Diskuse

Škoda Favorit (1994)

20.3.2007

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "radecek". koupil jsem jako ojete, vyměnil přední blatníky a páte dveře kvůli korozi, výbava:imobilizer,…

 

Škoda Favorit (radecek)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.2007  16:43

    hodnocení

    auto: 5b, popis a zkušenosti: 3b, fotky: 7b --- celkem: 5b
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.03.2007  19:30

      « Re: hodnocení

      Já musím hodnotit 10b, taky jsem měl "fávo" a užil jsem si s ním spoustu zážitků. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Special-line

    Special-line 21.03.2007  18:52

    Elegán

    Ty jo krásný fávo elektrony, kouřový světla.... a ta barva ta je taky super je to metla?? To asi není originál Škodovácká že?? A ten dřevěnej dekor vypadá taky dobře je drahej?? Fakt krásný auto jen se to chtělo ještě víc ke všemu rozepsat. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.03.2007  21:36

      « Re: Elegán

      je to original škodovácká barva. a ten dřevěny dekor je s felicie a viděl jsem ho za 1500kč. metalíza bohužel ne. Celkem nevím jak se rozepsat ale na dotazy rád odpovím. Nedám na něho dopustit je to skělé spolehlivé autko. Co se výbavy týče tak maá snad vše co fačka měly, central, stropní hodiny, imobilizer, dělená sedadla, zadní stěrač. Motor původní vstřikování Bosh motronic,50kw, totožný jaký se dýval do felicii.Jsem rád že se líbi
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.03.2007  21:39

      « Re: Elegán

      možna to tak nevypadá ale odstín byrvy stejný jako na tvojem. Mimochodem taky moc povedený kousek. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Special-line

        Special-line 21.03.2007  21:54

        « Re: Re: Elegán

        Moc díky za pochvalu :-) To je fakt moje barva?? Tako to teda fakt nechápu... já mám odstín 4710. Ještě byl nějakej jinej týhle tmavě modrý ale tahle se mi na většině fotkách zdá jako šedá. Taky nechápu že ta moje 4710 není ani v žádnejch příručkách o fávu ani v prospektech.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.03.2007  15:58

          « Re: Re: Re: Elegán

          to teda nevím. ja si vždycky myslel že těch odstinu na fačkach nebylo zas nejak moc a co jsem videl tmavě modré fovority tak mi to připadalo stejný ostin jak u mě. jaké mám ale odstín nevím. ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.2007  18:58

    Dobrý

    Na svůj věk pěkný kus.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.2007  21:29

    favousek

    je to original škodovácká barva. a ten dřevěny dekor je s felicie a viděl jsem ho za 1500kč. metalíza bohužel ne. Celkem nevím jak se rozepsat ale na dotazy rád odpovím. Nedám na něho dopustit je to skělé spolehlivé autko. Co se výbavy týče tak maá snad vše co fačka měly, central, stropní hodiny, imobilizer, dělená sedadla, zadní stěrač. Motor původní vstřikování Bosh motronic,50kw, totožný jaký se dýval do felicii.Jsem rád že se líbi. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.2007  13:30

    Golf nebo Favorit?

    mám dotaz čemu by jste dali přednost vw Golf II a nebo poslední model favorita?
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 30.03.2007  18:00

      « Re: Golf nebo Favorit?

      Dal sem přednost Favoritiovi a nejen že jsem měl možnost koupit zrovna ten svůj zachovalý kus. Pro toho kdo se spokojí s 40-50 kw, chce mít jednoduchý opravy a levný díly na každým rohu je Favorit optimální auto. Golf má zas výhodu některých silnějších motorů. Jinak sou asi podobně velký. Favorit má dobře využitelný a velký vnitřní prostor. V době kdy byl favorit ve stádiu zkoušek tak byl porovnávýn s Golfem a Unem a za své vlastnosi se vůbec nemusel stydět, konstruktéři byli opravdu perfektcionalisté. Jeho jízdní vlastnosti se zamlouvali i řediteli sportovnímu oddělení Porsche.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Spokojení majitelé Golf 1990, Ka" [213.194.251.XXX] 04.04.2007  17:24

        « Re: Re: Golf nebo Favorit?

