Fiat Punto (2007)
10.7.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Pechy". Dostal jsme možnost si vybrat vůz s určitým cennovým stropem a základnímy požadavky na…
Fiat Grande Punto (Pechy)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Mechanicka mandarinka 10.07.2007 16:30 Leilla
- Ta barva je za 10b 10.07.2007 16:34 Ajin(MoDo Team)
- Děkuji 10.07.2007 16:40
- Děkuji 10.07.2007 16:40
- GP 10.07.2007 16:48
- 10.b 10.07.2007 16:50
- Výběr 10.07.2007 17:00 Ondřej Šámal
- 10 b. 10.07.2007 17:24 Pribina
- Výborný výběr 10.07.2007 17:28 Hitachi
- nejhezčí mini 10.07.2007 18:19
- Je to skutečně mazel 10.07.2007 18:52 Ricardo
- hodnotenie 10.07.2007 19:15 jmurjr (H22A7)
- krásný autíčko 10.07.2007 20:32
- Pěkné 10.07.2007 21:19 milic
- shell 10.07.2007 21:25
- To nejlepší z malých aut!! 10.07.2007 21:32
- N1 10.07.2007 21:46
- Pěkný ;) 10.07.2007 21:48
- GP 10.07.2007 22:05 Vašek M.
- Motor 10.07.2007 22:41
- udaje 10.07.2007 22:41
- krasavec 10.07.2007 22:42 Are
- hodnotenie 11.07.2007 00:01 GuitarsHero
- hezke 11.07.2007 06:48 OS
- 10b 11.07.2007 08:03 random
- 11.07.2007 08:04 random
- Zrychlenie 11.07.2007 08:50
- GP 11.07.2007 09:33
- pěkné auto 11.07.2007 10:17 mirastr
- megane 11.07.2007 13:22
- typické auto pro chlapa 11.07.2007 14:11
- poprasený 11.07.2007 16:12
- 10b 11.07.2007 16:42 majki
- krasavec 9b. 11.07.2007 17:42 misoo
- Gratulace 11.07.2007 17:57 ER
- auto 11.07.2007 20:19
-
trapny nadhodnocovani udaju 12.07.2007 05:32
-
Re: trapny nadhodnocovani udaju 12.07.2007 06:00
-
Re: Re: trapny nadhodnocovani udaju 12.07.2007 06:17
- Re: Re: Re: trapny nadhodnocovani udaju 12.07.2007 07:35
- Re: Re: Re: trapny nadhodnocovani udaju 14.07.2007 13:53
-
Re: Re: trapny nadhodnocovani udaju 12.07.2007 06:17
- Re: trapny nadhodnocovani udaju 12.07.2007 11:18 Ricardo
- Re: trapny nadhodnocovani udaju 12.07.2007 23:10
-
Re: trapny nadhodnocovani udaju 12.07.2007 06:00
- To FOOBIA RS 12.07.2007 15:17
- příspěvky ojetina vs. tohle 12.07.2007 15:34
- Fiat 12.07.2007 16:54
- ojetiny 12.07.2007 20:00
- Hdnocení 13.07.2007 17:18
- pekne 14.07.2007 00:05
- budiky 14.07.2007 01:49
- pěkné 14.07.2007 15:02
- Měl jsem to vůbec dělat??? 14.07.2007 18:54
- hodnocení 15.07.2007 09:47
- re:zrychlení 15.07.2007 19:40
- 10b 15.07.2007 20:21
- odstranit,ano 15.07.2007 20:31
- ano 16.07.2007 14:47
- pravda 17.07.2007 00:10
- Italové jsou machři 17.07.2007 17:24 Harlejíček
- nemyslite?? 18.07.2007 10:35 Richie11
- Ok 19.07.2007 10:25
- mno 19.07.2007 10:26
- ehm 19.07.2007 10:30
- Kdybych tu měl auto tak dám 10 b. 19.07.2007 16:40
- fiat vs. ostatní 20.07.2007 10:30
- N1 21.07.2007 15:27
- zrychlení 21.07.2007 16:37
- Jen koukám 21.07.2007 22:11
- Spotreba 23.07.2007 20:32 Mexican82
- GP SPORT 26.07.2007 10:23
- Design 02.08.2007 18:07 Přemek
- spotreba 02.08.2007 23:51
- mazel 05.08.2007 21:08
- Grande Punto 13.08.2007 18:05
- Punto 05.09.2007 14:38
- Grande Punto 07.09.2007 14:24
- Fiat je Fiat 07.09.2007 18:51
- farba 12.09.2007 13:30
- Nádhera 03.11.2007 09:42
- body za grande 14.11.2007 16:32 sportivo
- Skělé auto. 01.01.2008 15:08
- Dotaz 06.01.2008 12:27
- hnus 14.01.2008 14:47
- Taky uvazuju o koupi. 15.01.2008 19:34
- Taky uvazuju o koupi. 15.01.2008 19:36
- super auto, super barva 16.01.2008 15:49 topesto
- Fiátek 19.01.2008 07:39
- Topka 20.01.2008 15:32 multinka
- Krasavec 29.01.2008 21:47
- Skvělé auto a ještě lepší barva. 01.02.2008 18:57
- Pěkný ... 06.03.2008 04:34
- proc BMW X6 19.03.2008 22:44 Novic (Porsche team/GT-R team)
- Super 11.04.2008 07:35 kaaRS
- Filkovo hodnocení 05.02.2009 16:00 filko
- ČB 05.02.2009 16:32 talio2
- Re: ČB 02.03.2009 00:47
- Farba 26.11.2009 18:18 FEKIVHK
- Color 04.02.2011 13:11 Miisha24
-
-
neregistrovaný: "furt dokola jak u blbejch" [217.197.149.XXX] 10.07.2007 21:38
« Re: Mechanicka mandarinka
a co jako ze je to ital!kdyz delali italove auto tak ostatni jeste jezdili na koni!fakt trapas kecy :no:-
"anonym" [85.160.220.XXX] 11.07.2007 15:34
« Re: Re: Mechanicka mandarinka
Mam osobni velmi spatny zkusenosti s italskejma autama...priznam, ze to byla Alfa, ale Trabant proti tomu byl spolehlivy auto. Nicmene verim, ze od doby co to vzal do ruky Luca, tak se to zlepsilo. Proto sem dal 9. Kapisto?
d.
