Recenze

Kuski (muž 29 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Citroën C4

9,85 Uživatelé

Hodnoceno: 34× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën C4, foto 1 Citroën C4, foto 2 Citroën C4, foto 3 Citroën C4, foto 4 Citroën C4, foto 5 Citroën C4, foto 6 Citroën C4, foto 7 Citroën C4, foto 8
Citroën C4, foto 9 Citroën C4, foto 10 Citroën C4, foto 11 Citroën C4, foto 12 Citroën C4, foto 13 Citroën C4, foto 14 Citroën C4, foto 15 Citroën C4, foto 16 Citroën C4, foto 17 Citroën C4, foto 18 Citroën C4, foto 19 Citroën C4, foto 20 Citroën C4, foto 21 Citroën C4, foto 22 Citroën C4, foto 23 Citroën C4, foto 24 Citroën C4, foto 25 Citroën C4, foto 26 Citroën C4, foto 27 Citroën C4, foto 28 Citroën C4, foto 29 Citroën C4, foto 30 Citroën C4, foto 31 Citroën C4, foto 32 Citroën C4, foto 33 Citroën C4, foto 34 Citroën C4, foto 35 Citroën C4, foto 36 Citroën C4, foto 37 Citroën C4, foto 38 Citroën C4, foto 39 Citroën C4, foto 40 Citroën C4, foto 41 Citroën C4, foto 42 Citroën C4, foto 43 Citroën C4, foto 44 Citroën C4, foto 45 Citroën C4, foto 46
 

Technické info

Přezdívka auta Citrón Rok výroby 2011 Koupeno nové najeto [km]:19000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1397 výkon [kW]: 70 kroutící moment [Nm]: 135 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11,9 maximální rychlost [km/h]: 182 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 408 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6,5

Popis vozu

Zdravím, rád bych se podělil o mé zkušenosti s Citroenem C4 1.4VTi. Původně jsem si nové auto ani kupovat nechtě, ale asi všichni známe stav "vozů" v našich autobazarech. No zkrátka, nemohl jsem si vůbec vybrat. Kolem prosince minulého roku jsem si všiml, že se začalo mluvit o nové C4. Musím říct, že to auto mě naprosto uchvátilo. Mám rád francouzský design, důkazem toho budiž moje dvě předchozí auta. No zkrátka a dobře jsem si asi v lednu šel do nové C4 sednout. Když jsem jí viděl na živo, tak jsem si řekl, že tohle auto si jednou koupím. Asi nejvíce se mi zamlouval interiér( hlavně pevný volant), exteriér je ale taky pecka. Protože byl leden, tak mě nenechali svést s předváděčkou( prý to auto nemělo zimní gumy). Tak jsem se dal do pečlivého sledování počasí, aby bylo stabilně na 7 stupňů. :-) V březnu, když jsem se svezl, jsem byl opět nadšený. Auto bylo neuvěřitelně tiché, a hlavně komfortní. Což je celkem zajímavé, když si vlastně nová C4 stojí na podvozku té staré.
Po předváděcích jízdách (asi třech :-) ) mě čekal ten největší úkol. Přesvědčit mou drahou polovičku o tom, že nové auto je skvělý nápad. Takže na konci dubna jsem si šel objednat svého nového miláčka. Musím říci, že jsem si to užíval. :-)
Je to Citroen C4 1.4VTi,výbava Tendance s paketem Look-Attraction, City a Komfort. Barva je metalická "písková Mativoire", čalunění Hermitage béžová. Mezi doplňky jsem si přikoupil alu disky Oakland 16", chrómované boční lišty a lišta na kufr, nerezové chrániče na práh, kobereček do kufru, deflektory vzduchu a pryžové koberce.
Bohužel jsem si C4 objednával v době, kdy svět postihla pohroma v podobě tsunami v Japonsku. Nikdy jsem si nemyslel, že by mě mohla nějakým způsobem ovlivnit, ale stalo se. Továrna na výrobu řídících jednotek pro paket City jaksi nedodávala a mě bylo řečeno, že čekací doba na tento prvek je půl roku. Takže jsem ho musel nechat vyškrtnout.

