Recenze

chetoos (muž 24 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Hyundai Atos Atos Prime

9,08 Uživatelé

Hodnoceno: 16× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Hyundai Atos, foto 1 Hyundai Atos, foto 1 Hyundai Atos, foto 2 Hyundai Atos, foto 3 Hyundai Atos, foto 3 Hyundai Atos, foto 4 Hyundai Atos, foto 5 Hyundai Atos, foto 6
Hyundai Atos, foto 7 Hyundai Atos, foto 8 Hyundai Atos, foto 9 Hyundai Atos, foto 10 Hyundai Atos, foto 10 Hyundai Atos, foto 11 Hyundai Atos, foto 12 Hyundai Atos, foto 13 Hyundai Atos, foto 13 Hyundai Atos, foto 14 Hyundai Atos, foto 15 Hyundai Atos, foto 17 Hyundai Atos, foto 20 Hyundai Atos, foto 21 Hyundai Atos, foto 22 Hyundai Atos, foto 23 Hyundai Atos, foto 24 Hyundai Atos, foto 25 Hyundai Atos, foto 27 Hyundai Atos, foto 28 Hyundai Atos, foto 29 Hyundai Atos, foto 30 Hyundai Atos, foto 31 Hyundai Atos, foto 32 Hyundai Atos, foto 33 Hyundai Atos, foto 34 Hyundai Atos, foto 35 Hyundai Atos, foto 36 Hyundai Atos, foto 37 Hyundai Atos, foto 38 Hyundai Atos, foto 39 Hyundai Atos, foto 40 Hyundai Atos, foto 49 Hyundai Atos, foto 52 Hyundai Atos, foto 53 Hyundai Atos, foto 54 Hyundai Atos, foto 55 Hyundai Atos, foto 56 Hyundai Atos, foto 57 Hyundai Atos, foto 58 Hyundai Atos, foto 59 Hyundai Atos, foto 60 Hyundai Atos, foto 61 Hyundai Atos, foto 62 Hyundai Atos, foto 63 Hyundai Atos, foto 64 Hyundai Atos, foto 65 Hyundai Atos, foto 66 Hyundai Atos, foto 67 Hyundai Atos, foto 68 Hyundai Atos, foto 69 Hyundai Atos, foto 70
 

Technické info

Přezdívka auta Atosek Rok výroby 2008 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1 výkon [kW]: 46 maximální rychlost [km/h]: 147 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

Do naší rodiny se místo Tica nastěhoval tenhle malý Hyundai. Jedná se o model Atos Prime z roku 2008. Auto bylo koupené jako ojeté v autobazaru AAAAUTO v Ostravě. Byla to opravdu dobrá koupě, neboť mělo auto najeto pouhých 4 500 km. Předchozí majitel již nemohl ze zdravotních důvodů auto řídit. Automobil byl zakoupen jako druhé do rodiny. Jeho rajónem je hlavně město. Občas se podívá i do větších měst, ale maximálně 60 km od svého bydliště. Atoska využívá hlavně mamka. Model Atos se vyráběl v indickém závodě Hyundai. První generace proto trápila kolísává kvalita. To se ale pak vyřešilo a továrnu opouštěly kvalitně vyrobené Hyundaie.

Desingérum se automobil hodně povedl, vím , že desing je věc konzervativní, ale nám se auto velice líbí. Přední maska se tváří velice mile, ale dravosti ji také nechybí. Atos má sebejistý výraz a příjemné obliny vyznačují nadčasový desing. Celkově je vzhled vozu koncipován spíše pro ženské oko. Auto je i poměrně vysoké, což má sice vliv na stabilitu vozu, ale zato je uvnitř dost prostoru a dodává autíčku krabicovité vzezření.

Interiér vozu nenadchne ani neurazí. Měkčený volant se dobře drží a výborně se s ním manipuluje. Plasty jsou sice tvrdé, ale dobře zpracované.Všechny ovladače jsou dobře a intuitivně rozmístěny a dobře se s nimi manipuluje. Jen rádio je trochu utopené, proto se při ovládání hlasitosti či přeladění stanic musí věnovat více pozornosti. Slicování všech částí, je však na dobré úrovni. V automobilu vás také nadchne spousty odkládacích ploch ( např ve výplních dveří, nebo pod předními sedadly. Přední sedadla jsou velice pohodlá , ale mají horší boční vedení. Díky vyššímu posazu máte skvělý výhled z vozu a pohodlné nasedání. Vzadu se usadí dva cestující, které obklopí velkorysý prostor. Prostoru je dost jak pro nohy tak hlavu a cestování je komfortní.

