Škoda Fabia (2001)
20.4.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Tomas86". Klasicka Fabie, co k tomu dodat :) Nejvic mi na ni vzdy vadilo, ze moc nejede. Kamarad mi…
Škoda Fabia (Tomas86)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
_Teddy_ 20.04.09 20:49
« no konecne!
Uz sme tu davno nemali pripad zazracneho tuningu: vyssi vykon, vyssie maximum krutiaceho momentu, a zaroven nizsia spotreba! >:D
Chlapi, na vasom mieste by som okamzite posielal prihlasku do Skodovky. Naucte tam stovky inzinierov co tam vyvijaju motory, ako sa to robi... -
"-- skrytý --" 20.04.09 18:11
« Re: Svíčky & servis
Spešl-lajn: Zkontrolovat nezkontrolovat... Nejlepší je rovnou vyměnit. Nestojí to svět...
Tomáš86: No a s tim autorizovanym servisem... Simtě co ti to tam navykládaji, že je potřeba? 10 000 za návštěvu nestojí ani údržba té mojí obludy (kerá toho "v sobě má podstatně víc"), a to s tím jezdím výhradně do autorizovaného servisu - až na 1 výjimku.
Ta výjimka: Autorizovaný servis nebyl schopen najít příčinu vibrací řízení při brzdění z vysokých rychlostí. Jel jsem do neautorizovaného, kde tu příčinu za dva dny našli - opotřebovaná pryžokovová ložiska předních ramen. Chtěli mi ty ramena hned vyměnit (ca 3000 za jedno, tzn. 6000 za díl + nějaká práce), že se to nedá opravit. Jenomže chyba, opravit se to dá, ale neautorizované servisy na to většinou nemají onu speciální výbavu. Oprava v autorizovaném servisu mě stála 2x 500 kč za gufera + 1000 za montáž, tedy cca 2000 kč (srovnej s návrhem neautorizovaného servisu). Takže si myslím, že autorizovaný servis se docela vyplatí (mimo jiné díky prokazatelné údržbě v autorizovaném servisu mi také ŠkodaAuto uhradila obě ložiska předních kol, která odešla po ~ 44 000 km, přestože auto již nebylo v záruce). -
Special-line 20.04.09 16:20
« Svíčky
To jsi jezdil do značkovýho a oni ti tam nechali původní svíčky? To jsou teda amatéři to se ani nekoukli do servisky apod? Buď rád že vydrželi. Já viděl Focuse co přijel že vynechává motor. Najeto caa 120 000 km. Svíčky byly ještě první montáž nějaký anglický. Závada byla v tom že horní část elektrody totálně uhnila a ulomila se u tří svíček. Nechápali sme že to vůbec může jet. >:D >:D
Tyhle věci je třeba si zkontrolovat u ojetin... to je fakt. -
PeT-a (RSKa) 20.04.09 14:39
« Re: Re: chip
5000 kč za 7kw a 7Nm navíc...hmm, moc se v těch cenách nevyznám, ale nezní to špatně ;-)
Jasné, až budeš mít čas tak nějaké fotky přidej, fabie jsou sice profláknuté, ale je lepší když tu budeš mít fotky, třeba jenom kvuli známkám, takze te bud moc lidi neohodnotí nebo dají špatné známky...
zatím čao
pridaj nejake fotky a nejaky popis z jazdy.. :yes: