BMW řada 3 (2002)
1.9.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Tizy (famousbmw.autofun.cz)". Změna je život a i přesto, že tu prozatím mám dva Mercedesy, tak se do…
BMW 330Ci M Sport II (Tizy (famousbmw.autofun.cz))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Gratulace 01.09.2009 23:45 Paulie001
- Krása 02.09.2009 00:19 Ondřej Šámal
- Naprosty souhlas 02.09.2009 00:56 -SaS-
- Pastva pro oči 02.09.2009 09:52 Mira328i
- hmmmm 02.09.2009 10:21 Armin
- krasne 02.09.2009 11:04 Brandon Walsh
- Nádherné 02.09.2009 11:18
- krasa 02.09.2009 11:58 320si
- Fakt krásný kousek 02.09.2009 12:23 STi (Modo Team)
- bavo 02.09.2009 12:42 Nemcour_z4
- Krasavec!!! 02.09.2009 12:48
- převodovka 02.09.2009 14:06
- Splnený sen 02.09.2009 15:18 tomike
- děkuji 02.09.2009 16:45
- super 02.09.2009 16:52 esenbe
- pecka 02.09.2009 17:46 AnGeor
- Libovka 02.09.2009 18:38
- Uživateli "nxue", recenze fakt za 1 bod? 02.09.2009 22:16 Kubyyyk
-
Jan cacek 02.09.2009 23:02
esenbe
-
Re: Jan cacek 02.09.2009 23:12
-
Re: Re: Jan cacek 02.09.2009 23:13
esenbe
-
Re: Re: Re: Jan cacek 02.09.2009 23:15
- Re: Re: Re: Re: Jan cacek 02.09.2009 23:20 esenbe
-
Re: Re: Re: Re: Jan cacek 02.09.2009 23:22
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek 02.09.2009 23:39
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek 02.09.2009 23:44
esenbe
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek 02.09.2009 23:56
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek 02.09.2009 23:59
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: J… 03.09.2009 00:03
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: J… 03.09.2009 00:09
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 03.09.2009 00:13
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 03.09.2009 00:20
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 03.09.2009 00:29
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 03.09.2009 00:34
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 03.09.2009 00:36 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 03.09.2009 08:18 Mira328i
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 03.09.2009 00:13
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek 02.09.2009 23:59
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek 03.09.2009 00:13
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek 03.09.2009 00:17
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek 02.09.2009 23:56
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek 02.09.2009 23:44
esenbe
-
Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek 02.09.2009 23:39
-
Re: Re: Re: Jan cacek 02.09.2009 23:15
-
Re: Re: Jan cacek 02.09.2009 23:13
esenbe
-
Re: Jan cacek 02.09.2009 23:12
- BMW 03.09.2009 02:49 Navtech
- Čau tizy 03.09.2009 21:01 Mira328i
- Tak teda nevim k čemu to je.. 03.09.2009 21:52 Mira328i
- Skvělý výběr! 03.09.2009 22:18 Thomasino
- .. 03.09.2009 22:36 Mira328i
- Krásná kára! 04.09.2009 12:27 Vaflička
- gratulace 04.09.2009 15:41 ypsilon
-
Lak a interiér nenese nejmenší známku užívání... 06.09.2009 15:27
white label
- Re: Lak a interiér nenese nejmenší známku užívání... 06.09.2009 17:16 Special-line
- Re: Lak a interiér nenese nejmenší známku užívání... 10.09.2009 01:32 Navtech
- Re: Lak a interiér nenese nejmenší známku užívání... 13.09.2009 23:25
- Krasna 10.09.2009 11:16 LuboshGT (RS Kaa)
- Nečetl jsem celou recenzi 11.09.2009 01:46 Vampix(Diesel Power)
- chválím 17.09.2009 19:55
-
skvely fotky 23.10.2009 15:12
ypsilon
-
Re: skvely fotky 23.10.2009 15:38
-
nový kola :) 23.10.2009 16:17
talio2
-
Re: nový kola :) 23.10.2009 17:04
Ondřej Šámal
- Re: Re: nový kola :) 23.10.2009 17:24
-
Re: nový kola :) 23.10.2009 17:04
Ondřej Šámal
-
nový kola :) 23.10.2009 16:17
talio2
- Re: skvely fotky 23.10.2009 15:47 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: skvely fotky 23.10.2009 15:38
- Trojka 25.10.2009 14:15 scooter_x (AlkoholixXx)
- Čau 25.10.2009 21:57 Mira328i
- Super 08.11.2009 08:58 Bl@de
- kola styling 225 09.11.2009 02:05
- E46 alebo E90 12.11.2009 11:22 stanleyyy
- blbá otázka na tomto serveru :o) 22.11.2009 09:32
- NOVÁ ŘADA 5 23.11.2009 20:42
- Pěkné, ale... 24.11.2009 23:51 Polda_cz
- super auto 30.11.2009 22:08
- m-club sport paket 30.11.2009 23:30 ypsilon
- juj 08.12.2009 17:53 AnGeor
- sraz 09.12.2009 21:46 Traviss (BMWfans)
- Tizy, k čemu je to dobré??? 10.12.2009 19:28 Johny.Rico
- praktičnost 10.12.2009 20:37 David1976
- zimni provoz 16.12.2009 18:15 OS
- To Porsche na tom vídku 30.12.2009 15:45 FRPE
- Dotaz na lízátko voředu 02.01.2010 21:36 Thomasino
- Model po faceliftu - detaily 03.01.2010 16:33 Onyx
- nádhera 24.02.2010 00:27
- zimní odpočinek ukončen? 26.02.2010 15:09 Wiii
- Čao Tizy 26.02.2010 18:16 FRPE
- pořád slintám... 27.02.2010 11:55 Mira328i
- Ring 04.03.2010 01:07 Matt26
- Re: pořád slintám... 05.03.2010 18:43 Mira328i
- Mmmm 09.03.2010 08:35 Subaru4ever
- HI RES FOTO 17.03.2010 18:46
- Nové Fotky 23.03.2010 12:44
-
brno 13.04.2010 21:39
ypsilon
-
Re: brno 13.04.2010 21:45
-
Re: Re: brno 13.04.2010 21:53
ypsilon
-
Re: Re: Re: brno 13.04.2010 22:08
- Re: Re: Re: Re: brno 13.04.2010 22:20 ypsilon
-
Re: brno 13.04.2010 22:49
Thomasino
-
Re: Re: brno 13.04.2010 23:10
-
Re: brno 14.04.2010 13:56
Thomasino
- Re: Re: brno 14.04.2010 14:45 Ondřej Šámal
-
Re: Re: brno 14.04.2010 19:06
-
Re: brno 16.04.2010 16:28
Thomasino
- Re: Re: brno 16.04.2010 18:23
-
Re: brno 16.04.2010 16:28
Thomasino
- Re: brno 14.04.2010 14:29 Thomasino
-
Re: brno 14.04.2010 13:56
Thomasino
-
Re: Re: brno 13.04.2010 23:10
-
Re: Re: Re: brno 13.04.2010 22:08
-
Re: Re: brno 13.04.2010 21:53
ypsilon
-
Re: brno 13.04.2010 21:45
- Tizzy 25.04.2010 03:23 FRPE
- video z ringu 25.04.2010 15:07 ditthumej
- Fotky 26.04.2010 13:38
- Skvelé! 17.05.2010 08:48
- race mania 29.05.2010 23:39 ypsilon
- za volantem G-Power Hurricane RR 28.07.2010 20:40 Chobot
- Novinka 28.07.2010 22:43 David Silver
- UH :) 18.08.2010 17:20 Zloun
- Prodej? 15.09.2010 23:16 Thomasino
-
Ondřej Šámal 02.09.2009 00:19
Krása
Přesně takhle si představuju moje budoucí auto, e46 v coupé s M-packetem, navíc před faceliftem, považuju za jedno z nejkrásnějších aut vůbec :yes: Naprosto souhlasím, že dnešní BMW už nejsou taková, jaká byla dřív, místo atmosfér je tu turbo, divize M vyrábí čím dál tim větší obludy (X6 M, X5 M), místo toho, aby udělali M3 CSL :-( Každopádně tohle auto si nezaslouží 10 bodů, ale rovnou celou stovku! :yes: -
-SaS- 02.09.2009 00:56
Naprosty souhlas
S timto vozem jsem uz mel tu cest a nezbyva nez souhlasit. Pro me jako velkeho fanouska znacky BMW je 330Ci E46 Mpaket to posledni prave a krasne BMW... Velice gratuluji k naprosto prefektnimu autu... -
Armin 02.09.2009 10:21
hmmmm
I kdyz jsem spis na italska auta, BMW pro me byl vzdy sen a tohle je jedno z tech o jakem si snivam, bohuzel cenova nedostupnoust (z meho pohledu) mi neumozni realizaci, takze mohu jen obdivovat a tise zavidet >:D
Krasa... Rikat vic nema cenu...
