Diskuse

Citroën C4 (2011)

24.6.2012

Po dvoch jazdenych autach, ktore som vlastnil pocas mojho pobytu v USA ( Toyota Tercel 1992, Hyundai Scoupe 1994) som sa konecne stal hrdym vlastnikom…

 

Citroen C4 (dino77)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto dino77

    dino77 29.06.2012  16:29

    problemy s farbou

    takze, po dovolenke v Chorvatsku som zistil dalsi nemily problem s mojim Citronom. Farba na uplnom spici kapoty zacina bublat. Uz sa o tom pisalo aj tu aj na inych forach, ale clovek si mysli, preco by sa to malo stat prave mne...tak je to tu....zatial je to male a tazko viditelne, ale bojim sa ze sa to zacne rozliezat aj po inych castiach kapoty. V diskusiach sa pise, ze to vacsinou dilery uznaju ako opravu v zaruke, ale novej casti sa asi nedockame na Slovensku, alebo v Cechach, takze prinajlepsom sa to bude premalovavat, co, ze vraj, trva take 3-4 dni. Necham to este tak, a ku koncu roka ak sa to este rozrastie, pojdem pekne reklamovat....aach jo :-(
    • 00 Reagovat !

      foto bicak77

      bicak77 29.06.2012  23:27

      « Re: problemy s farbou

      Ahoj Dino,
      vítej v klubu, já už mám bublinu trošku větší. V servise říkali, že budou přestříkávat celou kapotu. Tak až se odhodlám, půjdu do toho ;-\

      Jinak recenze je pro mě super díky srovnání VTi s HDi. Překvapuje mě nepřesnost 6ti stupňové převodovky, myslel jsem si, že oproti pětikvaltu to už bude jiná třída..

      Zmiňuješ u 1.6 VTi nerovnoměrný tah při akceleraci hlavně na 3.stupeň. Jedná se o stejný problém, který zmiňuju od začátku ve své recenzi? Že to prostě do cca 3tis.otáček při zrychlování škube???
      • 00 Reagovat !

        foto dino77

        dino77 30.06.2012  11:40

        « Re: Re: problemy s farbou

        nazdar bicak, dakujem za privitanie, cakal so len na dovolenku, aby som mohol spravit recenziu a prihodit aj dake fotky od mora :-) je dobre vediet, ze v servise s tym prestriekanim nerobia az take HALOO. ja som to vlastne postrehol az po dovo, takze moze byt ze ta chorvatska horucava tomu asi nespravila dobre.
        prevodovka bola o nieco lepsia pri "hladani stupnov" u benzinu, ale to mozno preto lebo som ju mal novu. naftak je kupeny jazdeny takze neviem ako sa k auticku spravali predosli majitelia :-( kazdopadne o citroen prevodovkach sa uz pisalo negativne na viacerych miestach
        co sa tyka nelinearneho zrychlovania pri benzinaku, zacalo to mozno po mesiaci jazdenia, ale dobra sprava je ta, ze sa to stracalo ako som auto zabiehal a taktiez mas pravdu, ze pri prudkom zrychleni sa to skoro neprejavilo. myslel som si najprv ze to su vybracie kvoli zlemu vyvazeniu, ale to by sa auto spravalo este horsie vo vyssich rychlostiach. v servise som bol raz, tam sa to akurat neprejavilo a kedze som medzitym riesil este problem so zlym palivom, neriesil som to vtedy dalej. pri vymene benzinu za naftak to uz bolo skoro nebadatelne, to malo auto cca.8000km. je to urcite vec precitlivelych citroen motorov a trpi tym vela novych c4, len ti to v servise nepovedia priamo do oci....drzim palce nech ti ten problem zmizne cim skor ;)
  • 00 Reagovat !

    foto Kuski

    Kuski 30.06.2012  12:24

    Displej palubního PC

    Ahoj. Předně gratuluju ke krásnýmu autu. Můj otec má toho samýho (stejná barva i výbava). Jen Tě chci upozornit na malou nesrovnalost okolo displejů. Ten co jsi měl v benzínu je standartní až pro auta s automatickou klimou, jinak je tam tenhle obyčejný co tam máš teď. :-)
    Jinak přeji aby auto dlouho vydrželo a aby se vyřešil problém s barvou na kapotě(doufám, že mě to taky nečeká :-! ).
    • 00 Reagovat !

      foto dino77

      dino77 30.06.2012  22:16

      « Re: Displej palubního PC

      Nazdar a dik
      Ten novsi display co som mal v benzinaku mal aj lepsie vybavenie a teda autoklimu. Tento dizel je vybava o stupen nizsia. to chapem, len som si myslel, ze vymena display-a za ten novsi bude realizovatelna. bohuzial ked servisak v citroene porovnal VINka z benzinaku a naftaku, skonstatoval, ze vymena nie je mozna. ze by to proste nesedelo. keby sa to dalo, novy display by ma vysiel na 170 Euro co je dakych 4400 ceskych + asi praca.neva uz som si zvykol :-) peniaze sa odkladaju na okrasne chromovane listy >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Kuski

        Kuski 03.07.2012  15:15

        « Re: Re: Displej palubního PC

        No to jsem čekal, že to nepůjde. Já si totiž taky naběhl. Když jsem si Citrouše konfiguroval jako novýho, tak jsem si řekl, že rádio s Bluetooth nepotřebuju. Jenže jsem poslední dobou dostal celkem dost pokud za telefonování, tak jsem se rozhodl, že by mi ho dodělali. Servisák mě ale rychle vyvedl z omylu. Prý by tam muselo celé nové rádio, řídíci jednotka(nevim čeho), nové kalbelové svazky, krycí panel a jiný volant. Celkem kolem 30 000 kč. Tak jsem se rozesmál a šel brečet domů jak jsem blbej, že jsem při koupi ušetřil pár tisíc. >:D
        Chrómové lišty doporučuju, auto vypadá hned jinak(teď je kupuju otci k narozkám >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto dino77

          dino77 03.07.2012  16:00

          « Re: Re: Re: Displej palubního PC

          tak vidis, ja som si zase naivne myslel, ze usetrim 1700 eur na benzinaku oproti dizlu a potom som zistil, ze najazdim o 10tis km viacej a "musel" som menit za dizel v nizsej vybave, lebo jazdene dizle vo vyssich vybavach tu zatial nenajdes.a to som este doplacal 2000 navyse, kedze benzinaky stracaju na hodnote rychlejsie.
          listy by som mozno kupil aj hned, ale sa bojim toho, ze ak budem potom chciet doinstalovat cierne ochranne listy, s tym chromom to na sedej farbe bude vyzerat dost divne....tak neviem.
          kazdopadne nasiel som si noveho favorita na alu disky
          [odkaz] :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Kuski

