Recenze

7 Majitel

Volkswagen Bora

9.31 Uživatelé

Hodnoceno: 13× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Bora, foto 1 Volkswagen Bora, foto 1 Volkswagen Bora, foto 3 Volkswagen Bora, foto 4 Volkswagen Bora, foto 5 Volkswagen Bora, foto 6 Volkswagen Bora, foto 7 Volkswagen Bora, foto 8
Volkswagen Bora, foto 9 Volkswagen Bora, foto 10 Volkswagen Bora, foto 14 Volkswagen Bora, foto 15 Volkswagen Bora, foto 16 Volkswagen Bora, foto 17 Volkswagen Bora, foto 18 Volkswagen Bora, foto 19 Volkswagen Bora, foto 21 Volkswagen Bora, foto 22 Volkswagen Bora, foto 23 Volkswagen Bora, foto 24 Volkswagen Bora, foto 25 Volkswagen Bora, foto 26 Volkswagen Bora, foto 27 Volkswagen Bora, foto 28 Volkswagen Bora, foto 29 Volkswagen Bora, foto 30 Volkswagen Bora, foto 31
 

Technické info

Přezdívka auta Volkswagen Bora by P3D TDI Rok výroby 2000 Koupeno ojeté najeto [km]:140000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 8 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 85 kroutící moment [Nm]: 285 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 340 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Predator3D".

Chtěl bych Vám představit moje auto je to Bora rok výroby 2000. Todle auto se mi líbilo právě pro jeho design je takový neobyčejný. Přední světla sou jsou jako by vyseknuté do přední části. Je pravda že todle auto je vlastně hodně příbuzné s Golfem IV, ale právě u sedanu je trožku větší rozdíl než u kombi .Když sem kupoval todle auto, tak sem myslel, že když ho koupím tak do něj nebudu moc investovat. Ale potom se to trožku zvrtlo. Todle auto je mým druhým v pořad. Vždycky sem byl zastáncem benzínových aut, ale poté co jsem se svezl s Borou jsem rychle změnil názor.
Tenhle motor co je v autě TDI 85 kw je tak dokonale pružný, že až někdy bere dech.
Je pravda, že záleží i na palivu ale zkoušel sem všechny možné paliva ale Shell V Power Diesel je opravdu asi nej.


Výbava auta:

El.okna 4x
Klima - manuál
ASR + ESP
Rádio Blaupunkt
ABS

Centrální zamykání v dnešní době asi nutnost :-D

30.1.2010
auto zakoupeno

16.2. 2010
Koupeny přední kotouče ATE Power disk + desky ATE

21.2. 2010
Koupeny a hned namontovány Přední a zadní světla + xenonová přestavba 5000°K
- taková zima snad nikdy nebyla všechno sem dělal venku všude 20 cm sněhu

3.3.2010
výměna čidla na zpátečku přestalo fungovat :-(

20.3. 2010
Výměna motorového oleje 5w30 + fitru

30.3. 2010
Koupeny kola Dotz Mugello 16" 7J
Nalakovány brzdiče na zeleno
Koupeny Pneu Goodyear Eagle F1 GS-D3 205/55/16

1.5. 2010
Vyměněny zadní kotouče za nové ATE + desky ATE

6.6.2010
výměna čidla na teplotu vody, nějak to začalo blbnout.

9.6. 2010
dozadu putujou 5mm podložky + delší šrouby

4.7. 2010
Na autě je naistalován sportovní podvozek Weitec Ultra GT -30/-30
Ve skutečnosti si auto sedlo o 40/40

15.7. 2010
Nainstalován systém automatického naklápění světel FSHL

14.8. 2010
Naistalovány ostřikovače předních světel.