Akorat bych chtel podekovat ze se podelis fotky a zkusenosti... -
-
STi (Modo Team) 02.09.2009 12:23
Fakt krásný kousek
si pořídil, ikdyž Dejv když se vrátil z vašeho zkoušení v den koupě tak nadšenej nebyl.No jo, musí milovat hlavně svoje auto ;-) Ale hned jak mi tohle ukazoval na webu, řikal sem, že to je přesně to nejhezčí BMW! Koupil si skvěle, ikdyž to holt levný nebylo... :yes:-
"-- skrytý --" 02.09.2009 18:41
« Re: Fakt krásný kousek
Protoze byl Dejv uplne hotovej z prace tak na to nemel vubec myslenky >:D A jinak je i pravda, ze ac jsem driv miloval coupe, ted patri moje srdce sedanu v M Paket I ;-) Proste hlavne ze E46 R6 3,0 a M Paket, zbytek uz jsou detaily :-!
-
-
Nemcour_z4 02.09.2009 12:42
bavo
Takze nakonec zvitezila trojka..dobra volba, pekny kus.
Preju mnoho stastnych km.
PS: Z4ka zustava doma, rozhodl jsem se koupit radeji dalsi auto na zimu :-) -
"-- skrytý --" 02.09.2009 14:06
převodovka
taky jsem měl takové v hledáčku než jsem musel ustoupit rozumu a koupit rodinnější...
Největší mínus ovšem vidím v pětikvaltu, to auto si zalostně říká o 6ku. -
tomike 02.09.2009 15:18
Splnený sen
Gratulujem k super vozeniu. Tak ak vsetko dobre pojde rovnaku motorizáciu si o rok, dva doprajem aj ja. Ale zrejme sedan -kombi kvoli rodinke. Ak je tak zachovale tak to mas velke stastie. :yes: -
esenbe 02.09.2009 16:52
super
toto byl jeden z mých prvních favoritů po seat leon . Nicmeně jsem nikde nenašel kus který by mi vyhovoval a byl v dobrém stavu .-
-
-
-
"-- skrytý --" 02.09.2009 17:10
« Re: Re: Re: Re: super
tak jsou to sportovní auta, tam se s tou ranou víceméně musí počítat dřív nebo později. Každopádně E46 a konkrétně 330 si drží cenu dost vysoko a mimo to evidentně lehce na cené stoupá, protože to je spolu s M3 e46 a E30 opravdu nejlepší auto z mnichova. A pokud je v krásném stavu tak tím tuplem. Nicméně najít jdou, peníze se můžou zdát jako nesmysl za starší auto, ale je třeba si uvědomit, že to auto je lepší než 95 procent toho co na cestě potkáte.-
-
-
"-- skrytý --" 02.09.2009 17:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: super
bude hůř :-) až mi to dají na test tak odmítnu. 3er HTP ;-\-
Mira328i 02.09.2009 20:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: super
No mě už je proti srsti 4válec...prostě sem dostal závislost na 6válce a vejš:-)-ale co mi poslední dobou nadchlo-je v recenzi:-)..to porsche 911...no nářez:-)-chytlo mě za srdce,asi si s ním jel,já se bohužel k takovým autům moc často nedostávám i když už sem řídil všechno možný od všech značek.
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 02.09.2009 18:38
Libovka
Bro, mas to nadherny, dobre jsme to vybrali >:D Uz se tesim jak se sejdem a uvidime, udelame fotky a hlavne jak dame okruh v Brne!! Precejen dve takovy libovky se jen tak nevidi ;-) -
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 02.09.2009 23:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
tak to dulezite sem napsal za sebe, zase uznej, ze psat omacku jake byly motory v nabidce a trocha historie je nuda a kdyz ten clanek je i na mem webu, tak proc si tu omacku nevzit a nevenovat se jen tomu podstatnemu.-
esenbe 02.09.2009 23:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Já mezi podstatné hlavně u BMW 330Ci řadím hlavně věci schované pod slovem jízda . Kterou jsi spolu s historii , motory v nabídce a popisem vzhledu taky obšlehl . Pochopil bych to u někoho kdo dělá třeba truhláře ,ale proč mají redaktoři nutnost obšlehnout až polovinu textu mě hlava nebere . Jako sorry ale v tomto případě dám za recenzi 5b. Půlka je tvoje ,půlka cizí . Nemyslím že to serveru autofun dělá dobrou reklamu ?-
"-- skrytý --" 03.09.2009 00:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Myslím, že serveru Autofun děláme až moc dobrou reklamu, jelikož jako jediní v ČR, například, řídíme závodní vozy, ale to je na jinou debatu. Máš na to příliš zaujatý pohled. Kdyby si každý den musel napsat x textů o autech a x recenzí tak bys pochopil, že to není lehké pak psát vše znovu o vlastním autě atd atd. Jak říkám dejte mi čas, mám i jiné povinnosti než přepisovat údaje na MACZ -
-
-
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.09.2009 23:22
« Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Tizy - možná proto ti dal ten nick (už nevím jak se jmenuje) za recenzi 1.Nahraď to a napiš mu SZ,třeba ti to opraví-
"-- skrytý --" 02.09.2009 23:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
I to je možné. Nemyslim si, že je do začátku ale takový problém citovat vlastní web :-) respektive recenze se mění a upravuje spolu s najetýma km, navíc o tom píší i velký retro test pro FBMW takže se to postupně bude skládat. Příští týden auto čeka Passo Stelvio a další průsmyky :-) Nicméně tady jsem tu recenzi záměrně urychlil, protože jsem vám to chtěl, co nejdříve ukázat - jsem z toho prostě nadšený ;-)-
-
"-- skrytý --" 02.09.2009 23:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Aktualizováno. Chce to trpělivost, bohužel musím psát testy a nemůžu se věnovat vlastnímu autu jak bych chtěl-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 02.09.2009 23:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Tizy - za mě v poho,času dost,bodovat tě stejně nebudu,páč tvá kára je krásná,ale to je vše co o ní můžu říct ;-)-
"-- skrytý --" 03.09.2009 00:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Měl sis takovou káru koupit místo Das Auto a dokázal bys o ní vykládat i víc, než že je krásná :-)-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.09.2009 00:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Tizy - ne,ale BMW se mi bohužel nelíbí,snad až na jedno..745?- nevím nevyznám se
Dave6 - no jestli jsi četl pečlivě recenzi tak rozhodně v ní nepíšu jen to že je rocco krásný..podvozek,sedáky,jízda atp. - stačí? Mě vůbec nezajímá značka mě zajímá auto..asi tak-
"-- skrytý --" 03.09.2009 00:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Však právě :-) Mě značka taky nezajímá a protože chci mít radost z jízdy volba je jasná...-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.09.2009 00:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Dave 6 - Tizy má hezkou káru ale já bych si ji nekoupil,páč jsem chtěl konečně NOVÝ (spousta spousta výhod) a radozd z jízdy rozhodně mám,když pominu navíc ,,zetko,,.I kdyby stálo rocco o 100 000 Kč nad můj rozpočet stejně bych ho vzal,jen bych se rozmýšlel cca 30 vteřin navíc.Kupuji rozumen ale i srdcem,proto vyhrál ve finále nad skvělým STčkem-
"-- skrytý --" 03.09.2009 00:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
zajímaly by mě ty výhody - garance a? jinak je uplně jedno jestli je to nový nebo ne. Důležitý je stav.-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.09.2009 13:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Tizy - výhody?To je snad jasný :
1.zajedu si auto sám
2.JÁ začínám historii
3.málokdo se stará o auto tak jak já,takže na něčem starším vždy něco bohužel najdu a to mě nevýslovně vadí
4.odpočet DPH
5.vůně novýho auta - supr pocit
To je dostatek důvodů proč je koupě novýha auta mnohem mnohem lepší,po 39 letech jsem se dočkal (Logan MCV je sice taky novej leč pomalej)
-
-
-
-
"-- skrytý --" 03.09.2009 00:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
ja bych si tu e46 koupil i kdyby se mi nelíbila, protože podvozkově neexistuje mezi dostupnými auty lepší možnost. A navíc jedině auta se zadním pohonem můžou nabídnout dokonalé řízení protože přední kola nejsou zatěžovány přenosem hnací síly. Nezmiňuji možnost řízených driftů a tak. Prostě auto na zabavu musí být RWD. Možná škoda te mazdy. kombinace točivého wankela a rwd je úžasná. Každopádně roccu se nedá upřít to, že vypadá skvěle-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.09.2009 00:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Tizy - s tím tak úplně nesouhlasím,páč jsem viděl dost předohrabů kteří jeli o moc líp než ti s náhonem na zadek.Ono záleží jednak na řidiči a hlavně zábava s autem je dóóst široký a nedefinovatelný pojem.
Pokud si pořídíme GT-R bude pro mě rozhodně zábavné i když není zadokolka a v roccu se při svižné jízdě taky bavím stejně jak se zetkem,takže tento problém bohudík neznám-
"-- skrytý --" 03.09.2009 00:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
pravda, fwd můze byt rychlejsi, ja to myslel ale spise emotivne. s rwd mas proste lepsi pocit. Ale pokud kombinujes auta s obema pohony tak je to ok. Ja po zkusenostech napr s golfem gti nebo 147 gta silnou fwd domu nepustim.-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.09.2009 00:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Tizy - tak to tě muselo teoreticky zklamat RSo od Fordu.