            Kuski 07.07.2012  10:44

            « Re: Re: Re: Re: Displej palubního PC

            Hmmmm, pěkná kolečka. :-) Ty budou Citrónovi slušet. Ohledně těch ochraných gum. Já je už na pár autech naživo viděl. Nechi říkat, že by třeba neměli fungovat, ale fakt se to na to auto nehodí. Mi to připadá jak ochrané gumy za žigula. >:D
            Když jsem četl tvojí recenzi a dozvěděl se že jsi záhy měnil benzín za naftu, tak jsem tě plně chápal. já sám jsem to chtěl taky udělat, ale pak jsem si zvykl a navíc jsem se mího mazlíka už nechtěl vzdát. :-) Ale už si pohrávám s myšlenkou, že za tak rok-dva by mi mohla říkat "pane" nová C5 >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto dino77

              dino77 07.07.2012  21:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Displej palubního PC

              Kuski, s tymi ochrannymi pasmi mas pravdu, ale kazdy tyzdem si najdem na dverach nove odrete miesta, parkovat 40cm z kazdej strany od dakeho auta je o nervy, ale inak sa na sidlisku neda. za 2-3 roky by som musel dat asi znova prelakovat dvere aby to na tej sedej nevyrezalo ako na sovietskom tanku poznacenom nemeckymi gulkami ;-\ no neviem este si to necham ulezat v hlave.
              s tym benzinom som mal inak stejne pocity aj ja ked som ho predaval. po problemoch s nekvalitnym benzinom sa to auto akurat zacalo znova dostavat do dynamickej jazdy a aj prvych par dni po vymene som lutoval skok o jeden vybavovy stupen nizsie. ALE charakteristika dizloveho motora a spotreba stale drzali vahy na strane HDi...tak aj bolo. a to som este typ cloveka co nerad toci motor do vysokych otacok, o com vlastne benzin je, takze prvotne zmiesane pocity po vymene rychlo zmizli a teraz som happy :-) mensia nespokojnost s radenim rychlosti stale je, ale inak :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto ZPablo

    ZPablo 03.07.2012  07:11

    Dovolená

    Ahoj, fotky z dovolené jsou moc pěkné, jak se cestovalo? Co komfort, jak se projevila 1,6 HDI? Vím, že máš silnější verzi a 6st. převodovku - jaká byla spotřeba při zapnuté klimatizaci? Jezdil jsi na tempomat? Dochlazuješ turbo po delší jízdě? Díky za odpovědi, Pavel :-)
    • 00 Reagovat !

      foto dino77

      dino77 03.07.2012  08:35

      « Re: Dovolená

      ahoj. dovolenka pekna i ked prvy krat s malym 17mesacnym prckom, takze to bolo asi viacej stresu, ako by sme chceli. citron tahal pekne. 1.6vti benzin by sa tam trapil pri mojom style jazdy. ani nie tak cestou tam a spat, ale jazdit po chorvatsku s klimou na 3 az 4 stupni da plnemu autu zabrat. a este cim vyssi stupnem (manual klima) tym neprijemnejsi ma motor zvuk. robi to asi kazdy citroen, ale takto hucat motor pri zapnutej klime som v inom aute este nepocul. znizenie klimy zo 4ky na 1ku spravi zvukovo extremny rozdiel

      gps sklamalo a vlastne je tam aj dost novych dialnic co este asi nie su zaznacene takze namiesto 7hodin sme tam isli 9, ale krajina je to pekna hlavne slovinsko sa mi pacilo, tak som si to uzival. chrbat ma zvykne boliet ked chodim z roboty po 8hodinach za pc, ale cela dovo uplna pohodicka. komfort, komfort, komfort. len silno rozmyslam o potahoch na sedadla, ked si clovek tolko krat sadne za volant spoteny ako prasa, skor ci neskor to do sedadiel nasaje.

      tempomat vyuzivam vzdy ked sa da. je to super vec na dialniciach, ale aj medzimesto .do roboty a spat sa poriadne zapoti >:D rychlost drzi celkom dobre, najvacsie vychylky co so mal boli 2km/h menej pri stupani do kopca a 3km/h viac pri prudkom klesani. 3km/h nad nastavenu hodnotu si moze vysluzit v urcitych situaciach aj pokutu, ale tieto extremy sa mi stali len zopar krat. a kedze mi tachometer stabilne ukazuje 5km/h viacej ako v skutocnosti idem, zily mi to netrha.

      spotrebu si dlhodobo drzim na 4.8-4.9 a specialne kvoli dovolenke som pocitadlo nenuloval. urcite by to bolo aspon o 0.2 - 0.4 l viacej, ale s plnym autom a klimou je to pochopitelne. tankoval som len na OMV, je ich tam dost, a kedze je tam dost prasno, zopar krat som auto oplachol vodou.

      10tis km po prvej servisnej sa olej drzi stale na max, takze to je ok, ale vymena bude uz po dalsich 5tis. len ten kufor sa mi vpredu rozbublal, takze to pojdem asi riesit do servisu coskoro...zatial tolko, dufam ze som ti zodpovedal na vsetko ;-)

      vlastne este s tym dochladzovanim turba..cital som rozne nazory na tuto temu, ale kedze sa oplati radsej byt opatrny ako potom lutovat, vzdy ked idem dlhsiu trasu, alebo to viacej vytacam a este k tomu so zapnutou klimou..necham citrona vrcat este tak 40sekund po zaparkovani. da sa to robit aj tak, ze ak mas pred dojazdom na parkovisko pred dom mensie ulicky a trva ti to po nich 5-10 minut, nemusis ani dochladzovat. to potom uplne staci na stiahnutie tej teploty. to je len taky moj zdravy usudok. ak sa dopatram k niecomu detailnejsiemu, este to tu dopisem.
  • 00 Reagovat !

    foto dino77

    dino77 05.07.2012  20:55

    alu disky, kto poradi?

