Diskuse

Volkswagen Golf (2000)

26.8.2009

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Mr. Twistr". Něco o Golfu IV: Golf IV byl postaven na velice solidním základě, který byl široce…

 

Volkswagen Golf IV (Mr. Twistr)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Sammy

    Sammy 26.08.2009  08:18

    ?

    hm ? a nemáš to náhodou 30V a nie 24V ... či Golf má menej ako Passat ... neviem, len mi príde divné, že či to takto robili ... však napíš som zvedavý, inak super autíčko ;o)) vidno, že sa neserieš voľbou auta ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 26.08.2009  08:31

      « Re: ?

      Mám to správně. Golf měl jiný motor než Passat a Superb. Ty měli sice V6, ale jen 142 kW... S těma ventilama máš ale pravdu, ty jich měli 30... ;-)
      Autíčko je super. Teď po všech finančních injekcích na něj nedám dopustit. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Special-line

        Special-line 26.08.2009  09:29

        « Re: Re: ?

        A hlavně podle mě Passat a Superb měly čistě motory V, tohle je VR.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 26.08.2009  09:43

          « Re: Re: Re: ?

          Tak tahle část už jde mimo mě. Přiznám se, že netuším, jaký je v tom rozdíl... ;-\ Ale vím, že motory pro GIII měly označení VR6... Ale u GIV už je označení jenom V6... VR6 byly 2,8 12V nebo 2,9 12V... Já mám 24V, tak jsem myslel, že proto změnili označení z VR6 na V6... Ale tak zase nejsem vševěd, takže se nechám poučit... :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Special-line

            Special-line 26.08.2009  09:48

            « Re: Re: Re: Re: ?

            Tak on koncern některé věci označuje všelijak. Třeba některé motory TSI nemají turbo+kompresor ale jen turbo a tak by se měly značit TFSI. Předpokládaje tedy že mají přímý vstřik benzínu což si myslím že ano.

            VR je vidlicový motor jehož úhel mezi řadami válců je tak malý že se montuje pouze jednodílná hlava válců, kterou vidím na tvých fotkách ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 26.08.2009  10:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: ?

              Tak to pak mám tedy VR no... >:D Ale u Passata jsem taky viděl jen jednu hlavu... Ale třeba se mi to jen zdálo... >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Special-line

                Special-line 26.08.2009  10:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                Tak je možný že se tam ten motor montoval taky. Říkám oni to značí všelijak. Mám takový dojem že do Passata B5 se montoval motor VR5. Já právě vycházel z toho že co se týče Superba sem nikdy nic o VR neslyšel. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 26.08.2009  10:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                  No já taky nikdy neslyšel o GIV VR6, ale jestli je to označení takhle, tak pak mám VR6..... Asi se mrknu do Etky, jak to má Passat a Superb... Začínám v tom mít guláš... >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Special-line

                    Special-line 26.08.2009  10:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                    A to ještě nevíš o motorech W8 >:-[]

                    Co se týče Superba tak se vsadím že je tam klasické V. Nedokážu si představit jak by jeden vačkový hřídel pro každou řadu válců ovládal 5 ventilů na válec. Musely by tam být celkem 4 což si nejsem jist zda by se to tam vešlo. Ale budu rád když se koukneš ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 26.08.2009  10:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                      O motorech W8 vím dost. Chtěl jsem si kupovat Passata W8... ;-) Ale pak jsem se rozhodl pro malé auto, přeci jen do města je to lepší. :-)
                      No dedukce je to dobrá a asi budeš mít pravdu, ale znáš němce, ty jsou schopni všeho. >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto Special-line

                        Special-line 26.08.2009  10:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                        Aha promiň, právě jsem si říkal že kdybys o nic nevěděl tak by ti to udělalo ještě větší guláš >:D

                        No právě jsem si tak v hlavě vymejšlel jestli by to šlo jen s tím 1 vačk. hřídelem pro kadou halvu válců. A asi nešlo.

