Volkswagen Passat (1999)
21.6.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "n900". Volkswagen Passat B5 sice původně nebyl mojim favoritem , ale pořád jsem nad ním trochu…
Volkswagen Passat (n900)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Reparát 21.06.2010 18:22
- Re: Reparát 21.06.2010 18:24 FRPE
-
Re: Reparát 21.06.2010 18:50
talio2
- Re: Re: Reparát 21.06.2010 18:53 FRPE
- Re: Re: Reparát 21.06.2010 19:10
- Passat 21.06.2010 19:21 PeT-a (RSKa)
- podoba.. 21.06.2010 22:55
- 5-ka 22.06.2010 08:29 Frasier
- sw 22.06.2010 12:27 Ronnyp (RSKa)
- vysoké otáčky vs. PD 23.06.2010 21:01 sotomaior
- Re: vysoké otáčky vs. PD 25.06.2010 00:12
-
"-- skrytý --" 21.06.2010 18:22
Reparát
Omlouvám se za předchozí přidání auta bez recenze. Pokusil sem se to trochu vylepšit, ale přiznávám že sloh a čeština nejsou moje silná stránka >:D-
-
"-- skrytý --" 21.06.2010 18:44
« Re: Re: Reparát
Tak sem ještě nějaké fotky vyhrabal, zbytek dofotím až bude hezky :-)-
FRPE 21.06.2010 18:51
« Re: Re: Re: Reparát
OK. Ale recenzi už ponech prosím, není zde moc oblíben styl mazání recenze, a pak nové vkládání. Pakliže mě budeš chtít vložit nějaký fin obnos na vkladní knížku, samozřejmě můžeš a budeš mnou obdivován ale recenzi už nech tak jak je a spíše jí dotvoř. Je jedno jestli to bude dnes nebo až naprší a uschne + bude hezky, možná bych počkal až Admin dostane chuť na švestky, které na vaší zahradě rostou tak hezky, ale to je jiný příběh, to jsou Hujerovi z Humenného, bratši Adam, Brener, Riška, Miška a jejich hra Macz myška a liška až to potkalo zdejšího šaška ... >:D
Prostě nás potěš, budeme rádi. ;-)
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 21.06.2010 19:13
« Re: Re: Re: Reparát
FRPE: svést se stodvácou by mě lákalo docela:D-
"-- skrytý --" 22.06.2010 17:56
« Re: Re: Re: Re: Reparát
To jsme měli (takovej ten mezityp, co byl sice 120L, ale měl už 5 rychlostí). Táta na to hrozně nadával. Spotřeba oleje větší než 1.5 litru na 1000 km, značný hluk od motoru v kabině a co 14 dní se dle návodu vazelínou promazávala přední náprava, aby se nezadřela.
Pak mám eště zkušenost se Škodou 105: Jako 120, ale jen 4 rychlosti a pouze tři platné polohy plynu - volnoběh/brzda motorem, ustálená jízda a navýšení rychlosti (všimněte si, že nepoužívám výrazu "zrychlení").
-
-
-
"-- skrytý --" 21.06.2010 19:10
« Re: Re: Reparát
talio2: študentkára super , hezká barva a mimochodem tatík má taky passat B7.. jen nějak v naší rodině nejsme na 4x4, ale třeba časem >:D-
-
"-- skrytý --" 21.06.2010 19:40
« Re: Re: Re: Re: Reparát
určitě s tim musí bejt na sněhu sranda :-) po tom co jsem vyzkoušel BMW mě pořád hlodá náhom na zadek >:D
-
-
-
-
-
PeT-a (RSKa) 21.06.2010 19:21
Passat
Už jezdíš i na naftu, super >:D :yes:
Jinak pěkné auto, ať jezdí :-)
PS: Proč ti nejde ten subwoofer?? -
"-- skrytý --" 21.06.2010 22:55
podoba..
tak jsem si konecne udelal obrazek o tom jak vidim snad uplne stejneho passata ja a nekdo jiny :-)
A asi ve vsem s tebou musim souhlasit. Jen ty vibraci mi nemizi ani po zahrati, ale je tam 100% volnej silenblok, takze to bude tim ;-\ Koukam, ze mas dokonce jako ja taky jen 5q. Obcas by se tam ta sestka hodila, proto osobne celkem silne uvazuju o vymene prevodovky.
A s tim shanenim nezniceneho Passata v CR je snad nemozne. Ten muj byl po koupi hodne dobity! Musel jsem uz menit i palubovku, nechapu jak nekdo muze zvolamat vetsinu pacicek a uchytu a pak to vsechno vrze temer stejne jak v te S120 ;-\
Navic tam mam nove tlumice Kayaby a k tomu origo tvrdsi pruziny (nedelal jsem ja) a je to celkove dost tvrde oproti jinym Passatum a to me celkem stve a proto i s tou novou palubkou to neni uplne idealni.
