Recenze

9 Majitel

Honda Accord Accord Coupe 2.2esi tip CD7

9.70 Uživatelé

Hodnoceno: 79× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda Accord, foto 1 Honda Accord, foto 2 Honda Accord, foto 3 Honda Accord, foto 4 Honda Accord, foto 5 Honda Accord, foto 6 Honda Accord, foto 7 Honda Accord, foto 8
Honda Accord, foto 9 Honda Accord, foto 10 Honda Accord, foto 11 Honda Accord, foto 12 Honda Accord, foto 13 Honda Accord, foto 14 Honda Accord, foto 15 Honda Accord, foto 16 Honda Accord, foto 17 Honda Accord, foto 18 Honda Accord, foto 19 Honda Accord, foto 20 Honda Accord, foto 21 Honda Accord, foto 22 Honda Accord, foto 23 Honda Accord, foto 24 Honda Accord, foto 25 Honda Accord, foto 26
 

Technické info

Přezdívka auta Zlato :-)) Rok výroby 1996 Koupeno ojeté najeto [km]:180000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2195 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 220 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8 maximální rychlost [km/h]: 240 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Vesy".

Nebudeme si nic nalhávat. Neumím psát recenze, nejsem novinář, nejsem ani neukojitelný čtenář a při hodinách češtiny jsem neustále vyrušoval tím, že jsem se snažil oblbnout, svými pubertálními výlevy spolužačky v okolí nejméně pěti metrů. Proto se Vám dopředu omlouvám, jestli moje recenze nebude mít hlavu ani patu. Recenze nemá být o lásce. Ne nemá. Tahle ale bude a nemůže ani dopadnout jinak...

Jsem totiž nadšeným fanouškem vozů značky BMW a Porsche ale také šťastným majitelem již čtvrté Hondy. Miluji auta s duší, která touží po tom aby je člověk vzal pod krkem a vymáčkl z nich i poslední kapku jejich charismatické osobnosti. Mám rád, když se jedna zatáčka spojí s druhou v plynulém toku rychlosti, adheze a výkonu. A jak vždy říkám, "není nad hladké podřazení s meziplynem před zatáčkou". Ale především rád zdokonaluji sám sebe za volantem, tak abych se stal lepším a bezpečnějším řidičem. To je to co definuje moji lásku k motorizmu. Proto nyní Honda, brzy BMW a snad .... :-)

Kdo z Vás se přátelé někdy svezl ve voze značky Honda, ten mi jistě dá za pravdu že jde o velmi vyspělé vozy, které v mnoha věcech předstihly svojí dobu. Moje první a vlastně i druhá Honda byla "japonská pila" jménem CRX první a druhé generace. Ta první ve své době (rok 1986)ohromila veřejnost jízdními vlastnostmi, které předčili podle novinářů i mystický Lotus Espirit a to je nějakej pojem. Dva roky bez jediné závady v denním provozu ale to si nepředstavujte denní provoz jako s Felicií a kloboučníkem uvnitř (všem kloboučníkům se omlouvám, jsou tací kteří Vám dělají špatnou pověst :-))). Druhá generace ve verzi VTi, se do dnes pyšní jedním z nejsilnějších atmosférických motorů (1595ccm a 160k/8000ot.min a to při 950kg!!!) a opět bez jediné poruchy, nepočítáme-li prasklou žárovku :-)). Třetí Honda, kterou vlastní dnes má manželka, je Accord Coupé 2.0i r.92 v originální tovární sportovní úpravě, které by podle dostupných informací měli být v naší republice jen dvě. Kromě závady v elektrice, kvůli neodbornému zásahu někoho z předešlých majitelů, absolutně bez závady a to po 240.000km, většinou velice svižně. Mimochodem, žárlím na ní, protože moje drahá polovička jí bezmezně miluje :-)). (kecá,pozn.manželky)


Proto jsem se rozhodl pro stejný tip vozu ovšem v novější generaci. Pro Hondu Accord Coupé 2.2ESi z roku 1996. Byla to láska na první pohled, když jsem jí před rokem a půl zahlédl přes drátěný plot u jednoho dealera a tak bylo rozhodnuto o novém členu rodiny. Auto bylo ve fantastickém stavu, jako by právě projelo branou japonské továrny, teda v mém případě americké továrny. Po prvním majiteli z ciziny s kompletní servisní knihou, v plné výbavě včetně netknutého koženého interiéru, klimatizace, všeho v elektrice a v nádherné zeleno-modré metalíze.