27.8. 2010
Výměna obou předních ložisek

27.9.2010
Zakoupeno rádio Pioneer DEH-2220UB a instalováno

31.10. 2010
Zakoupeny kola ASA AR1 18x8 a 18x9 + pneu 225/40/18 Continental SportContact 3

Silné stránky

Určitě motor
design

Slabé stránky

Trožku vyšší seriový podvozek na zadní nápravě a naklánění v zatáčkách, ale neni to zase tak drastický třeba jako u Octavie.
Trožku hlučnějši motor

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Výměna - olejů a filtrů
- kotouče
- přední světla výměna - celkem jednoduchý ale musí se
sundat přední nárazník
- zadní světla - jednoduchá montáž 3 matky na jednom světle
a světlo jde ven

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodej Bory je celkem zajímavá záležitost, ale myslim že nejvíc se prodávají právě TDI.

Úpravy

Přední světla + xenony 5000°K
Zadní světla krystal
Kola Dotz Mugello 16" 7J
Pneu Goodyear Eagle F1 GS-D3 205/55/16
vzadu 5mm podložky
Sportovní podvozek Weitec Ultra GT -30/-30
Snažim se nechat auto co nejvíc v originálu jenom měnit doplňky. Sem zastáncem lehkýho tuningu

 

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Volkswagen Bora



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Zatim žádný sklamání

praktičnost
7

Jediná nevýhoda je asi velikost díry do kufru po otevření

prostornost
8

Kufr dostačující a uvnitř místa dost

jízdní vlastnosti
7

Vlastnosti sou takový neutrální celkem pěkně čitelný podvozek i chování

jízdní komfort
8

Příjemný podvozek a pěkný sedačky s dostatečným bočním vedením

provozní náklady
10

Kvůli spotřebě 5/100 celkem spokojenost

náhradní díly
8

některý díly zbytečně drahý

výkon motoru
8

Bude se čipovat

spotřeba
9

Spotřeba dobrá 5l vzhledem k motoru a výkonu

hlučnost motoru
8

Je to diesel takže hlučnost je ale všechno kompenzuje 6-ka

kvalita sedadel
8

příjenmý na sezení i boční vedení

brzdy
8

Mohly by bejt trožku větší :D

zavazadlový prostor
7

good škoda prostoru na nakládání






Blesk.cz

Hasiči z Prešova terčem kritiky: Proč jste po výbuchu nezachránili dědu z 11. patra?

Hasiči z Prešova terčem kritiky: Proč jste po…

Jen jednu výškovou plošinu měli zpočátku po vypuknutí požáru k dispozici hasiči v krajském městě Prešov. Museli…

Jiří (42) bojuje s pojišťovnou, která nechce uhradit škodu: Záznam o nehodě mi nestačil!

Jiří (42) bojuje s pojišťovnou, která nechce uhradit…

Žádné peníze nezaplatíme… To se dozvěděl v dopisu od pojišťovny Allianz Jiří Vosmík (42) z Nymburka. On tvrdí,…

 

iSport.cz

Hamrlík zažil v NHL peklo: Kouč řval, že jsem zasr*** komouš, pomohl Klíma

Hamrlík zažil v NHL peklo: Kouč řval, že jsem…

Nedávný konec koučů Mikea Babcocka a Billa Peterse vzbudil poprask v celé NHL. Jejich údajně až neuvěřitelně…

Trpišovský: Že nás týmy v Lize mistrů berou vážně? Kvůli tomu pracujeme

Trpišovský: Že nás týmy v Lize mistrů berou vážně?…

PŘÍMO Z DORTMUNDU | Byl uvolněný. „Tohle je první tiskovka, kde mám před sebou kafe. Je to servis se vším…

 

Reflex.cz

Sen o volební rovnosti aneb Devět stran ve sněmovně, tak proč to ještě nezahustit?

Sen o volební rovnosti aneb Devět stran ve sněmovně,…

V celé polistopadové éře bylo spíše výjimkou než pravidlem, aby tu vznikla dostatečná a stabilní sněmovní…

Irena Šimonová: Za komunismu byla ve vězení krutě mučena a ponižována. Přesto z něj vyšla nezlomena

Irena Šimonová: Za komunismu byla ve vězení krutě…

„Irenka ani minutu nezmaří malomyslností, ať je sebehůře, vždycky jí to sluší, i ty vězeňské hadry,“ těmito…