    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 07.07.2012  11:24

      « alu disky, kto poradi?

      Podle mě ani jedny, C4 je tvarovaná spíše barokně, ostře řezané tvary disků by podle mě na tohle auto neseděly. Podívej se, co nabízí sám Citroen k autu, všechny jsou oblé. Něco v tom stylu bych hledal
      • 00 Reagovat !

        foto dino77

        dino77 07.07.2012  20:59

        « Re: alu disky, kto poradi?

        Ronault, dik za nazor, ale budem si tvrdohlavo stat za svojim vyberom :-) este raz som si pozrel ponuku origo Citroen a ci uz napr. Baltimore, Boston alebo Anchorage nemaju az tak vela spolocneho s oblymi tvarmi. OZ adrenalina sa mi na tom pridanom obrazku na astre velmi pacia a ked zbehnes na [odkaz] do konfiguratoru si hodis c4 + tie disky, vyzera to celkom pekne :yes: samozrejme subjektivny nazor
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 07.07.2012  22:38

          « Re: Re: alu disky, kto poradi?

          No ono ne že by byly vyloženě barokní ty disky, ale oproti tvému výběru jsou plnější, čili opticky mají více hmoty, což na docela těžkopádnou C4 i sedí. Mě by ty extrémně jednoduché a ostré tvary na baculku C4 nesedly. Už jsem pár takových C4 viděl a nějak se mi to nepozdávalo.

          Volil bych z Citroenovských asi Bostony nebo Anchorage. Na Oaklendech mi krom problémů s vyvážením vadí, že nejsou stranové, čili na jedné straně auta se vír točí po směru a druhé straně proti směru hodinových ručiček. Je to detail, ale když já jsem na to úchyl >:D

          Zkoušel jsem ten konfigurátor a volil bych možná Envy MSW22 gray silver... ale ještě bych dlouho váhal.
    • 00 Reagovat !

      foto bicak77

      bicak77 08.07.2012  07:05

      « Re: alu disky, kto poradi?

      Ahoj, tak nejlépe na C4 asi vypadají 17ky PHOENIX, které má Michal86 ;-)

      Co se týká 16ek, i přes původní peripetie bych šel znovu do Oaklandů, protože se to vyvážení podařilo nějakým záhadným způsobem vyřešit. Bostony mi moc nevoní, pletu si je z dálky s origo poklicema, co jsem měl...

      Co se týká tvých odkazů, tak jedině 1.(Astra). Ale jak píše Ronault, moc mi nesedí ani jedny...

      A jakou plánuješ velikost? Na Astře jsou min 17ky. Na 16kách to může vypadat zase jinak...
      • 00 Reagovat !

        foto dino77

        dino77 09.07.2012  16:28

        « Re: Re: alu disky, kto poradi?

        no, to je to, ze som auto kupoval s 16'' letnymi gumami a kedze som ho kupoval tesne pred zimou, rovno som zhanal aj 16'' zimne. z tych 17'' by sa dalo lepsie vyberat, ale vtedy nebol cas na rozmyslanie nad velkostami kolies ;-\ michelin-ky maju zvycajne velmi dobru zivotnost/nizke opotrebenie, takze si na16-kach asi pojazdim peknych par rokov. neva, nemozem mat na sidlisku najkrajsie auto, to by sa on az prilis zaujimali kriminalne zivly >:D
  • 00 Reagovat !

    foto dino77

    dino77 17.07.2012  20:05

    pipanie v 5sek intervaloch???

    tak dnes to bolo zaujimave....85km/h, radio, klima, palivo este na 350km...a policajny radar asi 800 metrov predomnou..a zrazu mi zacne auto bezdovodne pipat v asi 5 sekundovych intervaloch tak som asi po 100metroch za radarom vypol klimu aj radio a pipanie prestalo....ziadne hlasky na displeji, ziadne blikajuce svetielka....zeby mi do auta nainstalovali u dilera pri kupe radarovy detektor o ktorom som doteraz nevedel? >:D >:D
    uz sa to niekomu stalo, alebo by som mal zajst k usnemu nech si dam skontrolovat sluch....
    • 00 Reagovat !

      foto Nerez

      Nerez 17.07.2012  20:24

      « Re: pipanie v 5sek intervaloch???

      Pokud měli laserový radar, tak je ti antiradar stejně naprd >:D
      • 00 Reagovat !

        foto dino77

        dino77 17.07.2012  20:36

        « Re: Re: pipanie v 5sek intervaloch???

        uz sa niektore firmy ohanaju anti-laser radarmi, tak neviem co je na tom pravdy a aku to ma percentualnu uspesnost, ale aj tak si skor myslim, ze to fakt bolo skor nieco s radiom >:D a mimochodom...
        [odkaz]

        :yes: :yes: zeby koniec Hviezdnym vojnam? >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto ZPablo

    ZPablo 21.07.2012  16:13

    Potahy na zadní sedačky

    Čau Dino, tak příští týden budu mít od Citroenu ty potahy na zadní sedadla - kvůli prckovi - přidám ty fotky abys viděl akože to vyzerá :-) Jinak já to turbo chladím taky tak cca 1minutu - myslím, že to stačí, i když já mám jednodušší motor - mám turbo s pevnou geometrií lopatek - ty máš sofistikovanější proměnnou a navíc máš dvouhmoťák setrvačník, tak možná doporučuju po delší cestě vrčet minutu a půl, aby olej zchladnul a nezapekl lopatky turba... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto dino77

      dino77 23.07.2012  18:28

      « Re: Potahy na zadní sedačky

      si borec, diky! budem to tu sledovat. ja som posledne dokupil kozenkovy kryt (s Pandou) na zadnu cast mojho sedadla, aby prcek nespinil co nema a funguje na 100% 3 Eura? no nekup to >:D