-
-
-
Ajin(MoDo Team) 10.07.2007 16:34
Ta barva je za 10b
ta je prostě úúúžasná.A to auto se mi strašně líbí.Ať slouží -
Ondřej Šámal 10.07.2007 17:00
Výběr
Dobrej výběr auta, barva krásná, doplňky taky. Já bych se ještě rozhodoval mezi novou Corsou a Leonem, ale ani GP není vůbec k zahození. Jen si, prosím, oprav některé chyby, viz. zděleno zkutečné - všude tam se píše "s" ;-) P.S: To máš předělaný na N1, že jo?? -
Pribina 10.07.2007 17:24
10 b.
Giugiarovi se Grande Punto mimoradne povedlo a v tehle barve je proste paradni!-
-
"-- skrytý --" 10.07.2007 19:28
« Re: Re: 10 b.
Ano po slevách a bez DPH 355 000 Kč. Myslim si že je to paráda...-
Mexican82 23.07.2007 20:16
« Re: Re: Re: 10 b.
tak to sa moze stat len v CR a SR.. Fiat Grande Punto vo vybave sport ktory je podla N1 urceny na podnikanie? je to fakt nefer voci nam zamestnancom, ktory si pekne krasne priplatia 19% a platia benzin zo svojho.. na druhu stranu, aspon tam nemam ocelovu mrezu ako v policajnom aute.
za Fiat GP Sport N1 davam 7b :-)
-
-
-
-
Hitachi 10.07.2007 17:28
Výborný výběr
Musím pochválit za barvu a kola. GP je nejhezčí v dané kategorii a klidně se budu rvát za to, že Fabie, Clio i 207 na něj prostě nemají. Motor si budeš muset vychovat, máme na předváděčku 1,4 a už má najeto asi 7000. Motor ožil a šlape jak hodiny. Přeju mnoho šťastných kilometrů :yes:-
"-- skrytý --" 10.07.2007 17:49
« Re: Výborný výběr
To je pravda chce to něco najet... Jinak mě taky překvapila konečná cena s výbavou jak oje dvouzonová klima, vyhř. sedačky, dešťoví senzor, radio s Blu&Me, loketní opěrka, bederní opěrka a další to auto se pohybovola s cenou o 100 000 levněji než konkurence... A klvaiata srovnatelná a v některýc hohledech lepší především jízdní vlasnosti...
-
-
Ricardo 10.07.2007 18:52
Je to skutečně mazel
GP se mě hrozně líbí a fandím mu :yes: Co říkáš na ten motor? Po svezení s 1,2 8V jsem byl velmi rozhořčený (prodejce se snažil popřít že je to sráč). Svezl jsem se i s 1,4 8V, která už sice jela jako auto, ale to bylo hlavně kvůli extrémně krátkým převodům, tak by mě zajímal tvůj bližší názor.-
"-- skrytý --" 10.07.2007 19:05
« Re: Je to skutečně mazel
Tak 1,4 16V je momentálně nejsilnější benzínový motor dokud nepříjde s turbem, který vyřeší podle mého názoru menší problém s kterým se potýká můj motor na nišší převpdy (do 3) motor bere i od 2000 ale ajk mile tma dáš 4 musí mít motor alespon 3000 lepe 3500 otáček v rodině máme samé diesely děda A6 starej model 2,5TDI180k otec nová A6 avant 3,0TDI 225k(v poslední garanče mu měnili nastavení na 232) a mamka Toyota RAV4 D-CAT 180K tak je pro mě obrovzký nezvyk vůz točiči a ze začátku se mi zdálo, že to vůbec nejede ale maximalní výkon to má položený v 6000 otáčká a jak mile se ručička přehoupne přes 4500 už je to paráda přidá se i zvuk zvýfuku, který je podle mého názoru velice dobře vyladěn a ví kdy má být slyšet a kdy ne.... Jsem sam zvědav ajký rozdíl nastane po ujetí 3000 km jak jsme zminoval v recenzi autičku zatím moc nevytáčím zdůvodu syrovosti... později zdělím své zkušensti jiank jsem přidal foto interiéru...-
"anonym" [80.95.104.XXX] 11.07.2007 11:16
« Re: Re: Je to skutečně mazel
jesi to už tedka točíš přes 4500, tak ten motor pěkně kurvíš-
Enthusiastic.driver 12.07.2007 19:38
« Re: Re: Re: Je to skutečně mazel
neni pravda... za syrova to sice neni uplne idealni, ale pokud ho netocis za studena, tak mu prakticky vubec neskodis. Malinko na zivotnosti mozna uberes, ale jak rikal Ricardo, pul mega s tim stejne nenalitas... a skutecne to je poznat - vim to z praxe.