Někdo miluje drifty,někdo burnouty,absolutní zrychlení,bezpečný a extrémně rychlý průjezd zatáčkou atp. - to vše může být zábavné.Snad se shodnem že 1,2 HTP zábavné být nemůže za žádných okolností ;-).
V novým GTI čku jsem jel a byl jsem z něho mnohem víc nadšen než z jízdy s Nissanem 370 Z což jsem doteď ani já ba i moje manželka nevydejchali...zklamání roku :-(
-
-
-
Mira328i 03.09.2009 08:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Tizy,těžko todle vysvětlovat někomu komu vyhovuje přední náhon spojený s turbomotorem...
Asi nás každýho nadchlo něco jinýho, nutno ale dodat že většina profesionálních závodníků by určitě dala přednost starý e46 s třílitrovou atmosférou než roccu s předkem a turbem...takže asi tak.
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.09.2009 09:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Mira328i - jestli to nebude tím,že nejsem profesionální závodník,ty jo? ;-)
A hlavně - mám nový auto,které jsem si JÁ zajel..kdo to nezná-nepochopí
-
Mira328i 03.09.2009 09:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Tak sem to nemyslel...
psal sem že to je o tom co koho zaujme a co mu sedí..mě například moc výkonu na předek přijde jako hůř ovladatelný..
Proto asi všechny výkonná auta mají zadní náhon nebo 4x4...
Dokážes si představit ferrari na předek,porsche?
Proč se začal dělat přední náhon-protože je výrobně levnější ale klasická koncepce je pro jízdní vlastnosti lepší..to není hypotéza,to je fakt.
Tim se do tebe nenavážím, jen vysvětluju svůj názor.
Jinak rocco je asi jediný vw co má styl, je pěkný,taky se mi líbí ale aby pro mě bylo zajímavý tak mu schází 2věci-atmosférickej 6vál. a zadní náhon, myslim že by to celkový dojem z auta hodně zvedlo(aspoň co se týče radosti z jízdy).
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.09.2009 10:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Mira - vcelku souhlas,ale pokud je auto lehký má do 240 kobyl,nějakej ten krouťák tak předek neva,rocco se vůbec nechová nedotáčivě,na limitu je spíš přetáčivý...6-ti vál bych určo bral,ale spíš než zadek tak 4kolku ;-)-
Mira328i 03.09.2009 10:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Abych řek pravdu tak sem rocco ještě neřídil, ale třeba audi tt..1,8turbo,nebo třeba alfy s 2,5,toyotu celicu r.v. cca 2000..a vždy mi přišlo že se ten motor moc se.re do řízení a byla cítit nedotáčivost,tak nevim..
jinak ta 4x4 by byla zajímavá..to určitě..
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.09.2009 11:05
« Re: Jan cacek
Mira 328i - tak já jenom pilotoval to TTčko a navíc 3,2 6-ti vál,takže nemohu soudit.Každopádně nejsem zas takovej ,,jouda,, abych nepoznal nedotáčivost či přetáčivost >:D-
Mira328i 03.09.2009 11:35
« Re: Re: Jan cacek
Jeee...to ani netvrdím...
Jen že sem ještě neřídil auto s předním náhonem které by dokázalo potlačit přirozené nevýhody tohoto systému pohonu, tím netvrdím že to není možné, ještě když sem třeba s roccem nejel.
Asi tomu hodně pomůže ten diferenciál s elektronickou uzávěrkou(nebo co to tam máš).
Stejně si ale dovolím tvrdit že co se týče jízdních vlastností tak třeba na bmw 1 asi nemá(samozřejmě cena je jiná),ale beru to tak že co se týče předních náhonů tak je hodně dobrý spolu s novým focusem..-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.09.2009 14:16
« Re: Jan cacek
Mira 328 i - bmw 1 je určitě o level výš,je výborný a snad je to jediný auto (ještě STi),které bych vzal i když se mi vizuelně absolutně nelíbí...ale ta cena...ale ty příplatky ;-\ ;-\ .
Kdybych neměl rocco tak rád,určitě bych ti ho půjčil aby ses mohl přesvědčit >:-[]
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 03.09.2009 00:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Presne kvuli takovejm rejpalum jako ses ty sem svoje auto nedam. Porad Ti neco vadi a nic neni dost dobry...To nemuze Tizy ani vzit dva odstavce z JEHO webu? Jeste kdyz se jedna o historii a podobnou nudu? Jizda je neco jinyho, ale asi tezko ti rekne jak se to chova na limitu, kdyz ho ma tyden...-
esenbe 03.09.2009 10:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Tak to sem nemá dávat ne ? Recenzi už si přepsal a je v pořádku ? mohl to udělat hned ... A pokud nemá čas psát recenze tak at sem dám rovnou odkaz na tu od konkurence . Náhodou já mu to prvně chválil ,než mi to přišlo nějak povědomé . každý si sem muže napsat recenzi sám a zrovna redaktor autofunu ne ?? Tak mi polib * s nějakým rejpáním-
"-- skrytý --" 03.09.2009 10:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
hele, zrovna kvuli tobě jedinému sem to opravdu HNED dělat nemohl, asi si nedokážeš představit, co to znamená provozovat velký web, ale je to práce na 24 hodin denně... A prosím, přestaň ten nesmysl stále řešit, tohle je diskuze o autech, jinak požádám o promazání. -
"-- skrytý --" 03.09.2009 11:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Co ty tady mas komu rikat at sem dava a nedava? Je jeho vec co sem da a tobe po tom nic neni, jestli se ti to nelibi, tak to necti. Myslim ze jsme tady proto, abychom pokecali o autech a ne abychom poslouchali nejakyho chytrolina, jako ses ty. A s tou *-vidim ze s clovekem co se vyjadruje takovym zpusobem se vubec nema smysl bavit...-
esenbe 03.09.2009 11:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
to byla narážka na toho rejpala atd. urážet se nenechám . A od toho abych pokecal o autech jsem tu taky . Co je na tom ,že jsem vyjádřil svůj názor na to ,že by si recenze měli lidé psát sami . A navíc to ,že je to redaktor autofunu ... to by to tady pak mohl dělat každý .Tak už se prosímtě do mě nenavážej ... já si myslím ,že jsem protest vznesl oprváněně ... nevidím důvod proč když si dal záležet takto na fotkách , proč nemohl napsat svoje požitky z jízdy a ne někoho jiného . Uznej že kdyby to tak dělal každý tak by to tady stratilo trochu smysl ... tečka-
"-- skrytý --" 03.09.2009 11:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
už mě to začíná štvát - 1. nejsem redaktor autofunu ale majitel serveru FBMW, 2. se svojím webem a texty ktere mam v licenci si můžu dělat, co chci. 3. po týdnu ti toho moc neřeknu, 4. prosil sem tě o trpělivost až se vrátím s autem z alp. Buď jsi natvrdlý, že to nechápeš, nebo opravdu už nevím. Přestaň spojovat AF s touto recenzi, když to nemá lautrnic společného. Já si tady můžu psát jak chci a co chci a citovat koho chci, když na to mám právo a vypisovat se tady když musím pracovat taky rozhodně nemusím. Ještě slovo o této záležitosti a recenze jde pryč a všichni za to můžou poděkovat Tobě za to jak mi to tu znepřijemňuješ. Tečka.-
esenbe 03.09.2009 12:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
mě přijde že natvrdlý jsi asi ty . Já uznal ,že jsi to opravil a dal ti za deset. To co píšu vespod se vubec netýká diskuze s tebou ,ale diskuze s člověkem jmenem Dave6 kterej za to že jsem si dovolil upozornit na to ,že je recenze s poloviny obšlehlá ,nazval chytrolínem . Že jsi majitel FBMW jsi nikde nepsal , prezentoval jsi se jako redaktor .A klidně si tu tvoji recenzi dej do někam pane urážlivej mě to nějak moc neštve , protože já zase nenechám rýpat do sebe. tečka-
"-- skrytý --" 03.09.2009 12:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
přečti si to zpět, nikdo do tebe netlačí. Od začátku tlačíš ty do mě. V začátku recenze máš napsane provozovatel fbmw což nezní moc jako redaktor AF. Zajímavé, že tu recenzi tak hodnotíš jako plagiat a ani si to pořadně nečet když si to přehlíd ;-\
A urážlivý nejsem, snažím se Ti vysvětlit ať tu nepíšeš o něčem, čemu nerozumíš a pleteš tady jabka s hruškama. Dále pak natvrdlý rozhodně nejsem, to že se opakuji je jen proto, abys pochopil, že to auto mam týden, včera sem ho dostal na SPZ a až teď budu postupně pracovat na jízdních dojmech. Zatím sem aktualizoval to, co sem měl možnost poznat a děkuji, že si to přehodnotil. Toť vše. Zbytečně se točíš, ja sem taky výbušná povaha, ale tady Tě fakt nikdo neurážel
-
-
-
"-- skrytý --" 03.09.2009 12:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan cacek
Nikdo se do tebe nenavazi, tak si nehraj na ublizenyho. Navic pro me, ten kdo reaguje takhle sproste, je proste buran. A k tomu ostatnimu, viz reakce Tizyho nize. Mam pocit ze to musi rikat desetkrat, abys to pochopil...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mira328i 03.09.2009 21:01
Čau tizy
Mam dotaz-výfuková přívěra,mam jí na autě(víc v mojí recenzi) a docela mi zajímá vliv a funkce,víš o tom něco?