        Hele už si seděl v Golfu???Nebo v něčem jiném???Asi ne,když píšeš, že jsou podobně velké... Takže: Golf d.š.v. 3985x1665x1415 rozvor 2475 rozchod 1427 - 1422 Kufr:345L Fačko d.š.v. 3815x1620x1415 rozvor 2450 rozchod 1400 - 1365 Kufr: 240L.Jednoduchost?Golf je totalně jednoduchý a ty díly?Jsou za srovnatelnou cenu.Ale rozdíl v kvalitě použitých materiálů a zpracování je jako nebe a dudy nemluvě o jízdních vlastnostech,komfortu a bezpečnosti... A o výbavě se tady raději zmiňovat nebudu, mohli by jste chytnout nějaký mindrák... Porsche?Dlouho jsem se tak dobře nezasmál... >:D Ale omlouvá tě, že je to tvoje první auto, které ještě k tomu mělo plnou výbavu...zadní stěrač...a že jsi ještě v ničem jiném nejel.(Teda pokud to nebyla filcka,což bude pro tebe jistě zázrak techniky,když fačko z r.1994 je tak skvělé...podívej se jaké byly v roce 1994 auta...)
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 05.04.2007  15:41

          « Re: Re: Re: Golf nebo Favorit?

          JJ neboj seděl, a jezdím občas s Octávkou Combi. jj jsou podobně velké nebo snad ne?? Vím že Golf II je větší ale jsou zhruba ve stejné třídě. Jízdní vlastnosti zas nemá fávo tak špatný, na závodění obě auta ale stejně nejsou. Ta bezpečnost odpovídá době. tehdejší předpisy plnilo fávo s trojnásobnou rezervou co se posunutí volantu proti řidičí týče. Konkrétně 33,5 mm ze 127 povolených při nárazu do zdi celým předkem při rychlosti 48,3km/h. Stejně tak zařízení proti úniku paliva při převrácení atd. JJ od Porsche slyšel si dobře tenkrát spolu ladili zavěšení motoru. A byla to dobrá práce. Jízdní vlastnosti se zamlouvaly i jednomu majiteli zkušebního okruhu někde na západě. Ten když se ve fávu ostře svezl tak by spokojen. Ten člověk jezdil na svým okruhu lepší časy než Jacky Ickx. To jsou pravdivé historky od tvůrců Favorita. Ano v roce 1994 byly lepší auta i v roce 1987 kdy se fávo představilo. Ale fávo bylo nejlepší auto z východu, navíc udělaný vlasníma rukama bez licence. Kdyby tu nebyli komunisti tak by škodovky byly super auta a ne jak po tom co to tu komanči všechno zprasili, takhle se na to koukej!!! Viděl jsi někdy škodu 720 z 70.let? S automatem a ABS? S celohliníkovou patnáctistovkou a znamenitým podvozkem s klasickou koncepcí pohonu? Měla jít do výroby ale komanči rozhodili jinak. Taky se podívej jakej byl skok fávo oproti 105/120/130, když už se debilní rudý papáláši usmysleli že se něco udělá a dali na to prachy. Podívej se taky na sportovní úspěchy fáva. Třeba v roce 1994 když získali světový pohár FIA ve Formuli 2. Bylo to pro auta s max. 2 litry a jednou poháněnou nápravou. Favorit měl motor 1300 a celý pohár vyhrál!!! Nad celou 2litrovou světovou konkurencí. Nevychvaluji tu fávo do nebes jen ukazuju že zas tak blbej nejsem a něco o autech vím a nepíšu tu nesmysly.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Porsche" [83.208.20.XXX] 05.04.2007  20:57

            « Re: Re: Re: Re: Golf nebo Favorit?