-
-
-
jmurjr (H22A7) 10.07.2007 19:15
hodnotenie
pekne auto, farba a kolesa mu seknu, vela fotiek = 10b :yes: -
milic 10.07.2007 21:19
Pěkné
Hezký Puntík, vybral jsi dobře. Dávám 9b (to za ty pravopisné chyby, které sekáš, kde můžeš ;-) ).-
"-- skrytý --" 10.07.2007 21:25
« Re: Pěkné
No už jsem to teď opravil doufám.... Dělal jsme to narychlo a jel jsem se ještě svázt takže jsem yl rozrušeej :-D
-
"-- skrytý --" 10.07.2007 22:41
« Re: Re: Pěkné
Chyby děláš furt a to celkem školácký, tak doufám, že svým zákazníkům nevYpYsuješ faktury ty, ale máš na to nějakou máňu... :-) Jinak auto je krásný, 2 bodíky z plnýho hodnocení jsem strhnul za krátkou recenzi, pravopisný chyby a pár detailů, co mi na puňťovi nesedí (např. budíky vypadají jak z lacinýho tuzing shopu, ale to je asi věc názoru). Ať jezdí.-
"-- skrytý --" 10.07.2007 22:50
« Re: Re: Re: Pěkné
S chybama souhlasim a snažim se je odstranit, budíky jsou řekl bych vhodné k tipu vozu, ale je pravda, že ze začátku se mi zdály lehce "dětské"-
neregistrovaný: "max" [84.245.70.XXX] 11.07.2007 08:53
« Re: Re: Re: Re: Pěkné
krása...10b....čo sa týka budíkov, preberte sa ved to je autoo z triedy malých aut...čo tam chcete mať budíky ako vo Ferrari???:-))) ináč sadni te si do tohto auta a porovnajte to napr. z Fábiou, Polom alebo či C3, máte pocit, že sedíte v aute o triedu vyššie....Taliani sú teraz jednozančne v týchto triedach králi....Fiat je ináč v súčastnosti najdynamickejšie rastúc autoobilka v Europe a to ešte nedošli nové benzínové motory do Brava....-
"anonym" [82.150.166.XXX] 28.07.2007 23:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné
no spis se prober ty!!! vono by uplne stacilo kdyby byly ty kruhy budiku alespon nejak ohraniceny - to snad neni nic nadstandartniho neee???!!! protoze takhle to vypada jako by to tam nekdo jenom nalepil (a ver ze v jinejch autech podobny tridy to tak do oci nebije jako v GP)- vypada to fakt divne - skoda - to je totiz pro me tak nejak jedinej vetsi minus - jinak parada !!!
-
-
-
-
-
"anonym" [85.70.222.XXX] 10.07.2007 21:25
shell
Čau chlapi,nemáte někdo zkušenosti s používáním nafty Shell V-power ???Díky za odpověď. -
"-- skrytý --" 10.07.2007 21:46
N1
Kazit takhle pekny auto tou prepazkou se mi moc nelibi. Vec nazoru no. Nerachoti ti to tam na dirach? Ale jinak krasavec, dival jsem se na presne takovy (bez prepazky) vloni v Opave na veletrhu a celkem jsem slintal! -
"-- skrytý --" 10.07.2007 21:48
Pěkný ;)
Tak tohle auto je přesně můj styl ;) Pro mladýho člověka ideální, krásný sportovně vyhlížející kupátko s bohatou výbavou... přeju hodně zábavy! Jo a 10 b!-
neregistrovaný: "Well" [62.240.191.XXX] 11.07.2007 11:02
« Re: Pěkný ;)
Auto pěkný, ale do coupé to má teda sakra daleko ;-) . Body pošlu večer ;-) .-
"-- skrytý --" 11.07.2007 18:49
« Re: Re: Pěkný ;)
No dobrá :) Krásný sportovně vyhlížející třídveřový auto :)-
"-- skrytý --" 11.07.2007 19:51
« Re: Re: Re: Pěkný ;)
Dávám 8 bodíků. Kdysi jsem s G-Puntem jel, motor byl příjemný (nějaká nafta), ale vadil mi tvar a povrch materiálu volantu, chod řadící páky, interiér na mě působil dost humpolácky. Taky brzdy se špatně dávkují (ostré až běda) i když na to se dá určitě zvyknout. Řízení jde hodně zlehka, možná až moc. Jinak příjemné auto, ale má své mouchy (jako každé auto). Barva mu sluší, disky bych dal nějaké tmavé (kouřové nebo rovnou černé). Motor se snad rozjezdí. Střešního okna je škoda, já bych se na mříž vyprdnul a radši si odpustil klímu. Ať auto dobře slouží ;-) .
-
-
-
-
Vašek M. 10.07.2007 22:05
GP
Skvělé auto, skvělá barva, skvělá výbava.. Prostě král své třídy.
Takže 10. -
neregistrovaný: "Scane" [82.202.123.XXX] 10.07.2007 22:41
Motor
Ja sem mel moznost ridit GP 1.4 8V a hrozne me zklamal vykon motoru. Kdyz jsem videl jak to nejede, dal sem tomu zabrat na plno a...nic, nejelo to furt. Mozna dano tim, ze byl motor sirovy a opravdu to pousti jen 70% vykonu. Tak drzim palce, at auto naucis jezdit a jelikoz mas aspon 16V tak to pujde ;-) Jinak barva a celkova vybava podle meho gusta, jen na to mit prachy ;-\ Tak preju mnoho stastnych kilometru s takovym fesakem :-)-
"-- skrytý --" 10.07.2007 22:59
« Re: Motor
1,4 8V má výkon 77koní a zrychleni 13,2s an 100km/h můj 1,416V má 95 koní a zrychlení 9,8s na 100km/h myslím si, že je to celkem dost podstatný rozdíl na tak malém voze. To si myslím, že by to mělo vysvětlovat a pokud platí opravdu 70% tak se Tvému názoru nedivím ale se slabší 1,4 8v jsme nejel takže nemužu objektivně posoudit jinak než přes čísla. Díky za názor ;-)-
Ricardo 11.07.2007 18:33
« Re: Re: Motor
Ani to nezkoušej, byl jsem překvapený jak může být podle výkonu třetí motor v nabídce slabý... Ale na druhou stranu proti té 1,2 8V ten motor aspoň má vůli spolupracovat. Krátké převody a šestka by tomu pomohly, ve 150 jsem cítil že se blížíme ke konci, už to ani pod plným skoro nezrychlovalo...-
Enthusiastic.driver 12.07.2007 19:42
« Re: Re: Re: Motor
jj... a ted si predstav, ze nasednes do krasneho noveho Brava v cerne perleti, ktere stoji na nadhernych 17" a pak mu prislapnes krk a zacnes zjistovat, ze te malem predbihaji i nehybne predmety... 1.4 8V.. tragedie ;-\-
Mr.Murphy_ 14.07.2007 16:57
« Re: Re: Re: Re: Motor
Bravo se dodává pouze s 1.4 16V. I tak to nebude žádná sláva, ale na nenáročné ježdění to snad stačit bude... Jo a kdo si kupuje 17" kola k motoru kolem 100 koní je podle mě tuzer ;-)
-
-
-
-
-
neregistrovaný: "Puntak" [213.81.180.XXX] 10.07.2007 22:41
udaje
Super výber, moja srdcovka.Gratulujem....Len údaje,ktoré udávaš (výkon, krút. moment a veľkosť kufra)mi nesedia s údajmi udávanými FIATOM..... -
-
"-- skrytý --" 11.07.2007 08:50
Zrychlenie
Nechcem ti brat iluzie, ale je vylucene aby ti to auto s uvedenym vykonom spravilo 100km/h za 10s. Je to v praxi nedosiahnutelny udaj. Nie s tou hmotnostou a 75kW. Realnych moze byt tak 12s, urcite nie menej. Zistis sam.-
neregistrovaný: "bingo" [88.100.52.XXX] 15.07.2007 21:08
« Re: Zrychlenie
Proc? To snad zalezi taky na prevodovce. Tohle ma kratky sestikvalt. Se "spravnou" prevodovkou a super-rychle-radicim ridicem by to mohlo mit 0-100 i hluboko pod 10s (jen s nepouzitelnou maximalkou). Za 12s ma 0-100 stara 1.4 100k fabie s petikvaltem, ten sestikvalt to klidne muze o 2s srazit. Nepredpokladam, ze by GP bylo nejak zasadne tezsi.
