protože nechce stoupnout, ale motor rozhodně nevaří a termostat spíná.

No a musím říct, že přes veškeré plány, že Fanouš bude jen na klidnou jízdu, se to jaksi neplní. Dnes jsme si udělali 80 km výlet, cestou tam doháněli objížďku zběsilou jízdu a zpátky se sanitou (neblikající, převozová, na RZS jen tak někdo nemá, to je jiná motorová liga) a Fanouš Transporteru ujížděl... takže se v něm pravděpodobně zabiju :-)

No a ne až tolik důležitá věc u auta, které uděla ročně 1000 km, spotřeba. Po první nádrži jsem na 8,7 l/100 km, což při jízdním stylu, kteří nekteří viděli, není asi špatné.

16.6.2014 22:11

Vloženy nové fotky

Vloženy další fotky, přibyly by dříve, ale nesměl bych si zapomenout pevný disk doma...

Na fotkách můžete vidět dokončení fotek ze Židovského města. Docela zajímavá historka se pojí k jejich focení. Kolega zvolal "Jdeme na Židy!" a usedl do svého německého BMW... Trochu ve mě hrklo, přiznám se:-D

Dále můžete vidět neuvěřitelnou servisní knížku a komplet návody k použití.

A jako bonus fotku Porsche, které Fanouš pokořil, v pozadí jak radno vidět se mračí jeho nešťastný majitel.


Přidat názorDiskuse: Škoda Favorit 135 GLX Silver line

Další vozy Škoda Favorit



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím mě nikde nenechal

praktičnost
10

Pro plánované užití dostačující.

prostornost
7

Šlo by to lépe, hlavně v oblasti kolen řidiče je to poněkud slabší... když si představim že ta kolena jsou v deformační zóně...

jízdní vlastnosti
9

Hlavně se nebát :-D

jízdní komfort
10

Silver line...

provozní náklady
10

Vše za pakatel a i tak je to nepodstatné

náhradní díly
10

Existují

výkon motoru
10

Stejně jako v Rollsu - postačující

spotřeba
10

Nepodstatný

hlučnost motoru
10

Minimální, slyším tikat digitální stropní hodiny

kvalita sedadel
10

Co dodat?

brzdy
10

Lepší než čekáte

zavazadlový prostor
10

Golfové hole a kreditní karta se tam vlezou






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…