Na závěr musím říci, že po cca 3 měsících a asi 4000km panuje veliká spokojenost. Jízdní vlastnosti jsou pro mě vynikající, komfort taktéž.

Update 4.7.2012
Tak Citrónu je už přes rok, tak jsem se rozhodl doplnit do recenze pár faktů.

Vzhled:

To proč mě tohle auto uschvátilo už v prosinci 2010 ještě před zahájením prodeje, je pořád aktuální. Auto je tvořeno sadou dynamických linií. V předu se tváří výhružně, jako kdyby vás chtělo sežrat. Celý přední nárazník je dost kolmý a hlavně vysoký. Tvoří tedy velkou plochu pro zachytávání mušek a různých kamínků. Na druhou stranu, když vezmete chodce, tak ho aspoň nerozpůlíte. Bok auta prolínají dvě linie, které na sebe schválně nenavazují. Je to opravdu zajímavé řešení. Nejednou jsem se už lekl, že mi někdo udělal zásek do dveří. No holt design. Záď vozu je asi nejdiskutabilnější. Mě osobně se líbí, jak je auto oplácené. Když ho postavíte do řady k ostatním autům, tak z dálky vypadá jak kombík (už mi i pár lidí řeklo " Jó ty máš nějakýho kombíka").
V interiéru jsem byl doma už cestou z autosalonu. Vše je zde logicky uspořádané a na dosah ruky. Vše je parádně slícované a utvořené z kvalitního měkčeného materiálu(myslí se tím horní čast palubní desky a dveřní výplně). Opravdu skvělá věc jsou velké kapsy ve předních dveřích, do kterých jsem schopen položit 2l petku od Coca Coly. To se nevidí každý den. Můj interiér je ve dvoubarevném provedení, takže vypadá luxusněji než ten celý černý(má ho můj otec a vždy, když jím jedu říkám si, že je to snad nějaké jiné auto, než to mé).

Praktičnost:

Kapsy ve dveřích jsem už zmínil. Klimatizovaná schánka před spolujezdcem by mohla být větší, ale aspoň v ní nemám tolik bordelu. Místo na předních sedadlech je plně dostačující i pro člověka se 190cm výšky, 95kg váhy a s bolestmi zad. Když si dáte tu práci a nastavíte si sedačku tak, jak má být, není problém i několika hodinová jízda bez zastávky. Cesta KV-Ostrava proběhla úžasně. Přijel jsem, vystoupil a necítil těch 500km za sebou. Což se bohužel nedalo říci rok před tím o otcovo služební Octavii. Místa na zadních sedadlech je celkem dost. Sedák pohodlný, místa na kolena i na místě za mou sedačkou( mám jí celkem vzádu) dost a hlavně nárty se pohodlně dají šoupnout pod přední sedadla. Chybí mi tu jen sklopná loketní opěrka(bohužel až od výbavy Exclusive). Kufr je jeden největší ze třídy( Octavia to opravdu ale není). 380l je pro mé účely až nadbytečné, vozím tam jen náhradní bundu a deku, někdy něco většího.To co frantíci nevymysleli dobře je to, že po sklopení opěradel vznikne schod(nejsou výklopné sadáky). Naopak nakládací hrana se mi oproti jiným recenzentům zdá v pořádku. Velký klad auta je, že má pod podlahou v kufru náhradní kolo, a to prosím 16".

Jízdní vlastnosti:

