Volkswagen Golf (2000)
26.8.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Mr. Twistr". Něco o Golfu IV: Golf IV byl postaven na velice solidním základě, který byl široce…
Volkswagen Golf IV (Mr. Twistr)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 26.08.09 10:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
O motorech W8 vím dost. Chtěl jsem si kupovat Passata W8... ;-) Ale pak jsem se rozhodl pro malé auto, přeci jen do města je to lepší. :-)
No dedukce je to dobrá a asi budeš mít pravdu, ale znáš němce, ty jsou schopni všeho. >:-[] -
Special-line 26.08.09 10:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
A to ještě nevíš o motorech W8 >:-[]
Co se týče Superba tak se vsadím že je tam klasické V. Nedokážu si představit jak by jeden vačkový hřídel pro každou řadu válců ovládal 5 ventilů na válec. Musely by tam být celkem 4 což si nejsem jist zda by se to tam vešlo. Ale budu rád když se koukneš ;-) -
Special-line 26.08.09 09:48
« Re: Re: Re: Re: ?
Tak on koncern některé věci označuje všelijak. Třeba některé motory TSI nemají turbo+kompresor ale jen turbo a tak by se měly značit TFSI. Předpokládaje tedy že mají přímý vstřik benzínu což si myslím že ano.
VR je vidlicový motor jehož úhel mezi řadami válců je tak malý že se montuje pouze jednodílná hlava válců, kterou vidím na tvých fotkách ;-) -
"-- skrytý --" 26.08.09 09:43
« Re: Re: Re: ?
Tak tahle část už jde mimo mě. Přiznám se, že netuším, jaký je v tom rozdíl... ;-\ Ale vím, že motory pro GIII měly označení VR6... Ale u GIV už je označení jenom V6... VR6 byly 2,8 12V nebo 2,9 12V... Já mám 24V, tak jsem myslel, že proto změnili označení z VR6 na V6... Ale tak zase nejsem vševěd, takže se nechám poučit... :-) -
"-- skrytý --" 26.08.09 09:13
« Re: Re: Re: Re: Re: řemen?
Pro mě byl hlavní vzhled, čtyřkola a aby to mělo nějaký ty koníky. :-)
No projevuje se to tak a to jsem se sám divil, že se mi chce přetáčet pr*el. >:D Ale to je tím, že zadek je lehkej a kola se lehce protáčí. Ostatně stejné, jako u tvého. ;-) -
Mira328i 26.08.09 09:09
« Re: Re: Re: Re: řemen?
No pro mě bylo při výběru důležitý aby ten motor měl řetěz-o výdaje míň,no a trošku objemu:-)..a 6válců..
Jinak naftu do bmw bych taky nechtěl,zas tak velká úspora to není jen výdaje navíc při údržbě..
Plánuju najet tak 300tis. a půjde dál...to by měl bejt ještě ve stavu v jakým je..
Napadlo mě že máš docela váhu na předek-projevuje se to v zatáčkách? -
Mira328i 26.08.09 08:56
« Re: Re: řemen?
..no a ty si ho slyšel že je volnej?..protože u mě vůbec není slyšet a kamarádi co maj podobný motory v bawach tak některý maj i přez 300 a ticho,nic..
Zatim sem od nikoho neslyšel že by ho dělal..
Ale četl sem že asi ve 400tis. by se měli vyměnit ty vodící lišty..
Nevim,každej motor je jinej.
-
"-- skrytý --" 26.08.09 08:44
« Re: řemen?
No je tam řetěz, už jsou tam i fotečky, ale ačkoliv v autorizovaném servisu mi říkali, že je bezúdržbový a s životností motoru, tak po rozebrání byl sice řetěz v pořádku, ale ty vodící lišty byly pořádně prošoupaný. Obecně platí, že by se měl i řetěz nechávat kontrolovat už kvůli vůlím. Já to raději nechal celé vyměnit, protože ty lišty by už moc nevydržely. U BMW by to mělo být v pohodě, ten to má kvalitní. Jinak předtím jsem měl BMW 320d E46 po faceliftu, takže o tom něco málo taky vím. >:-[]
Dravec to je, ale ačkoliv je to Golfík, tak má 1495 kg, takže s váhou to taky není růžové. To víš, čtyřkolka přidá mějakých 150 kg a motor taky není nejlehčí... ;-)