                        Ano pokud se kouknu třeba na W8 tak jsou schopni všeho >:D >:D >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "-- skrytý --" 26.08.2009  10:43

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                          No právě... Ono už třeba ta V6ka do Golfa je mazec. Jak se snažili udělat ten motor malej, tak to tak zbastlili, že když se na něco chceš dostat, musíš sundat všechno. Na výměnu žárovek musíš skoro i vyndat motor, aby jsi tam tu ruku protáhl... >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Special-line

                            Special-line 26.08.2009  10:48

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                            jako je to fakt čím kompaktnější složitej motor, tak ta přístupnost tím utrpí. I ten W8 vypadá velmi kompaktně.

                            No u většiny novejch aut je žárovka porod. A to ani nemusí mít velkej motor. Třeba u Fabie 1,4 16V si ndost lidí stěžuje že to nemůžou vyměnit páč tam zavazí baterka či co. Tohle je výhoda Feldy dostaneš se všude. Jenže zas to nejede tak to si nevybereš. >:D >:D >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              "-- skrytý --" 26.08.2009  11:00

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                              Narvi turbo a bude lítat jako drak... >:-[]
                              • 00 Reagovat !

                                foto Special-line

                                Special-line 26.08.2009  11:02

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                                To bych si pak mohl z toho bloku motoru odlejvat ešusy >:D >:D >:D
                                • 00 Reagovat !

                                  foto

                                  "-- skrytý --" 26.08.2009  11:07

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                                  Něco za něco no... >:D
                                  A kde dneska seženeš kvalitní ešusy... >:-[]
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Special-line

                                    Special-line 26.08.2009  11:09

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                                    Bez jedovatejch příměsí z Číny >:D >:D >:-[]
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto

                                      "-- skrytý --" 26.08.2009  11:29

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                                      Ty příspěvky jsou menší a menší... >:D >:D >:D
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Special-line

                                        Special-line 26.08.2009  11:33

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                                        Jo to je tady nevýhoda. Dá se to dopracovat tak že máš půlmetrovej příspěvek a na každým řádku je jen 1 slovo >:D
                                        Pak musíš založit nový vlákno aby se to vůbec dalo číst. >:-[]
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto

                                          "-- skrytý --" 26.08.2009  11:48

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                                          Dá se to nějak smazat? >:-[]
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Special-line

                                            Special-line 26.08.2009  11:55

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                                            nn >:D
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto

                                              "-- skrytý --" 26.08.2009  14:09

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                                              tak šup, ať je jedno písmeno na řádku >:D
            • 00 Reagovat !

              foto v3jc3

              v3jc3 26.08.2009  12:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: ?

              VR je přezdívaný veruna svírají úhel mezi válci pouze 15 stupňů a mají krásný vrčivý zvuk >:D od toho asi označení VR (?)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 26.08.2009  12:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                No tak VRRRRRRRR mi to dělá no... >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto v3jc3

                  v3jc3 26.08.2009  13:16

                  « Re: ?

                  Tak to je jasné, máš tam verunu >:D [odkaz]
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 26.08.2009  22:12

                    « Re: Re: ?

                    Konečně vím přesně, co tam mám... >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Sammy

        Sammy 26.08.2009  13:23

        « Re: Re: ?

        ehm :oP Passaty mali aj 160kW motory :-) osobne som na takom jazdil :-) najprv som sa aj ja čudoval, že má taký výkon ale mal to v papieroch. :-P a neviem prečo ale VW ma strašne veľa variant agregátov, až sa mi to nepáči ...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 26.08.2009  13:39

          « Re: Re: Re: ?

          A není to po chipu od VW? To by taky měl rovnou v papírech. Já se teda se 160 kW V6kou u Passatu nesetkal.
          Jinak je to děs, kolik má VW agregátů. Ale tak zase je alespoň z čeho vybírat ne... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 26.08.2009  08:37

    řemen?

    ..četl sem že máš stejně najeto jako já a dělal si rozvody-to tam je řemen??
    Mam konkurenční motor z tý doby ale naštěstí tam je řetěz,takže mam klid..
    Musí to bejt fakt docela dravec,na tu váhu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 26.08.2009  08:44

      « Re: řemen?