            Ano bez pochyby Škoda 720 je vynikající kousek o tom tu ale řeč není, coby kdyby to by mohl říct každý na cokoliv. Teda jízdní vlastnosti Favoritu při ostré jízdě to snad ani nemůžeš myslet vážně, krátký rozvor + rozchod kol nedává tomuto automobilu sportovní ambice, vysoký podvozek a značné naklánění při průjezdu zatáček, potažmo i ty sedadla bez bočního vedení...A tu galuzky no comment...Golfu se nikdy v ničem nevyrovná a ani se s ním nemůže srovnávat, Golf byl vždy považován za etalon své třídy a podle něj se ostatní vozy posuzovaly takže srovnání s už v té době zastaralým automobilem není zrovna nejšťastnější, jistě si Favorit své zákazníky našel a i teď je spousta lidí kterým vyhovuje ale prosím nesrovnávat nesrovnatelné...
            • 00 Reagovat !

              foto Special-line

              Special-line 05.04.2007  21:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Golf nebo Favorit?

              njn máš pravd jenže je to tím že Golf byl konstruován s ohledem na použití vyšších výkonů motoru. U favorita se počítalo jen s 1,3 tak je jasný že na vysokej výkon neměl vyladěný jízdní vlastnosti. Nemyslel jsem to při extrémní jízdě sériovýho auta a to sem taky napsal že ty auta nejsou na závodění. A když už je někdo kladně hodnotil jako u toho porsche a tak tak si byl určitě vědom že to je normální osobní auto s 1,3 motorem a tak při hodnocení těch jízdních vlastností určitě myslel.
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "Favorit" [83.208.20.XXX] 06.04.2007  14:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Golf nebo Favorit?

                No samozřejmě že na to mysleli že to je normální lidový osobák, nic jiného mě ani nenapdlo. Jen se mi ty jízdní vlastnosti Favoritu vůbec nezamlouvaj vzhledem k ostatním vozům té doby.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Wajt" [217.115.254.XXX] 13.05.2007  15:32

    golf nebo favorit

    ty ňoumo s golfem. čím vjetší galusky, tím víc to jede >:D. Jako na kole ty oslí hlavo ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ifesj" [85.70.1.XXX] 19.05.2007  21:12

    - - -

    Ta imitace dreva v kombinaci z cernym interierem vypada dobre.
    Ty kola nic moc...leckdo se mnou bude asi nesouhlasit,ale mozna si mel nechat svetla a blinkry puvodni. :-|
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "pegi" [85.71.122.XXX] 16.06.2007  15:21

    držák

    ať si řiká kdo chce co chce(třeba i hňupové s golfama II) ale já si stojim za názorem že fáčka a formani jsou nejlepší držáci v každejch situacích :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.07.2007  09:30

    Pěknej!

    Je fakt zachovalý, krásný, akorát recenzi rozšiř ;-) Zatím 8b :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.11.2008  18:52

    Paráda

    Krásný favorit pěkné kola i celkově... ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Neměli šanci: V tomhle pekle uhořela máma s dítětem! Dálnice z Brna na Ostravu stála 13 hodin

Neměli šanci: V tomhle pekle uhořela máma s dítětem!…

Na 188. kilometru dálnice D1 ve směru z Prahy na Ostravu se ve středu stala hromadná nehoda několika aut. Jeden…

Zachraňoval ztraceného turistu, spadl ze srázu a zahynul! Psí hrdina Kim dostal ocenění in memoriam

Zachraňoval ztraceného turistu, spadl ze srázu a…

Pro záchranu člověka obětoval život! Statečný belgický ovčák Kim, který policistům nejednou pomohl při pátrání…

 

iSport.cz

Když Bůh brzdí Barcelonu. Kauza Messi v pátečním Sport Magazínu

Když Bůh brzdí Barcelonu. Kauza Messi v pátečním…

Má Lionel Messi ještě co dát fotbalové Barceloně? A ona jemu? Co si hvězda v jeho postavení může dovolit, a co…

Jak uspět proti zrcadlu? Experti radí Malínského, Trpišovský umí překvapit

Jak uspět proti zrcadlu? Experti radí Malínského,…

Doteď si skoro vždycky našla vlastní způsob, jak těžkého soupeře šokovat. Uměla si vyšlápnout i na mnohem…

 

Reflex.cz

Marek Stoniš: Právo na materializaci blbosti aneb Bez práce koláče

Marek Stoniš: Právo na materializaci blbosti aneb…

Na humanitní akademické půdě, a nejen té naší, to rovnostářstvím, socialismem a hovadismem všeho druhu jen…

Andrej Babiš láká seniory, laciná gesta ale přebije Alzheimer

Andrej Babiš láká seniory, laciná gesta ale přebije…

Události pádí zběsilou rychlostí, ale Události Luďka Staňka nijak nezaostávají a i dnes se dozvíte vše podstatné…