Recenze

10 Majitel

Toyota MR2

9.90 Uživatelé

Hodnoceno: 44× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Toyota MR2, foto 1 Toyota MR2, foto 2 Toyota MR2, foto 3 Toyota MR2, foto 4 Toyota MR2, foto 5 Toyota MR2, foto 6 Toyota MR2, foto 7 Toyota MR2, foto 8
Toyota MR2, foto 9 Toyota MR2, foto 10 Toyota MR2, foto 11 Toyota MR2, foto 12 Toyota MR2, foto 13 Toyota MR2, foto 14 Toyota MR2, foto 15 Toyota MR2, foto 16 Toyota MR2, foto 17 Toyota MR2, foto 18 Toyota MR2, foto 19 Toyota MR2, foto 20 Toyota MR2, foto 21 Toyota MR2, foto 22 Toyota MR2, foto 23 Toyota MR2, foto 24 Toyota MR2, foto 25 Toyota MR2, foto 26 Toyota MR2, foto 27 Toyota MR2, foto 28 Toyota MR2, foto 29 Toyota MR2, foto 30 Toyota MR2, foto 31 Toyota MR2, foto 32 Toyota MR2, foto 33 Toyota MR2, foto 34 Toyota MR2, foto 35 Toyota MR2, foto 36 Toyota MR2, foto 37 Toyota MR2, foto 38 Toyota MR2, foto 39 Toyota MR2, foto 40 Toyota MR2, foto 41 Toyota MR2, foto 42 Toyota MR2, foto 43 Toyota MR2, foto 44 Toyota MR2, foto 45 Toyota MR2, foto 46 Toyota MR2, foto 47 Toyota MR2, foto 48 Toyota MR2, foto 49 Toyota MR2, foto 50 Toyota MR2, foto 51 Toyota MR2, foto 52 Toyota MR2, foto 53 Toyota MR2, foto 54 Toyota MR2, foto 55 Toyota MR2, foto 56 Toyota MR2, foto 57 Toyota MR2, foto 58 Toyota MR2, foto 59 Toyota MR2, foto 60 Toyota MR2, foto 61 Toyota MR2, foto 62 Toyota MR2, foto 63 Toyota MR2, foto 64 Toyota MR2, foto 65 Toyota MR2, foto 66 Toyota MR2, foto 67 Toyota MR2, foto 68 Toyota MR2, foto 69 Toyota MR2, foto 70 Toyota MR2, foto 71 Toyota MR2, foto 72 Toyota MR2, foto 73
 

Technické info

Přezdívka auta mr-ka Rok výroby 1992 Koupeno ojeté najeto [km]:240000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2000 výkon [kW]: 115 / 118 * kroutící moment [Nm]: 185 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7 maximální rychlost [km/h]: 230 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 230 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "furrow".

Tak do auta jsem se zamiloval při prohlížení webu tak před půl rokem a od té chvíle jsem hledal a hledal a víc a víc byl přesvědčen že do něj půjdu...ve hře byla i jiná auta:Mazda MX6, MX5, Nissan 200SX,Honda Prelude i nějaká Alfa, Fiat, MG, ale nakonec to kvůli spolehlivosti i designu vyhrála MR 2. Motor je dvoulitr uprostřed vozu, s výkonem 115kw a auto je dost lehké, takže s ním pěkně cvičí.
My máme doma ještě Hondu Civic 1,4 pětidvéř., teď má najeto 75000km, a ještě jsme měli pro manželku Mitsubishi Lancer 1,3, protože potřebovala jezdit do práce. Ještě před tím měla Suzuki Swift 1,3 GS. Samý japonci...v práci jezdím Mazdou 5. Taky ty auta a zkušenosti s nimi dám postupně na mojeauto. Tak jsme Mišáka prodali a já se zbláznil do sporťáku...
Auto mi dovezla firma Chcijezdit z Písku, je z Holandska se servisní historií. Má původní lak a majitel ho jezdil jen jaro léto podzim a především za sucha a taky je to na něm vidět, jak na karoserii, tak spodek..vše OK. Má otevřený filtr KN, laděné výfuky Raceland a vestavěný subwoofer + 8 repro a rádio Alpine. Vnitřek - sedačky a boky čalounění dveří je v kůži. Kola nejsou originál, jsou tam 17tky s pneu Toyo - made in japan. Vše už bylo tak dovezené. Jinak má el. zrcátka, okna a dálkový centrál. Fotky jsou z mobilu a hned po přivezení auta, takže před mým mytím a naleštěním. Dost risk při koupi těchto vozů je střecha, aby do ní neteklo, tak to už je otestováno a ok.