      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto ZPablo

        ZPablo 24.07.2012  07:03

        « Re: Re: Potahy na zadní sedačky

        Za 3Eura a ještě s Pandou? Tak to je velká paráda >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto dino77

          dino77 24.07.2012  14:36

          « Re: Re: Re: Potahy na zadní sedačky

          tak mali aj s "kočkou", ale na tie som podla mojho imunologa alergicky >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 24.07.2012  17:51

            « Re: Re: Re: Re: Potahy na zadní sedačky

            Tak to mě rozesmálo >:D >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Bully-

      Bully_ 22.08.2012  20:37

      « Re: Potahy na zadní sedačky

      Dochlazovat minutu a vic je IMHO nesmysl. Vetsina vyrobcu aut dneska neuvadi nutnost dochlazovani v navodu vubec, jini treba 10 sec. . Kdyby se tim mel vylozene znicit motor nebo nejaka jeho soucast, urcite by to nezapomneli zminit kvuli reklamacim. Zdravy rozum radi nechat motor (jakykoli, i bez turba) po "zahulu" stejne chvili nechat bezet na volnobeh, ale tezko bude v motoru teplota ze by zapekala lopatky turba ;-) Spis jde proste o cirkulaci oleje bez zateze, aby se rovnomerneji ochladil blok motoru spolecne s jeho pohyblivymi a teplotne mnohem vic namahanymi soucastmi. A selsky rozum potom rika ze doba jizdy bez plneho plynu pri dobrzdovani, parkovani atd. tech potrebnych sekund na dochlazeni da vic nez dostatek :yes: Co ma dvouhmotak spolecneho s dochlazovanim netusim, stejne tak jako variabilni nataceni lopatek turba. Tyhle 2 veci trpi typicky na jizdu s podtacenim motoru, jde o jine problemy.
      Ignoranti co dojedou na plny plyn po dalnici k cerpaci stanici a hned vypnou motor se o auta nezajimaji a urcite ani nectou MACZ, tak tuhle moznost rozebirat nebudeme :-)
      • 00 Reagovat !

        foto ZPablo

        ZPablo 29.08.2012  22:17

        « Re: Potahy na zadní sedačky

        Bully,díky moc za info, cením jakoukoliv technickou radu popř. fakta (hlavně ohledně setrvačníku..), já prostě citróna chladím déle (1 min a víc) asi už ze zvyku, měl jsem Passaty 1,9 TDI 96kW i 2,0 TDI 103kW a tam se mi to vyloženě nabízelo samo (dlouhé denní nájezdy km)..Tak jsem se choval vždy i ke služebákům (Opel - motory Isuzu 1,7 CDTi) - ve finále jsem skoro nikdy neměl s auty vážnější problémy, jen běžné údržby a výměny.. Mimochodem, máš moc pěkný japonečky - kolegyně z práce si koupila teď nového Civika 2,2 a tam už mi ten diesel 110kW přijde už jako hodně výkonný - baví mě, jak ona s ním jezdí sotva 100km/h - měla si spíš koupit ten novej diesel 1,6 >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 22.08.2012  19:28

    Prd X-files!

    Milej zlatej, to není žádný X files, ale je to takový typický problém drtivé většiny uživatelů veškeré techniky včetně aut - nečteme návod. Pravidlo první při odstraňování problémů je:
    RTFM - Read The F***ing Manual
    když nezabere to, tak druhé:
    UTFG - Use The F***ing Google... >:-[]

    Ale abych tě přestal buzerovat, sám jsem měl stejný problém a nevěděl jsem, co s ním, pak mi poradili v servisu... jen mě omlouvá, že k Laguně mám jen Holandský návod >:D

    Jelikož máš beztak automatické stahování oken s ochranou proti skřípnutí, tak toto se občas stává. Nejčastěji, když se odpojí baterka nebo se s ním něco dělá. Ten systém má svou paměť, kde jsou ony krajní polohy okna. V tom případě je nutné sjet s oknem až do max. dolní polohy, nechat jej tam chvíli a pak vyjet do max.horní polohy a nechat tam okno opět nějakou chvíli, systém si tak načte krajní polohy a je to ;-) Má to tak většina aut (nejen francouzských) :-!
    • 00 Reagovat !

      foto dino77

      dino77 23.08.2012  18:12

      « Re: Prd X-files!

      cau Ronault, s tym buzerovanim si si mohol fakt dat DELAY, aspon dovtedy, kym si nezistis, ci som tie kroky podla F***ing Manual uz spravil ;-)

      1. o probleme s anti-pinch na auto/elektrickych oknach som cital a skusal som reset dlho predtym ako som isiel do servisu....hold nezabralo.

      2. s bateriou nebolo manipulovane, akurat ze mi do dveri vbehol cucak co drzi sunshade na okne. prestalo to fungovat sice o nieco pozdejsie, ale je to jedine comu mozem prisudit "malfunction"

      X-files bolo tiez mierene nie na to preco mi nefunguje okno ako ma, ale preco sa bez zasahu servisakov zrazu spamata a funguje ;-)

      a to mi ver, ze som to skusal sam fixnut uz par krat...a oni ze to skusali "20 krat" a okno bez problemov behalo dnu a von ako nadrzany porno herec >:D >:D
      ...mozno len spravili daky soft reset, ale sa im to nechcelo davat do papierov
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 23.08.2012  19:05

        « Re: Re: Prd X-files!

        Tak to sorry, většina místních si totiž ten F***ing manual nepřečte ;-)

        Ty řídící jednotky jsou zakleté. Mě se už taky občas stalo, že zcela nepochopitelně vymazala krajní polohy a nic, co by k jejich vymazání vedlo se nestalo.

