Recenze

10 Majitel

BMW řada 7 740i (E38)

9.74 Uživatelé

Hodnoceno: 29× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 7, foto 1 BMW řada 7, foto 2 BMW řada 7, foto 3 BMW řada 7, foto 4 BMW řada 7, foto 5 BMW řada 7, foto 6 BMW řada 7, foto 7 BMW řada 7, foto 8
BMW řada 7, foto 9 BMW řada 7, foto 10 BMW řada 7, foto 11 BMW řada 7, foto 12 BMW řada 7, foto 13 BMW řada 7, foto 14 BMW řada 7, foto 15 BMW řada 7, foto 16 BMW řada 7, foto 17 BMW řada 7, foto 18 BMW řada 7, foto 19 BMW řada 7, foto 20 BMW řada 7, foto 21 BMW řada 7, foto 22 BMW řada 7, foto 23 BMW řada 7, foto 24 BMW řada 7, foto 25 BMW řada 7, foto 26 BMW řada 7, foto 27 BMW řada 7, foto 28 BMW řada 7, foto 29 BMW řada 7, foto 30 BMW řada 7, foto 31 BMW řada 7, foto 32 BMW řada 7, foto 33 BMW řada 7, foto 34 BMW řada 7, foto 35 BMW řada 7, foto 36 BMW řada 7, foto 37 BMW řada 7, foto 38 BMW řada 7, foto 39 BMW řada 7, foto 40 BMW řada 7, foto 41 BMW řada 7, foto 42 BMW řada 7, foto 43 BMW řada 7, foto 44 BMW řada 7, foto 45 BMW řada 7, foto 46 BMW řada 7, foto 47 BMW řada 7, foto 48 BMW řada 7, foto 49 BMW řada 7, foto 50
 

Technické info

Přezdívka auta Vanilka Rok výroby 1996 Koupeno ojeté najeto [km]:225000 palivo: benzin počet válců: 8 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3980 výkon [kW]: 210 kroutící moment [Nm]: 400 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.9 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 12.6

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Cons".

Koupeno z autobazaru,vybráno v inzerci na internetu. Dlouho jsem na něj koukal,byla to láska na první pohled. Auto je dovezeno z CH,stav je myslím vynikající,v podstatě se na tom nemusí až na pár drobností nic dělat.

Silné stránky

BMW 7,to je silná stránka sama o sobě. Ale jistě je to výbava,stav,stupeň ochrany posádky,výkon motoru,jízdní vlastnosti a celková lehkost a pohoda co z toho auta přímo dýchají. Nerezové výfuky jsou také velké plus. Neskutečně fantastický vůz,i dnes... po zhruba dvou měsících co vůz vlastním musím mluvit jedině v superlativech.

Slabé stránky

Toto auto jich má opravdu málo,ale najdou se. Brzdy... poddimenzované na ty dvě tuny,díky automatu se brzdí výhradně jimi takže odcházejí velmi rychle a jsou i poměrně dost drahé. Destičky mizí skoro před očima a kotouče díky váze vozu na tom nejsou o mnoho lépe. Rád zamrzá zámek dveří a objevují se zvláštní chyby v elektronice,nic tragického,ale řešit se to bude muset. Hodně slabou stránkou vozu je velmi často vybitý akumulátor,v podstatě musím nabíjet tak jednou za měsíc přestože je rok starý a originál. Další slabou stránkou vozidla jsou nepříliš vhodné plastové díly (zadní světla,plasty v interiéru). Jelikož vlastním vůz před FaceLiftem,jsou zadní lampy vyrobeny z poměrně měkkého plastu,jsou velmi náchylná k poškrábání a matnění na slunci. Tyto jsem dnes musel vyměnit. Bohužel opět za stejné originály takže se situace bude brzy opakovat. Předek vozu je stejně jako u všech BMW bombardován kamínky a vypadá na to,na mém vozu je nutná výměna skel světel a blikačů (dnes vyměněny).

