Recenze

10 Majitel

Mazda CX-7 CX7 ER

9,81 Uživatelé

Hodnoceno: 115× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mazda CX-7, foto 1 Mazda CX-7, foto 2 Mazda CX-7, foto 2 Mazda CX-7, foto 3 Mazda CX-7, foto 3 Mazda CX-7, foto 3 Mazda CX-7, foto 3 Mazda CX-7, foto 3
Mazda CX-7, foto 3 Mazda CX-7, foto 4 Mazda CX-7, foto 4 Mazda CX-7, foto 4 Mazda CX-7, foto 4 Mazda CX-7, foto 4 Mazda CX-7, foto 4 Mazda CX-7, foto 5 Mazda CX-7, foto 5 Mazda CX-7, foto 6 Mazda CX-7, foto 7 Mazda CX-7, foto 8 Mazda CX-7, foto 8 Mazda CX-7, foto 8 Mazda CX-7, foto 8 Mazda CX-7, foto 9 Mazda CX-7, foto 9 Mazda CX-7, foto 9 Mazda CX-7, foto 9 Mazda CX-7, foto 9 Mazda CX-7, foto 10 Mazda CX-7, foto 11 Mazda CX-7, foto 12 Mazda CX-7, foto 13 Mazda CX-7, foto 14 Mazda CX-7, foto 16 Mazda CX-7, foto 18 Mazda CX-7, foto 19 Mazda CX-7, foto 25 Mazda CX-7, foto 26 Mazda CX-7, foto 27 Mazda CX-7, foto 40 Mazda CX-7, foto 41 Mazda CX-7, foto 42 Mazda CX-7, foto 43 Mazda CX-7, foto 44 Mazda CX-7, foto 45 Mazda CX-7, foto 46 Mazda CX-7, foto 47
 

Technické info

Přezdívka auta MAZDA CX 7 Rok výroby 2007 Koupeno nové tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2260 výkon [kW]: 191 kroutící moment [Nm]: 380 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6,8 maximální rychlost [km/h]: 210 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 / 19 * pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 10

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Joe_ST".

Mazda CX 7 je model, ktery se v USA zacal prodavat v roce 2006 na jare. Jeho prvni provedeni bylo urceno pro severoamericky trh, presto, ze Mazda vyrabi nektere modely v Michiganu ve Flat Rocku, kde je spolecna tovarna Auto Alliance, vsechny CX7 jsou original made in JAPAN, coz je v tomto pripade rozhodne vyhodou. Urcite si vzpomenete na podzim roku 2006 a havarii na nakladni lodi smerujici z JP do Kanady, ano ta lod tehdy mela na palube 4500 aut, z cehoz pry 80% bylo modelu Mazda CX7. Vsechny zustaly nekde na dne ticheho oceanu....minutu ticha prosiim.

Po roce prodeje v USA se zacalo pracovat na verzi urcenou na prodej v Evrope, podle zdroju od Mazdy je na aute nekolik zasadnich zmen, v prvni rade vuz pro Evropu je silnejsi, ma vykon 260 koni oproti 244 HP pro USA, duvod je v pouziti automaticke Activematic 6 speed prevodovky ve variante pro USA a pravdepodobne take nizkooktanovy benzin na zapadni strane atlantiku. Vuz pro Evropu ma tez tuzsi nastaveni podvozku, vyztuhy v drzaku prevodovky a v pomocnem ramu, v nezm je ukotven agregat + pomocna prevodovka pohonu 4x4. Tady je dulezity rozdil, v USA lze koupit i model s pohonem pouze prednich kol! Ten pro Evropu neexistuje, varianta EU je osazena Active Tourqe Split systemem 4x4, system funguje na principu senzoru DSC a neustale monitoruje zrychleni vozu ve vsech trech osach, otacky motoru (tudiz vykon na vstupu prevodovky) uhel natoceni volantu a prokluz vsech 4 kol. Elektronicky spina DVE spojky ktere jsou umisteny pred zadnim diferencialem, ale spom tak jsem to pochopil z demostracniho videa na You Tube. Dalsi dulezitou zmenou pro evropsky model je umisteni vetsich brzdovych kotoucu na predni napravu vozidla.

Karoserie je 5 dverove SUV s prijemnym vnitrnim prostorem a velice komfortnimi sedadly, ve stredni a vyssi vybave jde o vyhrivana kozena sedadla. Na prednich sedadlech neni problem s mistem, ani na zadnich neni tesno naopak zda se mi ze, prostor vzadu je trochu na ukor kufru, pokud cekate nejaky OOOBROVKY kufr tak to CX7 nema, je to bezny kufr pro normlani potrebu.