Máš ji taky na 330?-
"-- skrytý --" 03.09.2009 21:10
« Re: Čau tizy
cau celý proces spočítá v tom že při nižších otáčkách motoru je přívěra zavřená tudíž zúží průměr výfukové komory a následně tak dochází k lepšímu hoření paliva. Někdy od těch otáček, kde motor táhne s plným průřezem výfukové komory se přívěra otevře a nevyhořelé palivo se zplodinami rychleji odchází do výfuku.
Tohle je přívěra. to co máš ale na fotce mi spíš připadá jako klapka
-
-
Mira328i 03.09.2009 21:52
Tak teda nevim k čemu to je..
Ale otevírá se to plynule s otáčkama...tak nevim jakej to má smysl..? -
Thomasino 03.09.2009 22:18
Skvělý výběr!
Gratuluji ke skvělému výběru a hlavně štěstí na takové auto narazit. Já se už půl roku dívám u nás a také na mobile.de po nějakém pěkném BMW 330i, nejlépe s M-paketem. Buď tento předchozí model (jak správně píšeš kvůli podvozku), nebo i aktuální trojce, která se mi v kupátku líbí o kousek více. Ale na takové pěkné auto jsem nenarazil :-( Také by mi to doma asi tak lehce neprošlo, drahé polovičce se bohužel BMW nelíbí. No tak třeba někdy za pár let... Líbilo by se mi jako víkendové auto Z4 kupé 3,0si se stejným motorem... Nakonec jsem si dnes objednal nového Golfa GTI a doufám, že mi pár let vydrží ;-)
Tak si toho krasavce užívej, ta barva je také super, doufám, že tě pak někde potkám. -
Mira328i 03.09.2009 22:36
..
jinak potrubí je vedeno ve dvou nezávislích větvích až dozadu do posledního tlumiče a ta klapka je v koncovce,je ovládaná elektronicky plus nějaký podtlak.
Myslíš že to nemůže mít vliv na výkon?jen zvuk? -
Vaflička 04.09.2009 12:27
Krásná kára!
Máš krásné báwko, opravdu moc dobře vybraný kousek!! ;-) :yes: Já jsem k téhle značce taky přičichl koncem června a můžu říct, že je to prostě fantastický, na to ani nejsou slova!! :-) Už nikdy nechci nic jinýho po skoro 5000 najetých km s mým miláčkem ;-) Jinak máš pěknou recenzi, ještě lepší fotky a video taky super! :yes: :yes: Zvlášť se mi líbí barva auta, prostě krása.. :yes: Tak ať ti slouží a dál přináší radost, tak jako to má dělat každé BMW .. ;-) :yes: -
-
"-- skrytý --" 04.09.2009 23:24
« Re: gratulace
ono takto...uz musim resp. chcem zareagovat....jasne, beriem e 46 je very good auto, mam s nim osobne skusenosti....jak diesel, tak spominany 3.0 benzin
ale mam pocit, ze ludia ktori by chceli e 90 a ine karosarske prevedenia a podla mna nemaju dostatok financii tak sa ohanaju tym, ze e 90 ma run flat - tak si ich vymen ked ti vadia, ze e 90 ma preposilovane riadenie - ja ju mam a porovnavam s e 46 a NEMAM preposilovane riadenie, mam M podvozok a je to fakt spica v ramci strednej triedy...len mi prosim nehovorte, ze auto, ktore bolo vyvijane koncom 90 -tych rokov (e 46)moze byt lepsie ako auto, ktore bolo vyvijane okolo roku 2003 (e 90) - a doladovane v roku 2004....
je tam stale cca 7 rocny rozdiel ktory sa len tak jednoducho neda schovat...chlapsky sa priznam, ze najradšej by som jazdil na M 3 e 92 ale nemam na to momentalne financie, ale urcite kvoli tomu nebudem tvrdit, ze e 46 je lepsia len kvoli tomu, ze moja penaženka ma financie len na e 46....takže wake up....ja viem, ze bmw je silna zavislost, ale nech zvitazi objektivita....dakujem velmi pekne...-
"-- skrytý --" 05.09.2009 11:08
« Re: Re: gratulace
Neni to jen o roku vyvoje a vyroby, ale i o aktualnich potrebach trhu - ktere se na E90/E92 podepsaly. Taky ridim obe dve a i kdyz E92 miluju pro to jak vypada a pro motor 3,0 twinturbo, taky pro skvelej automat, zase je mi smutno, kdyz vidim kvalitu interieru a materialu. Bohuzel to, co vsichni konstatuji s Runflaty je fakt a ne nejaky vymysl tech, co na E90 nemaji. E46 je o hodne vic auto pro ridice, je neutralnejsi, jsi s autem vic srostly(ne pres nejake aktivni rizeni co auto jen pos.ere) a hlavne o hodne vic potlaci nedotacivost. -
"-- skrytý --" 05.09.2009 11:43
« Re: Re: gratulace
díky za názor, přiznám se, že jsem to čekal a musím říct, že tomu naprosto takto není. Dal sem za to 400k což je nesmysl za auto z roku 2002 a proč si myslíte, že si tak drží cenu. Navíc živím S 500 4matic, který stojí na servis ročně co ojetá e90. O penězích to není. A jak sem psal v recenzi, jako automobilový žurnalista jsem mohl poznat všechny BMW a věřte, že e46 je jízdně lepší. Máte přesně ten názor na který BMW spoléhá - tedy komerční či lépe řečeno konzumní pohled na výrobky - nové = lepší. To ale není psané pravidlo. V případě BMW se novší rovná horší zpracování, spolehlivost a také kompromisnější jízdní vlastnosti. Ono tady totiž nejde o to který podvozek je technicky vyspělejší, to bude ten v E90, ale jde o pocit - E46 bylo staveno bez větších kompromisů. Laždopádně Váš názor Vám neberu, ale nedělejte ze mě socku, ja si mohl koupit E90/2 ale to auto se mi nelíbí, jsem nespokojený s interiérem, materiály a jen když si vzpomenu jak 335i vrzala v 8000 najetých km a přenášela rázy od zaplých stěračů do brzdového pedálu tak je mi zle, děkuji nechci, je to o svobodné volbě, preferencích a vlastním názoru. Ne vše je o penězích kolego, to by byl svět uz až příliš povrchní ;-)
-
-
-
white label 06.09.2009 15:27
Lak a interiér nenese nejmenší známku užívání...
Napsat o 7mi letém autě se 140 tis. km na tachometru, že: "Tahle 330Ci je totiž jako včera vyrobena. Lak a interiér nenese nejmenší známku užívání, těsnící materiály, gumy kolem oken a v kufru nemaji ani milimetrovou prasklinku, auto nikdy nepoznalo zimu a nedejbože myčku.... Dostalo mě i to, že po 7 letech nemají ani disky oděrku.", je (mírně řečeno) odvážné...
Při těch kilometrech v běžném provozu (i bez zimních období) by muselo být auto až do následného prodeje minimálně "zafóliováno"...
Viděl snad někdo někdy auto (v tomto věku a ujetých km) ve stavu který tak detailně popisuješ? Nebo je to jen "novinářská" nadsázka ke zvýšení "čtivosti" a následného "prodeje" textu...
Pokud je totiž skutečně 100% pravda to co píšeš, pak je jen tento fakt, ještě mnohem zajímavější než celá recenze...a jistě by všechny zajímalo, jak je tento doslova pohádkový stav možný, nebo čím je "způsobený"...-
Special-line 06.09.2009 17:16
« Re: Lak a interiér nenese nejmenší známku užívání...
Ke stavu auta se vyjadřovat nemohu, ale kdyby náhodou chtěl mít majitel jistotu ohledně najetých km, stačí zajet na diagnostiku a hned bude vědět. Konkrétní případ u nás: BMW 520i, ukazovalo nájezd 120 tis. km. Interiér (krom smradu z cigaret) opravdu krásný. Po přečtení ŘJ zjištěn nájezd cca 650 tis. km. Na autě to ovšem znát vůbec nebylo a údaji počítadla bych ochotně věřil.
Je to trochu OT ale tohle mě vždy napadne když se někde zmíní BMW a nájezd kilometrů. -
"-- skrytý --" 13.09.2009 23:25
« Re: Lak a interiér nenese nejmenší známku užívání...