Do dnes mě na ní nepřestává udivovat mnoho věcí.
Tou první je elegance, která se snoubí se sportovním duchem kupé, aniž by nějakým způsobem narušovala praktičnost. Jestliže se usadíte do ergonomicky navrženého interiéru, máte pocit jako by jste to auto znali odedávna, jako by ho vyrobili Vám na míru. I vzadu, pokud Vám nevadí přelézání přes sklopené přední sedadlo, což je mimochodem snad jediná méně praktická věc, je místa jako ve Škodě Superb se kterou sem měl několikrát tu čest. V kufru by jste mohli převážet mrtvoly...neodzkoušeno :-).

Tou druhou věcí která mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři je motor...pan motor. Vyspělost a nadčasovost tohoto motoru pocítíte již po nastartování, které u Hondy musí jít jak se říká na "cvrnknutí"(ale ne cvrnknutí do gatí, to až s prvním vytočením k omezovači :-)), kdy se s jemným ševelením usadí na volnoběhu a po každém lehkém polechtání plynu vystřelí ručička otáčkoměru k červenému poli. Všechny motory od tohoto výrobce jsou tzv. vysokootáčkové. Ne tím způsobem, kdy je můžete donutit až k 8tis. otáčkám ale tím že tam opravdu sám chce a cítí se tam nejlépe. Většina motorů se znakem "H", ve skutečnosti svým objemem klame, protože jejich dynamika (po mích zkušenostech)je většinou srovnatelná s motory konkurentů s o třídu větším objemem. Co je typické pro tyto motory? Vězte, že až někde uvidíte Hondu, která lehkým krokem klouže po silnici 130kou, její majitel(s dobrým vkusem:-)) se právě téměř nedotýká plynu a motor pracuje jen s minimálním úsilím. Nádhera!!! Ale pokaždé když se ručička přehoupne přes 4tis., se tahle mírumilovná kočička ležící na parapetu, promění v leoparda připraveného rozcupovat vše v nedalekém okolí. Pokud jezdíte normálním tempem není problém dosáhnout udávané kombinované spotřeby 8l/100km. Na dálku jezdím i já za 7l/100km a to už vezu babičku, která neustále při rychlejší jízdě zvrací. Avšak ani s ortopedickou vadou pravé končetiny, dráždící plyn, nebudete jezdit víc jak za "deset" ale to už Vám hrozí, že svět kolem Vás zůstane navždy rozmazaný :-)) Fantastický motor.

Třetí věcí, která mě nepřestane nikdy bavit je podvozek. V dnešní době kdy již čtyřprvková zadní náprava našla místo ve většině kvalitních vozech, se jistě japonští inženýři potutelně usmívají. Tuto "vymoženost", která drasticky zlepšuje chování vozu na silnici, mohli majitelé Hond využívat již v roce 1988. Nadčasovost? Jistě :-) Pošlete-li vůz rychleji do první zatáčky, ihned zjistíte jak se využívá náskoku v technologiích. Auto sedí jako přibyté a spíše Vám dojde dříve odvaha a talent než autu. A pokud se tak stane, přesně víte co se pod Vámi děje. Vzhledem ke sportovnosti Coupé, je kvalita jízdy na českých rádoby silnicích překvapující a mnohem lepší než u např. Škody Octávie. Jedním slovem jistota.
Ovšem abych byl spravedliví, zpětná vazba není taková jako u Vás zadokolkářů, nemůže a ani nikdy nebude! Dokonce jí nepovažuji ani za špičkovou, ale nikdy nebudete mít ten pocit gumovitosti či houbovitosti, jak nedávno popsal kamarád, řízení svého Megánka (tímto se omlouvám majitelům dieselového Megana). Prostě víte co se pod Vámi děje, což se o 80% dnešních aut říci nedá ale v kritických situacích by ještě více citu neškodilo.

