reklama


Recenze

Adept (muž 54 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Citroën C4 1.4 VTi 95 SEDUCTION + Automatik+City Paket+Connecting-Box+TZ

9,82 Uživatelé

Hodnoceno: 11× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën C4, foto 1 Citroën C4, foto 4 Citroën C4, foto 5 Citroën C4, foto 6 Citroën C4, foto 8 Citroën C4, foto 9 Citroën C4, foto 10 Citroën C4, foto 11
Citroën C4, foto 12 Citroën C4, foto 13 Citroën C4, foto 14 Citroën C4, foto 15 Citroën C4, foto 15 Citroën C4, foto 16 Citroën C4, foto 16 Citroën C4, foto 17 Citroën C4, foto 18 Citroën C4, foto 19 Citroën C4, foto 20 Citroën C4, foto 21 Citroën C4, foto 21 Citroën C4, foto 22 Citroën C4, foto 22 Citroën C4, foto 23 Citroën C4, foto 23 Citroën C4, foto 23 Citroën C4, foto 23 Citroën C4, foto 24 Citroën C4, foto 25 Citroën C4, foto 26 Citroën C4, foto 27 Citroën C4, foto 28 Citroën C4, foto 29 Citroën C4, foto 32
 

Technické info

Přezdívka auta Citronáda Rok výroby 2011 Koupeno ojeté najeto [km]:150 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1397 výkon [kW]: 70 kroutící moment [Nm]: 135 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11,9 maximální rychlost [km/h]: 182 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 380 pohon kol: přední

Popis vozu

Takže od začátku června mi už fakticky říká pane.

Vůz je v této konfiguraci:
1.4 VTi 95 SEDUCTION + Automatik Paket + City Paket + Connecting-Box + Tažné zařízení s koulí demontovatelné bez nářadí + Svazek k tažnému zařízení. Kupováno v Rakousku.

U nás odpovídá pravděpodobně:
1.4 VTi 95 TENDANCE + Paket Komfort+Paket City + Connecting-Box + kola Boston, která tam jsou součástí této střední výbavy + tažné.

Změněna přední část vozu na Exclusive. Chromovaný úsměv a mlhovky. Na dveře přidány okrasné lišty v chromu a na prahy nerezové chrániče. Dokoupen i přední Park Control. Zatím sundáno, protože origo přední z Citroen katalogu nesedí do otvorů z Exclusive. Buď budu muset pořešit vyměnit v Citroenu, nebo sehnat z nějaké bouračky. Každopádně chci mít všechno origo citroen ať se chudák elektřina nezblázní :-)

Jak to všechno začalo.

Vlastnil jsem vůz Opel Astra G 1,6 z roku 2002. Měl najeto cca 170 000 km a tak jsem si řekl, že je čas na změnu. Původně jsem uvažoval, že doplatím nějakých + - 100 000-, a koupím nějaký mladší ročník.
Uvažoval jsem opět o značce Opel, byl by to už třetí vůz této značky (opel Astra F a G).

Také se mi líbíl Ford Focus II který si loni koupil tchán. Nyní v akci 1.6 ve výbavě Trend + za velice slušných 279 000,-. Tchán ho kupoval za 299 000,- ve stejné výbavě ale 1.4 motor. Má to víceméně vše podstatné.

Pak se mi však naskytla možnost vozu Citroen C4. Nejdříve jsem o tom nechtěl vůbec uvažovat. Znal jsem C4 a netušil jsem, že je nějaká nová verze. Exterier u staré C4 se mi sice líbil ( a stále líbí) a to poměrně hodně, ale to je tak vše. Kufr malý, interier materialově nic moc. Tvrdé plasty, laciné materialy.
Pak mi však bylo řečeno, že se jedná o úplně nový model a tak jsem začal zjišťovat více podrobností. A bylo to čím dál více zajímavé.
Přečetl jsem různé testy, recenze a na moje.auto.cz také zkušenosti prvních majitelů.

