Volkswagen Corrado (1995)
20.11.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "antonov". Vozidlo jsem zakoupil (bohužel jeho americkou verzi) na podzim roku 2002, protože bylo mým…
Volkswagen Corrado (antonov)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 20.11.09 19:47
« Re: Moc pěkné Corrado
Moc pěkné auto, Corrado se mi také vždy líbilo, stejně jako Golf II GTI ;-) Šestiválec má samozřejmě něco do sebe, samozřejmě ta váha na nesprávném místě není ale uplně ideální. Ale v té době to bylo velmi dobré auto, ale také bych byl opatrný s označením nejlepší předokolka té doby :-) Řídil jsem v té době i Civic CRX 1,6VTI a to bylo opravdu něco... -
Citroenjehistorie 20.11.09 19:25
« Re: Moc pěkné Corrado
Priklanim se ze Corrado ma na svou dobu perfektne vyladeny podvozek.Ja osobne mel Corro 7 let,prodal jsem ho ale po roce musel koupit druhe ,) Je to nemoc a vazne specificky pocit ridit tohle auto.Jizdnima vlastnostma ma co rict i dnes...Mam G60 a pruznost toho motoru je na relativne skromny vykon neuveritelna.Pocit jistoty v zatackach tez.Je vazne neuveritelne kolik tohle auto snese.Jedinou vytku co se tyce G60(protoze ma opravdu jiny podvozek)mam k priujezdu hodne ostrych zatacek...tzn treba pri slalomu je naklon karoserie markantni i kdyz vedeni stopy na stale velmi dobre urovni.Aquaplaning je opravdu horsi vlastnost...hustsi dest nebo brecka a predjizdi me dedove ve 120-kach... -
Enthusiastic.driver 20.11.09 17:48
« Moc pěkné Corrado
Hezký mazel a věřím, že ze zvuku VR6 musí naskakovat husí kůže. Co si pamatuju, tak naskakovala i mi. A stovka pod 7s je mazec :yes:
No jinak bych byl v recenzi trošku opatrný. Souhlasím s tím, že G II GTI i Corrado byly společně s CRX určitě jedny z nejlepších předokolek počátku 90.let, ale nejsem si už tak jistý, jestli to platí i pro veletěžkou VR6 před přední nápravou, která má k ideálnímu rozložení hmotnosti opravdu daleko :-) Ještě jsem nějak nepochopil to s tím aquaplaningem, čímže to má být způsobeno?
PS: měnit charakterní VR6 za poněkud sterilněji působící 1.8T je barbarství - čert vem pár desetin při zrychlení. ;-) -
"-- skrytý --" 20.11.09 15:08
« Re: nej předokolka?
To je to same, ze nekdo tvrdi ze Phaeton je mnohem lepsi nez S-klasse, ale S-klasse ma vyssi prodeje, cim to je? Marketingem? Kdo vi ... podle me Phaeton bude v dalsi modelove rade nejlepsi luxusní limuzínou z trojky 7/S/VW
Staci se jen podivat jak je resenej vnitrek u Phaetonu, porovnat to s dynamickym BMW a usedlym Mercedesem. A8 jde sportovním směrem a Phaeton hodně luxusním -
"-- skrytý --" 20.11.09 15:02
« Re: nej předokolka?
Subjektivní hodnocení amatéra, je to nejlepší co na webu můžete najít, to ostatní je jen manipulací s informacemi a podpora, té dané značky ... koukam, že se máte jěště hodně čemu učit :-)
GTI je frajer, že tak zarytě hájí svoji oblíbenou značku, ale všeho moc škodí i VW dělá chyby ... viz převodovky DSG -
"-- skrytý --" 20.11.09 14:06
« Re: Re:nej předokolka?
rozumím jak to myslíš. Dřív jsem tak taky přemýšlel. Ale je třeba být víc objektivní. Tady ta recenze je dobrá (dal jsem 3x10),ale až příliš optimistická v některých ohledech...
viz:"Vozidlo se na silnici chová naprosto ojediněle a je právem zváno nejlepší předokolkou na světě." Tady bych byl opatrný, takové tvrzení,které není všeobecně uznávané a potvrzené je jak pěst na oko. Zatímco u Integry jsem to několikrát četl od uznávaných novinářů, tak se tomu dá přikládat určitá váha! -
Jinak, Corrado je společně s G II a Scirrocem (starým i novým) asi jediný VW, který bych si dokázal představit ve své garáži a Corrado bych si vybral právě s tou G60, i když je ten spirálový kompresor jen dočasu.