Je to francouz. Auto je velmi tiché až do cca 110km/h. Podvozek dobře filtruje nerovnosti a zároveň nepouští auto do výrazných náklonů v zatáčkách. Jediné místo, kde znejistí jsou příčné prahy a poklopy kanalizací. Není to ale nic co by neudělalo porovnatelné auto. Motor v mém autě 1.4Vti je zajímavvý. Od začátku jsem ho moc nemusel, ale čím víc s ním jezdím, zjišťuji, že pro běžnou jízdu(v oficiálních rychlostních limitech) je plně dostačující. Když motor podržíte v otáčkách ujede nejedné 1.6 a má přitom zajímavý sportovní zvuk. Velký klad je, že jeho spotřeba není moc ovlivnitená stylem jízdy. Motor si zkrátka pořád drží svůj průměr 6,4 v létě a 6,8 v zimě. Dále se tento motor osvědčí v rychleších průjezdech serpentýn. Svou vahou nezatěžije tolik přední nápravu a auto se ochotně vrhá do zatáček. Nedotáčivost se dostaví až celkem pozdě a to už jí krotí sériové ESP. Další věc, která je na tomto autě skvělá jsou brzdy. Jsou ostré a dobře se dávkují. Přznávám ale že jsem s nimi měl na začátku velký problém( nejednou jsem hlavou sestřelil vnitřní zrdcátko :-) ).

Elektrické vychytávky:

Aneb električtí pomocníci. ABS, EBD, ESP, atd, atd. Je to hoto tu opravdu mnoho. Věnoval bych se blíže systému ITC a Hill hloder. Hill holder, alias držení v kopci, jsem ani původně nechtěl. Říkal jsem si, že se ještě snad dokázu v kopci rozjet. Ale po roce používání musím říci, že je to skvělá věc. Nejvíce tento systém oceňuje má přítelkyně, která mi díky tomu při každé možné příležitosti auto krade. Občas mě ale tento systém i vytáčí a to když couvám po nájezdu od garáže a skoro pokaždé si na něm zastávím. Musím vždy jak b...c čekat 2s něž povolí (2s je na čekání ku podivu celkem dlouhá doba, když víte, že auto by se mělo hýbat a ono pořád stojí). Dále system ITC. Anglicky Inteligent Trakcion Control, česky Inteligentní kontrola trakce. Systém funguje díky čidlům ESP a ABS. Vyhodnocuje záběr předních kol a když zjistí, že jedno kolo se točí rychleji než to druhé, tak to rychlejší přibrzdí. Výsledkem je tedy jako by samosvorný diferenciál, díky kterému až do rychlosti 30km/h projedete i horší terén. Výtečně to funguje na sněhu, kdy jsem letos vyjel autem po velice zasněžené silnici, která vedla vedle sjezdovky, až úplně nahoru. Stál jsem tam já, Pajero a 2 Sorenta. Dost se tehdy podivovali. :-)


Auto mě tedy i po roce pořád baví a já se těším každé ráno na cestu do práce. Musím říci, že koupě opravdu nelituji (což je u mě co říct). Všichni kdo hledají mírně extravagantní, komfortní, dobře vybavené a v celku i levné vozidlo, jen doporučuji.

Silné stránky

Jednoznačně vzhled, lidé se neustále za ním otáčejí, což musím říci se mi líbí. :-)

Interiér, je útulný a perfektně přehledný

Podvozek, je dostatečně komfortní a přitom dlouho drží v zatáčkách, než zasáhne ESP.

Motor, na to že je to 1.4, tak je celkově velmi snaživý a když ho natlačíte na krev, tak i úsporný. Můj průměr je momentálně 6,7

Hill holder, myslel jsem si, že je to věc pro lidi, kteří neumí jezdit s auty, ale musím říct, že je to neskutečně pohodlné nemyslet na nic a jen zařadit a jet.

ITC, je to něco jako samosvorný diferenciál. S tímto systémem si auto poradí s rozjezdem na mokré trávě i v hodně prudkých kopcích bez hrábnutí.

Slabé stránky

Nižší světlost vozu, už se mi párkrát stalo, že si předek hrábnul do hlíny (máme chalupu v kopcích a terénu) a jelikož je celý lakovaný, i ze spod, tak už si nese pár šrámů.

Hill holder, velice mě překvapilo, že funguje i když auto couvá. Prostě jakmile se v kopci zastavíte, tak si musíte počkat 2 vteřiny. :-/


Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Potýkal jsem se s problémy s továrními elektrony Boston. Bylo to tím, že nebyli správně vyvážené. Dále pak jsem řešil drobné povrzávání víka 5. dveří. Po reklamaci v autoservisu se nic neudálo, ale pak jsem si s tím pohrál a je to v pohodě.


