Lancia Y (2000)
5.1.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Tommek". Po dlouhém rozhodování co koupit se naskytla tahle koupě z Tábora (to město mi přijde…
Lancia Ypsilon (Tommek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Stain 06.01.10 16:39
« Jééé krása!!!!!!!
My mame taky takovou i se stejnym motorem mame sice modrou ale na barvu to nejezdí, jinak jezdí fakt skvěle je pohodlná prostorná ,malá a rychlá mám fotku jak jezdí na dalnici a to nás ještě ten před náma spomalil měli jsme tam už 200km\h a on nás spomalil na 180km\h .Jinak je to vinikají cí autíčko ,boužel je nás mlo kdo tito auto vyznáváme ale s o to věčí láskou. -
PeT-a (RSKa) 06.01.10 13:17
« Re: Re: Re: Re: 44 kw je 80 koní?
jo, přesně...něco kolem 1500kg
Moje auto třeba važí tunu a má něco kolem těch 100kw, vím ale že 1,9 tdi 96kw bude v reálném provozu rychlejší, protože má prostě ten výkon ve využitelných otáčkých + krouťák, ne jak já v 6,5tis ;-)
A nám tady bude vyprávět že s 44kw udeje Octavii RS :-) :-) -
ypsilon 06.01.10 12:39
« Re: JÉ YPSILONEK TU MÁ YPSILONKA!!!
uz jenom kvuli tomu nazvu bych tohle auto rad ohodnotil,ale jeste neni nak za co,teda je,ale chybi fotky ;-\
Frpino-jinak je to mozny,protoze jsem na dovolene v italii potkal jednu slicnou lancii,celkem jsme se k sobe meli a prozili spolu par vasnivych noci >:D >:D ;-) -
blowiik 06.01.10 12:23
« Re: Re: Re: 44 kw je 80 koní?
to jo no moc dobře si pamatuju, že moje uplně první auto mělo asi 66 kW a stejnou váhu jak punto a kterýkoli z těch aut mi frnklo jak nic. btw s tim superbem mě to taky pobavilo... vzhledem k tomu že ten můj s nejtěžšim motorem co se do něj dával(v6 tdi) a v plný výbavě váží něco k 1700 kg... takže ta jednaosma v comfortu bude mít pod 1600 kg spíš 1500 něco... -
Merkur 06.01.10 10:57
« Re: 44 kw je 80 koní?
Je to pitomost.Majitel podle mě ani neví v čem jezdí,teda pokud to auto vůbec vlastní.Nějaký údaje napíše z 8 v,jiný zase z 16 v :no: .Údaj zrychlení je další pitomost :no: .Mě dokonce přijde,že je to snad fake.
ludeco:A seš si jistej,že ti dotyční s tebou vůbec závodili >:D -
ludeco 06.01.10 10:54
« Re: 44 kw je 80 koní?
44kW je 60 koní, to se autor spletl, tuhle verzi mám já jako Punto. Na zrychlení není nic nereálného, mě těch 60 koní bohatě stačí na reálných 160-165 km/h (podle větru) ;-) a přesně jak autor píše, kombinace motoru a nízké hmotnosti nabízí dynamiku srovnatelnou s Golfy, Octaviemi apod. s motory 1.6. Honil jsem s tím i Octavii 1.9TDi, neujel, A4 1.8T, ve zrychlení na světlech neměl šanci, A4 1.9TDi, neujel, Octavii RS, taky neujel. Výkon není totiž všechno...krátké převody ti dají o hodně lepší zrychlení, nízká hmotnost a překvapivě dobrá aerodynamika motoru ulehčí práci. Širší gumy přidají stabilitu a pak jedeš, zatáčka nezatáčka, ani nemusíš brzdit. S dvoutunovým Superbem 1.8T sice pojedeš rychle, ale prcek tě na složitější trati prostě "vypráská". Každý auto ale má svá pro a proti a i já musím říct, že přes lepší sedačky co jsem si pořídil, mě po dělší cestě fakt bolí zadek... ;-) -
"-- skrytý --" 06.01.10 10:23
« Se slzou v oku na ní vzpomínám
Měl jsem stejný motor, verze elefantino rosso
2x airbag, ABS, klimatizace, elektrické stahování oken a elektrické nastavování zrcátek, kůže alcantara, mlhovky, posilovač atd. Prostě na třídu auta a rok výroby opravdu luxus.
Motor by měl být 1.2 16V 63kW (86PS), jede jako drak, hmotnost něco okolo 930kg, takže to s tím opravdu slušně hýbe (asi na úrovni nejsilnějších 1.6 u hatchbacků typu golf,147,A3 atd.), zrychlení 10.9s na 100km/h je reálné, maximálka dle tachometru cca lehoučce pod 200km/h, dle GPS 188km/h. Skvělý autíčko, na který dodneška vzpomínám. A ten problém s jedničkou a dvojkou při studeném rozjedu sem měl také, takže asi nějaká konstrukční záležitost.
Jinak za dva roky provozu, jediná závada, a to jsem to auto koupil v relativně dezolátním stavu... -
FRPE 06.01.10 00:24
« JÉ YPSILONEK TU MÁ YPSILONKA!!!
Zdravím pane kolego!
Nemáš náhodou něco v příbuzenstvu s Ypsilonem který tu má BMW? :-O
Recenzi jsem si přečetl ale fotky vidím jen dvě? 8-s Je ale ještě brzy, doufám, že během dnešní noci, zítřejšího rána a pozítřejšího večera sem nějaké doplníš. Budu se těšit a buď zde vítán!!! ;-)