-
"-- skrytý --" 11.07.2007 13:22
megane
renault megane nepatří mezi mini,to by jsi musel mít Bravo aby jsi byl ve stejné třídě,spíš si to oprav na clioIII,který je GP zdatný soupeř. :yes:-
"-- skrytý --" 11.07.2007 13:27
« Re: megane
Souhlasím, že nepatří do této třídy, ale byl to vůz ze kterého jsem také mohl vybírat... Seat Leon je podle mého názoru taky konkurentem až Brava a mohl bych ho mit jen v zakladni vybavě, ale když Leona tak v FR a to je už pořádný finanční rozdíl...
-
-
neregistrovaný: "lojza" [89.24.5.XXX] 11.07.2007 14:11
typické auto pro chlapa
To snad ne.Vždyt tohle je auto pro ženy nebo pro gaye... :-O Když už ti rodiče koupili auto,tak jak jsi si mohl vybrat tohle?Kolik muže tohle stát,dejme tomu mezi 300-400 tisíc...? kolem těhle částek můžeš mít jakýkoliv pěkný auto,aktuální model střední třídy kolem roku 2003,který tvoji osobnost vyjádří uplně jinak a budeš v něm vypadat důstojně.Třeba Honda,Accord,Mazda 6,Volvo S60,se štěstím BMW 3...samozřejmě je to tvoje věc a pokud tě tohle naplňuje,tak samozřejmě hodně štěstí a spokojených kilometrů.I když před časem po mojí roční zkušenosti s Alfou Romeo 166(za rok najezdím 50000km a s alfou to bylo 30000 v náhradních vozech,z nichž se dva zesrali uprostřed služební cesty...) bych za Itala ruku do ohně nedal.No neber to jako urážení a vynech nadávky a pokusy o setření a podobně,je to vážně jen můj názor,a od toho diskuze jsou. ;-) -
neregistrovaný: "gogo" [62.168.37.XXX] 11.07.2007 16:12
poprasený
Takový hezký auto (a tuplem v téhle verzi) doprasit přepážkou -FUJ !!! To je přesně ten tuzemskej styl: Máňo, sousedi budou závidět, sme byli v tom Chorvatsku. A že sme tejden žrali paštiky, aby se ušetřilo, to už se neodozví...-
ER 11.07.2007 18:18
« Re: poprasený
Bohužel poprasený je to od našich politiků. Jestliže jsem OSVČ nebo právnická osoba, využívám auto k podnikání, proč si nemohu uplatnit odpočet DPH, proč musíme v ČR ( jsme jediní v EU ) "poprasit skoro každé auto přepážkou". Na tom je vidět česká vyčuranost k obcházení zákonů. Místo, aby se to buď zakázalo nebo povolilo, vymyslí se, jak to obejít.-
"-- skrytý --" 11.07.2007 18:33
« Re: Re: poprasený
Už jsem na to jednou reagoval nemám pocit, že by to N1 přepážka prasila jak jsem řekl, když vozim psa tak je to idealni věc. Další věc že pokud je to N1 Tak zadní okno má folii, která je tam zdůvodu, aby náklad nerozbyl oknu a hodí se to celkem, že pokud máš věci v kufru tak z interieru se tam nedostaneš díky přepážce a sklo rozbí, který má folii neni tak jednoduchy, takže by to mohlo být trošku bezpečnější než normální kufr proti cizím lidem co se rádi dívají do kufrou a odnášejí si dárky. ;-)-
ER 11.07.2007 18:59
« Re: Re: Re: poprasený
Z určitého praktického pohledu může mít přepážka logiku.¨Ale nelogické obecně je to obcházení. Navíc se mi stalo, že se mne při kontrole policista zeptal, proč nemám přepážku ve svém služebním autě. Nevím, jestli je verze N1 zapsána v OTP, ale naštěstí mu stačilo vysvětlení, že nejsem plátce DPH.