A víceméně jsem se do tohoto auta zamiloval. Když jsem se na něj byl poprve podívat, spadla mi čelist a bylo rozhodnuto. To je to v čem chci následující roky jezdit.

Slyšel a četl jsem různé názory zastánců jiných značek o kvalitě francouzských aut. Ale upřímně, kdyby to bylo tak zlé tak by ty automobilky už pravděpodobně zkrachovaly. Znám taky spoustu lidí v okolí co mají francouzská auta a je spodivem, že když kupují novější nebo druhý vůz do rodiny, je to opět ten zatracovaný francouz. Asi jsou nepoučitelní.

Když jsem kupoval první Astru tak jsem taky slyšel názory na kvalitu těchto aut. Měl jsem dvě, jednu do doby než jsem osedlal citroen. Najel jsem na nich celkem cca 350 000 km. Za celou dobu jsem měnil jeden kablík ke svíčce u F-ka a uhlíky startéru u G- čka. Nepočítam běžné věci jako výměna oleje + filtrů olejových, vzduchových a jinych spotřebních materiálů.
Pokud bude takto " poruchový " i Citroen, budu maximálně spokojený :-)

Po prvních asi 500-ti stech kilometrech jsou moje pocity stále velmi pozitivní. Zabydlel jsem se velice rychle i když některé ovladače jsou jiné než u opla. S ovladači na volantu jsem po pár minutách neměl sebemenší problém. Vše pěkně po ruce logicky uspořádáno.
Docela često používám ve městě omezovač. Mám nastaveno 54 km, přepnuto na omezovač a jen zmáčknu pauzu, abych ho aktivoval,nebo deaktivoval. Dříve jsem měl ve městě docela problém a o pár bodíků a korunek jsem přišel. Teď mohu na pedál šlapat jak chci a předpisy dodržuj. Mimo obec jen deaktivuji jedním zmáčknutím a frčím tak rychle, jak jen chci.
Perfektní jsou automatická světla. Myslím, že reagují tak akorát.
Zabudovaná Hands Free sada nemá chybu. Po zkušenostech s dodělávanýma jsem měl trochu strach. Většinou těm co si dávají paroty a další, není až tak dobře rozumět. Tady když jsem volal, tak protistrana myslela, že sedím doma a né v autě. Takže naprostá spokojenost.
Spotřebu mám zatím průměr 7,2 litru, ale to jezdím zatím jen po městě krátké tratě. Když je motor zahřátý a jedu po městě podle předpisů (mám přece omezovač :-) , tak to je do 5 litrů. Po startu podstatně více. Uvidíme na delších trasách a co to taky udělá až si motor sedne



Silné stránky

Jednoznačně vzhled, exteriér i interiér.
Mohutnost ( v rámci dané třídy), zvláště při pohledu zepředu.
Po usednutí řidič vnímá luxusní prostor i materiály. Vše pěkně na dosah ruky s dobrou ergonomií. Dostatek odkládacích prostorů. Obrovská skřinka před spolujezdcem, ve dveřích prostor na velkou láhev a pod oběma předníma sedadly ještě vysuvné šuplíky.
Na zadních sedačkách to není až tak jako vpředu, ale stále velmi dobré. V oplu mi malá ze sedačky neustále kopala do předního sedadla. Tady má zatím prostor a sedadlo zatím šetří.

Slabé stránky

Mám poměrně úzké vrata do garáže a auto je docela široké. Ale to by snad asi měla být přednost auta a slabá stránka garáže :-)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím chválabohu nic. Musím zaklepat na dřevo.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Odkoupeno od pojišťovny v rakousku. Havarováno - nárazník, přední blatníky a levé dveře. Najeto cca 150 km. Hošan s tím nedojel snad ani domů ze salonu.
Řešeno výměnou z jinak havarovaných aut. Přeci jen myslím, že ty díly jsou lépe ošetřeny než ty kupované, i když origo, v servise. Dokupoval jsem jen mřížku a krytky mlhovek z Exclusive.