        Auto v servisu většinou funguje, to je Murphyho zákon >:D

        Jo a taky se mi to párkrát stalo, když mi na ovládání oken napršelo...
        • 00 Reagovat !

          foto dino77

          dino77 23.08.2012  20:03

          « Re: Re: Re: Prd X-files!

          tak ta posledna veta mozno aj bude davat zmysel....detsku sedacku mam totiz za sedadlom vodica a niekedy sa prcek vzpiera ako keby som ho vkladal do horucej vody. Mohlo sa stat ze pri otvorenych dverach kus naprsalo na spinac a odvtedy to blbne.
          stale to ale nevysvetluje preco to aurat v servise zacne fungovat... do pr..ele aj s Murphym :-)
  • 00 Reagovat !

    foto dino77

    dino77 31.08.2012  16:26

    cena servisnych kontrol

    ak su udaje v clanku pravdive, tak ta nasa C4ka vychadza poriadne draho na servisovanie....to je za tie prijatelne nakupne ceny, PSA?? 8-s

    [odkaz]

    dava si niekto servisovat auto aj niekde inde ako u dilera s tym ze zaruka stale plati, resp. kupuje niekto olej, filtre atd pred kontrolou?
    ja budem mat priemer asi 25k / rok to mi vychadza platit 200e/rok a to su len servisne. tak uz len asi dufat, ze citron bude slapat bezporuchovo dalsich par rokov >:D >:D I donno, I donno...
  • 00 Reagovat !

    foto sotomaior

    sotomaior 08.09.2012  17:01

    stretavacie svetla

    nechci ti kazit radost, ale ty nightbreaker plus sice svítí perfektně, ale výdrž... těch +50% navíc je míněno oproti prvním nightbreaker a na těch byla psaná životnost poloviční oproti standartním. Pokud by odcházely žárovky častěji tak mám osobně dobrou zkušenost s žárovkami philips, nebo i osram dělá řadu s údajně cca 3x delší výdrží
    • 00 Reagovat !

      foto dino77

      dino77 08.09.2012  19:42

      « Re: stretavacie svetla

      njn, v kazdom pripade preferujem zlepsenie kvality svietenia pred zivotnostou, lebo z roboty chodim domov kazdy den az okolo polnoci, takze mi to vyhovuje. Ibaze by fakt zacali aj tieto odchadzat prilis skoro. potom by som mozno vyskusal tie philips.
  • 00 Reagovat !

    foto dino77

    dino77 10.10.2012  18:55

    prevodovy olej

    Nevie mi niekto poradit daky dobry prevodovy olej, ktory dobre pracuje aj pri nizsich teplotach? Doslova mi to tam bucha hlavne z 1 do 2 stupna, ked je auto nezahriate resp. su vonka nizke teploty. Po takych 10-15 minutach je to uz relativne v poho, ale doslova mi to trha srdce ked to ide "na studeno". Nepocul som este nikoho sa na toto stazovat, ale mechanicky problem by to nemal byt, ked to slape relativne v pohode pri dostatocnom zahriati. ?!?!
    • 00 Reagovat !

      foto sotomaior

      sotomaior 10.10.2012  20:45

      « Re: prevodovy olej

      hmm zajímavé, hlavně počítej s tím, že jestli máš auto v záruce a dáš tam jakýkoli jiný olej než je předepsaný tak ti na to záruka může padnout...spíš bych hledal problém jinde
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 10.10.2012  21:16

        « Re: Re: prevodovy olej

        Tohle je vysoce pravděpodobné, že dělá olej. Mě tak jednou na Favoritu otec vyměnil olej za jiný a v zimě šlo řazení fakt ztuha až jsme museli měnit znova. A dělá to většina aut. Když bude zase při nízkých teplotác moc řídký, tka při vysokých nebude moc mazat.
        • 00 Reagovat !

          foto dino77

          dino77 10.10.2012  22:27

          « Re: Re: Re: prevodovy olej

          no aj mne logicky vychadza ako problemovy najviac ten olej. i ked je to standard, ktory pouziva citroen vo vsetkych autach....kazdopadne, by mi vobec nevadilo, mat v tom cez zimu iny olej ako v lete. len nech to nezadrha. na par forach myslim celkom ospevovali jeden druh a za vyskusanie skoro nic nedam. cesta spat tu stale existuje keby nieco :-!
          • 00 Reagovat !

            foto dino77

            dino77 11.10.2012  18:48

            « Re: Re: Re: Re: prevodovy olej

            keby tu mal niekto skusenosti s

            "Castrol Syntrax 75W90 (Taf-X)"

            alebo

            "Redline MT-90W"

            ozvite sa...original olej do mojej C4 ma byt "Total Transmission Bv 75w80" tak by som chcel vediet ci je v plnej miere nahraditelny s horepopisanymi olejmi....resp. ci sa niekomu z vas zlepsilo radenie a nie su problemy ani v studenom pocasi...dik moc
      • 00 Reagovat !

        foto dino77

        dino77 10.10.2012  22:23

        « Re: Re: prevodovy olej

        mam najazdene skoro 38k a zaruku mam zakladnu ako dava Citroen teda 2roky alebo 40k myslim, takze ten mesiac ma uz nezachrani :-)
        v servise som uz s tym bol, ale dokopy mi s tym nic nespravili. myslim, ze by boli aktivnejsi, keby bolo auto uz mimo zaruky, alebo boli len komplet lenivi...
  • 00 Reagovat !

    foto ZPablo

    ZPablo 31.10.2012  20:05

    Jak se zlepšila viditelnost s Osram žárovkama?

    Čágo chlape, čtu, žes už taky přezul a dokoupil ten kryt masky a Osram nightbraker - jak ve tmě svítí? Je to opravdu až takový rozdíl, mně připadá, že ty standardní tovární žárovky svítí perfektně, ale je fakt, že já mám v noci a za šera někdy dost problém s viděním, tak proto se ptám... Chtěl jsem při koupi auta dokoupit na C4 xenony - ale šly objednat až u Exkluzive verze - škoda, těch 24k CZK bych za ně klidně dal... :-|
    • 00 Reagovat !

      foto dino77

      dino77 01.11.2012  15:59

      « Re: Jak se zlepšila viditelnost s Osram žárovkama?

      nazdar
      no ja chodim domov z roboty vzdy az okolo 11pm takze by som uvital aj hocijake male zlepsenie oproti standardne montovanym ziarovkam. nightbreakery musim pochvalit hlavne co sa tyka farby svetla. viditelnost cesty pri bielom svetle je o dost lepsia ako pri origo zltom a myslim ze aj maju vacsi dosah. hovori sa az o 30 metroch navyse ale v tom som az taky rozdiel nevidel. za tych 17euro to ale urcite stalo! odporucam. len treba mat kilo nervov v zalohe hlavne pri vymene na pravej strane >:D >:D

      inak ja som mal laserovu operaciu oci a tiez v tme to videnie rychlo straca na ostrosti, takze tieto nightbreakery su pre mna 2x tak uzitocne ;)
      • 00 Reagovat !

        foto ZPablo

        ZPablo 01.11.2012  19:16

        « Re: Re: Jak se zlepšila viditelnost s Osram žárovkama?