-
-
-
-
ER 11.07.2007 17:57
Gratulace
Blahopřeji k tomuto vozu, který je v mém hledáčku a horkým kandidátem na koupi. I když stále váhám, zda nepočkat na novou 500, která by mi prostorově stačila a líbí se mi snad ještě víc než GP. Takže ještě jednou gratuluji. -
neregistrovaný: "Martin" [84.244.83.XXX] 11.07.2007 20:19
auto
Ahoj, moc pekny auto, az ho zajedes urcite bude jezdit skvele. Ale rad bych se zeptal naty parametry. Moc totiz neverim tomu zrychleni 9.8s - mas to uvedeny v technicaku? Vysvetlim. Na strankach fiatu na 2 ruznych mistech uvadeji s timto motorem 11,4s a jinde 9.8s. Takze vtom maj evdientne bordel.. a kdyz uvazim ze to ma mit jen 70kW, ne 75kW jak pises (z materialu na strankach fiatu), tak se mi zda byt verohodnejsi 11.4. (napriklad swift 1.5 75kW ma 10s a to je prevodovanej hodne do rychla). Navic, 1.9 MultiJet 130 koni ma zrychleni 9.5s (tudis tezko verit 9.8 s 95konma, disl je sice tezsi ale ne tolik). Jinak ale samozrejme moc pekny, zdravim a ahoj. -
neregistrovaný: "pozotovatel2" [84.244.83.XXX] 12.07.2007 05:32
trapny nadhodnocovani udaju
zajimalo by me proc nevyfotis naky material co si dostal k autu, kde urcite bude pravdivych 11,4s a ohanis se nepodstatnym verejne dostupnym pdfkem z internetu. My vime ze je to pro tebe uplny ferrari ale trocha objektivity by neskodila (vlastne je to tvoje povinnost, zaslouzil bysis zatohle zamerny mýleni snizit hodnoceni. Tahle sluzba ma slouzit lidem, tak uvadej pravdu). Na 70kW uz si to opravil, tak oprav i tohle. PS: az narazis treba na fabii RS 96kW se zrychlenim 9,6 a bude te chtit predjet, tak uvidis ten mazec a pochopis ze opravdu nemas 9.8)-
"-- skrytý --" 12.07.2007 06:00
« Re: trapny nadhodnocovani udaju
záleží dost na váze auta,nevím kolik váží fobia RS,ale vím kolik má 1.2HTP.Kolik važí GP?-
neregistrovaný: "pozorovatel2" [84.244.83.XXX] 12.07.2007 06:17
« Re: Re: trapny nadhodnocovani udaju
vazi myslim 1060kg. Priklad s fabii neni podstatnej.. klidne bych se vsadil ze v materialech co dostal k autu 9.8 nema. Ibiza 1.6 77kW - 10.6s, nova Fabia 1.6 77kW - 10,1s, GP 1.9 MJet 130 koni - 9.5s. Zadny auto za 360k se 70kW nebude mit uvadeny zrychleni pod 10s, je to proste nesmysl.-
-
-
"-- skrytý --" 12.07.2007 09:07
« Re: Re: Re: Re: Re: trapny nadhodnocovani udaju
Za 1. To neni PDF ale naskenovany z tech. dat. za druhy 1,4 važí 1 060kg a 1.9 1 205kg to jen na vysvětlenou. Za 2 sám píšu v článku i ve foru, že se mi to zrychlení nezdá a, že si mylím, že je 11,4s a vždycky se najde nějakej člověk co si nic nepřečte a už kritizuje a myslí si, že objevil Ameriku. Za 3 nemám potřebu se tady s někym hádat a zveřejňovat nepravdivé údaje a myslim si že mi nedělá problém přiznat chybu až mi přijde techničák a bude tam zrychlení 11.4 tak to přepíšu bezohledu na to jestli se to budu pokoušet měřit. Děkuji za pochopení a přeji hezký den-
neregistrovaný: "poz2" [84.244.83.XXX] 12.07.2007 11:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: trapny nadhodnocovani udaju
Ahoj, promin ale ameriku tady objevujes spis ty, ja vim kolik vazi dislova verze, ale furt to vychazi na 114koni na tech tvych 1060kg. Fakt by me zajimalo co studujes, obcas trochu mysli. Precet sem tady toho docela dost, tak neobvinuj lidi, ze si neprectou uplne vsechno co se ktvymu autu napise, ja te nato slusne upozornil a nelibi se mi proste uvadeni nepravdivych udaju. To ze nekam do diskuze napises ze se ti to nezda, neovlivni to, ze na nejviditelnejsim miste kde maj bejt overeny informace mas po dobu nejvyssiho zajmu o tvy auto, uvedenou spatnou hodnotu. Kdybys byl myslici clovek, tak bys to pochopil uz ted, a nemusel cekat na technicak. Kdyz uz sme u toho.. taky je moznost sem to auto dat az ve chvili, kdy o nem budes neco vedet, coz evidentne nevis. Cau.-
Enthusiastic.driver 12.07.2007 20:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: trapny nadhodnocovani udaju
Tvuj pisemny projev ma k slusnemu upozorneni dal, nez Somalec k obezite. Az budes mit svou domenku na tuty overenou, tak tady vykrikuj neco o spatnych udajich :no: Mimochodem, predchozi Punto melo s timto motorem zrychleni 0-100km/h za 9,5s a to z jedineho duvodu - melo velmi lehce poskladane prevody. Takze mozne to je.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"anonym" [86.49.124.XXX] 12.07.2007 15:17
To FOOBIA RS
Nejlepší bude, když tady všichnu uznáme že nejlepší, nejrychlejší, nejdokonalejší, nejhezčí,nejsilnější, nejneporazitelnější je Fabia RS. S úsměvem vzpomínám jak jsem tu za**anou Fabi RS sežral svým Mondeem k snídani a jak tYhle naftový mr*ky žeru v kopích k obědu.
To majitel GP. krásný auto, plně chápu proč sis koupil právě tohle auto a ne Fabii, seata , VW a podobný krámy, který vtšina blbů v téhle republice považuje za nejlepší. Prostě fiat GP to je auto, které si koupí lidi z radosti z jízdy a emocí a, kteří nechtějí jezdit s davem ve fabii, kteří nemají na alfu apod. , ale raději volí nový auto než ojetinu třeba alfy.
Já osobnmě bych do GP šel taky, čekám jen na přeplňovaný benzíny. To pak bude žrát o octavii I RS. Noční můra všech fandů škodovek :-)))
Škoda jen, že do škodovek a těch ostatních krámu se montují tak dokonalý motory z Audi.