      No je tam řetěz, už jsou tam i fotečky, ale ačkoliv v autorizovaném servisu mi říkali, že je bezúdržbový a s životností motoru, tak po rozebrání byl sice řetěz v pořádku, ale ty vodící lišty byly pořádně prošoupaný. Obecně platí, že by se měl i řetěz nechávat kontrolovat už kvůli vůlím. Já to raději nechal celé vyměnit, protože ty lišty by už moc nevydržely. U BMW by to mělo být v pohodě, ten to má kvalitní. Jinak předtím jsem měl BMW 320d E46 po faceliftu, takže o tom něco málo taky vím. >:-[]
      Dravec to je, ale ačkoliv je to Golfík, tak má 1495 kg, takže s váhou to taky není růžové. To víš, čtyřkolka přidá mějakých 150 kg a motor taky není nejlehčí... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mira328i

        Mira328i 26.08.2009  08:56

        « Re: Re: řemen?

        ..no a ty si ho slyšel že je volnej?..protože u mě vůbec není slyšet a kamarádi co maj podobný motory v bawach tak některý maj i přez 300 a ticho,nic..
        Zatim sem od nikoho neslyšel že by ho dělal..
        Ale četl sem že asi ve 400tis. by se měli vyměnit ty vodící lišty..
        Nevim,každej motor je jinej.
        • 00 Reagovat !

          foto Mira328i

          Mira328i 26.08.2009  08:58

          « Re: Re: Re: řemen?

          Trošku si mi nahnal strach:-),nechtěl bych to na tý mojí potvoře dělat:-)..
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 26.08.2009  08:59

          « Re: Re: Re: řemen?

          No neslyšel, ale tak u mě je zvyk při koupi auta měnit rozvody. >:-[] Podle mě ty můžeš být v klidu. Co se týče motoru, tak BMW je na jiné úrovní než VW. Tedy jen co se týče benzínů. U dieselů je to naopak. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Mira328i

            Mira328i 26.08.2009  09:09

            « Re: Re: Re: Re: řemen?

            No pro mě bylo při výběru důležitý aby ten motor měl řetěz-o výdaje míň,no a trošku objemu:-)..a 6válců..
            Jinak naftu do bmw bych taky nechtěl,zas tak velká úspora to není jen výdaje navíc při údržbě..
            Plánuju najet tak 300tis. a půjde dál...to by měl bejt ještě ve stavu v jakým je..
            Napadlo mě že máš docela váhu na předek-projevuje se to v zatáčkách?
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 26.08.2009  09:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: řemen?

              Pro mě byl hlavní vzhled, čtyřkola a aby to mělo nějaký ty koníky. :-)
              No projevuje se to tak a to jsem se sám divil, že se mi chce přetáčet pr*el. >:D Ale to je tím, že zadek je lehkej a kola se lehce protáčí. Ostatně stejné, jako u tvého. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Mira328i

                Mira328i 26.08.2009  09:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: řemen?

                Tak to se divim že si potom bawu nesel do e46 330ix:-)..
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 26.08.2009  09:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řemen?

                  No protože když jsem kupoval Golfíka, tak cena E46 330xi se pohybovala kolem půl mega a to já za auto nedám... >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mira328i

                    Mira328i 26.08.2009  10:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řemen?

                    To je za auto dost, to máš pravdu
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 26.08.2009  11:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řemen?

                      No víc než dost... Myslím, že je zbytečné dávat takové peníze za auto...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.08.2009  17:23

    2.8 v6 ?

    Při klidné jizdě 6,5 ?Mam možnost řidit stejny motor akorát v passatu a nevim nevim teda. ..a hlavně si ani nejsem jistej jestli se tenhle motor do golfu dává
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.08.2009  17:40

      « Re: 2.8 v6 ?

      No jak jsem psal, 6,5 bylo hodně klidnou nohou, byl to takový test, kdy jsem to držel na předpisových rychlostech přes tempomat... Na šestku při 90 km/h si bere po rovině nějakých 5,5 litru... >:-[] Jinak jezdím tak za 8,0 po okreskách... S Passatem nevím, jiný typ motoru, větší těžší auto, tam bude spotřeba vyšší...
      A do Golfa se opravdu dával tenhle motor, když ho tam mám... >:D Ale jak se tu řešilo, je trochu jiný, než se dával do Passata...
      Ale aby jsi uvěřil... ;-)
      [odkaz]
      PS: Co se volby motoru týče, do Passata bych volil spíš motor 2,5 V6 TDI nebo 1,8T. Ty se dají dobře chipovat, jestli ti jde o výkon... Nebo pak 4,0 W8, ale to už je trochu jiná liga... 2,8 V6 z tak těžkého auta sporťák neudělá a budeš každou chvíli tankovat... Tahle kombinace je taková nevyvážená...
      • 00 Reagovat !