Poslední věcí která vytvořila mojí lásku jménem "Há" je to, jak všechny věci dokáže Accord skloubit dohromady a to vše s neotřesitelnou spolehlivostí a kvalitou. V jednu chvíli se přistihnete, jak si vychutnáváte pohodlí, s jakým Vás dokáže přemístit o 200km dále a poté někdy v šest hodin ráno, někde na té milované okresce, "zaštěká" před zatáčkou, to jak jste podřadili na trojku a zmizeli jste skrz levotočivou zatáčku do ranního oparu mlhy, jen aby jste v zápětí narovnaly další ze série vlásenek, proto "Há". Teď když to píšu mi běhá mráz pozádech, to je to "Há". A netoužím při tom sedět v tu chvíli v ničem jiným a zase ono "Há".


Mám zkušenosti se stovkami aut, se kterými jsem se kdy setkal (a to jsem měl půjčené nové Bmw 530i, které patří určitě ke skvostům automobilového inženýrství, whow...) a za svým názorem si stojím nejen já ale troufám si říct že i mnoho spokojených majitelů Hondy. A jestliže si každý den ve společnosti tohoto kupátka dokážu říci, že mě nepřestává udivovat, svůj názor nezměním!

Závěrem. Pokud hledáte spokojeného partnera, který Vás každý den bude provázet na cestě do práce, na nákup nebo jen pro trochu té zábavy, která je v dnešním uspěchaném a stresujícím životě tak potřebná, zkuste se projet v Hondě. Najezdím ročně 50.000km a pamtuji si každý z nich. To je má recenze...

"ZLATÍČKO DĚKUJI, ZA TO ŽE SI MĚ NIKDY NEPŘESTALA BAVIT"

Silné stránky

Motor - objem 2190ccm, 150k v 6000 ot/min, z 0-100km/h za 8s a max.240km/h ověřených :-) co tedy ještě více potřebujete na naše polní cesty??? Pro toho komu by to nestačilo, se dá motor vyměnit jednoduše za 2.2 V-tec o síle 190k, ale připravte se na investici kolem 40tis.

Podvozek - náhon na přední nápravu, víceprvkové zavěšení, komfort a stabilita v jakékoli rychlosti

Design - kupé s klínovitým profilem a možná proto jsem ještě neslyšel že by se někomu nelíbilo :-). Ovšem silně doporučuji investovat peníze do krásných litých kol o minimálně 17ti palcích (Blatníky a velikost auta pohltí 16´´jak malinu- rád bych si je po zimě pořídil také)

Praktičnost - každodenní použitelnost, nízké náklady, neuvěřitelná spolehlivost, jednoduchost ovládání a hlavně budete chtít každý den jezdit právě s ní :-)

Slabé stránky

Určitě u kupé, pro jejich menší počet na českých silnicích, dražší náhradní díly. Vzhledem k tomu, že jsou bezporuchová Vás to ale nemusí trápit...jen pro řidiče "střelce" :-)

Nutná výměna oleje a filtrů nejlépe po 8-10tis.km., což si ale zaslouží.

Nastupování do zadních sedaček je u všech kupátek nepraktické. Oběť designu.

Další klasický prvek a mínus je rezivějící koncový díl tlumiče výfuku ( jedna rada - díl je v originále dost drahý, takže doporučuji koupit laděný výfuk např. Remus se kterým mám již zkušenosrti. Je skoro věčný a má nádherný hluboký a hlavně naprosto nerušivý zvuk v nižších otáčkách, takže Vás nebude rušit při delších cestách. Ale pokud vyženete ručičku otáčkoměru kamsi k červenému pásmu, zahřeje Vaše srdíčko slastným sportovním chórem)

Vůz se vyrobil v Americe, takže dostupnost dílů, aspoň co se týče kupé je horší. Přední část vozu je identická se sedanem, ale zadní část u nás skoro nesehnatelná. Radím buď-to koupit EU verzi (ta je podle mě ale méně pohledná. Má širší zadní světla a zvláštní přední masku) nebo jako v mém případě být připraven na to že díly budou dražší a musíte vědět kde je sehnat. Pro toho kdo by chtěl radu sem absolutně k dispozici.