Nejslabší stránkou vozu však zůstávají provozní náklady,zde opravdu peněženka pláče. Spotřeba v zimě na krátkých trasách po městě byla průměrně na 27,4L na 100km,dnes mám průměr 17,6L. Jízdy delší jsou však příjemně "úsporné",zde se v pohodě dostanu na 11 litrů. Motorového oleje je ve vozidle skoro 8 litrů,papá pouze plnou syntetiku 0W nebo 5W 30-40-50. Nerezové výfuky jsou sice velkým plusem... má to ale jedno velké ALE. Oba jsou totiž po celé své délce v jednom kuse,jistě si dovedete představit manipulaci s nimi. Výrobce zřejmě nepočítal s nutností oprav,bohužel mě opravy čekají,vysypal se mi jeden katalyzátor a po nastartování to rachtá jak kamínky v pixle. Řešení zatím nemám tak jezdím ale co jsem slyšel tak se u těchto vozů díky KATům rády ucpávají výfuky takže to řešit budu muset.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Nebyl zatím potřeba a vím že pokud nebudu muset na diagnostiku nebo s něčím vážnějším ani potřeba nebude.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Perfektní,opravdu špička,profesionálové na svých místech.

 

Novinky v recenzi

24.9.2009 02:36

Novinky?

Pokud jde o nové věci okolo auta tak dostalo jiné brzdy,místo plovoucích jednopístů jsem dopředu dal čtyřpísty Brembo stejně jako jiné kotouče. Auto dostalo bílé blikače dopředu a lepší kola,ta stará si nechám na zimu. Jinak po zhruba devíti měsících co auto mám s ním nebyl jediný problém,koroze droboulince zahlodala na vnitřní straně PP dveří,ale to jsem včas zachytil a ošetřil takže z toho nic nebude. No... dá-li se to tak napsat tak za devět měsíců to auto dostalo nový olej,pneu,destičky,čepy řízení a jednu žárovku. :) Vzaty mu byly katalyzátory,jeden se vysypal a tak jsem ho nechal vykuchat aby mi neucpal výfuk za sebou. Druhý ho následoval posléze,byl jako nový ale chtěl jsem motoru dopřát stejné tlaky v obou výfucích. Ostatní věci jako bílé blikače nebo Bremba jsem mu dal protože jsem prostě chtěl,nutné to nebylo. Teď před zimou mě neminou jisté výdaje ale to je prostě nutnost (zimáky,fridex atp.) takže shrnu-li to tak až na trošičku vyšší spotřebu která se ustálila na nějakých 12ti litrech... neumím si představit že bych to auto prodal a koupil si jiné,v této sedmičce mám to co jsem chtěl - pohodlí,jakous takous výbavu,z dnešního pohledu nic moc... dále mám nejhezčí sedmičku kterou BMW vyrobilo,myslím tím řadu E38 a hlavně mám spolehlivost. Nikdy jsem žádnému autu nevěřil tolik jako tomuto že když někam odjedu,že se taky v pohodě vrátím. Např. olej byl měněn v březnu a zatím jsem nedolil ani decku. A barva? trošku tmavší med,rozhodně ne však černej mazut jako u jiných aut.

Pro vložené video nebyl nalezen vhodný přehrávač. Pro jeho spuštění použijte přímý odkaz.

Přímý odkaz na video.


Další vozy BMW řada 7



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Příkladná,nemám vůbec co bych mohl vozu vytknout,vždy mě dovezl tam i zpět

praktičnost
9

Na dlouhé cesty ideál,do města je to docela nepraktické vozítko,ale jen trošku.

prostornost
10

Jako v pokojíčku,auto nemá prostě chybu.

jízdní vlastnosti
10

Dá se s ním jet velice ostře a že to opravdu umí,na to jak je veliký a těžký má neskutečné zrychlení,perfektně sedí,prostě je to opravdu špičkový vůz i po těch letech. Samozřejmostí je ABS a ASC,zejména v zimních měsících hodně pomáhají.

jízdní komfort
10

Nechybí mu nic co by chybělo mě. Nemá navigaci a TV,nemá stolečky vzadu ani LCD v opěrkách hlavy,nemá determální skla,boxy na zbraně ani fax... ale k čemu by mi to bylo když jezdím sám...?