        foto Sammy

        Sammy 27.08.2009  23:30

        « Re: Re: 2.8 v6 ?

        no 2.8 V6 v passatoch bola výborná voľba, práveže 2.5 V6 TDi to boli asi najhoršie motory, potom hneď 4.0 W8 total zbytočné niečo, taktiež 2.3 VR5 dosť odsudzovali, pričom mne sa ta možnosť motora páči no a k 2.8 V6 prečo to asi dlhé roky slúžilo a slúži diaľničným p. SR ? no lebo sú to tie najlepšie motory, nezmary. síce 1.9TDi s 96kW je super motor, tiež by som ho bral ale ... keď benzínový passat tak určite 2.8 alebo 2.3 z týchto modelov
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 28.08.2009  07:59

          « Re: Re: Re: 2.8 v6 ?

          No myslím, že tohle je asi věc názoru. Víš, jak to je, někdo má rád holky, jiný zase vdolky. >:D
          Silný benzín má být v malých autech a do rodinných to chce silnou naftu. Toť můj názor, ale nikomu ho nevnucuju. ;-)
          A pak jde o to, kterou verzi 2,5 V6 TDI myslíš. 132 kW byl prý nejlepší naftový motor hned po 81 kW jednadevítce. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Sammy

            Sammy 28.08.2009  08:35

            « Re: Re: Re: Re: 2.8 v6 ?

            tak hej, keď už chceli ponechať 2.5 V6 diesel tak ho museli vylepšiť.

            a myšlienka aby mali malé autá silné benzíny je dosť zaujímavá :-) no ale pre mňa max neprijateľná ... už len z dôvodu, všimni si ... kto má malé a už len trošku silné auta, tak s tým provokuje a dokazuje, že to jeho auto hen čo dokáže a to je dosť smutné ... no ale ak myslíš Golf, že malé auto, tak to beriem, to je normálna trieda, tie autá v tej triede s trošku silnejším motor je dobrá voľba
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 28.08.2009  10:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: 2.8 v6 ?

              No tak Golfa hatchbacka třeba řadím do malých aut... Mezi velká auta beru rodinná auta... Ale je pravda, že Golf v kombajnu už pro mě není malé auto, ale řadí se mezi velká. ;-) A co se týče silných motorů v malých autech, na to, aby někdo machroval nemusí mít silné auto. Už jsem párkrát viděl machrující Fabie 1,2 HTP a to mi opravdu nepřijde jako silný motor... >:-[] Co se tohodle týče, tak to je vždy o řidiči, ne o síle motoru.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 28.08.2009  14:42

                « Re: 2.8 v6 ?

                jj ta 2.8 si řekne klidně o 15-16litrů a to zase nemusi být uplně agresivni jizda ten motor je na nic poměr výkon/spotřeba
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 28.08.2009  15:02

                  « Re: Re: 2.8 v6 ?

                  No tak já i když to beru opravdu tvrdě pod plynem, tak jsem se přes 16 litrů nedostal. A to si myslím, že jsem tomu dával opravdu pít. >:-[]
                  Ale dneska to otestuju znova. jedu nějakých 120 km, tak to hodím pěkně na spotřebu a budu se kochat krajinou, abych se přesvědčil, že jsem se díval správně. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 28.08.2009  14:43

              « Re: 2.8 v6 ?

              Jinak teda dík za obajsnění ale tolik golfu se opravdu nevidi moc >:D
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 28.08.2009  15:04

                « Re: Re: 2.8 v6 ?