Čím je způsobený? možná tím, že se o to puvodni majitel staral. Je mi celkem jedno, jestli tomu zrovna Ty věříš, nebo ne. Novinářská kachna to není, tady vystupuju jako šťastný majitel a ne jako automobilový žurnalista. Třeba se uvidíme na nějakém sraze, ať se můžeš přesvědčit na vlastní oči, jako několik lidí, co to odtud již vidělo-
white label 13.09.2009 23:50
« Re: Lak a interiér nenese nejmenší známku užívání...
Tak z toho původního majitele začínám mít docela važné komplexy, dodnes jsem byl přesvědčený, že se také starám (velmi)dobře o svá auta, ale zřejmě něco dělám špatně, protože dodnes se mi u žádného nového vozu tak dlouho (po 7mi letech provozu a 140 tis. km) nepodařilo dosáhnout toho, aby lak, interiér, těsnění oken, elektron. disky kol...nenesly ani nejmenší známku užívání...jak sám píšeš...
Na nějaký ten sraz bych docela rád přijel, jen bohužel nevím, na jaké srazy a hlavně kam na ně jezdíš...-
"-- skrytý --" 14.09.2009 00:19
« Re: Re: Lak a interiér nenese nejmenší známku užívání...
az bude nejaky MACZ, třeba se tam potkáme. Pokud se Ti zachtělo mě ponizit, nebo snad presvedcit vsechny ze pisu nesmysly, tak ok, jen do toho. Je mi to celkem fuk. Ono sedet za monitorem a mluvit o aute, ktere jsi nikdy nevidel je opravdu silný argument, který vyvrací mé tvrzení, když já to auto mám doma. Já to psal objektivně, jestli s tím máš problém, klidně pruď dál, pokud to chceš brát seriózně, tak se nejprve přijdi na něco, o čem pronášíš hotové závěry, nejprve podívat. Přijde mi to logičtější než diskutovat o věci jež si neměl možnost ověřit v reálném prostředí a ne na základě nějaké dedukce 7 let-140tis...-
white label 14.09.2009 01:44
« Re: Lak a interiér nenese nejmenší známku užívání...
Koukám, že tě to trochu "vzalo"... od profíka bych podobně vztahovačnou reakci nečekal...
Zchlaď hlavu a ujasněme si fakta...
Snažím se pochopit, jak (a jestli) je možné, aby auto (o kterém píšeš) vypadalo tak, jak o něm tady píšeš...
Navíc jsem jasně projevil zájem, ochotu a vůli někam přijet a opravdu auto (na vlastní oči) vidět...
Tvá reakce a závěr z toho je že:
1) se mi tě zachtělo ponížit a přesvědčit všechny, že píšeš nesmysly...
2) jen sedím u monitoru a "mluvím" o autě, které jsem nikdy neviděl, "prudím" a dokonce o něm údajně prohlášuji hotové závěry a vyvracím tvá tvrzení...
3)...a přitom bych se měl nejprve na auto přijít podívat...
Nemyslíš, že je tvá reakce naprosto neadekvátní tomu, co jsem skutečně napsal? Vždyť v poslední reakci na kterou teď reaguješ ty, jsem prakticky jen "citoval"-shrnul to co jsi tady ty sám napsal...a v předcozí reakci jen píšu, že pokud je pravda co píšeš ty, moc by mě (upřímně) zajímalo, jak je možné toho při dlouhodobějším užívání v běžném provozu docílit...
Tvé "vysvětlení", že se o to puvodni majitel "staral", mě to logicky opravdu neobjasnilo, ovšem jak si došel k tak jednoznačně negativním závěrům na mou osobu a s tím spojená silná slova...zmíněná mnou v bodech 1-3... tomu už opravdu nerozumím vůbec...
Napsal jsem snad někde něco čím bych tě ponížil, prudil apod., ...nebo jsem snad projevil nezájem o to vidět tvé extrémně zachovalé auto? Nic podobného jsem ti ve svých reakcích nepsal...a múj zájem vidět naživo tento vůz pochopitelě trvá i nadále...-
"-- skrytý --" 14.09.2009 08:55
« Re: Re: Lak a interiér nenese nejmenší známku užívání...
nechme toho, nevzalo me to, spis me mrzi, ze ve srovnani se zapadni evropou, kde maji lide tendenci zvednout palec na hezké auto v krásném stavu a ocenit jej, tak u nas se zacne jen kazdy zamyslet, co za tim bude, ze to neni mozne, nebo ze je to stocene a naletel jsem. Proste by to melo byt o vztahu k autu a radosti, ze je mezi nami i pekny kousek, protoze rekneme si to uprimne, najit dobre ojete auto je velmi tezky proces. A taky bys mel chapat, ze Ti nemuzu vysvetlit cim to je presne, je tam spousta faktorů - jezdilo jen v nemecku víkendové delší trasy, pán to měl jako čistě víkendovou záležitost do pěkného počasí, bylo pravidelně servisováno u BMW a neošidila se ani jedna prohlídka, mělo péči a také je tu ta věc, že v Německu jsou lidé ohleduplní, takže auto neobouchají na parkovišti jen proto, že to je BMW a oni maji Škodu - to je běžná česká praxe. A ano, po dvou týdnech v ČR už ma obtisklé dveře v karoserii a prohlej blatník. Bohužel. Neberu to nějak osobně, ještě sem si ani nestihl k tomu auto vybudovat adekvátní vztah, ale mrzí mě to právě ze strany toho auta, že za tím každý vidí něco levého. Všechny nás tady spojuje láska k autům, tak ji udržujme a kochejme se jima. Na značce nezáleží - vždy záleží na tom, jestli dělá majitele šťastným ať svou formou, tak svým stavem. Snad se uvidíme, pokud jsi ze Zlínska, není problém se potkat někde ve městě a pokecat.-
white label 14.09.2009 17:49
« Re: Lak a interiér nenese nejmenší známku užívání...
Tak to teda "čumím"..., to je úplně jiná reakce..., která i docela snadno "chytne" za opravdu automobilové srdce...! A s jejím obsahem se vlastně ani nedá nesouhlasit. :-)
A navíc jsem taky ze Zlínského kraje, i když ne přímo ze Zlína! Napíšu SZ...
-
-
-
-
-
-
-
LuboshGT (RS Kaa) 10.09.2009 11:16
Krasna
Nadherne auticko vo vynikajucom stave :yes: Tiez som o 330Ci uvazoval, ale ceny boli stale vzhladom na vek auta relativne vysoke. Navyse mi to auto prislo malo dramaticke, co sa zmenilo az ked ma kamos prvykrat previezol na jeho e90 330i. Na runflatoch dokonca tvrdsie nez Impreza, verim, ze e46 je v ovladatelnosti niekde uplne inde. -
Vampix(Diesel Power) 11.09.2009 01:46
Nečetl jsem celou recenzi
Ale zajímalo by mně co tě (doufam že nebude vadit když budu tykat) vedlo k 330ci a ne M3 E46...
jinak kára perfektní, taky se mi hodně líbí a kdybych měl volnější ruce ve výběru tak bych do E46 šel taky... -
"-- skrytý --" 17.09.2009 19:55
chválím
zdarec,tak hezkej popis 330i jsem snad nikdy nečetl... kdybych si vybíral,tak už jen díky tomu si to asi koupím.. jinak tohle autí znám z e46bmwklubu... moc krásný!! Ať dobře slouží -
ypsilon 23.10.2009 15:12
skvely fotky
moc se mi libi Tve nove fotky:yes: zajimave misto a krasne na nich vynikla hezka barva Tve e46..a neuvazoval jsi o 18"?-
"-- skrytý --" 23.10.2009 15:38
« Re: skvely fotky
diky diky, snažil jsem se :-) 18" pujdou na jaře po zimním spánku. 18" na to coupe sednou nejlip. 17 a 19 uz není ono-
-
-
"-- skrytý --" 23.10.2009 17:24
« Re: Re: nový kola :)
Performance jsou krasne, ale nevim, jestli by k tomu sedely, navic ta cena :/-
-
-
Ondřej Šámal 23.10.2009 19:29
« Re: Re: Re: Re: Re: nový kola :)
Hmm, tak to je ovšem jiná, ta BBSka tomu padnou jak pr.del na hrnec :yes: Tam ale ta cena bude taky trošku vyšší, ne?-
-
Brandon Walsh 23.10.2009 19:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nový kola :)
ja som ich niekde videl len za 1000 >:D >:D su nadherne :yes:-
-
MarTin1 24.10.2009 11:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nový kola :)
Doporučuju na MZB teď vyprodávají BBS RX II, dvoudílný a dost lehký kola.
Styling 269 mám na autě, taky nejsou těžký...Maj zajímavou barvu..
Osobně doporučuju Německou Ebay a koupit to bez MWST tedy bez DPH pokud máš tu možnost na někoho, je to v porovnání s ČR "zadarmo" dělám to takhle se vším.... třeba mě ta kola vyšla na 22 000.- komplet za set.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
scooter_x (AlkoholixXx) 25.10.2009 14:15
Trojka
Tahle trojka nemá nejmenší chybu, opravdu skvost! Gratuluju, že se podařilo objevit kombinaci výbavy, motoru, karoserie, barvy, atd a hlavně tak pěkného stavu!