Jinak misto Subwofru v kufru doporucuju origo navigaci. Pred 2 mesicema jsem si ji tam dokoupil a oproti originalni Bete co jsem tam mel to je nesrovnatelne. Hodne lidi se me pta kde mam schovanej ten basak, ale za vse muze temer kompletni origo soustava. Jen vpredu mam Magnaty repra, ale jinak je to tak jak to vyjelo a ta navigacka hraje fakt uzasne! :-)
Jinak to mas samozrejme za desitky:-)-
"-- skrytý --" 23.06.2010 12:15
« Re: podoba..
Mě to vrzalo jen ve styku středovýho tunelu s palubní deskou a to pomoh olej. Na různý vrzání a pazvuky sem ale dost alergickej takže bych jinak asi taky měnil co by se dalo jen aby to nevrzalo:D.Já sem chtěl původně rotačku ,ale byla o dost slabší pocitově a já sem to potřeboval i na tahání lodi .. a navíc tohle bylo asi v nejlepším stavu co sem sehnal , tak sem ten motor pak tolik neřešil. Já ho tam chtěl připojit jen kvůli tomu , že mi ležel doma, jinak repro co jsou v tom basují poměrně slušne:D
-
-
Frasier 22.06.2010 08:29
5-ka
"I na pětku se dá bez problémů předjíždět s naloženým autem do kopce." - to snáď nemyslíš vážne 8-s šoféroval som nové É-čko 350cdi a s tým by som si netrúfol predbiehať do kopca naložený a dokonca na 5-ke. Ale inak pekné auto, nech to jazdí :-)-
Ozzman 22.06.2010 16:45
« Re: 5-ka
Myslim že to neni nemožný:D na dálnici ve 130ti do kopce kamion předjede i naloženej >:D to bych mu klidně věřil, taky občas podřazuju na 5 abych předjel do kopce na dálnici ,když mam plnou nálož(a stejne je to někdy k ničemu :D:D)
Hořší to bude na okrsce v 70-80ti do prudkýho kopce:D :yes:
Jinak mě zaujal relativně hezkej interier na takovej nájezd KM.Možná to bude tim ,že ostatni passaty co uvadej podobnej nájezd KM mají o 100-200 více v realu:D proto sou tak zničený:D-
"-- skrytý --" 23.06.2010 12:20
« Re: Re: 5-ka
V 70-80 to moc na pětku nejede ale od 90-100 s tim jde předjíždět bez problémů. Mě 190 000 km přijde na passat z roku 2000 docela málo.. jen doufám že to sedí protože sem to nijak neprověřoval >:D-
Ozzman 23.06.2010 14:11
« Re: Re: Re: 5-ka
Však řikám,že v bazarech podobný passati maj kolem 130ti:D (urcite stoprocetně reálnejch >:D ) a jsou o dost víc zničený:D.. Stejně nechápu jak někdo může roztrhat třeba sedačku,nebo urvat páčku a podobně ( v normálnm provozu auta), popřípadě v mém autě bylo po koupi u řidiče na ovládání stahování oken taková vrstva prachu ( takový mastný cosi co nešlo pořádně dolu),jako kdyby si na to předchozí majitel pokládal maso rovnou z grilu:D jinak interier byl ok.
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 23.06.2010 12:23
« Re: sw
Prej kvůli rádiu, ale nevim já jsem se na to zatim nekoukal , vůbec nebyl čas. Celý víkendy rýsuju do školy to na co sem kašlal přes rok >:D
-
-
sotomaior 23.06.2010 21:01
vysoké otáčky vs. PD
jestli ti vadí, že motor vadne ve vyšších otáčkách, tak nahrát nový soft... mohu doporučit, mám to uděláno na stejném motoru jako máš... ;-)-
-
-
Mira328i 24.06.2010 07:52
« Re: Re: Re: vysoké otáčky vs. PD
vim o co ti jde s tím čipem;-), ten rozsah použitelných otáček je fakt malý, je pak nutno hodně řadit aby auto jelo, jezdil sem s PD, od 74kw v pašíku po těch čau 140koní v dvojkovej koktě a problém měli úplně stejnej- nic, pak výstřel jak kráva-to sem i docela koukal, ale pak zas nic...jen zbytečně to točit dál.
to commonraily sou na tom líp, plynulejší zátah a pak postupně ubývání síly.
Pokud ten čip narovná tu výkonovou/momentovou charakteristiku tak jedině dobře.
Tu odpověď výše sem napsal spíš proto že člověk by si měl před koupí rozmyslet co od auta očekává.
No nevim moje kombi taky není na žádný sportování, na to je dost těžký, mít o půl tuny méně bylo by to lepší:-).
Třeba mě se líbí lineární nástup výkonu a momentu až do omezovače, proto výběr byl jasný. Ale někdo má zase rád ten kopanec turba, proti gustu...
-
-
-