Co se týče jízdních vlastností tak je na tom Atos velice dobře. Motor je vzhledem ke své kubatůře velice svižný a pružný. Vyniká i dobrou akcelerací. Dobrá je rovněž i spotřeba paliva 4,9 l. Výkon motoru je 46,3 Kw. Jak už jsem uvedl motor je velice pružný a stádo koní pod kapotou reaguje na lehké pohlazení plynu. U nějakých 120 Km/h již ale ztrácí dech a jeho limitem je rychlost kolem 140 Km/h. Přesto motor snoubí velice dobré hodnoty a v městském provozu není vůbec žíznivý. Motor je spřažen s pětistupňovým manuálem. Ten řadí velice lehce a přesně. Jeho dráhy nejsou zbytečně dlouhé. Můžou jen vadit malé vibrace, přenášející se do řadící páky. Proto se řadící páka trochu chvěje. Rychlosti do sebe lehce zapadají, jen při rychlejším přeřazování je to občas tužší. Automobil jezdí výborně. V městských ulicích se cítí jako štika ve vodě. Všude se s ním zaparkuje a každá projetá ulička je opravdovým zážitkem. Kvůli vyšší světlé výšce má trošičku větší vůle k nedotáčivosti a karoserie se docela naklání, přesto je ale auto stabilní a nemá problém udržet stopu. Podvozek skvěle žehlí nerovnosti a do karoserie se nepřenáší nepříjemné pazvuky od děravých cest. S volantem se manipuluje velice dobře. Je jen na dnešní poměry trochu větší, ale to z toho důvodu, že základním verzím chyběl posilovač řízení. Náš automobil již posilovačem vybavený je, proto je jízda velice komfortní a jednoduchá.

Přední náprava je typu McPherson se stabilizátorem a vzadu je dvojitá torzní příčka. Brzdy jsou vpředu kotoučové a vzadu jsou klasické bubny. Vzhledem k motorizaci jsou brzdy dostačující a vyznačují se velkou účinností. Při vyšších rychlostech nad 140 km/h se do kabiny přenáší větší hluk. Optimální rychlost je ale stejně 130 Km/h. Auto jezdí na 13" plechových kolech .Rozvor náprav je 2380 mm. Co se týče kufru, na dovolenou to asi není, ale na nákupy určitě dostačuje. Jeho objem je 220l po sklopení sedadel 889 l. Přesto když se rozloží zadní dělená sedadla tak vznikne velká úložná plocha a díky vyšší stavbě karoserie se tam dá převést například pračka. Hmotnost vozu je 959 Kg.

Pokud hledáte druhé auto do rodiny, nebo chcete udělat vaší ženě radost je toto auto to pravé. Skvěle jezdí, nemá velký apetit a je velice příjemný společník. Pod kapotou má sice malinkou duši, ale ta ukrývá velký potenciál. Všem rozhodně doporučuji.

Výbava vozu
Airbag řidiče
Airbag spolujezdce
Antiblokovací systém ABS + EBD
Imobilizér
Nárazníky v barvě vozu
Zrcátka a madla dveří v barvě vozu
Dětská pojistka dveří
Posilovač řízení
Digitální hodiny
Otáčkoměr
Tonovaná skla
4 Reproduktory
Rádio s CD, MP3 Panasonic
Elektrické ovládání předních oken
Centrální zamykání
Metalický lak
Vyhřívání zadního skla
Klimatizaci naše auto nemá to byla za přípatek, proto si jej majitel neobjednal.

Silné stránky

Desing, vnitřní prostor, přehledný interiér, dobrá cena, pružný motor, dílenské zpracování, bohatá výbava, spotřeba paliva, levný servis, dobré brzdy, desing, bezpečnost, levné pojištění, jízdní vlastnosti.

Slabé stránky

Chvějící se řadící páka, kvůli výšce auta jsou větší náklony v zatáčkách, v této verzi chybí klimatizace, menší kufr, přepraví pouze 4 cestující, náchylnost na boční vítr.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servisujeme v autorizovaném servisu Prokeš Servis Třinec. Kromě běžné údržby ( výměna filtru a oleje) , Byla pouze jedna závada: špatná spínací skříňka

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

K Firmě AAAUTO se vyjadřovat nebudu. Od koupě servisováno rovněž v autorizovaném servisu Hyundai Prokeš servis.