;-)-
"-- skrytý --" 12.07.2007 15:46
« Re: To FOOBIA RS
To máš pravdu. Se zrychleni jsme pro radost všech dal na 11,4... :-! Jinak si myslím, že ten motor s turbem bude fantasticky a vyřeší výkon v nízkých otáčkách. Alfu 147 jsme mohl mit taky ale nepřišla mi tak charyzmatická jako fiat a to nejen díky barvě. Pokud bych se řídil nastaveným cennovým stropem tak by byla alfa v chudší výbavě, ale v případě Alfi mi byla dána možnost vyššího limitu, ale moje finační vzdělání, které postupně nabývám mi velelo, že je to zbytěčné. A pro ty co jim vadí odepočet DPH tak mi to nepříjde jako nic špatného pokud ho používáte na účely podnikání. A rozdíl peněz jsem nainvestoval. Věřím, že pokud za 4-5 let nastane volba koupy dalšího vozu, že se budu pohybovat ve vyšší třídě a kapitál, který jsme nainvestoval ne do auta ale do jinych aktiv, využiji třeba na zvýšení standartu v další fázy života. V dané fázy pro mě vůz neni vše a veškerý kapitál vněm neutopím. :-) -
"anonym" [84.244.83.XXX] 12.07.2007 20:21
« To FOOBIA RS
nic proti tvymu nazoru, ale opravu zasnu, jak mdleho mysleni je clovek schopen, kdyz je odpurce skodovek. RS byla zmina pouze proto, ze uvadenych 9.6s je blizko 9.8s, ktere uvadi Pechy. A jestli myslis ze ma se svou 1.4 70kW takove zrychleni, tak ti to asi nikdo nevymluvi, ale pravda to fakt neni.
Ale co natom, ze je GP a kousek pomalejsi? Auto ja to moc pekny. Proc to nepriznat? Neni duvod se hadat, kazdymu se libi neco jinyho, ale informace by meli zustat objektivni. Tak jak to Pechy jiste drive nebo pozdeji udela. A ostatni zastance Fiatu, nemuseli by byt nevrly hned, jak nekdo zmini slovo skodovka, nebo si dovoli poznamenat nesrovnalost v udajich. Precitlivelost a obhajoba za kazdou cenu opravdu nevyzniva dobre.
Pechy zdravim a nemyslel sem to zle, nejsem zastance ani skody ani fiatu ale auto je moc pekny, slo mi jen o zachovani objektivity, myslim ze psani prehnane dobrych udaju se tu nevyskytuje az tak uplne zritka, a vsichni normalni uzvatele by meli byt proti tomu. Ahoj-
"-- skrytý --" 12.07.2007 20:45
« Re: To FOOBIA RS
Já Tě chápu, ale já už sá nevím čemu mám věřit pokud mi na Fiatu řeknou 9,8, že to tak je a kuli mě volají do itálie tak nevím co si mám myslet...na strankách fiat.it projistotu udaj o zrychleni neni nebojsme ho alespon nenašel. Pokud někdo najdete opravdu oficialni vyjádření se skutečným zrychlením ať už je jaké koliv tak ho tma napíšu. Jen mimochodem příspěvek od Wawrise je taky zajímavý :"Mimochodem, predchozi Punto melo s timto motorem zrychleni 0-100km/h za 9,5s a to z jedineho duvodu - melo velmi lehce poskladane prevody. Takze mozne to je." a ten zas podporuje variantu FIATU.!!!!!!!! NEHCI ZDE UVÁDĚT NEPRAVDIVÉ ÚDAJE, O TO NESTOJÍM A POKUD SE DOZVÍM PRAVDIVÍ ÚDAJ BUDU JENOM RAD A S CHUTI HO TAM DÁM!!!!!!!!!! DĚKUJI ZA POMOC PŘI HLEDÁNÍ PRAVDIVÉHO ÚDAJE !!!!!! KAŽDÝMU JSME VDĚČEN ZA NÁZOR, KTERÝ TO POMŮŽE VYSVĚTLIT !!!!!!!-
neregistrovaný: "ErikBK" [88.102.75.XXX] 13.07.2007 15:36
« Re: Re: To FOOBIA RS
Aby jsi tápal ještě víc, německý konfigurátor uvádí zrychleni od 10,5 do 11,4 s.-
"anonym" [84.244.83.XXX] 13.07.2007 21:47
« Re: Re: Re: To FOOBIA RS
jojo, 9.8 bude pravdepodobne hodnota pro 1.4T ktera se chysta, rozhodne ne pro tohle ;-)-
"-- skrytý --" 13.07.2007 22:15
« Re: Re: Re: Re: To FOOBIA RS
a není to fuk,nevím proč to pořád řešíte.GP je po mnoha letech nejskvělejší fiat. :yes: -
"-- skrytý --" 14.07.2007 11:06
« Re: Re: Re: Re: To FOOBIA RS
Jen pro vysvětlení 1.4T citace z článku auto.cz:"Nový motor 1.4 T-Jet 16v dosahuje maximálního výkonu 88 kW (120 k) při 5000 ot/min a maximálního točivého momentu 206 Nm, přičemž 200 Nm lze dosáhnout již při zhruba 1700 ot/min. Pružné zrychlování bude tedy snazší a s menší potřebou řadit. Maximální rychlost nové motorizace je 195 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 8,9 sekundy."-
neregistrovaný: "joooojo" [84.244.83.XXX] 18.07.2007 02:24
« Re: Re: Re: Re: Re: To FOOBIA RS
ty sis asi nevsim ze ty nemas turbo vid :)) Ja vim ze se unej nekde uvadi 8.9, ale to te nemusi vubec zajimat, taky se uvadi u ty tvy 10.5 a 11.4, to je dulezitejsi. Takze misto tech kecu bys moh konecne napsat, kolik mas v technicaku. Btw vsim sis, ze cela tahle diskuze vetsiny lidi neni o tvym autu, ale proste otom ze si jeste furt nenapsal spravnou hodnotu zrychleni? Jinymi slovy otom, ze si peknej kkockot
-
-
-
-
"anonym" [194.108.128.XXX] 14.07.2007 14:43
« Re: Re: To FOOBIA RS
hele ty radsi uz nic nepis,nasekás tam víc pravopisnejch chyb nez,zák 3. trídy!!-
neregistrovaný: "milý stydlín" [83.208.79.XXX] 18.07.2007 09:17
« Re: Re: To FOOBIA RS
Pane chytrý, kde máš "hacky a carky"? Dále na začátek věty patří velké písmeno a za interpunkční znaménka mezera. A také má být čárka před slovem "než", ne po něm. Jinak jsi mu to opravdu, ale opravdu nandal. :yes: :yes:
-
-
-
-
-
neregistrovaný: "jj" [89.24.5.XXX] 12.07.2007 15:34
příspěvky ojetina vs. tohle
tak taky myslim že je lepší pořádná ojetina jako novej Accord nebo něco takovýho,než tady to poloauto-
"-- skrytý --" 12.07.2007 15:52
« Re: příspěvky ojetina vs. tohle
Můžu se zeptat, když tak soudíš jestli jsi někdy jel stejným vozem ve stejné verzy jako je muj GP? ;-) Člověk když se sveze tak občas mění názory buď k lepšímu nebo horšímu. U GP jsme byl příjemně překvapen narozdíl vůči SUZUKI GRAND VITAŘE, která byla jeden z kandidátů pro vůz mamky.