Citroen za svůj zatím krátký život utrpěl pár dalších šrámů.

Vše začalo před 2 roky, kdy na dovolené v Chorvatsku byl jeden zaměstnanec hotelu natolik hodný, že v rámci úspory místa na parkování mě navedl na armovací drát, který trčel ze země kolmo vzhůru. Tenkrát odnesl celý spodek předního nárazníku. To jsem si ještě zatřel sám.

Následně se ovšem na předním nárazníku podepsal nějaký ….., který se asi učil před Tescem parkovat. Celý nárazník se musel lakovat. Lak se ale nepovedl a loupal se. Tak jsem od Citroenu obdržel úplně nový nárazník. Vysvětlili mi to tak, že při lakováni vycvakávají černé mřížky. JENŽE, automobilka si to pojistila tak, že to lze udělat jen jednou. Podruhé se ulomí upevňovací kolíčky, co mřížky drží. :-) Celá tato sranda stála cca 25000kč, plus má 1000kč za spoluúčast.

Dále se na autě podepsal vandal, co udělal rýpanec něčím tvrdým do zadního blatníku pod nádrží. Toto napravilo přestříkání zadku auta a suma 10000kč plus spoluúčast 1000kč :-)

Dále se o zadní nárazník zaklínila jedna paní, co se nevešla do parkovacího místa. Vše se opět napravilo přestříkáním a sumou 18000kč, plus zapůjčení náhradního auta na 3 dny. Vše platila hodná paní.

Už se těším, co dostanu příště za náhradní vůz. :D

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem si pořizoval v autorizované prodejně Citroen v Karlových Varech. Lidé jsou tu maximálně vstřícní a ochotní. Nikd jsem tu neměl sebemenší problém, i když jsem u nich servisoval předchozí vozidlo. A navíc mi poskytli takovou slevu, že nebylo o čem mluvit :-)

 

Novinky v recenzi

19.6.2015 15:26

Technická prohlídka a další nárazník

Tak auto vlastním již 4. rok. Minuý týden jsem byl na technické a auto s 70.000km prošlo bez jediné závady. Brzdy prý jsou zcela v normě. Já osobně čekal, že zadek bude již horší, ale jak na předku, tak na zadku byl rozdíl mezi koly do 1% v brzdícím učinku.

Jinak auto opět nějakej blb potunil. Tentokrát to byl zadní názazník. V místě registrační značky celý popraskal a to asi na 3 místech. Dnes jsem si auto vyzvedl a auto je zas jak nové. Mám nový zadní nárazník, černý spodní střed nárazníku a ozdobnou lištu na 5. dveřích. Dle vyčíslení servisu za 24.000kč i s prací a lakem. Ještě, že existujou ty havarijky. :-D

18.5.2015 14:47

Čtyři roky klepou na dveře

Tak po nějaké době opět doplním nějaké info. Vlastně ani není o čm moc psát. Auto bude mít za pár dnů 4 roky a mě čeká 1. technická. Mám aktuálně najeto 69.000km. Kromě problémů s elektrony a toho, že mi neustálé někdo bourá do zaparkovaného auta jsem nemusel nic řešit. Auto jezdí a jezdí. Vlastně mě napadlo, že jediné co mohu říci je, že při častějších rychlých jízdách po dálnici (často jezdíl přez 150km/h a už C4 pokořila i 200hm/h) auto konzumuje motorový olej.je to cca 1/2 litru za 10.000km. I toto malé množství auto hlásí pokud ho postavíte šikmo na kopec.
Jinak ve všem ostatním auto nezklamalo a je na něj spoleh. :-)

30.11.2014 14:15

Po dlouhé době nějaké novinky

Zdravím Vás.
Rozhodl jsem se napsat pár nových zkušeností z provozu již 3 letého auta. Utrpělo pár šrámů(viz servis a poruchy), ale jinak již celých 65 000km šlape bez problémů. Největší nevýhoda je, že v pravidelných intervalech vyžaduje návštěvu čerpacích stanic.:-D Přidal jsem i pár fotek.

