Opel Insignia (2011)
14.5.2011Původním autorem recenze je uživatel s nickem "turbo007". Po sedmi letech jsem začal plánovat výměnu Škody Fabia kombi 1.2 HTP, což nebylo zdaleka…
Opel Insignia (turbo007)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Rysguf. 15.05.2011 00:12
Pekny skok :-)
z Fabie do Insignie. Cena musela byt dobra, ked zvitazila nad autami (aj SUV), co su o triedu nizsie. Nech sluzi ;-)-
-
Matheas Ropak 15.05.2011 10:05
« Re: Re: Pekny skok :-)
Taky Tě zdravím na macz,
skok je to teda pořádný jak výkonový tak vizuélní Insignia je moc povedené autíčko moc se mi líbí navíc ten kufr je parádní :yes:
Určitě doplň galerii o fotečky Insignii to náramně sluší
Matheas/Fotosoutež macz -
Poustnik 15.05.2011 10:35
« Re: Re: Pekny skok :-)
Připojuji se k Rysgufovi a Matheasovi. Hezké auto, pořádný skok. :-) Já zažil ještě větší při přesednutí ze Škody Favorit do Hondy Odyssey. Co ta bílá barva? Tu jsi chtěl, nebo byla prostě v akci? P.S. Focené mi to připadá někde v Modřanech nebo na Lhotce, ale paneláky jsou všude stejné.....A oprav si, že navigaci a klimatizaci.....? ....jsi asi - neměl? Ať auto slouží a nezlobí! Hoj! :-)-
"-- skrytý --" 15.05.2011 21:25
« Re: Re: Re: Pekny skok :-)
Dnes jsem najel něco přes 200 km a pohoda, je to jiný pocit, že auto poslouchá mě a ne já auto. :-) Jezdím opatrně, nejsem žádný mladý janek, ale bojím se, že přijdou nějaké pokuty za rychlost. Nejlepší hračka je tempomat, škoda jen, že naše silnice i dálnice mění často povolenou rychlost a kolísá i rychlost jízdy v koloně, dá se to však snadno regulovat.
Bílou barvu jsem nakonec chtěl, musel jsem se k ní trochu "dopracovat" a chtěl jsem se také vyhnout škrábacům na metalíze.
-
-
-
-
"-- skrytý --" 29.05.2011 20:16
Řazení jedničky - problém při rozjezdu
Občas se mi stane, že při rozjezdu na světlech se auto zdráhá rozjet, motor jakoby postrádá výkon, stává se mi to nepravidelně, ale mám podezření, že problém je mezi volantem a sedadlem, protože jsem si to zkusil v klidu na parkovišti a při nedůsledném zařazení jedničky (= vychýlení řadící páky úplně doleva) se asi řadí trojka, řadící páka je sice nalevo, ale auto se chová jako při výše uvedeném problému: rozjede se, ale jen velmi pomalu a při rychlejším puštění spojky může motor chcípnout. Řeší se to nějakým seřízením řadící páky anebo si na to musím dávat pozor a zvyknout si?
Jediná výhoda je, že na mě tolik netroubí jako když jsem byl ve Fábce, ale tam se mi to nestávalo, snad jen na začátku, a to si nepamatuju. :-)
4.6. v sobotu jsem ujel cca 500 km a tento problém se neprojevil - asi jsem opravdu špatně řadil-
Hvarcz 18.07.2011 21:07
« Re: Řazení jedničky - problém při rozjezdu
Vidíš, já si tak zvykl na řazení Insignie že řadím jenom dlaní a zajede to tam samo kromě jedničky ale to co ty to jsem nikdy nepozoroval, mám taky liftback - metro, dneska jsem jel asi 100 km za stříbrným od brna na prahu, příště vezmu kombi, barva asi nějaká stříbrná a hlavně automat, doufám že to bude mít řazení pod volantem jako opc, zíral jsem na to u prodejce když jsem se byl objednat po kroupách na servis, nebýt řazení tak tomu nemám co vytknout, jenom na české silnice doporučuji 17" kola-
"-- skrytý --" 20.07.2011 13:28
« Re: Re: Řazení jedničky - problém při rozjezdu
Už jsem najel 2600 km, řadím intuitivně a bez zmíněných problémů, ale běda když jsem tam poprvé posadil přítelkyni, místo jedničky tam neustále dávala trojku. :-) 18" palcová kola byla ve výbavě, věřím, že 17" by byla lepší (pohodlnější), příště bych asi šel taky do automatu, hrátky s tempomatem si doslova užívám. :-) Kombi se mi pořád líbí míň než liftback, ale bude o kus praktičtější - je to vždy složité rozhodování. Kufr mi svou velikostí vyhovuje a dal jsem si tam síť na upevnění volných předmětů a tašku na příslušenství (kolem rezervy nemám polystyren jako u Fabky, kde jsem věci nastrkal do různých přihrádek). Zatím spokojenost, jen spotřebu jsem měl na delší cestě 6,5 litrů, což mi připadá ještě dost oproti papírové spotřebě.-
Uhlik 03.09.2011 23:27
« Re: Re: Re: Řazení jedničky - problém při rozjezdu
Zdravim a gratulujem k volbe :-)
K radeniu, ono sa to zlepsi casom, teda aspon u tych Insignii ktore presli rukami mne.
K pohodliu, sam mam na aute 20" a rozhodne by som nepovedal ze sluzobna Octavia na 15" je viac pohodlna. Pravda, problem je u velkych vymolov, zle urobenych zeleznicnych prejazdoch a podobne. Avsak na beznych cestach vie to auto byt prekvapivo pohodlne a v rezime Tour ponuka az skoro Francuzsku hupavost.
Moja dlhdoba spotreba (realna, nie podla BC) je tesne pod 7 litrov, jazdim vsak vela kratrke trasy po meste.
Pri kludnej jazde s trosku predvidanim mimo mesto je schopne to auto ist za 5,7, menej uz nie, resp. by som bol brzda premavky.
Este sa chcem spytat, ako je to so spracovanim interieru, nove Insignie uz podla mojich skusenosti nemaju ziadny problem (podobne ako Astry). Mozes to potvrdit ?
A este jedna vec, AFL nerobi problemy protiiducim autam ?
Diky moc a prajem vela km bez poruchy.
-
-