Poslední věcí, kterou bych si přál zlepěit je tok informací mezi Vámi a vozovkou, které cestou přez sloupek řízení trochu otupí. Nebo je to tím, že jsem řídil BMW??? Asi toho chci po předokolce mnoho ale kam by se lidstvo podělo, kdyby nechtělo pořád něco vylepšovat :-)))

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Pokud si dáváte pozor na výměnu oleje a filtrů můžete být bez obav. Vyděl jsem hondy s natočenými 700.000km, které vypadaly že se teprve zajíždí :-)

Pokud by někdo ale opravdu potřeboval odbornou pomoc, rád předám kontakt na mého kamaráda za kterým se sjíždí lidi z celé republiky, pro jeho znalosti a kvality při opravách vozů Honda

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

To je velmi specifické, já mám u tuzemských prodejců spíše horší zkušenosti, co se ochoty k čemukoliv týče. Nedejbože pokud dojde k následné reklamaci :-(

Životní láska má ve znaku H

Ještě jsem zapomněl vychválit :-)) jednu věc a tou je muzika. Originál v plné výbavě má ve vnitř aparatutu o které si mohou ostatní nová auta jen nechat zdát. Stačilo jen dokoupit rádio na mp3ky Pioneer a ostatní nemohou uvěřit tomu, že sem jí nenechal upravit u nějaké ladičské firmy. Čistota a dynamičnost s jakou se opírá do mé oblíbené Metallici je neskutečná.

Nedávno se mi můj šéf chlubil jak má v novém BMW530i v nejlepší "palbě" muziku. Pak mu bylo líto, že se svezl se mnou :-)) Když sem otočil volume do prava, pustil "Enter sandman" a roštelovalo mi to zpětné zrcátko....vystoupil a odešel :-)))

stojí za to si poslechnout.

 

Novinky v recenzi

27.12.2010 10:57

Jinak auto, se kterým se teď dlouho nejezdí nemá sebemenší problém naskočit na cvrnknutí i když bylo dlouho zasipáno haldou sněhu. Spolehlvost sama :-)

27.12.2010 10:57

tak konečně nějaká oprava po dlouhé době, odešla spojka do věčných lovišť :-( Bohužel jsem zjistil že spojková sada stojí 6tis.což je hodně i na mé Bago natož na Hondu. Vše se vyřešilo přes aukro za 3tis. ale byla to takřka náhoda.

27.12.2010 10:54

zjistil jsem že mám prasklý výfuk - Rámus...ehm, Rémus :-)

11.12.2007 00:00

Za odřený nárazník jsem od Allianzu dostal pěkný peníze a vše proběhlo naprosto bez problémů. PO Kooperativě asi nej pojišťovna. Za to jim děkuju a budu chválit :-)))

23.9.2007 00:00

recenze upravena :-)

14.9.2007 00:00

Dnes jsem přidal fotky, které jsou aktuálnější. V interiéru mi totiž chyběl sportovní nádech, který přebíjela šedá americká usedlost. Hliníková barva od FoliaTecu a sportovní pedály toto dilema vyřešili.

14.9.2007 00:00

pře dvěma týdny si jeden pán odnesl, po jeho nekontrolovaném parkování, odnesl kousek mého laku - viz. foto :-((( nutno dodat, že na místě počkal aby jsme událost vyřešili s pojišťovnou, kolik takovích by to udělalo?? Díky

23.8.2007 00:00

tak recenze na Hondu CRX V-teca je hotova, takže doufám že se Vám bude líbit....je to o super káře :-))

23.8.2007 00:00

Jinak pro fanoušky chystám ještě min. jednu recenzi a to Hondy CRX V-tec II.generace, která mi říkala pane :-)) více jak rok. UIrčitě si to zaslouží, protože ještě dnes tajně brečím do polštáře, že jsem jí prodal...
nemám ale moc fotek k použití takže pokud by jste přátelé o nějakých pěkných věděli, určitě by se nám podařilo pěknýma fotkama přebít moje bezduché plácání :-)))
děkuji předem

21.8.2007 00:00

nahrál jsem "nové" fotky "starých" autíček :-))

14.8.2007 00:00

Před nedávnem, jsem ku své spokojenosti upravil interiér... sportovní vrtané pedály, hliník na palubní desku a chromované obroučky alá BMW okolo budíků (z ameriky sem na ně čekal cca 3 týdny :-))) Foto nahraji hned jak to vyfotím