Vlastně mě napadá jen jedna příhoda, kdy si auto vyžádalo návštěvu servisu, kdy se zjistilo, že v motoru není skoro žádný olej(byl zkonzumován). Udělala se tedy výměna a o té doby se nic nedeje

12.3.2013 22:52

Svolávačka

Ahoj kolegové,
taky jste dostali pozvánku na výměnu kabelového svazku k čidlu teploty motoru? Já tam jdu zítra, tak pak napíšu, jak se s tím poprali. Rovnou si nechám připevnit utržený kryt mezi nádrží a nápravou, jsem najel na nějkej kekel a už to tam plandá.
Jinak Citrón pěkně odpočívá v garáži. Služební kára Š.Fabia 2 1.2 HTP už se mnou během posledních 4 týdnů nalítala 2500km a už jsem nasbíral pár poznatků. Stará Fabie byla s tímto motorem daleko svižnější a i míň žrala. Tahle mrcha když se jezdí pomalu tak žere 5-6l(tím pomalu myslím maximálně 70km/h) a když jí zatáhnu za ocas, tak 8-9l. Navíc mě z toho motoru tak třeští hlava, že už v ní preventivně vozím Ibuprofen. Jinak musím říci, že auto je uvnitř nečekaně pohodlné a dobře se i řídí( jen nechápu podvozek, auto furt drží a drží a najednou jede všema 4 ven ze zatáčky, to Citroen drží daleko víc!!!). Kdyby to auto mělo TSi motor, tak bych z něj měl i radost takhle se vždy těším na víkend až někam pojedu svým kočárem :-)

18.8.2012 19:39

Nové foto

Tak jsem si udělal trochu čas a přihodil nějaké nové fotky. Jinak auto šlape pořád jak má a dělá jen radost. :-)

19.7.2012 23:50

Velké cestování

Tak jsem se před pár dny vrátil s citroušem z dovolené v Chorvatsku. Předně musím auto pochválit, že na to že bylo evidentně na hranici nosnosti, tak se mělo čile k světu. Dynamika se výrazně zhoršila jen v opravdu táhlých stoupáních. Brzdy nějaký nárůst hmotnosti ani nezaznamenaly a podvozek ještě měl pár cm od dorazů. Díky nárůstu zatížení auta jsem zadní kola nahustil na výrobcem předepsané 2,7 atm. To už znát bylo. Zadek celkem bouchal. Jinak cestování bylo v pohodě. Řídil jsem na jeden zátah asi 600km něž jsem se vystřídal a byl jsem úplně v poho.
Jinak jsem si na autě udělal pořádné šrámy na spodku předního nárazníku. U hotelu kde jsme bydleli byly tak kreté... nájezdy, že bych brečel. :-) a ještě jsem byl překvapen nekvalitou benzínu. Síť čerp. stanic INA je snad kvalitou benzínu horší než ONO. Auto po tom vůbec nejelo a trápilo se. Zhoršil se mi dojezd z původně slušných 760km na 620km ( připomínám, že auto bylo pně zatížené 4 osobami, kufrem plným až po střechu a plnou 300l rakví). Při cestě zpět jsem tu jejich vodu řízl 100 oktanovým benzínem z OMV a měl jsem z auta malou formuli. :-D Celkem jsme za celou dovolenou najeli asi 2700km.
Zkrátka auto uspělo a už se těší na příští dovolenou

4.7.2012 17:35

Aktualizace recenze

Tak jsem se dnes trochu nudil a napsal jsem ještě pár slov k recenzi. Za pár dnů pojedu s autem konečně pořádnou šteku cca 1200km na dovolenou, takže se těším jak to půjde. Po návratu zde popíšu mé dojmy z jízdy

5.4.2012 22:46

Geometrie

Tak po přezutí na letní elektrony jsem si hned všiml, že auto chce pořád mizet ze silnice směr příkop. Nějakou dobu jsem to neřešil, ale když jsem při jedné jízdě(cca 250km), kdy jsem v kuse dával kontra, jsem zavítal do nového autorizovaného servisu v KV. Během hoďky Citrónovi srovnali kola na nejmodernější laserové geometrii(jedna z mála v ČR). Stála kolem 6-ti stovek, takže celkem v poho. Auto zase jezdí jak po kolejích. :-) Ještě jsem zakoupil automobilkou doporučené aditivum do benzínu. VTi motory prý dost trpí na kvalitu benzínu a všichni asi známe kvalitu našich pohonných vod. :-D
Až to vyzkouším, dám vědět.

