Recenze

10 Majitel

Škoda 110 R

9.57 Uživatelé

Hodnoceno: 50× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda 110, foto 1 Škoda 110, foto 3 Škoda 110, foto 4 Škoda 110, foto 5 Škoda 110, foto 6 Škoda 110, foto 7 Škoda 110, foto 8 Škoda 110, foto 9
Škoda 110, foto 10 Škoda 110, foto 11 Škoda 110, foto 12 Škoda 110, foto 13 Škoda 110, foto 13 Škoda 110, foto 14 Škoda 110, foto 14 Škoda 110, foto 15 Škoda 110, foto 15 Škoda 110, foto 16 Škoda 110, foto 17 Škoda 110, foto 18 Škoda 110, foto 19 Škoda 110, foto 20 Škoda 110, foto 21 Škoda 110, foto 22 Škoda 110, foto 23 Škoda 110, foto 24 Škoda 110, foto 25 Škoda 110, foto 26 Škoda 110, foto 26 Škoda 110, foto 28 Škoda 110, foto 29 Škoda 110, foto 30 Škoda 110, foto 32 Škoda 110, foto 34 Škoda 110, foto 35 Škoda 110, foto 36 Škoda 110, foto 37 Škoda 110, foto 38 Škoda 110, foto 38 Škoda 110, foto 40 Škoda 110, foto 41 Škoda 110, foto 42 Škoda 110, foto 43 Škoda 110, foto 44 Škoda 110, foto 45 Škoda 110, foto 47 Škoda 110, foto 48 Škoda 110, foto 49 Škoda 110, foto 50 Škoda 110, foto 51 Škoda 110, foto 52 Škoda 110, foto 53 Škoda 110, foto 54 Škoda 110, foto 55 Škoda 110, foto 56 Škoda 110, foto 58 Škoda 110, foto 59 Škoda 110, foto 60 Škoda 110, foto 61 Škoda 110, foto 62 Škoda 110, foto 63 Škoda 110, foto 64 Škoda 110, foto 65 Škoda 110, foto 66 Škoda 110, foto 67 Škoda 110, foto 68 Škoda 110, foto 69 Škoda 110, foto 70 Škoda 110, foto 71 Škoda 110, foto 72
 

Technické info

Přezdívka auta Žlutý drak Rok výroby 1973 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1107 výkon [kW]: 45 kroutící moment [Nm]: 86 maximální rychlost [km/h]: 18 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 zavazadlový prostor [l]: 370 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "FildaR".

Zdravím všechny!!!
No co k vozu napsat, ti co jej znají, to ví vše velmi dobře. Parádní kupé z Kvasin!!
Proběhla kompletní renovace, od skeletu, vše ošetřeno, opraveno. Co šlo sehnat nové, je nové. A výsledek je na fotkách. Chtěl jsem zachovat původní vzhled auta, tak jak bylo a má být. Drobné změny tam jsou samozřejmě taky, ale hlavně ty, co nejsou vidět. Většinou ku prospěchu- širší nápravy, 5q převodovka, hřebenové řízení, dálkové, rádio. Motor je zatím původní, tak jako byl.

Základní údaje origo vozu škoda 110r:

Celková výška asi 1340 mm (při pohotovostní hmotnosti)
Maximální šířka 1620 mm
Maximální délka 4155 mm
Rozvor náprav 2400 mm
Vdálenost volantu k opěče sedadla 480 mm
Vzdálenost polštáře předního sedadla od stropu 950 mm
Vzdálenost polštáře zadního sedadla od stropu 860 mm

Karoserie:
-celokovová, samonosná, dvoudvéřová
počet míst k sezení 2+2 nouzová
zavazadlový prostor 0,37 m3
vytápění teplotní s ventilátorem
z chladícího systému vozu

Motor:
-čtyřdobý, zážehový,řadový, rozvod OHV
počet válců 4
zdvihový objem 1107 cm3
vrtání 72 mm
zdvih 68 mm
kompresní poměr 9,5:1
Výkon (dle SAE) 45,6 kW/5250 ot/min
točivý moment (SAE) 86,3 Nm/3500 ot/min
karburátor Jikov 32 DDRS
zapalování 1-3-4-2
ventilová vůle 0,15/0,20
chlazení nízkotuhnoucí kapalinou, cirkulace čerpadlem,
regulace automatická
mazání tlakové oběžné s obtokovým čištičem oleje

Spojka:
-suchá, jednokotoučová, s přímým vypínáním, ovládaná kapalinovým převodem