14.8.2007 00:00

nahrál jsem další fotky, tak doufám že se Vám budou líbit přátelé :-)

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Honda Accord



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Honda již řadu let patří ke špičce ve spolehlivosti a moje vlastní zkušenost dává 10b.

praktičnost
8

Můžete uříznout kousek praktičnosti ve prospěch vzhledu kupé ale jsou i jiné modelové varianty.

prostornost
8

Svojí velikostí přesahuje i 5kové BMW což může na druhou stranu někomu při manévrování ve stísněnějších prostorech způsobovat klaustrofobické pocity :-) Výhled je ale dobrý a moje žena s tím nemá problém ani před supermarketem

jízdní vlastnosti
9

Pohodlí, stabilita a čitelnost. Jednoduše skvělé. Jediné čeho budu vždy litovat je pohon na špatnou nápravu. Proto 9b.

jízdní komfort
9

Jezdil jsem například v předposlední Audi A6 a komfotní svezení zvládá "Zlato" s mnohem větší grácií. Odpočatí jsem i po 600km.

provozní náklady
8

Vše s čím se dá žít. Průměrná spotřeba kolem 8l/100km a pravidelná údržba.

náhradní díly
8

V době uvedení na trh šlo o auto s vysoko položenou cenovkou a tak ani díly nebudou levnější než na Golfa ze stejného roku ale ani o výrazný kus dražší. (příklad - olejový filtr 180kč atd.) Ale to se týká spíše verzí kupé. U ostatních verzí Accorda jsou

výkon motoru
10

To se prostě musí zkusit. Do 4tis.otáček natahuje gumu praku a nad nima jí pustí.

spotřeba
8

V této kategorii velice slušná.

hlučnost motoru
9

V nízkých otáčkách tichý a ve vyšších krásně sportovně sitý. Nepřestal mě nikdy bavit.

kvalita sedadel
10

Ergonomií polohy za volantem je Honda pověstná. Dobře drží tělo při sportovní jízdě a neunaví ani na dlouhých trasách.

brzdy
7

Spíše průměrné. Cit v pedálu dobrý, brzdný ůčinek dostačující ale na okruhové radovánky jsem okusil i lepší.

zavazadlový prostor
8

vyšší nakládací hrana ale velikost kufru je překvapující. Vaše manželky budou chtít jezdit na nákupy s Hondou a vaší kreditkou kvůli tomuhle kufru:-))






Blesk.cz

Noční pieta vdovy Olgy Menzelové: Osamocená truchlila v prázdném Rudolfinu!

Noční pieta vdovy Olgy Menzelové: Osamocená…

S oscarovým režisérem Jiřím Menzelem (†82), který zemřel 5. září, se během pátku měla možnost rozloučit široká…

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle tituly dojmou, napnou, potěší!

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle…

Babí léto nás ještě lehce pošťuchuje, ale co naplat – podzim je tady. A jak se zdá, stále ještě budeme spíš…

 

iSport.cz

ONLINE + VIDEO: Liberec - Karviná 1:0. Sigma otáčí zápas v Brně

ONLINE + VIDEO: Liberec - Karviná 1:0. Sigma otáčí…

Fotbalová FORTUNA:LIGA pokračuje dvěma zápasy 4. kola. Liberec po úspěšném pohárovém výjezdu do Pobaltí hostí…

Česku roste supertalent! Odmítl nabídky z Finska, učí se od pana Jágra

Česku roste supertalent! Odmítl nabídky z Finska,…

Praly se o něj elitní finské kluby. Chtěly ho získat do svých mládežnických vývojových programů. Nepovedlo se.…

 

Reflex.cz

Prymula: Očekávám 6 až 8 tisíc nakažených denně. Nouzový stav je na místě, zavření škol je pravděpodobné

Prymula: Očekávám 6 až 8 tisíc nakažených denně.…

V Česku bude pravděpodobně denně přibývat 6000 až 8000 potvrzených nákaz covidem-19, řekl dnes v Partii televize…

Míra trpělivosti přetekla! Vzkaz vyslaný úředníkům zní jednoznačně

Míra trpělivosti přetekla! Vzkaz vyslaný úředníkům…

Co je vaše, to je naše a o tom budeme rozhodovat. Tak by se dal pár slovy shrnout suverénní přístup jedné…