Volkswagen Corrado (1995)
20.11.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "antonov". Vozidlo jsem zakoupil (bohužel jeho americkou verzi) na podzim roku 2002, protože bylo mým…
Volkswagen Corrado (antonov)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Enthusiastic.driver 20.11.09 20:19
« Re: Re: Moc pěkné Corrado
a čím je způsobený ten aquaplaning? Já to pořád nechápu... Jak na to může mít vliv konstrukce auta? Vždyť to záleží hlavně na tom, kolik vody je schopný odvést dezén ne?
Jinak, Corrado je společně s G II a Scirrocem (starým i novým) asi jediný VW, který bych si dokázal představit ve své garáži a Corrado bych si vybral právě s tou G60, i když je ten spirálový kompresor jen dočasu. -
Thomasino 20.11.09 19:47
« Re: Moc pěkné Corrado
Moc pěkné auto, Corrado se mi také vždy líbilo, stejně jako Golf II GTI ;-) Šestiválec má samozřejmě něco do sebe, samozřejmě ta váha na nesprávném místě není ale uplně ideální. Ale v té době to bylo velmi dobré auto, ale také bych byl opatrný s označením nejlepší předokolka té doby :-) Řídil jsem v té době i Civic CRX 1,6VTI a to bylo opravdu něco... -
Citroenjehistorie 20.11.09 19:25
« Re: Moc pěkné Corrado
Priklanim se ze Corrado ma na svou dobu perfektne vyladeny podvozek.Ja osobne mel Corro 7 let,prodal jsem ho ale po roce musel koupit druhe ,) Je to nemoc a vazne specificky pocit ridit tohle auto.Jizdnima vlastnostma ma co rict i dnes...Mam G60 a pruznost toho motoru je na relativne skromny vykon neuveritelna.Pocit jistoty v zatackach tez.Je vazne neuveritelne kolik tohle auto snese.Jedinou vytku co se tyce G60(protoze ma opravdu jiny podvozek)mam k priujezdu hodne ostrych zatacek...tzn treba pri slalomu je naklon karoserie markantni i kdyz vedeni stopy na stale velmi dobre urovni.Aquaplaning je opravdu horsi vlastnost...hustsi dest nebo brecka a predjizdi me dedove ve 120-kach... -
Enthusiastic.driver 20.11.09 17:48
« Moc pěkné Corrado
Hezký mazel a věřím, že ze zvuku VR6 musí naskakovat husí kůže. Co si pamatuju, tak naskakovala i mi. A stovka pod 7s je mazec :yes:
No jinak bych byl v recenzi trošku opatrný. Souhlasím s tím, že G II GTI i Corrado byly společně s CRX určitě jedny z nejlepších předokolek počátku 90.let, ale nejsem si už tak jistý, jestli to platí i pro veletěžkou VR6 před přední nápravou, která má k ideálnímu rozložení hmotnosti opravdu daleko :-) Ještě jsem nějak nepochopil to s tím aquaplaningem, čímže to má být způsobeno?
PS: měnit charakterní VR6 za poněkud sterilněji působící 1.8T je barbarství - čert vem pár desetin při zrychlení. ;-) -
"-- skrytý --" 20.11.09 15:08
« Re: nej předokolka?
To je to same, ze nekdo tvrdi ze Phaeton je mnohem lepsi nez S-klasse, ale S-klasse ma vyssi prodeje, cim to je? Marketingem? Kdo vi ... podle me Phaeton bude v dalsi modelove rade nejlepsi luxusní limuzínou z trojky 7/S/VW
Staci se jen podivat jak je resenej vnitrek u Phaetonu, porovnat to s dynamickym BMW a usedlym Mercedesem. A8 jde sportovním směrem a Phaeton hodně luxusním -
"-- skrytý --" 20.11.09 15:02
« Re: nej předokolka?
Subjektivní hodnocení amatéra, je to nejlepší co na webu můžete najít, to ostatní je jen manipulací s informacemi a podpora, té dané značky ... koukam, že se máte jěště hodně čemu učit :-)
GTI je frajer, že tak zarytě hájí svoji oblíbenou značku, ale všeho moc škodí i VW dělá chyby ... viz převodovky DSG -
"-- skrytý --" 20.11.09 14:06
« Re: Re:nej předokolka?
rozumím jak to myslíš. Dřív jsem tak taky přemýšlel. Ale je třeba být víc objektivní. Tady ta recenze je dobrá (dal jsem 3x10),ale až příliš optimistická v některých ohledech...
viz:"Vozidlo se na silnici chová naprosto ojediněle a je právem zváno nejlepší předokolkou na světě." Tady bych byl opatrný, takové tvrzení,které není všeobecně uznávané a potvrzené je jak pěst na oko. Zatímco u Integry jsem to několikrát četl od uznávaných novinářů, tak se tomu dá přikládat určitá váha! -