provozní náklady
7

Papá trošku víc,ale jen o tom to není,8L syntetického oleje,12,5L chladící kapaliny,častá nutnost měnit destičky atd. trochu provoz prodražují,vyjímkou není ani výše povinného ručení.

náhradní díly
5

Jsou pekelně drahé. Ale naopak jsou i díly které jsou levnější než na E34 nebo E21 které ještě vlastním. Prostě 50 na 50. A ne vždy jsou repliky výhodnější,často koupím raději originál díl než o pár korun levnější polskou parodii na něj.

výkon motoru
10

Myslím že bohatě dostačuje,původně jsem chtěl V12 ale nelituji volby slabšího agregátu. Zatím jsem na silnici nenašel soupeře který by na to auto měl. Ale nezávodím,když má majitel 1,2HTP radost že mě trhne,rád mu ji dopřeji.

spotřeba
7

Záleží na stylu jízdy a délce tratě. Já jezdím denně do práce asi 4km... no ale přesto nejsem nad 15ti litry. Když jedu dál,mám průměr pod 10L,město tak 14L. Když si dám párkrát burnout tak je to kolem 20ti.

hlučnost motoru
10

Je slyšet tak,aby byl trochu slyšet. Uvnitř je skoro ticho,venku je to nejtišší auto co jsem kdy měl. Občas až příliš,je to opravdu o nervy se plížit za bruslařem nebo kolistou který o vás neví protože vás neslyší.

kvalita sedadel
10

V kožené sedací soupravě doma v obýváku si neposedíte tak dobře. Mají dva vaky v opěradlech které si můžete nafukovat podle tvaru zad,mnoho možností nastavení a sedadlo řidiče 3 paměti na nastavení posazu a zrcátek.

brzdy
7

Slabší účinek,vlhkosti v podbězích způsobují vypínání ABS a ASC systémů,nutná je častější výměna kotoučů a destiček. Toto je horší ale ne špatné. Celkově brzdy nejsou jedovaté ale skvěle dávkovatelné,velmi špatně vůz brzdí v rychlostech nad 180km/h.

zavazadlový prostor
10

je užší ale vyšší a delší než u E34,prostorný je dost a nabízí i kurty na náklad,sítě,skivak a tak. Mě bohate stačí. Nízká nakládací hrana je oproti E32 rozhodně velkým plusem.






Blesk.cz

Letecké eso ze staré školy. Recenze Sega Ages: G-LOC: Air Battle

Letecké eso ze staré školy. Recenze Sega Ages:…

Série novodobých konverzí starých dobrých hitů Sega Ages se opět rozrostla. Přilétla do ní klasická letecká…

Mrzačení, vraždění a odporná mutace! Recenze děsivého retro hororu Daymare: 1998

Mrzačení, vraždění a odporná mutace! Recenze…

Máte už po krk dnešních herních hororů, které jsou buďto jen střílečky s příšerami, nebo nudné walking…

 

iSport.cz

Po 14 letech sešup. Sokolov putuje do ČFL, odchází od něj hlavní sponzor

Po 14 letech sešup. Sokolov putuje do ČFL, odchází…

Aktuálně poslední tým druhé fotbalové ligy Baník Sokolov v soutěži po sezoně skončí bez ohledu na konečné…

Tribuny štafle a strom. Kotel Bohemky byl prázdný, i tak koukalo půl Vršovic

Tribuny štafle a strom. Kotel Bohemky byl prázdný, i…

Jasně, restartovanou FORTUNA:LIGU můžete sledovat prostřednictvím televizních přenosů, ale naživo je to jiná…

 

Reflex.cz

Soňa Peková: Moje původní myšlenka, že koronavirus není přírodní izolát, se stále potvrzuje

Soňa Peková: Moje původní myšlenka, že koronavirus…

Molekulární genetičku a viroložku Soňu Pekovou „proslavil“ zkraje pandemie vzdor proti lživému osočení ministra…

Kádrováci neuspěli: Lipovská i Xaver prošli do Rady ČT. Změní ji v televizi skutečně pro všechny?

Kádrováci neuspěli: Lipovská i Xaver prošli do Rady…

Volba zbývajících tří členů Rady České televize, v níž uspěli Hana Lipovská, Pavel Matocha a Luboš „Xaver“…