 

Novinky v recenzi

13.11.2015 09:02

Atos se podíval do světa

Letošní rok, byl pro náš malý "Hyundaiek" bohatý na zážitky. Rio jsme po dlouhé a náročné dovolené v Čechách nechali odpočinout a Atos se zase naopak podíval do světa.

První jeho cesta byla na krásnou moravskou Pálavu. Celou trasu jsme absolvovali na dálnici. Bylo to poprvé a asi naposled, kdy jej Atos po dálnici. Zrovna v onen čtvrteční den, bylo docela větrno, a proto se musel dávat velký pozor na dálnici. Nad 110 Km/h s autem docela cvičilo a musel jsem se dost soustředit a držet volant oběma rukama. Zde se nejvíce projevila nevýhoda vysoké karoserie. Na krásných Pálavských výšinách to však už bylo jiné kafe. Atosek si užíval každou zatáčku a i v kopcích se nikdy nezadýchal. Při zpáteční cestě se nám podařilo z auta vymáčknout 155 Km/h. Auto přitom točilo cca 3 900 ot/min. Zde se nám poprvé ukázalo jak je motor vyladěn do vysokých otáček. Je to taková malá motorová pila. Přesto se s dálnicí auto popralo velice dobře, ale delší vzdálenost bychom si asi netroufli. Celkem jsme absolvovali 460 km.

Druhým bodem byl o podzimních prázdninách výlet do maďarského Egeru. Zde si již auto broukalo po normálních rychlostních silnicích, bez zbytečného spěchu. Zde se zase projevily kladně sedačky ve vozidle. Po celou dobu jízdy, bylo velice pohodlné a to díky vyššímu posazení. Spotřeba se pohybovala kolem 5L/100 Km. Celkem absolvoval cca 760 Km.


Přidat názorDiskuse: Hyundai Atos Atos Prime

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy značky Hyundai



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
8
provozní náklady
10
náhradní díly
9
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
9
brzdy
10
zavazadlový prostor
9

Více o modeluHyundai Atos MXI (2004-2008)
Hyundai Elantra 1.6 GL - zapomeňte na Lantru! (10/2001) Hyundai Elantra 1.6 GL - zapomeňte na Lantru! (10/2001)

Dílenské zpracování se opět zlepšilo, cena je…

Hyundai Coupé Hyundai Coupé

Druhá generace modelu Coupe poněkud pozměnila image a…

 





Blesk.cz

Zranění zpěvačky Evy Pilarové (78): Komplikace po vážném úrazu!

Zranění zpěvačky Evy Pilarové (78): Komplikace po…

Jedním nešťastným pádem si přivodila hned dvě vážné zlomeniny! Eva Pilarová (78) si kromě levé kyčle polámala i…

Adobe chystá plnohodnotný Photoshop i pro iPad. Ještě to ale chvilku potrvá

Adobe chystá plnohodnotný Photoshop i pro iPad.…

Na mobilních zařízeních máme spoustu grafických editorů včetně několika od Adobe, bohužel ale ve značně…

 

iSport.cz

Divočina v Německu: Vettel 15 kol před koncem boural, slavil Hamilton

Divočina v Německu: Vettel 15 kol před koncem…

Startoval až ze 14. místa, ale stejně si nakonec dojel pro triumf. Lewis Hamilton ve Velké ceně Německa formule…

Zlatan v dešti

Zlatan v dešti "utopil" Dočkala a perlil: Mohl jsem…

Pověsti o něm nelhaly, zjišťuje americká MLS. Zlatan Ibrahimovic je král, umí to s míčem a má pořádnou…

 

Reflex.cz

Kopr v kuchyni: Je křehký i dominantní, milovaný i nenáviděný

Kopr v kuchyni: Je křehký i dominantní, milovaný i…

Koprovku buď milujete, nebo nesnášíte. Být vůči ní lhostejný prakticky nejde. Asi měsíc v roce koprovku bezmezně…

Kapela TH!S během posledního tajného koncertu pomáhala bourat stan Reflexu

Kapela TH!S během posledního tajného koncertu…

Poslední tajný koncert Reflexu se na Colours odehrál v režii kapely TH!S. Gang kolem herce a režiséra Vojty…