27.2.2012 22:45

Další slabé stránky vozu

Tak musím objektivně říci, že jsem po delším užívání narazil na věc, která mě u mého auta každý den štve. :-) Pasivní bezpečnost, pro kterou jsem si toto auto vybral mě pěkně doběhla. Při každé nastupování a vystupování buď kopnu do prahu a nebo se bouchnu do hlavy, no komedie . :-) Navíc když otevřu dveře v garáži(není tam moc místa), tak z toho lezu jak vozíčkář.
Jinak jsem včera asi poprvé vytočil otáčky až na hranici omezovače. Musím říci, že ten týpek v pětkovým Golfu se hodně divil, že mu jeho TDI nejede a já ho celkem bez problémů po krátkém boji předjel :-)
Jinak auto po 12.000km pořád šlape jak hodinky, žádné závady, ani problémy.

15.1.2012 23:11

Zimní radovánky

Tak jsem s Citrónem už byl párkrát na horách a musím říci, že systém ITC (el. samosvor) je ukázková věc. Několikrát jsem se musel v dost hlubokém sněhu zastavovat abych dal přednost protijedoucím autům. Skoro všechny auta přede měla problémy, ale mojemu se lehce protočili kola a pak už jelo dál jak tank. :-) Pak už jsem se nebál zajet nikam, byl jsem si jistý, že vyjedu( řetězy asi zatím teda kupovat nebudu).

8.11.2011 22:09

Nové okno

Tak jak jsem řekl, Citróna zasáhl kámen a já byl nucen vyměnit čelní okno. Předně musím říci, že chválím rychlost pojišťovny a dále pak i autorizovaného servisu. Nové sklo bylo objednáno a přišlo za dva dny. Samotné čelní sklo(originál Citroen) stojí 6650kč. Plus nějaké příchytky a tmel asi za 500kč. Takže ti šťastní bez senzoru se vejdou do 8000kč i s prací. Já si musel připlatit ještě nový senzor a další práci, takže celkem za 11300kč. :-/
Ještě že to kryla pojistka s připojištěním pro čelní sklo. :-D Jo a celá operace je za dvě hodiny hotová :-D

30.10.2011 13:03

Prasklé okno

Tak jsem dnes při mytí auta objevil hned vedle senzoru na stěrače prasklinu jak vlašský ořech. Takže mě čeká návštěva pojišťovny a servisu. Pak dám vědět kolik tato drobnost naše miláčky stojí. :-)

21.10.2011 10:46

Nové zimáky

Tak jsem vážení už přezul do nových bačkor. Nechtěl jsem nic riskovat a nechat se nachytat příslušníky PČR a stát v listopadu nekonečné fronty v gumárnách. :-) Musím říci, že vybrat si pneumatiku, která není přehnaně drahá a přitom v zimně výkonná není lehké. Původně jsem chtěl Nokian WR D3, ale pak jsem šel do Continental winter contact TS 830. Dostal jsem slevu 2000 na sadu, takže nebylo co řešit. :-)
Musím říct, že po přezutí na plecháče je na výmolech auto až neskutečně tiché. To elektrony vždy trošku bouchly. A přitom se bavíme o stejném rozměru 16". No zatím velká spokojenost. Uvidíme, jak se projeví v zimě.