Převodovka:
-s čelním ozubenými koly se šikmým ozubením
-4 vpřed a zpětný chod; kola I., II., III., IV. rychlosti opatřená jištěnou synchronizací
I. II. III. IV. Zpětný chod Stálý převod
3,80 2,12 1,41 0,96 3,24 4,444

Přední náprava:
-lichoběžníková s nezávisle odpérovanými koly, šroubovými pružinami s teleskopickými tlumiči pérování a zkrutným stabilizátorem

sbíhavost 1 - 3 mm
Odklon kola 1° 30´ ± 15´
Záklon rejdového čepu 6° 30´
Příklon rejdového čepu 7° 30´

Zadní náprava:
-s kyvadlovými polonápravymi a nezávisle odpérovanými koly, šroubovými pružinami s teleskopickými tlumiči pérování
-kuželové soukolí se spirálním ozubením v rozvodovce, kuželový diferenciál
Sbíhavost kol 0 +2 -1 mm

Řízení:
-přímé, šroubem a maticí, souměrné, řídicí tyče samostatné pro každé kolo

Brzdy:
-na přední kola dvoupístové kotoučové, na zadní kola bubnové, čelisťové vnitřní
Nožní přímočinná kapalinová, dvouokruhová
Ruční přímočinná mechanická, s lany na zadní kola



Spotřeba paliva 9l/100 km
Maximální rychlost 140 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h 18,5 s

Hmotnost:
vlastní 835 kg
pohotovostní 880 kg
užitečná 320 kg
celková 1200 kg

Palivová nádrž 32 l benzinu


Na mém autě došlo k menším změnám:
- 5q převodovka
I. II. III. IV. V. Zpětný chod Stálý převod
3,80 2,12 1,41 1,08 0,83 3,27 4,22

-hřebenové řízení
přímé, pastorkem a ozubenou tyčí, souměrné, řídicí tyče samostatné pro každé kolo

-širší nápravy z M-ka

Snažil jsem se přidat více fotek, ale bohužel se mi to nějak nedaří, aby byly vidět, škoda, no.
FildaR

Silné stránky

Je už prostě autíčko tak na výlet, na projížďku. Ale stojí to zato!!!

Slabé stránky

Je to už hold starší vůž, tudíž žádné letadlo. Motor by to chtělo trošku poladit, na to ovšem zatím nemám prostředky.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím jsem žádnou závažnější poruchu němel, když nepočítám upadlý stěrač za jízdy, když pršelo. Stačilo jen zastavit, najít, nasadit a mohlo se jet dál.

 


Další vozy Škoda 110



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
5
prostornost
8
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
8
provozní náklady
8
náhradní díly
3
výkon motoru
8
spotřeba
8
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
9
brzdy
8
zavazadlový prostor
7





Blesk.cz

Temná legenda se vrátila a je drsnější než kdykoliv předtím! Recenze Quake

Temná legenda se vrátila a je drsnější než kdykoliv…

Quake před čtvrtstoletím zasáhl herní svět se silou skutečného zemětřesení. Okamžitě se stal hitem a během let…

Developer uvěznil manžele z Prahy ve vlastním domě! Bránu zamkl, cestu rozkopal

Developer uvěznil manžele z Prahy ve vlastním domě!…

Jana a Richard Fraňkovi doplácí na to, že ani po 20 letech nemají papírově vyřešenou příjezdovou cestu k domu.…

 

iSport.cz

VIDEORECENZE: Neužilův Zátopek je trefa, precizní film běží i do světa

VIDEORECENZE: Neužilův Zátopek je trefa, precizní…

Jeden z nejočekávanějších českých filmů míří do kin. Zátopek mapuje příběh slavného českého běžce, jeho lásku s…

Pražská premiéra Zátopka: Inspirace a film, co prostě musel vzniknout!

Pražská premiéra Zátopka: Inspirace a film, co…

Filmový příběh jako velká inspirace. Právě tak hodnotila většina osobností film Zátopek po jeho pražské…

 

Reflex.cz

Jiří Ovčáček bude svatořečen a v novém vydání Bible o něm bude celá kapitola

Jiří Ovčáček bude svatořečen a v novém vydání Bible…

Zbožný člověk Jiří Ovčáček, který se ve volném čase věnuje svému koníčku tiskového mluvčího prezidenta České…

České volby: Od prvních svobodných voleb až po výsměch s názvem opoziční smlouva

České volby: Od prvních svobodných voleb až po…

Ve dnešním pátečním speciálním díle se podíváme na to, proč je to v Česku s volbama úplně v háji. Historie nás…