Nissan Patrol (1997)
22.2.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "mimouch". Automobily s označením Nissan(Datsun) Patrol jezdí po světě již půl století. Původně čistě…
Nissan Patrol (mimouch)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 22.02.09 13:08
« Re: Re: Motor
Ten motor se dělal v několika variantách, s různými typy čerpadel. To, co sháním já je model s rotačním čerpadlem, má výkon 95kW a točivý moment asi 320Nm. Tedy mluvíme o atmosferické verzi. Důležité ale je, že těch parametrů dosahuje už někde kolem 3.000 resp 1.700rpm. V praxi to znamená, že to brumlá 2.200 otáček kopec nekopec a jede to pořád stejně. Po instalaci turbo kitu s mezichladičem (vyrábí se v Austrálii) je výkon 175 koní a točivý moment tuším 460Nm, přičemž křivka točivého momentu je krásně placatá, takže to auto slušně jezdí i plně naložený bez nutnosti točit motor. -
"-- skrytý --" 21.01.09 13:31
« Re: Motor
mimouch: Píšeš "...díky většímu výkonu a krouťáku menší zatěžování...". Když jsem hledal nějaké informace o tom motoru 4,2 litru, tak jsem zatím všude našel, že má výkon naprosto stejný a to těch 85 kW. Jasně že jeho zatížení by bylo díky většímu objemu při shodném výkonu menší a tím i větší výdrž. Můžeš poslat nějaké bližší info o tom motoru, případně link?
Díky g. -
"-- skrytý --" 01.01.09 22:27
« Re: Re: Re: Motor
Koupím v Británii auto z pravostranným řízením a motor i se skříní dám do svýho auta. Auto s dobrým motorem vyjde tak na 100 tisíc, když má člověk kliku a trefí na nějakou bouračku. A k tomu počítám tak 70 tisíc to turbo. Plus práce samozřejmě, takže peněz celkem dost, ale zase za ně člověk dostane opravdový motor >:D -
"-- skrytý --" 24.11.08 20:14
« Re: jak ovlivnit někomu život
Dík za pochvalu. Já mám v hlavě červů... >:D Teď zrovna plánuju cestu do Číny, Nepálu a Indie a hrozně se na to těšim, z toho bude asi video spíš jako celovečerní dokument, máš u mě DVD ;-)
Možný je všechno. Hlavně to chce trochu odvahy a pak už to jde samo. Východní svět poznáš za pár týdnů sám, spadnou z Tebe obavy a ostych, naučíš se s těma lidma jednat a budeš tam jako doma. S Angličtinou se dá vystačit, než jsem se naučil Arabsky, jinak než Anglicky s lidma nemluvil. I když Anglicky neumí, vždycky se to nějak vyřeší :-) Auto je prakticky jedno jaký vezmeš. Dá se jezdit na výlety i se starou Škodovkou, aspoň pak člověku není líto, když jí pak někde musí nechat >:D Jen se připravíš o některý zážitky z míst, kam se dostaneš jen off-roadem. Wrangler je v pohodě, je spolehlivej a jednoduchej. Spotřeba se neřeší, protože jakmile vyjedeš z Evropy, je benzín za hubičku. Takže jen vymysli kam, rozbij prasátko, vezmi si dovolenou a Yala!! >:D -
"-- skrytý --" 15.11.08 13:39
« jak ovlivnit někomu život
Asi tak před půl rokem sem si precet tvoji recenzi,a kouknul na tvoje video.A od te doby mam v hlave cerva,kterej tak jednou tejdne pripomene ze bych mel udelat neco takoveho taky,ze to musi byt uzasny,neco jedinecneho,cestovat takhle na vlastni pest...
Video jsem videl uz asi 15x,muziku z nej mam stazenou cely CD,a patri v mptrojce k nejhranejsim,je fakt dobry(video i CD).
JEn netusim,jestli je mozne podniknout neco takoveho i bez zkusenosti,znalosti vychodniho sveta,znalosti jinych jazyku nez nemciny a anglictiny...A se seriovym autem.Preci jen Wrangler nema nic,jen ctyrkolu a redukci prevodovky,ale treba zavery tomu chybi,a nevim jak moc je na tom s kondickou.ALe ono asi nejde o auto,jako spise o tu chut a odvahu...ale jednou to udelam,a az to bude tak na tebe vzpomenu,a neco ti privezu... -
"-- skrytý --" 17.09.08 22:33
« Re: Motor
Zcela naopak. Půjde tam originál motor, který Nissan dodává pro některé trhy (Austrálie, Asie). Je to šestiválcový řadový diesel s objemem 4,2 litru a je takřka nezničitelný (litinová hlava, rozvody ozubenými koly, vše mechanické. Z Austrálie se na to nechá objednat turbokit a potom to i celkem jede, přičemž spotřeba je stejná nebo nižší než u motoru co mám a spolehlivost vyšší (litinová hlava, díky většímu výkonu a krouťáku menší zatěžování). To je taky důvod, proč ho chci :-) -
"-- skrytý --" 28.08.08 14:29
« Re: STOP
Určitě, v terénu jsou i schopnější auta, zejména ta menší, lehčí a výkonější - třeba pěkně upravený Jeep Wrangler. Ale snad žádný jiný auto není v terénu tak odolný a "blbuvzdorný" >:D Nemluvě o tom, kolik to uveze, kolik se do něj vejde věcí atd.