Tiše závidím... ;-) :yes:-
"-- skrytý --" 25.10.2009 17:16
« Re: Trojka
byla to docela haluz, že ta nabídka přišla. Už jsem byl dost zoufalý, protože nic nesplňovalo představy, nebo byly dobre na fotkach a naživo totalní šunky. Diky moc za chvalu. Na jaře bude na prodej, kdyby někdo chtěl ;-)
-
-
Mira328i 25.10.2009 21:57
Čau
Odpověděl sem ti ještě v mojí diskusi.
Četl sem rychle na okresce a máš pravdu,je to děsná škoda že na e46 nejsou samosvory,mimo m3.Mě se e46 moc líbí ale to že bych přišel o samosvor kterýmu sem tak přišel na chuť se mi nechce.Ta elektronika to jen zabíjí,nechápu proč to tam dávali,třeba 3,0by si zasloužila klasiku.To samý třeba nová z4 ..udělali z toho grandturismo.. -
Bl@de 08.11.2009 08:58
Super
Prostě jedním slovem Nádherné. BMW Taky budu chtít, to tvoje není po faceliftu že? Ale mělo by ne, je to rok 2002... -
-
ypsilon 09.11.2009 11:22
« Re: kola styling 225
kola jsou krasna,ale 225 se delaj jen v 19" nebo ne?takze pujdes do replik?..ja taky premyslim nad replikama..
kazdopadne styl uprav do kterych se zenes je ten spravny :yes: ..jen jsem nepochopil ten vnitrek svetel do karbonu,jeste jsem se s tim nesetkal..
ja taky premyslim nad nakou tou upravou,ale zatim to vypada,ze pujdu kvuli penezum jen do BMW performance vyfuku a mozna jeste do 19"..-
-
ypsilon 09.11.2009 12:57
« Re: Re: Re: kola styling 225
no tak ten vnitrek svetel vypada zajimave ;-) ..a ten difusor znam :yes: ,takze se tesim az to budes mit hotove a uvidim to aspon na fotkach..
ja v zasade v replikach taky nevidim problem,je to asi o zkusenostech,kamarad ma 2.rok ty m6 rep. a nic se nestalo jen vyvazoval a pak si tady v diskusich prectes,ze nekdo najel s replikou na diru a kolo bylo totalne zniceny..takze asi budu verit svym zkusenostem a pujdu asi do tehle [odkaz]
jen se bojim 19",ze uz to bude moc tvrde..ale zase na druhou stranu jsem ted jel s e92 m-paket na 19" a nepoznal jsem rozdil,jeste nevim..
-
-
-
stanleyyy 12.11.2009 11:22
E46 alebo E90
Mne E46 proste uz dizajnovo nesedi, vidno na nom jeho vek - podla mna E92 je dizajnovo top, nehovoriac o M3jke.. -
"-- skrytý --" 22.11.2009 09:32
blbá otázka na tomto serveru :o)
o jakou se jedná písničku na začátku videa? moc se mi líbí......:o) -
Polda_cz 24.11.2009 23:51
Pěkné, ale...
Ahoj, začnu jednoduše.
Paradní auto, parádní foto, parádní recezne :-)
Tak to by bylo, ale jsou dvě věci, které se mi trochu nelíbí.
1. Z tvojí recenze jsem měl pocit, že starý auta jsou lepší. A to si myslím, že tak není. Píšeš, že novej interiér je kničemu, horší podvozek, horší motor, citlivost... Stejně tak názor, že se auta před 10 lety vyráběla poctivějc. No já nevim, mě přijde že je výrábějí pořád stejně, automobilce(akcionářům) jde především o zisk a to asi před 10 lety nebylo jinak.... Samozřejmně tuším co si tím myslel, že auto bude mít větší cit v řízení, méně elektroniky atd. ale není to víno:)
2. Chápu, že má člověk nutkání na autě pořád něco kutit a výmyšlet, ale mám pocit že zrovna tenhle kousek (extra zachovály a pěkně poskládaný) si to nezaslouží. Mám na mysli třeba ty světla nebo zrcátka a karbon...Být tebou tak jsem spokojený s tím co mám :-) Ale to je zase můj názor a pohled že mám radši tovární vzhled, max decentní úpravy :-)
To je vše, ať dobře jezdí :-)-
"-- skrytý --" 25.11.2009 07:59
« Re: Pěkné, ale...
Bohužel nemáš pravdu, ano technologie výroby zůstává a dokonce se zlepšuje, ale jelikož jde především o zisk jak si sám podotkl, tak automobilky globálně začaly šetřit na použitých materiálech. Dopad na interier to opticky nemá, ale kvalitativně je to fakt horší. Bohužel se testováním aut živím, tak mám adekvátní škálu porovnání k dispozici. Podvozek, ano technicky je rozhodně starší, ale normy jsou neuprosné a proto jde především o nastavení, které lehce vyměklo a znedotáčivělo. Technicky je podvozek u E90 novější, to je jasné a nikde jsem nepsal že u starších aut je lepší v této oblasti. Myslel jsem oblast výsledkovou, tedy pocitovou. O motoru jsem se nezmiňoval, ty jsou v rámci x30i téměř identické.-
Polda_cz 25.11.2009 10:33
« Re: Re: Pěkné, ale...
OK beru. Nikdy jsem BMW neměl a ani ho neřídil takže o vlastní zkušenost se opřít nemůžu, ale od toho je tady ta diskuse abych se dozvěděl věci, který bych jinak nezjistil :-)
Možná trochu teoreticky ale co je to vlastně kvalita interiéru? Jestli to že nevrže? Nebo to jak je mačkají čudlíky a točí točitky? Mě třeba nejvíc rozčiluje když auto vrže...
Ale teď jsi vzpomínám že mě kamarád občas vezl v Z4 a tam mi ten interiér přišel dost hroznej, jak designově tak asi i trochu tou "kvalitou", někde něco odstávalo nebo nedželo...
U běžných aut do provozu je určitě trend bezpečné nedotáčivosti to určitě, ale pořád se dají najít opravdu řidičská auta na víkend i v současné produkci ne?-
"-- skrytý --" 25.11.2009 14:24
« Re: Re: Re: Pěkné, ale...
auta na víkend jasně, ja mluvím čistě jen o BMW, ale například takový Lotus Exige S a jemu podobné auta jsou orientována čistě na řidiče. Kvalita interieru je rozuměna jako dílenské zpracování, použité materiály (typy plastů), slícování a samozřejmě jeho výdrž. Napřiklad Z4 vrže moc.-
certina 25.11.2009 14:52
« Re: Re: Re: Re: Pěkné, ale...
Tak třeba Z3 (67 tkm) kterou mám v garáži s nevrže vůbec. Ale spasování jednotlivých dílů (hlavně ve spodní části palubní desky) by určitě mohlo být lepší. Ale to se říkalo o všech BMW, která byla vyráběna v USA.
Třeba matčina 1er, které na tachometru svítí 20 tisíc kilometrů vrže, ale jen občas ;-\ a to od výdeců ventilace u A sloupků. Což je škoda, porotože jinak proti tomu autu nemůžu říct vůbec nic... Holt tvrdé RF pneu.-
Mira328i 25.11.2009 16:01
« Re: Pěkné, ale...
Ono je znát že tydle auta nejsou dělané na naše úžasný silnice(asi sou úžasný když sou v dnešní době nejdražší v evropě:-)).
Je to poznat na tom že když z ciziny přivezete starý auto co má najeto 2kila a rok jezdí v čechách a vrže..na tom asi něco bude.
Každopádně kvalita interiéru není jen materiál a slícování dílů ale i celková pevnost a neměnost tvarů,čištění atd..
Každopádně do čech je ideální Lada Niva:-)-
-
-
"-- skrytý --" 25.11.2009 21:11
« Re: Re: Re: Re: Pěkné, ale...
to je vsude stejne, kde jsou nekvalitni cesty. Je pravda, ze nektere vady jsou uz od vyroby. Treba dnes me fascinovala 5GT, které se otvírají okna za ohromného vrzání a to to bylo fungl nove...-
OS 09.12.2009 20:13
« Re: Pěkné, ale...
musim uznat ze moje 1er ma v inerieru nekolik neduchu(peklene vrzajici loketni operka, nefungujici otevirani odkladaci skrinky a nekolik pazvuku v interieru ale to je spis z nasich silenych cest a zminovanych RF pneu). Jinak nemuzu o interieru rict krive slovo. Je presne takovy jaky v takto zamerenem aute chci! Zpracovani exterieru u meho kokretniho kusu bohuzel trochu pokulhava ale jinak je vse dotazene k dokonalosti(prevazne ochrana podvozku proti korozy). Musim ale souhalsit s autorem prispevku. Mam stejny pocit z toho jak vyorbci v poslednich letech setri na materialech. Slysel jsem ze ta zamerne nastavena nedotacivost se da resit tuzsimy stabylizatory. Podle meho nazoru je problem c.1. u modernich aut jejich nesmyslne vysoka vaha! Sakra jak muze supersportovni odlehcena M3 urcena na okruhy vazit 1500kg??? Cetl jsem neco o tom ze BMW spolupracuje s vyrobci karbonu a v budoucnu pujde cestou lehcich aut jako treba v posledni dobe Mazda. A jen doufam ze pri vyvoji X6M meli v hlave to same jako u Porsche pri vyvoji Cayennu(jen vydelat penize na vyvoj super zabavnych aut pro opravodve ridice). Jsem moc zvedavej na 1erM!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 30.11.2009 22:08
super auto
je to krasavec, doufám že se mně podaří taky v létě nějaký takový ukořistit :-) -
ypsilon 30.11.2009 23:30
m-club sport paket
tak to se tesim na fotky ;-) kazdopadne co si pamatuju tak tenhle paket mel vzadu na kufru ne moc slusivy kridylko,ale difusor v karbonu nebyl nebo se pletu?-
"-- skrytý --" 01.12.2009 10:47
« Re: m-club sport paket
kridlo bylo i difuzor, ale az od urciteho roku. Kridlo jsem kazdopadne vynechal
-
-
-
Traviss (BMWfans) 09.12.2009 21:46
sraz
Zdarec, nebudes-li mit co v predvanocnim shonu delat, pak se muzes projet do Ovy ukazat, radi Te uvidime..viz diskuze v mem profilu..
BTW: Ova-Vítkovice, UScars autosalon - Zlín stadion Tescomy mám za 1h 22min v dopoledním provozu a byl to podzimní wet lap, tak můžeš být lepší ;-) (Jo, to ještě nebyla dálnice, takže hezky trasa OVA-FM-NJ-Palačov-Hustopeče-Bystřice- Holešov-Zlín ale samozřejmě slušně, bezpečně a s heslem čára je zeď, jen ta rychlost :*) obec ale 50-55km/h) -
Johny.Rico 10.12.2009 19:28
Tizy, k čemu je to dobré???
Pověz mi, k čemu? To tam snad kromě designu význam nemá, je to tak? Nebo??? -
David1976 10.12.2009 20:37
praktičnost
Krásný auto, dobrá recenze. Jen ta praktičnost za 10 to nééé. Ani v kombíku to není za 10. I v kombíku je trojka akorát tak na golfové hole. -
OS 16.12.2009 18:15
zimni provoz
zdravim, proc nejezdis v zime? nechces auto nicit posolenou silnici? -
-
"-- skrytý --" 30.12.2009 15:48
« Re: To Porsche na tom vídku
to jo, ale to video jasne ukazuje ze vykon není vse. Porsche ma o cca 200 koní víc a prijde zatacka a nazdar a uz me nedozene :-)
-
-
Thomasino 02.01.2010 21:36
Dotaz na lízátko voředu
Ahoj Tizy, chtěl jsem se zeptat, kde jsi pořídil to lízátko pod přední nárazník? Máš pocit, že by to v nějakých situacích bylo cítit a měl jsi větší přítlak na předku? ;-) Nebo to má jen optický význam? Občas o něčem decentním na spodní část předku mého GTI taky přemýšlím, ale fakt decentním.. Nikde jsem zatím na nic nenarazil :-( -
Onyx 03.01.2010 16:33
Model po faceliftu - detaily
Zdravim a rovnou chvalim fakt skvely krasny auto! Moc moc moc se mi libi. :yes:
Mam zaroven dotaz. Jestli ne na majitele, tak na nekoho zboznujiciho znacku BMW, kdo mi muze pomoct s nasledujicim dotazem:
Mohl by sem nekdo vypsat, co vsechno bylo soucasti faceliftu? Nemam na mysli jina predni svetla, naraznik, atd. Zajimaji me technicke detaily (motor, prevodovka, podvozek).
Predem diky za vase komentare.
O.
-
"-- skrytý --" 03.01.2010 19:19
« Re: Model po faceliftu - detaily
Změny byly na vzhledu vcelku decentní, ale po technické stránce došlo k výraznějším změnám. Podvozek byl přitvrzen po vzoru compactu,, lehce změněno zavěšení, vůz má přesnější řazení a další drobnosti. V nabídce se objevují nové zážehové čtyřválce se čtyř ventilovou technologií které nahradily zastaralý dvou ventilový čtyřválec o objemu 1.9l (byl v nabídce jako 316i a 318i). Vznětový motor 2.0d se vstřikováním common-rail se dostal pod kapotu sedanu a touringu, a nový vznětový čtyřválec 318d s výkonem 85kW a točivým momentem 265N.m., který však využívá ještě starší technologii vstřikování. Jedná se o „uškrcený motor“ 2.0d. Novinkou je možnost objednání si převodovky SMG II do modelů 330i a 325i.
plus teda optika, která se mi osobně nelíbí, protože vůz ztratil agresivitu. Přesnost řazení je stejná, pokud se jedná o 330i modely-
-
-
"-- skrytý --" 16.01.2010 11:31
« Re: Re: Re: Re: Model po faceliftu - detaily
ano facelift ma standartně 6kvaltů, predfacelift nema ani za priplatek-
MichalBMW (BMWfans) 16.01.2010 12:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Model po faceliftu - detaily
a nebylo to až od roku 2003?? tehda ji myslim dostala aj 320d...,protože jsem vyděl 2002 sedan a měl tam 5 kvalt...-
"-- skrytý --" 16.01.2010 12:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Model po faceliftu - detaily
ano, mluvím o kupé
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 24.02.2010 00:27
nádhera
vlastním 330i sedana M-Paket II a přesně vím o čem píšeš, děkuju za krásnou recenzi, takže 10b ;-) -
Wiii 26.02.2010 15:09
zimní odpočinek ukončen?
:-) Tak koukám, že tu jsou nové fotky a auto máš na letních pneu... Takže ziní spánek má za sebou a bude se opět jezdit :-) Asi natěšenej vid ;-) jaké plánuješ úpravy na tento rok?-
"-- skrytý --" 26.02.2010 15:43
« Re: zimní odpočinek ukončen?
cau, uz jezdim od pondelka, ve Zline bylo furt azzuro a kolem 12 stupnu, po snehu ani pamatka, cesty ciste. Zitra jedu montovat zadní karbonový difuzor a bílé LED Angel Eyes a pak ještě CSL kola. Toť vše na tomhle autě není co víc dělat a chci to mít decentní a origo
-
-
-
Mira328i 27.02.2010 11:55
pořád slintám...
...když to auto vidím- je to designovej a technickej skvost :yes:-
"-- skrytý --" 27.02.2010 21:14
« Re: pořád slintám...
diky moc. Pro me je to nejkrasnejsi novodobé BMW-
-
-
-
Mira328i 03.03.2010 08:17
« Re: pořád slintám...
...to se nedá:-)..pro mě je to jeden z nejkrásnějších bmw...jako třeba e30..nebo sedmička kolem roku 99...
Možná něco podobnýho máš i u značky seat:-)?
Ale myslím že za tu tvojí bejvalou cupřici bys to určo vyměnil;-).
Kdo viděl poslední auto moto revue v sobotu?-byl tam poklad e30 M3...kráska v červené..
-
-
-
-
-
-
Matt26 04.03.2010 01:07
Ring
Výborná jazda, asi Ring dobre poznáš. Šiel si ho ako naspamäť. Až ma udivovalo ako sa ti všetci uhýbali >:D . Jediná škoda dosť biednej kvality videa. Bolo to dosť "kockaté" ;-\ Nedalo sa rozpoznať ani aké auto si tak neúprosne sledoval :-) a nechcel stratiť za žiadnu cenu. ;-) Nice :yes: -
Mira328i 05.03.2010 18:43
Re: pořád slintám...
...ale ale:-), a co pak máš vyhlídnuto do budoucna??..japonec..ital..němec??nebo snad američan??..rus:-):-)?