Jemný tuning

Dokoupil jsem mřížku a krytky mlhovek z řady Exclusive, okrasné chromované lišty na spodek dveří a nerezové chrániče prahů dveří. Přemýšlel jsem ještě nad ozdobnou lištou na dveře kufru, ale nechtěl bych aby o bylo přeplácáno. Takže pořád váhám.
Taky mám dokoupeny origo nosiče na střechu.
Auto jsem již koupil s tažným zařízením. Jen se lehce nacvakne a zamkne klíčkem. Luxusní.

 
reklama

Novinky v recenzi

11.7.2012 09:02

fotografie

Tak jsem nahodil nějaké nové, snad kvalitnější, fotografie. Ještě budu chtít nafotit tažné zařízení.

30.6.2012 09:17

nějaké fotečky

přidal jsem pár fotek. sice jen z mobilu, ale dnes už letím na dovolenou a více jsem nestíhal. takže až po dovolence :-)

24.6.2012 18:07

Maličko poupravena recenze.

Tak jsem se konečně po skoro třičtvtě roce dočkal a Citronádu mám asi 3 týdny v garáži :-)
Jak bude trochu času , tak přidám nějaké aktualní fotky a připíši nějaké postřehy.
Zatím pár fotek krasotinky v negližé.
Každopádně své volby nelituji a jsem nadšen :-)


Přidat názorDiskuse: Citroën C4 1.4 VTi 95 SEDUCTION + Automatik+City Paket+Connecting-Box+TZ

Další vozy Citroën C4


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
10
provozní náklady
10
náhradní díly
10
výkon motoru
9
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10

Více o modeluCitroën C4 N (2010-dosud)
Citroen Saxo 1,6 16V VTS Citroen Saxo 1,6 16V VTS

Saxo je v současnosti základním modelem automobilky…

Citroen C5 Estate Citroen C5 Estate

Francouzská automobilka Citroen nepolevuje v boji o…

 

reklama





Blesk.cz

Vrhač cihel ze skladu Národního divadla půjde na rok do vězení: Zaplatit musí 34 tisíc

Vrhač cihel ze skladu Národního divadla půjde na rok…

Šestadvacetiletý cizinec, který letos v červnu házel cihly z věžičky skladu Národního divadla v Praze 2, stráví…

Mapy.cz přidávají červený kříž. Volají, navigují a pomohou s První pomocí

Mapy.cz přidávají červený kříž. Volají, navigují a…

V menu mobilní aplikace Mapy.cz se po nejnovější aktualizaci objevila nová položka První pomoc. Umožní zavolat…

 

iSport.cz

Škorpil v Evropě vydělal Liberci na světla, teď bude i u stého zápasu

Škorpil v Evropě vydělal Liberci na světla, teď bude…

PŘÍMO Z ŘECKA | Šestnáct let, sto zápasů. V roce 2000 byl u premiéry Liberce v evropských pohárech jako trenér,…

Kauza HC Polanský zná první verdikt. Končí Marek, vystřídá ho Peterek

Kauza HC Polanský zná první verdikt. Končí Marek,…

AKTUALIZOVÁNO 10.45 | V kauze "HC Polanský" padl v Třinci první verdikt. Dozorčí rada HC Oceláři odvolala…

 

Reflex.cz

Osobností roku časopisu Time se stal Donald Trump

Osobností roku časopisu Time se stal Donald Trump

Osobností letošního roku se podle amerického časopisu Time stal nově zvolený prezident Spojených států Donald…

28 vlivných. Babiš je na seznamu těch, kdo nejvíc formují Evropu

28 vlivných. Babiš je na seznamu těch, kdo nejvíc…

Český vicepremiér a ministr financí Andrej Babiš se ocitl na letošním seznamu 28 osobností, které podle názoru…

 
 
reklama