Silné stránky

Doufám a věřím tomu, že spolehlivost - je to Toyota. Olej mám měnit ještě až po ujetí 3 000km a ještě je pěkně čistý, zatím je na něm najeto 7000km, na motoru nikde ani kapka, na autě funguje vše jak má.Pro mě určitě design i po tolika letech.Krásný zvuk laděných výfuků, žádný brutal. Zvuk CD, MP3 a radia - aparatura. No dál samozřejmě motor uprostřed a pohon zadních kol - jak sedí a zatáčky,paráda. Na sportovní vůz pohodlné sedačky a dost prostoru pro dva, celkem velký kufr vzadu za motorem a ještě místo vepředu pod kapotou.Brzdy s vnitřním chlazením s ABS / kotouče jak nové, nejsou také original, MR neměla děrované..Celkový stav auta po těch letech.No a nakonec i ta spotřeba, když jedete v pohodě. Dle předpisů poslední jízda Tábor - Praha, tzn. 90km/h, na dálnici 130 - průměr mi vyšel kolem 6l/100km. Když ji nandaváte, tak prostě...
Ještě k řazení musím říct - paráda, krátké dráhy / možná má upravené zkrácené řazení, to nevím /a jak je ten středový panel vysoký, tak si člověk celé předloktí opře, chytí páku a řadí fakt jen prsty.

Slabé stránky

Jasně tvrdý podvozek na naše špatné silnice, ale s tím se musí počítat. Praktičnost sundavacích skleněných panelů střechy, není to tak rychlé...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Tak rozvody jsou vyměněné již v Holandsku, takže ještě toho hodně najezdím....po 3tis. budu měnit ten olej. Nechal sem seřídit sbíhavost kol. Musím doladit nějaké mouchy, jinak jen jezdím, myju a leštím, na to sem magor...a upravuju interiér, některé díly polepuji karbonovou tvarovatelnou folií.Exteriér nechám tak jak je, jen dopředního spojleru přijdou světla na denní svícení. Exteriér je totiž v původním stavu, žádný celolak nebo spojlery a tuning, nechám ji tak jak je.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Teď ji mám měsíc, tak spokojenější a spokojenější, ale nákup byl založen na důvěře. Prodejce je kamarád mého kolegy, ale nervy sem stejně měl. On hledal v Holandsku MR2 pro mě za domluvené peníze. Ani jedna z těch, které viděl nebyla na mobile nebo autoscout, má své kanály. Tahle byla asi pátá co viděl a kterou by on osobně bral, tak zavolal z Holandska, že je červená, motoricky OK a já musel říct ano nebo ne. Já nejdřív sháněl tady v Česku, je jich moc málo a došel sem k závěru, že za ty peníze co jsem na ni měl, tady ne. Tak proto takhle. A jezdit někam do Rakouska, Německa se dívat podle internetu? Taky nic moc...

Tuning

No, žádný další já dělat nebudu, má filtr KN, laděné výfuky, kola 17 a celkem dobrou hudbu, tak to stačí. Jen poznámka trochu z jiného soudku. Auto mám asi měsíc, v jakém stavu je lak a karosérie mě fakt překvapilo a hrozně potěšilo. A u nás po měsíci? Před zrcátkem u řidiče promáčklina od dveří - asi parkoviště Kaufland...a zadní nárazník, který byl absolutně bez chybičky - vryp na horní hraně, který sem musel barvou zatřít. Takže nechápu - po 17 letech v Holandsku jak nová a jak bude vypadat tady za rok?
Jinak nemám originální volant, ale sportovní kožený v kombinaci chrom a hliník, koukal sem na internetu, stojí 4 tis. Auto nemá žádný airbag. Jo a zapomněl sem, že má snížený podvozek. Ve hře byla také ke koupi jedna tmavě modrá metalíza, měla také 17tky kola, ale neměla snížený podvozek a vypadalo to jak koza. Možná dám v budoucnu rozšiřující 1cm podložky na zadní kola, zdají se mi dost vražené v blatnících...to je ale hudba budoucnosti