12.9.2011 15:47

1.delší jízda

Zdravím, tak jsem o víkendu absolvoval 1. delší jízdu do našeho hlavního města Praha. :-) Auto je na delší pobyt v kabině jak dělané. Záda mě ani po 2 hodinách sezení nebolela( docela na ně trpím). Sedačky jsou opravdu pohodlné. Ukazuje se, že motor 1.4VTi je ideální i na tyto trasy. Je příjemně pružný, ochotně akceleruje a průměrná spotřeba byla 5,9l/100km. A to jsem měl ještě celo cestu zaplou klimu.
Jen mě pořád trápí ta litá kola. Auto pořád mírně vibruje. :-( Asi budu muset do servisu ať jim změří házivost a uvidíme. No celkem mě to mrzí.
Jinak samá chvála a čest Citroene. :-)


Přidat názorDiskuse: Citroën C4

Další vozy Citroën C4



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

Ze začátku jsem řešil problémy s továrními elektrony

praktičnost
10

Pro dva lidi nadbytek místa

prostornost
8

Když si sednu za sebe tak místa pro kolena je už jen tak tak.

jízdní vlastnosti
9

Nejsem žádný závodník, ale auto je pořád velmi jisté a na limitu přechází do mírné nedotáčivosti, která přichází postupně.

jízdní komfort
9

Perfektní, ale není to C5 :-)

provozní náklady
10

Pohodička

náhradní díly
10

Zatím žádné nepotřebuji, ale z předchozího auta vím, že se pohybují ve stejné cenové relaci, jako u konkurence.

výkon motoru
8

Na 1.4 slušné, ale je to pořád jen 1.4.

spotřeba
9

Trochu vyšší, ale to se snad podá.

hlučnost motoru
10

Ve městě auto není slyšet vůbec, až při vyšších rychlostech, cca od 120km se motor projeví.

kvalita sedadel
10

Neskutečně pohodlné.

brzdy
10

Brzdy sou perfektní, jsou hodně jedovaté a výkonné. Z velkých rychlostí brzdí přesvědčivě a neuvadají.

zavazadlový prostor
10

Jeden z největších ve třídě. A pro dva paráda.


Více o modeluCitroën C4 N (2010-dosud)
Citroen Saxo 1,6 16V VTS Citroen Saxo 1,6 16V VTS

Saxo je v současnosti základním modelem automobilky…

Citroen C5 Estate Citroen C5 Estate

Francouzská automobilka Citroen nepolevuje v boji o…

 






Blesk.cz

Pavle Zedníčku, tohle není tvoje manželka! Veselý herec si užíval bez Kousalové

Pavle Zedníčku, tohle není tvoje manželka! Veselý…

Pavel Zedníček (67) je výborný a charismatický herec, který vždycky dokáže zaujmout. Naposledy, když si vyšel do…

Agresivní bobr se vrhl na osmiletého chlapce: Švýcaři se bojí chodit k řece

Agresivní bobr se vrhl na osmiletého chlapce:…

Úřady švýcarského města Schaffhausen na severu země vydaly varování před koupáním v populární přírodní rezervaci…

 

iSport.cz

Čínský fotbal v Německu? Dvacítka by mohla do čtvrté ligy, kluby souhlasí

Čínský fotbal v Německu? Dvacítka by mohla do čtvrté…

Čínská fotbalová invaze pokračuje. Německý magazín Kicker přinesl informaci, že čtvrtá německá liga by se totiž…

Favorité draftu NHL: Kanaďan a Švýcar, Nečas míří do první pětky

Favorité draftu NHL: Kanaďan a Švýcar, Nečas míří do…

Ve Vegas už mají vybráno, nyní je čas i na zbylou třicítku týmů. Po rozšiřovacím draftu NHL, ve kterém si město…

 

Reflex.cz

Vědci prozkoumají bývalou tajnou jadernou základu USA v Grónsku. Tání ledu odhaluje hrozbu

Vědci prozkoumají bývalou tajnou jadernou základu…

Spíše filmy s Jamesem Bondem připomínala americká tajná vojenská jaderná základna Camp Century, která v 60.…

Embéčko - před 50 lety hvězda mezi automobily, kterou zastínil přední náhon

Embéčko - před 50 lety hvězda mezi automobily,…

Legendární embéčko znamenalo převrat v mladoboleslavské škodovce. V sousedství původní továrny vznikla v letech…