        Díky za info - já nosím brýle na dálku... Jinak dneska pekelnej den - přečti si na mém profilu "novinky" - jsem z toho fakt už kaput... :'-(
        • 00 Reagovat !

          foto dino77

          dino77 01.11.2012  19:37

          « Re: Re: Re: Jak se zlepšila viditelnost s Osram žárovkama?

          ty jo, tak to ma fakt mrzi :-( moja manzelka ma sice vodicak, ale za volant sa neodvazi, takze ja si robim skrabance na aute sam. i ked zatial len male a na malo viditelnych miestach. no bud jej to budes musiet stiahnut z vyplaty, alebo jej vzdy za taky precin zakazes manikuru, pedikuru a kozmeniku na 1 mesiac...myslim ze si bude davat podstatne vacsi pozor.
          popr. uprav vystup z garaze. staci jedna stara pneumatika na to neslavne miesto.
          • 00 Reagovat !

            foto Bud

            Bud 02.11.2012  02:04

            « Re: Re: Re: Re: Jak se zlepšila viditelnost s Osram žárovkama?

            Ahoj kluci, použít trochu lepší žárovky je určitě fajn. Taky jsem to řešil, něvěděl jsem jak vyřešit to slabé žluté světélko, které v noci na dálnici vůbec nestačilo, ve městě jsou světla, tam to nějak šlo, ale zase vidět na poslední chvíli černého chodce, jak vchází do vozovky, to bylo na nervy. Pak jsem viděl test autožárovek od DEKRY, vybral si a je po problému. Já si vybral ty Philips Vision plus 50 a nemůžu si stěžovat. Porovnávali jsme to s bráchou s těma starýma a svítivost i dosvit je několikanásobný. Fotky toho rozdílu jsem pro případ uložil do fotogalerie, kdyby byl náhodou zájem. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto dino77

              dino77 07.11.2012  19:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jak se zlepšila viditelnost s Osram žárovkama?

              pekne porovnanie Bud. ten rozdiel je priepastny. ak sa mi vypalia tieto Osram Nightbreaker prilis skoro, urcite zvazim aj Philips Vision co mas ty.
              • 00 Reagovat !

                foto Bud

                Bud 07.11.2012  19:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak se zlepšila viditelnost s Osram žárovkama?

                Uvidíš. :-) Jinak jsem na netu tehdy najel i na webové stránky Philipsu a tam byl takový konfigurátor a mohl jsi si měnit žárovky a dívat se jak to svítí na cestu a značky, lidi, jako by jsi jel. A vidíš, co by ti asi nejvíc vyhovovalo. Posledně jsem zase kupoval myslím do zásoby a už mi paní řekla, že by to dokonce mělo být po novému + 60 a né jen + 50.
            • 00 Reagovat !

              foto brtnk

              brtnk 11.11.2012  13:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jak se zlepšila viditelnost s Osram žárovkama?

              já si chci koupit do hlavních světel X-treme VISION taky, ale nevím zda umožnují i denní svícení, tedy dvouvláknová žárovka, nevím zda to bude fungovat.
              • 00 Reagovat !

                foto dino77

                dino77 12.11.2012  17:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak se zlepšila viditelnost s Osram žárovkama?

                teraz neviem ci sa nemylim, ale stretavacie by mali byt H7 55W - tieto som menil ja za Osram Nighbreaker Plus a denne/parkovacie su P21/5W...tieto a vsetky ostatne som nechal povodne. Akurat mi museli to denne svietenie nastavit cez pocitac v servise, lebo mi aj pri povoleni dennych svietili iba stretavacie...
  • 00 Reagovat !

    foto dino77

    dino77 13.11.2012  19:31

    stierac na zimne mesiace

    nazdar pani
    stierace na mojej C4 su uz na smrtelnej posteli, ale nechcem kupovat novu sadu teraz na zimu. chcem len vymenit stierac na strane vodica, za primeranu cenu a uplne staci ked vydrzi iba cez zimu. dake rady? DIK!
    • 00 Reagovat !

      foto Bud

      Bud 13.11.2012  21:47

      « Re: stierac na zimne mesiace

      Hlavně si zajeď tam, kde ti to dají hned vykoušet :-) . Když jsem před minulou zimou sháněl nové stěrače, vyzkoušeli jsme různé druhy, ale vzhledem ke tvaru okna jsem musel koupit standardní. Koupil jsem od Valea. Všechny ostatní stíraly špatně a zanechávaly šmouhy. ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto dino77

        dino77 14.11.2012  14:25

        « Re: Re: stierac na zimne mesiace

        tak to by ma vobec nebolo napadlo. nemyslim ale ze v dakom tescu ma nechaju skusat stierace kym nenajdem ten spravny :-)

        na co som ale prisiel pri citani dalsich clankov je ze priehladnost skla sa moze podstatne zhorsit po cisteni auta v autoumyvarke. ja si davam totiz vzdy aj voskovanie a to teda necha poriadne mastne stopy na skle. bohuzial to vidno az ked sa clovek dostane do husteho lejaku a stierace akurat vylestuju tu mastnu skvrnu co ostala na skle po umyvani....

        tak som to dnes precistil Windexom a niekto spominal dokonca Jar na dobre odmastenie. to bude ale az dalsi krok ked Windex nepomoze. az potom bude nasledovat vymena stieracov a to uz asi pojdem rovno do Citroenu....30 euro za par je prijatelna suma za "original" citroen stierace.
        • 00 Reagovat !