 

Novinky v recenzi

5.7.2009 18:24

výměna žárovky

Tak mi prdla vepředu žárovka a v tu chvíli sem si uvědomil, že výměna bude asi trochu jinak než u normál. auta. Ale internet je věc, dvě rady mi přišly během dne a už to svítí...takže díky hoši. Včera a dnes sem umyl konečně motor, tak dám fotky

25.6.2009 17:04

focení

Tak jsem se synem vyrazili fotit za Tábor a našli jsme tenhle statek. Nakonec tam přijel někdo na pincku a opřel ho o barák, a tak máme plno fotek s pinckem...stejně sme zmokli, ale aspoň jsme ji kočičku provětrali...


Další vozy Toyota MR2



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Mám ho zatím něco přes měsíc, nic sem na něm nedělal a jezdí. Pod autem sucho...

praktičnost
3

Jak se to vezme. Pro 90procent lidí nepraktické...ale není to taková hrůza. Vezl sem dceru na cello do hudebky a vešlo se dozadu do kufru...

prostornost
6

Pro ty dva lidi paráda

jízdní vlastnosti
10

Tuhý skelet, tuhé řízení, tuhé řazení, tuhá spojka, tuhý a tvrdý podvozek...co dál?

jízdní komfort
4

Sedačky jsou dobře tvarované, výškově seřiditelné, ta u řidiče má dofukování v bederní části a dají se také přibližovat a oddalovat bočnice té sedačky. Naštěstí nejsou moc tvrdé vůči podvozku. Komfort na pěkné silnici je stejný jako u mé Hondy Civic

provozní náklady
9

Když jezdím podle předpisů - 90, tak žere kolem 6l. taky v techničáku má při 90/6l, tak to sedí..

náhradní díly
0

Zatím nevím, nic sem nepotřeboval

výkon motoru
8

Pro mě dostačující

spotřeba
10
hlučnost motoru
7

Do 2,5 tisíc otáček úplně standardní, pak se začnou ozývat laděné výfuky...

kvalita sedadel
10

Anatomická, ale docela pohodlná

brzdy
10

ABS funguje, brzdový pedál nejde nijak lehce, ale když se pořádně šlápne...

zavazadlový prostor
10

Pro dva lidi - super






Blesk.cz

Fešandu Julii vyhodili z posilovny, protože cvičila ve sportovní podprsence. Sexismus, rozčiluje se!

Fešandu Julii vyhodili z posilovny, protože cvičila…

Fitness nadšenkyně Julia Marenová ze Spring Hillu ve státě Tennessee tvrdě narazila v tělocvičně ve Franklinu.…

Microsoft koupil Bethesdu: Zaplatil za ni přes 173 miliard korun!

Microsoft koupil Bethesdu: Zaplatil za ni přes 173…

Videoherní svět se otřásá v základech. Došlo totiž k jedné z nejvýznamnějších událostí všech dob. Microsoft…

 

iSport.cz

Guľa: Sönderjyske? Soupeř Slavie je dál. Ondráškův přestup má přesah

Guľa: Sönderjyske? Soupeř Slavie je dál. Ondráškův…

V roce 2020, tedy s příchodem Adriana Guľy, vyhrála Plzeň v domácím prostředí všech deset soutěžních utkání.…

Senzační posila Bayernu? Kouč jedná s hrdinou, kterého všichni odepsali

Senzační posila Bayernu? Kouč jedná s hrdinou,…

Dlouho platil za jednoho z nejtalentovanějších fotbalistů své generace. Mario Götze prokazoval svůj um v…

 

Reflex.cz

Pomníky byly bořeny kam až paměť sahá. Vandalismus je podněcován strachem z minulosti

Pomníky byly bořeny kam až paměť sahá. Vandalismus…

Je zajímavé, že v čase koronaviru se „pomníkové“ téma, zdánlivě podružné, stalo tak sledovaným. Je…

Slušnost jako největší politická neřest aneb Jak na ni ANO málem doplatilo

Slušnost jako největší politická neřest aneb Jak na…

Nebuďte slušnej… Jakoby náhodná konverzace, kdy premiér nutil ministra zdravotnictví prozradit zdroj…