PS: Netoužím po velkém voze, pokud ho nepotřebuji=zatím nemám problém například s EGEM..... :-! -
Enthusiastic.driver 12.07.2007 20:08
« Re: příspěvky ojetina vs. tohle
lepsi clovek v poloautu nez poloclovek v Accordu >:D
-
-
"anonym" [83.131.159.XXX] 12.07.2007 16:54
Fiat
>:-[] No jo dalsi s fiatem. Vítej v klubu tepl..šů Ať žije VW Group :yes: -
neregistrovaný: "jj" [89.24.4.XXX] 12.07.2007 20:00
ojetiny
To neni otázka ega.Ale když už byla konkrétně řečená ta Honda Accord - za 400000kč seženeš rok 2003 s motorem 2.4(skoro 200ps) v plné výbavě a často v naprosto excelentním stavu s málo kilometry - vím o několika.A máš auto,které bylo i v Německu hodnoceno jako jedno z nejlepších ve střední třídě.A navíc pořizovací cena byla v nějaké výbavě milion korun,takže získáš jinou hodnotu.A není to otázka ega,to auto je průměrně velké(jako Mazda 6,Volvo S60,Peugeot 407 apod.) a hlavně SPOLEHLIVÉ,pohodlné.Otázka ega je když si někdo koupí za 200 tisíc desetiletej sedmičkovej bavorák,což působí naopak akorát trapně.Ale chápu že někdo radši nový vůz(i když to je nesmysl),ale nechápu bohužel ten Fiat - všeobecně známo že jedna z nejhorších značek co se týče spolehlivosti vůbec.Lepší by bylo si třeba i připlatit za například Audi A3,nebo Volvo C30,taky kompaktní auta,protože tím co za dva roky,až se začne Fiat *,zaplatíš na servisech,to stejně dorovnáš.A taky Audi nebo Volvo netrácí zdaleka tolik hodnotu,při dalším prodeji se dají pořád slušně prodat a ztráta je mnohem menší.-
"-- skrytý --" 12.07.2007 20:50
« Re: ojetiny
S Některýma myšlenkama souhlasim ale FIAT GP je prví vůz pod novým vedením FIATU a to od stareho rodiného podniku je posun. Pro příklad za první rok jejich vedení vzrostla cena akcii o 800% a tím se může málo kdo pochlubit a nový model BRAVO to jen podvrzuje to jen na vysvětlenou. Já taky nebyl zastánce fiatu doma mame vozy Audi a Toyta a z FIATU jsme měl strach ale po svezení bylo vše jiné to už není ten starý FIAT.... Alespoň podle mého názoru, ale možná se mýlím a sypu si popel na hlavu...-
neregistrovaný: "jj" [89.24.4.XXX] 12.07.2007 21:20
« Re: ojetiny
no tak třeba ta Toyota ta má pověst zcela opačnou...ale je fakt že dneska už to jde kupředu a vzhledem k tomu že národnost značky je stejně zavádějící,třeba už i ten Fiat dělá kvalitně.-
neregistrovaný: "jufy" [85.207.11.XXX] 14.07.2007 07:47
« Re: Re: ojetiny
Hele "jj",co máš za auto?Beztak jezdíš s š120L a hážeš tady ramena...Spolehlivost cellkově Italských značek hodně stoupla.Bylo to daný tím že se semka tahalo kde co ve strašným stavu a pak se to tak dostalo do podvědomí lidí.Já mám corollu r.v.2003 a jestli se spolehlivost dá nazvat tím že jsem byl za loňskej rok 9x v servise tak je to spolehlivý auto...