          foto Bud

          Bud 14.11.2012  19:32

          « Re: Re: Re: stierac na zimne mesiace

          Jo okna jsou opravdu mastné a pak to špatně stírá. U nás můžeme stěrače vyzkoušet v takových různých auto-dílech jako: pop-art, auto-kelly a různé jiné, před kterýma můžež hned zaparkovat a kde je ochotný prodavač ;-) to samé bude platit určitě i u vás.
          Já ti to právě nechtěl vnucovat, ale nové stěrače se vždy kupují na zimu, aspoň to tak radí odborníci. :-) Takže ty origoš budou určitě super volba. Akorát jestli bys ty stejné nekoupil třeba levněji někde jinde. Ale ušetřit zase pár stovek a štrachat se pro ně někde, nestojí za to. >:D Tak uvidíš..
  • 00 Reagovat !

    foto umo

    umo 14.11.2012  19:31

    ručná brzda

    Zdravím. S tým priliepaním ručnej brzdy som mal problém a bolo to spôsobené vytekajúcou brzdovou kvapalinou cez brzdový valček. Zaujímalo by má, ako to vyzerá s bublinou na kapote. Nech citrón slúži bez problémov.
    • 00 Reagovat !

      foto dino77

      dino77 14.11.2012  21:32

      « ručná brzda

      nazdar umo, vdaka za info ohladne rucnej. ako som spominal bol som s tym akurat v servise a nic tam nenasli. na anglickom fore pisali zase ze moderne disky podliehaju korodovaniu podstatne rychlejsie vo vlhkom prostredi kedze sa v nich nenachadza azbest a tym padom maju vacsiu tendenciu sa priliepat. auto bude mat v january 2roky tak neviem....

      inak bublina uz davno "opravena", kapota bola v zaruke cela prelakovana/prefarbena, cca 2 dni. takze citroen si je vedomy chybneho procesu pri vyrobe a predpokladam, ze 2012 modely uz nebudu mat tento problem.
      nech aj tebe sluzi nova Fabka ;)

  • 00 Reagovat !

    foto dino77

    dino77 09.01.2013  19:59

    velurove alebo plstene koberceky do auta?

    v prvom rade by som rad vedel aky je v tom rozdiel :-)
    v druhom rade by som sa vas rad opytal, kto preferuje gumene na zimu a kto plstene....mne totiz hrozne vadi pri pustani spojky ked mam mokre tenisky a to vrzganie mi cestuje az do mozgu :-/
    • 00 Reagovat !

      foto Jraid

      Jraid 10.01.2013  17:13

      « Re: velurove alebo plstene koberceky do auta?

      mam velurove a plna spokojnost, akurat su 5xdrahsie ako guma.Plstene neviem, nemal som v ruke.Gumene som mal raz a uz viac nie, vypadaju hrozne lacno a neustale su spinave.
      • 00 Reagovat !

        foto dino77

        dino77 10.01.2013  19:53

        « Re: Re: velurove alebo plstene koberceky do auta?

        aa tak ta spina sa da odstranit lahko...moje gumene su tiez spinavsie ako by som chcel, ale to len kvoli mojej lenivosti :-)
        na anglickom fore udavali ceny taketo:

        Velour Floor Mats - Set of 4 9464 FP - Retail Price: Ł59.90
        Carpet Floor Mats - Set of 4 9464 FK - Retail Price: Ł32.50
        Rubber Floor Mats - Set of 4 9464 FR - Retail Price: Ł49.76

        ten velurovy potom hadam nebude az taky drahsi ako guma...
        no myslim ze do leta, budu mat zase dake zlavy na prislusenstvo, takze si pockam asi dovtedy a kupim aj ja tie velurove
        predpokladam, ze su kvalitnejsie ako normalny textil.
        • 00 Reagovat !

          foto Jraid

          Jraid 11.01.2013  09:17

          « Re: Re: Re: velurove alebo plstene koberceky do auta?

          viem ze je lahke ich ocistit, ale komu bysa to chcelo ? >:D
          terajsie ceny presne neviem, myslim ze mi predajca ponukal nejake ich gumenne zdarma a za tieto som priplacal 60 eur. Pravdu povediac som ine ani neobzeral, po skusenostiach s Xsary som automaticky siel po velurovych.Nie su zle je to taka dost hruba, vcalku luxusne vypadajuca tkanina s obsitymi okrajmi a pogumovanym spodkom.Spinu na nej vidno az ked je jej vela a to staci kobercek vybrat a vyprasit, robim to asi tak 4xrocne(jazdim kazdy den ).

          Pravda je ze na Xsare som mal original koberceky pre verziu Excluzive a tie boli remeslne na ovela vyssej urovni.
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 08.06.2013  16:58

    radar

    suhlasim, mna tiez oklamali o 30 E , nemal som cas sa s nimi hadat a na fotke bolo 70,00 km/h , tak som sa im len zasmial, ze ako presne som isiel a preco neodstavilu skodu 120 ktorej som rychlostou nestihal, odvtedy sa s policajtmi hadam do krvi :no:
    • 00 Reagovat !

      foto dino77

      dino77 10.06.2013  15:30

      « Re: radar

      ono tych obmedzeni a vychyliek je tam pre tie ich zastarale typy dost, takze aj keby mi povedali ze som isiel len o 5km/h rychlejsie ako som v reale isiel tak by som sa s nimi dotahoval...uz len z principu...pozeral som Ramery co som niekde cital ze ich pouzivaju....mozu spravne merat len do 22st.vychylky od smeru nastavenia, max 4 pruhy do strany a to este s nepresnostou +/- 3km/h...keby to mali vsetko dodrziavat a upovedomovat o tom tych co zastavili, tak vyzbieraju o polovicu menej
      • 00 Reagovat !

        foto maTooB

        maTooB 10.06.2013  20:33

        « Re: Re: radar

        NIC si nemal podpisovat...
        • 00 Reagovat !

          foto dino77

          dino77 10.06.2013  22:00

          « Re: Re: Re: radar

          to vies clovek je v takej situacii prvy krat, tak som bol rad, ze mi rovno nezobrali vodicak za tych akoze 24km/h nad limit. a nemyslim, ze by niekoho pustili v takej situacii, ked bud nezaplati, alebo nepodpise papier o svojej nevine. este ten vecer mi volal chlapik, ze si pozrel tu fotku a ze to "nechame tak"....no co sa s nim budem hadat? :-O
          • 00 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 10.06.2013  22:31

