Škoda Fabia (2007)
12.6.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "kudržák". Fabia II s motorem 1,2 HTP 44kW, ve výbavě Clasic. Navíc dokoupeno zamykání zpátečky, závěsné…
Škoda Fabia II (kudržák)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 13.06.2008 15:48
Dej sem ...
... ještě nějakou fotku Kudržáku prosím, děkuji ... :-) -
-
petrzel1 13.06.2008 20:38
Spolehlivost?
A pak, že jsou vozy Škoda spolehlivé!!!! Cha, chá!!!! Po deseti létech provozu se snad rozpadnou.... -
"-- skrytý --" 13.06.2008 22:13
Fabia
Zdravím, nechci Vám to přivolat, ale ve firmě máme spoustu HTP fabií I a kolem najetých 30ti tis. km se již tak min. 8 mi zadřel jeden válec a musí se měnit hlava, válec, ventily..... Holt novou technologii Škoda nezvládla, tak uvidíme u verzí II. Nicméně co mi nejvíc vadí na Fabii dvojce je to, že když při rozjíždění pustím plynovej pedál, tak to ještě skoro vteřinu zrychluje.... byl to docela napoprvé šok....:-D -
"-- skrytý --" 11.03.2010 10:40
odhlučnění kapoty
Jako majitel auta s odhlučněním kapoty, si myslím, že odhlučnění moc nefunguje (aspoň mám takový subjektivní pocit). Co ale funguje, že motor v zimě se pomaleji ochlazuje, což může být výhodné při popojížďkách např. ve městě - motor tak rychle nevychladne a tím taktéž topení rychleji nabíhá, i když u motoru HTP to není s rychlostí náběhu topení žádná sláva. Jinak v ČR stálo originální odhlučnění kapoty cca 900,- Kč