Motor v CX7 je agregat, ktery Mazda pouziva v modelech Mazda 6 MPS a Mazda 3 MPS. U tohoto SUV je jedinou zmenou odlisny model turbodmychadla, ktere ma prepracovane prosotory pro stlaceni vzduchu pred intercoolerem, pry to ma za nasledek lepsi nabeh tociveho momentu, ktery vic kopiruje charakter vozu.
Motor je 4 valcovy 2261ccm s oznacenim DISI, Direct Injection Spark Ignition, primy vstrik benzinu zarucuje lepsi efektivitu a davkovani paliva. Turbodmychadlo je klasicky na vyfukovem systemu, tesne za turbem je prvni katalyzator. Vzduch stlaceny turbodmychadlem je chlazen v mezichladici vzduch-vzduch, ten je umisten na horni strane motoru tesne pod kapotou.

Automobil je standartne vybaven 6ti airbagy (2x predni, 2x bocni, 2x stropni predni+zadni) samozrejmost je ABS s EBA, EBD, TCS, DSC.
kompletni el. vybava, jako volitelna vybava jsou Xenonova svetla (tlumena). Dale pak automaticka svetla, destovy senzor a bezklickovy vstup a startovani. BOSE audio system s 9ti reproduktory a 6 diskovym changerem s MP3 je u dvou vyssich verzi v cene. Automaticka klimatizace a velice prehledne sestavney stredovy panel je uz vsech vozu standart. Tady opet zmena.. v usa lze koupit i model s pouze manualni AC.

Z tovarny auto prijede na 18" ALU kolech s pneu Bridgestone DUELER o rozmeru 235/60 na auto jdou bez problemu namontovat kola od 17" do 22".

Silné stránky

nejsilnejsi strankou MAZDY je jeji spolehlivost a kultivovanost, motor z CX7 je dle slov Mazdy to nejlepsi z konvencnich motoru (tedy mimo rady Wankelu) co motorarna mazdy vyrabi. Motor je silny velmi tichy a krasne pruzny, mnohdy se pristihnu, ze temer na cokoliv staci trojka.... od temer zastaveni az po jizdu pres 130...dostatek tociveho momentu je k dispozici kdykoliv.

Dalsi silnou strankou vozu je konstrukce kabiny, jde o specialni svarenec vysokopevnostni oceli, takze karoserie je tuzsi a hlavne lehci nez jeji konkurenti, vuz ma temer velikost VW Touareg ale vazi pouze 1695kg, podobne je pouzita tato konstrukce u nove Mazdy 6 a Mazdy 2 ty maji take velice lehke sklety karoserie.

z vlastni zkusenosti musim rict, ze mazda dela opravdu spolehliva auta, jezdim mazdou jiz vic nez 10 let a nemam s touto znackou sebemensi problem. Vystridal jsem hodne modelu od Mazdy a sousedi se mi smeji, ze pry uz jine auto ani neumim ridit :-))) ale ja ani jine auto nechci.

Spotreba, tak ANO davam tuto vlastnost do silnych stranek, vysvetlim proc, mam rad auta, ktera "JEDOU" ano to je pro kazdeho kdo v aute nevidi jen kus plechu ten pocit ktery my vsichni mame za volantem radi. O cem mluvim je to, ze kdyz chci jet tak auto vyrazi neskutecne vpred a o dynamickych vlastnostech asi neni treba nejak extra psat, 260 koni funguje skvele. Na druhou stranu, pokud ma clovek rozum a jede alespon trochu v ramci predpisu tak auto teto velikosti jede v pohode pod 9 litru. Tomuhle rikam skvely motor, ano jedu (pak bude zrat to je normalni a motor ktery jede a nezere jeste nikdo neudelal) a vim ze mam pod pedalem plynu vzdycky jeste rezervu a nebo nechvatam, jedu v pohode a auto je relativne usporne, prosim vztahujte tu uspornost na segment SUV a vykon 260 koni.



posledni dve nadrze byal prumerna spotreba 9.3 a 9.5
jinak ten obrazek palubniho pocitace je po ujeti 5000km takze toto je prumer od 0 do 5038km. 10.1 l/100km

predni dvere maji uzasny uhel otevreni...kdyz sedite za volantem je problem dosahnout na madlo na dverich jak je daleko...

