Škoda Yeti (2010)
15.8.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "repec". ÚVOD Až donedávna jsem si malá osobní auta různě půjčoval. Vlastním sice vůz Škoda Forman…
Škoda Yeti (repec)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Aspire 16.08.2010 21:19
Poslední foto
Tipuji že to kolo tak nemá být, to jsi do něčeho najel? Vidím že máš výbavu Experience tak to máš dobrý výběr a luxus. Jinak tě tu vítám ;-)-
-
"-- skrytý --" 17.08.2010 10:12
« Re: Re: Poslední foto
Díky za milé přivítání :-)
Ad 1: Kolo opravdu tekhle být nemá. Jedná se o 2. nehodu mé přítelkyně. Nevybrala zatáčku a vyjela mimo silnici. Těžko říct, co při tom trefila, ale povedlo se jí bouchnout všechny pravé boční airbagy a vytočit obě zadní kola (každé na jinou stranu, to pravé víc). Oprava byla za 180.000,- Kč. Ale vůbec to nevadí, protože se jí naštěstí naprosto nic nestalo, auto jezdí jako nové a díky operativnímu leasingu mi ho za 14.000 km vymění.
Ad 2: Výbava experience je opravdu luxus a normálně bych do ní nešel. Je to ale výsledek toho "operáku". Auto je tím levnější, oč pomaleji ztrácí hodnotu a nejméně ji ztrácí asi takto vybavené.
Jinak, recenzi postupně dodělávám, nemám na ni moc času.
-
-
-
MichalR 17.08.2010 19:19
Operativní leasing
Smím-li se zeptat, kolik platíš měsíčně? Netušil jsem, že operativní leasing se dá vzít na rok..-
"-- skrytý --" 17.08.2010 21:25
« Re: Operativní leasing
No, jde sice všechno, ale já ho mám na 4 roky. Akontace 100.000,- Kč, měsíčně 4.800,- Kč. Každý rok nebo 30.000 km (podle toho, co nastane dřív) Ti auto vymění za úplně nové (můžeš si vybrat barvu, nebo dokonce i úplně jiný vůz Škoda či VW) za poplatek 20.000,- Kč. Je v tom všechno vč. havarijka se spoluúčastí 2%/2000,- Kč. Jediné, co si musíš koupit jsou zimní gumy - auto dostaneš na letních. Suma sumárum vůz vychází na cca 400.000,- Kč na 4 roky (i se zimákama) a pak si leasing musíš zřídit znovu, pokud chceš dále jezdit. Když vezmeš v potaz, že v dané výbavě stojí Yeti lehce přes 600.000,- Kč, je to za super prachy (neplatíš servisky, neměníš brzdy, olej a letní pneu je vždy na novém autě logicky taky nové), teda pakliže najezdíš za rok dost km.
Musím ale upozornit, že se jedná o trochu speciální "operák" jednoho Ostravského autosalonu VW group, který je přednastavený tak, aby byl co nejlevnější. Proto právě těch 81 kW a max výbava. Myslím, že na jim nejde o to, aby na něm vydělali, ale aby takto prodali co nejvíc aut a z toho měli výhody při odběru z automobilky. V porovnání třeba operák šitý na míru přes leasingovku na Forestera, u kterého vycházela pořizovací cena na stejno, byl při stejných podmínkách o cca 250.000,- Kč dražší.
Pokud chceš, pošlu odkaz na stránky.
-