            « Re: Re: Re: Re: radar

            Me pokutovali za rychlost jen jednou jedinkrat (klepu na drevo) a jeste taky zrovna nepravem. Ukazali mi jen cislici na mobilnim merici rychlosti, rychle jedouci Audi prede mnou nechali ujet a me v zakrytu (s podrazenou rychlosti a cervenym tridvirkem) proste odstavili bokem. For j e v tom ze policiste byli 2 a ja 1, nezmuzete NIC. Protoze ale rychlost obcas prekracuju dost vyrazne, beru to jako nutnou dan, stane se a dopadlo to jeste s nejnizsi sankci (za 47€ a bez bodu). Hloupe na tom je ze to bylo v obci a tam nikdy vic jak skutecnych +-55 podle GPS proste nejezdim. Prazdna a prehledna okreska je jina vec, nejsem svaty.
          • 00 Reagovat !

            foto ZPablo

            ZPablo 07.07.2013  21:23

            « Re: Re: Re: Re: radar

            Jo, Dino, mně napařila v únoru(Februári) SK Polícia v BA krásných 150EURO, sebrali mi řidičák - dali mi nějakou kartičku, která mi platila jen 14 dní se kterou jsem stejně do CZ nemohl, respektive mohl, ale riskoval bych zase oplejtačky v CZ.. Za co? Za to, že jsem prý už projel u hotelu Mercure, kde vždycky bydlím, když jsem pracovně v Blave křižovatku u nádraží na červenou - vím jistě, že blikla ještě oranžová... Vůbec nechtěli nic slyšet, nepochopili, že běžně platím v SK kartou a takovou částku v peněžence nenosím - prostě mi dali kontakt na jejich odd. ať jsi jdu vybrat peníze (našel jsem někde bankomat Tatra bank) - přijedu k nim na služebnu a po zaplacení, že mi řidičák vrátí - to jsem nakonec udělal a tak se taky stalo - po víc než 3 hodinách zdržení jsem zase mohl zpět domů do Prahy.. A přesně jak říkáš: jsi v "cizí" zemi - policajti na mě machrovali - že kdybych byl slovák a z Bratislavy tak mi napaří rovnou 500EUR a takový ty kecy... Jsou to *, ale třeba by se takhle zachovali k někomu i vychcaní češi a naše Policie ČR, nevím, měl jsem prostě smůlu... Od té doby vždycky po Blavě přibržďuju před každou křižovatkou a jezdím jako posranej ;-\ Jenže nakonec prý až tak nemachrovali, protože prý u vás v SK jsou pokuty nějak zdražený, snad skoro stejně jako v Rakousku... Pablo
            • 00 Reagovat !

              foto dino77

              dino77 08.07.2013  17:54

              « Re: radar

              tak to mi je luto Pablo. je fakt, ze s niektorymi sa da rozumne dohodnut a niektori su zase uplni, kre..ni. ta vyska pokuty bola spravna...vid sadzobnik pokut...

              [odkaz] ......hned prvy odstavec bod 4.1.

              500eciek uz ale prehanali. radi nahanaju strach, aby si im bol este vdacny, ze platis "iba" 150.

              potom zase podla tohto clanku..

              [odkaz]

              by si teoreticky mohol odmietnut zaplatit a tvrdit ze si isiel na oranzovu a tak by bolo na nich ti to dokazat....ale to je uz na dlheeeee lakte a este ako "cudzinec" ....no proste vyuzili tvoju situaciu. :-(
              • 00 Reagovat !

                foto ZPablo

                ZPablo 08.07.2013  19:04

                « Re: radar

                Díky za odkazy, ty výše pokut jsou docela vysoké... Teď jsem si vzpomněl, že mě ani nepokutovali dopravní policajti, ale běžní "zelení mužíčci"... To už je teď jedno, prostě vždy záleží, na kterého zrovna narazíš, ale alespoň u nás platí, že čím mladší policajt - tím větší výše pokuty, ti starší policajti mají větší pochopení (mají třeba už vlastní děti) a dají se lépe usmlouvat... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto dino77

                  dino77 09.07.2013  14:49

                  « Re: radar

                  no napriklad ja za ten cas co som bol v USA som bol zastaveny 5x z toho

                  1x vjazd do protismeru
                  1x vypalena stretavacka
                  2x parkovanie v protismere
                  1x nepriputany clovek na zadnom sedadle

                  ironicky jedine z coho som sa nemohol vyvliect bolo parkovanie v protismere, co som akurat nebol v aute, ked ma pokutovali a to som bol na svadobnej ceste....s popisanym zadnym sklom "Just Married"....drzi policajt, asi bol rozvedeny tak mu to nedalo >:D
  • 00 Reagovat !

    foto dino77

    dino77 30.05.2014  15:16

    skrabance na laku

    Cau vsetci
    Keby mal niekto skusenosti s odstranovanim skrabancov na aute (vacsinou obuchane dvere z parkoviska) kludne mi napiste :-) budem vdacny. Mimochodom nic az na kov. Na trhu je totiz milionsedem pripravkov a do profesionalneho shop-u sa mi to zrovna nechce davat z financnych dovodov :-)
    • 00 Reagovat !

      foto ZPablo

      ZPablo 03.06.2014  21:27

      « Re: skrabance na laku

      čau Dino, copak, že řešíš šrábance? :-) PS: co potahy, vše OK?
      • 00 Reagovat !

        foto dino77

        dino77 04.06.2014  16:36

        « Re: skrabance na laku

        ani nehovor...parkovanie na sidlisku ma vytaca do nepricetna. Arogancia ludi, ktori si nevedia normalne otvorit dvere na aute je do neba volajuca. Tym horsie, ze mam ciernu metalizu. Tam je vidiet vsetko. Inak potahy funguju dobre :-) Len som nechal presit origo potahy na sedaku (bocne vedenie), lebo to malo otrasne presite spoje a len ma to tlacilo na nohy. Ty si fasol tu Oktavku? Dufam, ze Superb :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…