                No nevidí no, co jsem tak pátral, tak jich je jen o něco málo víc než čtyřkových R32... V ČR je to něco přes stovku... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto brizak

    brizak 28.08.2009  19:00

    Takovej krám

    a tak dlouhá diskuze.No toto >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Mira328i

      Mira328i 28.08.2009  19:18

      « Re: Takovej krám

      No proč tady nejvíc kritizujou ti co tu ani žádný auto nemaj...
      Dej sem svoje auto a pak můžeš kritizovat..
      • 00 Reagovat !

        foto Sammy

        Sammy 28.08.2009  22:51

        « Re: Re: Takovej krám

        keď ale má niekto 16L spotrebu na 2.8 tak to už musí robiť mega bordel s tým autom ... s tým motorom normálne jazdíš za 10,5L a na 2.8 je to slušné a práveže ten pomer objem a výkon na ten rok je total normálny ... a vlastne nikto mi nevyvráti, že trošku väčšie objemy sú zbytočné ... sú to super motory jedinú jednu vec, ktorú môžem vytýkať sú vyššie emisie ... nič viac ... ale to aj malý motor pri divokej jazde dosahuje tie hodnoty čiže ma to nejak netrápi ... a proste tvrdiť niečo na 6 válce, prečo sú zlé alebo niečo je blbosť ... 6 válce sú najlepšie motory, najlepšie vyvážené ... však treba kúpiť, pojazdiť a potom tvrdiť ...
        • 00 Reagovat !

          foto Mira328i

          Mira328i 28.08.2009  23:37

          « Re: Re: Re: Takovej krám

          My co je máme,víme:-)..
          Běžně se dostávám na spotřebu 9 a méně...ať si tomu kdochce věří...mě úplně stačí že tomu tak je a to svezení stojí za to..
          • 00 Reagovat !

            foto jpor-RSKa-

            jpor (RSKa) 29.08.2009  00:56

            « Re: Re: Re: Re: Takovej krám

            tiež som sa minule pri predpisovej jazde dostal na 13,5 až som čumel >:D :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Mira328i

              Mira328i 29.08.2009  08:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Takovej krám

              No pěkný:-),na ten objem..váhu a výkon...
            • 00 Reagovat !

              foto Deutscher

              Deutscher 29.08.2009  18:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Takovej krám

              a mozno by to slo aj menej >:D ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 31.08.2009  17:27

        « Re: Re: Takovej krám

        On sem dát svoje nemůže, protože to by pak teprve byla dlooooouhá diskuze na téma krám... >:D >:-[] Jediný plus je, že má VW a stejnou barvu. Ale ty kamna v tom, no děs. :no: >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 31.08.2009  17:25

      « Re: Takovej krám

      A jéje.... Tys mi tu chyběl.... Mě pronásleduješ co? >:-[] >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.12.2009  13:26

    No joooo

    No joooooooo Twistr se svoji V6tkou >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.01.2010  14:52

      « Re: No joooo

      No jooooooo, jak jinak.... >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Microsoft koupil Bethesdu: Zaplatil za ni přes 173 miliard korun!

Microsoft koupil Bethesdu: Zaplatil za ni přes 173…

Videoherní svět se otřásá v základech. Došlo totiž k jedné z nejvýznamnějších událostí všech dob. Microsoft…

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku…

Ombudsman Blesku znovu pomohl! Tentokrát bezmocnému panu Rozkošnému (77), který si koupil kotel a netušil, od…

 

iSport.cz

Brankářský blázinec v Litvínově: Chytali všichni čtyři, dva zranění

Brankářský blázinec v Litvínově: Chytali všichni…

Na pouhých pět minut a 50 sekund se zkrátilo účinkování třineckého brankáře Jakuba Štěpánka v předehrávce 11.…

Zlatá píšťalka: Penalta Sparty? Faul ano, VAR ne. A nepřesný sudí v Edenu

Zlatá píšťalka: Penalta Sparty? Faul ano, VAR ne. A…

Čtvrté kolo FORTUNA:LIGY se zvrhlo v pořádně výbušný víkend plný diskutabilních situací v zápasech pražských…

 

Reflex.cz

Restaurace zavřou ve 22:00 už ve čtvrtek, omezí se i sportovní akce, řekl Prymula

Restaurace zavřou ve 22:00 už ve čtvrtek, omezí se i…

Restaurace a bary budou muset kvůli šíření koronaviru zavírat už ve 22:00 od čtvrtka. Ministr zdravotnictví…

Další blamáž plukovníka Šlachty: Nejvyšší soud definitivně očistil státního zástupce Libora Grygárka

Další blamáž plukovníka Šlachty: Nejvyšší soud…

Nejvyšší soud zamítl dovolání nejvyššího státního zástupce Pavla Zemana podané proti pravomocnému zastavení…