-
Subaru4ever 09.03.2010 08:35
Mmmm
Krásnej Baworák v nádherné barvě :yes:
Je to ještě ten ryzí mnichovský stroj z časů, kdy BMW nedělalo jezdící holící strojky a to moc oceňuju :-)
Super recenze a naprosto famózní fotky :yes:
PS: nepřijde semosvor ??? >:-[] -
ypsilon 13.04.2010 21:39
brno
urcite jsi vybral dobre,nazivo vypada jeste lip :-) :yes: a ten karbon,hlavne ten difusor teda :yes:
skoda,ze jsme ani jednou nejeli vedle sebe,abychom to porovnali..to samy by to chtelo s davem ;-)
me u e90 treba stvou celkem velky naklony,ktery byli u lehci 320cd e46 proti e90 minimalni..co Tve "kupatko"?hrbilo se hodne v zatackach?-
"-- skrytý --" 13.04.2010 21:45
« Re: brno
diky moc :-) priste musime vyrazit na trat spolecne ;-) náklony právěže minimální. Ale to znáš, taky si měl E46 na M podvozku-
ypsilon 13.04.2010 21:53
« Re: Re: brno
neni zac :-) :yes: urcite to dame ;-)
no prave a taky mi to dela vrasky na cele..prave jsem myslel,ze ta ma 320cd byla prece jenom asi lehci a nevim jestli se do 330ci na m-paket podvozku davali tuzsi stabilizatory ;-\ tak sem myslel,ze se bude hrbit...ale jestli jsou naklony minimalni,tak si aspon jeste jednou rekni,ze jsi vybral dobre :-) :yes:-
"-- skrytý --" 13.04.2010 22:08
« Re: Re: Re: brno
dej tam KW podvozek a lepší stabilizatory a bude klid >:-[] každopádně by ta E90 chtěla snížit. Co jsem jezdil s 335i E92 na M podvozku a 18" kolech tak to bylo znatelne vyšší než E46 a houpe se to - dobře to jde vidět tady na našem videu jak se ten podvozek žvejká [odkaz]-
ypsilon 13.04.2010 22:20
« Re: Re: Re: Re: brno
jak jsem rikal,tak v kvetnu pujdu do tech stabiku ;-) a pak uvidim,ale dal uz se jit bojim,prece jenom s tim autem jezdim kazdy den po praze..jj,mas pravdu,je to i videt ;-) kazdopadne si myslim,ze nastaveni podvozku kupatka a sedanu je u e9x jiny nebo aspon mam takovy pocit pri srovnani moji 330i a 335i v m-paketu na 19",kterou ma sestrin pritel.. -
Thomasino 13.04.2010 22:49
« Re: brno
TIZY - kouknul jsem na video a čumím, jak je ten podvozek "měkký" a jak se naklání :-( To je fakt s M podvozkem? Jsem si myslel, že to bude pevnější a náklony budou menší.. To bych rád viděl, jak se to bude naklánět s normálním :-( :'-( Něco jako Peugeot 407? ;-)-
"-- skrytý --" 13.04.2010 23:10
« Re: Re: brno
jj bohužel je to M podvozek. Ale tak to je u novych aut normalni, ze nam meknou-
Thomasino 14.04.2010 13:56
« Re: brno
To jako že u nového trojkového kupátka si už tvrdší podvozek nemůžeš objednat?? :-O Kam ten svět spěje...
Nemluvím samozřejmě o M3, M3 Edition a M3 GTS :-! Ale to je už někde jinde.
Bych skoro řekl, že se nám to BMW snaží profilovat někam jinam k SUV (X6, X1...) a pohodlným kočárům (5GT), než ke sportovně pojatým autům, jako tomu dříve bývalo.. A to je škoda.. Jednička kupé také není to co by bylo zrovna zajímavé a sportovní.. Z4 kupé s pevnou střechou už taky nedělají ;-\ :-( :'-(
Je na čase si opravdu během pár let pořídit nějakou lehce jetou Z4 kupé 3.0si (jak jsme se spolu bavili) nebo Z4M 3.2 a pečlivě si ji hýčkat jako víkendové auto, tak jako S-MIKE hýčká a udržuje při životě svoji 850i..-
Ondřej Šámal 14.04.2010 14:45
« Re: Re: brno
Tak ony ty náklony jsou daný hlavně vyšší hmotností, řekl bych, že tvrdost podvozku je víceméně podobná, jako třeba u 330i e46, které je ale lehčí. Aby se vykompenzovaly náklony u e92, tak by musel být podvozek tvrdý jako kámen. A to v současné době není žádoucí, kdy ta "sportovnost" a puristický charakter bude u BMW čím dál víc potlačován. Holt, kdo bude chtít v budoucnosti zábavné auto, bude se muset poohlížet u ojetin (například ceny e30 za poslední roky stoupají) -
"-- skrytý --" 14.04.2010 19:06
« Re: Re: brno
k 3er je možnost standart podvozek, sportovní podvozek a M podvozek. Tohle na videu mělo M podvozek a trošku sem s nim pletl vánočku při natáčení videa protože kvůli te hmotnosti se při vyrovnání smyku váha brutálně přesunula na druhou stranu. Ale nedá se auta rostou a hlavně tloustnou a BMW samo přiznalo, že od sportovní image pomalu odstupuje což podtrhávají i minimální investice do motorsportu-
-
"-- skrytý --" 16.04.2010 18:23
« Re: Re: brno
nene to není moje jízda, to jen tak na ukázku, jak to auto jede :-) snad se mi z iphonu podari dostat video jizdy z brna-
-
"-- skrytý --" 16.04.2010 19:26
« Re: Re: Re: Re: brno
fakt? posli ty fotky prosííím, nějaky odkaz, nebo na mail. diky-
-
-
"-- skrytý --" 16.04.2010 20:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: brno
pekne, kdybys neco nasel tak urcite posli. A diky za pochvalu, jsem rad, ze se auti libilo-
talio2 16.04.2010 20:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: brno
libilo se mi moc, taky bych jednou takové chtěl mít :-) tady z fotek a popisu jsem moc nevěřil, že by bylo v tak nádherném stavu.. a hle, spletl jsem se.. máš ho ještě v lepším stavu než popisuješ :-) a to vážně ! Ty doplňky co jsi mu dal ho pozdvihly do úplně jiného levelu..vyššího.
a to říká zarytý zastánce koncernu VW :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ditthumej 25.04.2010 15:07
video z ringu
Na videu z ringu není sériová 330i jak uvádíš, nevím, jestli ti nebylo divný, jakým způsobem projíždí ty zatáčky. Tohle mi odpověděl majitel toho bmw na otázku, jestli je to sériový auto:
It's completly NOT stock ;-) Engine is stock but chassis is not. AP Racing front brakes and Pagid ceramic brake pads, Bilstein PSS9 and bigger˙ sway bars, Michelin PS2 255/35 tires all round, bucket seats, harness and interior partially stripped down.
Takže příště se radši podívej do diskuze na youtube, nebo se zeptej majitele videa, než budeš mistifikovat. Auto máš opravdu pěkný, měj se ;-) -
ypsilon 29.05.2010 23:39
race mania
m3 od action znam :-) takze velka zavist >:-[] ;-) :yes: no vidis,dobry casy,to jsi hotovej tizy lauda >:D ;-) :yes:
celkem vtipny je to video se 430,vzdy kdyz preradi nebo prida,tak se Ti celkem zaklepe ruka,zvlast pri najezdu do cilovky >:D to musely byt slusny rany ne? :-) -
Chobot 28.07.2010 20:40
za volantem G-Power Hurricane RR
A kdypak zpracujete to video konečne? Už se těšim jak malej Jarda >:D :-) -
David Silver 28.07.2010 22:43
Novinka
To opravdu věřím tomu všemu co jsi napsal! :-) Ten hurricane musí bejt neuvěřitelný!!!! -
Thomasino 15.09.2010 23:16
Prodej?
Ahoj Tizy, ty prodáváš svého bawce? :-( Pročpak? Už jsi našel nějakou zajímavou M3? ;-)-
"-- skrytý --" 16.09.2010 19:58
« Re: Prodej?
Ahoj, zvetsil se mi razantne najezd takze diesel 330d E90/92 je nevyhnutelny-
"-- skrytý --" 13.10.2010 09:31
« Re: Re: Prodej?
A co předělání na plyn, nad tím jsi neuvažoval? Když to přepočteš na benzín, tak jezdíš ještě levněji než s dieselem :-)-
"-- skrytý --" 14.10.2010 10:55
« Re: Re: Re: Prodej?
nene nejsem blázen, abych do takového auta v tak ojedinělém stavu dal plyn. Navíc plyn do BMW už je mi principálně proti srtsti, kor v třílitru...-
-
-
Thomasino 15.10.2010 10:37
« Re: Re: Re: Prodej?
Tak to míchej >:-[] >:-[]
Taky jezdím po městě za 9-10 litrů, když jsou zácpy tak klidně 12 :-( Ale na delších trasách to pak papá kolem 8-8,5 litrů a to ikdyž jedu po dálnici 140-150 :-) Měsíčně mě stojí benzín kolem 4000 kaček, ale zase za tu radost to stojí ;-) >:D Je ale pravda, že když jedu občas služebně, tak jezdím se služební Oktávkou II 1,6 benzín nebo Fábkou 1,2 HTP...-
positivemind 25.10.2010 13:54
« Re: Re: Re: Re: Prodej?
Hah, jen 4000 Kč? :))) čekal bych tak 8 - 12k
4000 dám za naftu i když bydlim v Praze a jezdim 2x tejdně mimo :-) můj rekord byl 8000 za měsíc-
"-- skrytý --" 28.10.2010 14:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Prodej?
no ja mam zatím rekord 8k za tejden s X6 PERFORMANCE >:D-
"-- skrytý --" 27.12.2010 11:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodej?
ahoj jezdil jsem s X5 4.4i v plynu a super svezení, absolutně nepoznáš že jedeš na plyn díky vícebodu a cena za provoz jde rapidně dolů :-) Spéše bych volil druhé kodrcadlo k tomu. Jinak za recenzi a auto jasných 10b. Mám s ním bohaté zkušenosti a je to auto, kterého by ses neměl zbavovat...
-
-
-
-
-
-
-
-
Jinak není to to BMW co prodával majitel, protože ho nahradil ještě tím modelem o stupínek výš?