Slabé stránky

hmm zatim je hledam, ale snad....
mozna bych volil malicko jinou organizaci ovladani a prochazeni CD s obsahem MP3, ale to je vec software v prehravaci BOSE.
pak bych volil moznost zobrazeni vnitrni i venkovni teploty v jeden okamzik....

aaa mam prvni problem, nedokazu umyt celou strechu, mam 181cm, dost dlouhy ruce, ale nedosahnu v predni casti strechy do polovicky.. oj oj ... co s tim ??? :-))))

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

...auto melo z tovarny spatne nasazene tesneni pod vikem ventilu, byl tam malicky unik oleje pri delsi jizde, vse v pohode opravno. Tohle se mi u zadne jina Mazdy nestalo, ale vzhledem k rychlosti opravy to beru jako TO JEDINE co tomu autu kdy bylo a bude, proste si to vybrala a ted uz bude vse v poradku....

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Mazda Wagnerova TABOR.. opet bez chybicky.

foto

Tak jsem zatim jen telefonem udelal nejake obrazky, tak snad uz se Vam budou libit.

 

Novinky v recenzi

30.5.2008 00:00

tak uz mame pres 20.000 km... vse v pohode, spotreba oleje NULA, takze pratele z JP pravdepodobne vychytali problem 2.3 motoru :-)) ... nemuzu napsat nic jineho nez BAJECNY BAJECNY BAJECNY....je to super autak, i kdyz ted v tom slunci vic prohanim MXko :-)))

8.4.2008 00:00

spotreba na 19" 255/50 Yokohama..tak mam cca tri nadrze po vymene pneu za sirsi, trochu se zvysila spotreba cca 0.3-0.4l / 100km, 19 jsou o neco tezsi a hlavne sirsi takze valivy odpor, hmotnost ... :-)) atd ...

1.4.2008 00:00

dalsi fotky, trochu jsem promazal ty stare, s 19" koly ji to vic slusi ;-)))

30.3.2008 00:00

tak nova kola na svem miste..... fotecky jsou tu tak na to juknete.
dale namontovany bug hood deflector na ochranu kapoty pred hmyzem a kaminky. Dale pak ochrana lista zadniho narazniku proti odreni pri nakladani nakladu do kufru.

15.3.2008 00:00

12.3.2008
dorazila nova letni kola 19" AEZ MITA Chrom + pneu YOKOHAMA ADVAN ST.
viz foto, venku prselo tak jsem fotil v garazi, po velikonocich dam na auto a vyfotim.

7.2.2008 00:00

SCAN CAR AUTO
tak jsem oscanoval jak original prospekt Mazdy - vahy, vykony, rozmery.
tak ten zminovany CAR AUTO - 49/07... tam je ten zdroj tech 6.8 sec z 0-100 km/h....tak na to juknete.

5.2.2008 00:00

5.2.2008
tak dneska jsem koupil novy olej a bude vymena v 5000
Castrol EDGE SPORT RS 0W40 API SM tak doufam, ze ji bude chutnat ;-))

2.2.2008 00:00

- Nova foto - Nokia N73


Přidat názorDiskuse: Mazda CX-7 CX7 ER

Další vozy značky Mazda



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
9
náhradní díly
10
výkon motoru
10
spotřeba
7
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Facebook vytvořil nástroj, kterým sledoval dezinformace o sobě samém

Facebook vytvořil nástroj, kterým sledoval…

Facebook dlouhodobě mluví o tom, že bere záležitosti kolem dezinformací a fake news velice vážně. Má je dokonce…

Průjem: Postrach dovolených řeší prevence! Na tohle nezapomeňte

Průjem: Postrach dovolených řeší prevence! Na tohle…

Lidé, kteří často cestují, i ti, kteří překročí hranice jen občas, vědí, jaké problémy mohou na dovolené…

 

iSport.cz

Expert Kopecký: Spartu bych trénovat nechtěl. Kanga není dirigent

Expert Kopecký: Spartu bych trénovat nechtěl. Kanga…

FORTUNA:LIGA je po krátké letní pauze zpátky – a hned v úvodním kole nabídla senzační výsledek. „Říkal jsem si,…

SESTŘIHY: Plzeň zdolala Olomouc, vyhrála i Slavia. Sparta na úvod padla

SESTŘIHY: Plzeň zdolala Olomouc, vyhrála i Slavia.…

Začátek nové sezony a hned pořádný šok. Sparta v soutěžní premiéře pod trenérem Václavem Jílkem nečekaně…

 

Reflex.cz

Helmut Newton: Fotograf, před jehož objektivem ochotně zapózovala každá žena

Helmut Newton: Fotograf, před jehož objektivem…

Helmut Newton (1920–2004) si vybudoval privilegium, které má vždy jen pár vyvolených fotografů své doby. Mohl…

Unikátní snímky: Írán před náboženskou revolucí byl úplně jiná země než dnes

Unikátní snímky: Írán před náboženskou revolucí byl…

Írán má asi každý zapsaný v paměti jako tvrdou islámskou diktaturu. Všechno ale bylo jinak před rokem 1979, kdy…