-
-
-
neregistrovaný: "el diablo" [82.119.108.XXX] 12.07.2007 23:08
« Re: ojetiny
Mam Fiat Stilo 3 roky a este sa mi nic nepokazilo.Moj kamarat ma Stilo 6 rokov a tiez sa nestazuje.Aj v dlodobych testoch roznych redakcii Fiaty nesklamali...-
neregistrovaný: "max" [84.245.70.XXX] 13.07.2007 09:52
« Re: ojetiny
..sú tovšetko výmysly o tých nekvalitných Fiatoch a Alfách a už ma to dosť unavuje stále to tu niekto omiela....Mal som Stilo, teraz skoro dva roky 147ku...žiadna porucha, žiadne problémy na rozdiel napr. od kamaráta čo si kúpil nového Leona, po týždni výmena celej riadiacej jednotky, blbnutie elektriky, bratranec tiež Leon 2,0FSI, známy Oktávia s tým istým motorom /ide ju rýchlo predať/...spotreba vyše 13litrov no proste katastrofa!!!...podobne je to s Golfami..proste tie autá su rovnako spolahlivé..resp, nespolahlivé ako ostatné...len aby človek nechytil blbý kus...:-)
-
-
neregistrovaný: "Denjl" [213.226.234.XXX] 13.07.2007 10:03
« Re: ojetiny
frajere ty co pises, ze je lepsi ojetina, nez novy GP, ses uplne mimo...... zrovna zminovany Accord zrovna spolehlivosti taky neoplyva, bratranec ma 2,4 a nic moc...... zminovany GP je opravdu skvely auto, sam nejsem priznivec Fiatu, ale naprosto souhlasim s Pechym, ze pod novym vedenim Fiatu se hoodne veci zmenilo....... zkus si odpovedet na otazku: kdybys mel volnych 400tis. koupil by sis novy auto nebo ojetinu?? pokud ojetinu, tak si typicky kecal, co si potebuje jen zvysovat ego tim, ze bude jezdit radoby v manazerskym aute. z vlastni skusenosti vim, ze se do rodiny vzdy kupovaly jen auta nova a vzdy v plne vybave-kdyz se pred 3 lety resilo auto, tak se radeji vzala nadupana Avensis s 2.0 nez holej 3 BMW a to same letos radeji nadupanej BMW 530xd, nez polovybavenej BMW 7, takhle premysli inteligfentni lidi a nepremysli tak, ze joo, mam prachy koupim si co nejvetsi auto, byt treba ojety, ale uz nekouka n to jestli ma zaruku, dobrou bezpecnostni vybavu at atd......... plne souhalsim s Pechym-
neregistrovaný: "jj" [89.24.4.XXX] 13.07.2007 12:51
« Re: ojetiny
každej má na to jinej názor,já nejsem mimo.Úplně nové auto jsem měl jednou a mužu říct že jsem z toho byl akorát nervozní,každý škrábanec a každý kamínek mrzí víc než u třeba dvouletého a zajetého auta.To nové se ti postupně ztrácí před očima,i proto radši volím ojeté.Nehledě na to,že za cca 500 tis. který do aut tak po čtyřech letech dávám,si můžu ojeté koupit v podstatě cokoliv,kdežto jako nové bych se musel spokojit s nějakou Fábií nebo Fiatem.Navíc dávám přednost pohodlí,nechci se mačkat v nějakém minivoze.Třeba takový Pěugeot 207 je taky malinký,ale místa je tam hodně,ale ve většině malých aut je místa do stran a pro kolena hodně omezená.A z tou bezpečností výbavou už meleš úplně v křeči.Ale jestli se někdo cítí bezpečněji v nové nejdražší Fabii víc než třeba v čtyřletém pětkovém BMW poslední generace,to je jeho věc.-
"anonym" [213.226.234.XXX] 13.07.2007 21:30
« Re: Re: ojetiny
no ja myslim, ze jsi mimo....... ja osobne mam megane 1,6 a je to slusnej, az na spolehlivost ta je bidna-nedela mi problem priznat to....., doma je BMW 530xd (2007) a Toyota Aygo (2006)-vse nova auta. samozrejme nejde srovanavat Fabii s GP, Fabie je koza, ktera ani moc bezpecna neni, ale pokud treba jezdis sam, tak bych otazku miosta az tak neresil..... dokazaovani si cehosi velkym autem bohuzel patri k povaze cechu....... nic ve zlem ale:-) mej se
-
-
-
-
"-- skrytý --" 13.07.2007 17:18
Hdnocení
Hoj pechy, moc pěkný auto s krásně zvolenou barvou, fotky taky dobrý, takže dávám deset bodů.! :-) -
"-- skrytý --" 14.07.2007 18:54
Měl jsem to vůbec dělat???
Začínám přemýšlet k čemu vlastně slouží tento web.... Mam pocit, že člověk zde něco vytvoří a pro ostatní je to jen terč ke kritice asi svůj vůz odstraním z moje.auto.cz .Nemám zapotřebí se tu s někým hádat a něco mu vysvětlovat. A poslouchat nic říkající urážky. Každý je chytrej ale málokdo ví, co říká. Myslel jsem si, že tento web slouží ke sdělováním zkušeností a ne vyvracení majitelových zkušeností domněnkami a fámy čtenářů. Každý si vybírá podle toho, jaké jsou jeho požadavky a příjmy tak proč se tady ohánět zbytečnými narážkám. Myslím si, že je zde zajímaví fakt a to, že každý kdo je registrovaný píše věcné věci a ostatní co se schovávají za neregistrované uživatele jsi zde léčí pouze své mindrák. Takže bych chtěl jen říct, že nemám potřebu se zaobírat narážkami a to mě vede k úvaze o tom, abych svůj vůz třeba odstranil... :-|-
"-- skrytý --" 14.07.2007 19:21
« Re: Měl jsem to vůbec dělat???
ale notak,neházej flintu do žita,to že ti pár prudičů zkazí odpoledne neznamená,že bys měl přehlířet kladné ohlasy na tvoje Punto...já se sice ještě nevyjádřila,ale GP je už tak dost simpatické autíčko,a v té oranžové.... :yes: -
neregistrovaný: "bingo" [88.100.52.XXX] 15.07.2007 22:24
« Měl jsem to vůbec dělat???
Nesmysl, vetsina lidi si to auto prohledne, precte zkusenosti, do diskuze nepise ale recenzi oceni. Ze ma par exotu potrebu dokola resit 1s nebo kolik na 0-100, to je spis jejich problem. Doporucuju to tak neprozivat, k mazani neni nejmensi duvod (spis dej pozor na pravopis, obcas je to dost divoke ;-) ). -
"anonym" [85.207.29.XXX] 20.07.2007 22:30
« Re: Měl jsem to vůbec dělat???
Přesně tak, povznes se nad těch pár lidí... Já si čtu recenze, hodnotím auta která se mi líbí a do podobných diskuzí se nezapojuji... Je to ztráta času na tohle reagovat. Tak si punťu užívej. V zimě si chci kupovat lehce jetý auto a GP je jednou z možných voleb. Jenom mám strach že ho neseženu v týhle barvě...
-
-
neregistrovaný: "milan" [217.66.174.XXX] 15.07.2007 19:40
re:zrychlení
věřím tomu že to má 9.8 na kilo,protože to je vy volové narozdíl od fabie 6kvalt,tak až něco napíšete tak se podívejte na převodovku jinak parádní auto,at lítá jak má-
neregistrovaný: "milovnik skodovek" [88.100.239.XXX] 15.07.2007 20:54
« Re: re:zrychlení
škodovkáři tomu bohužel nikdy neuvěří protože škoda aby jela tak musí používat tz. "několikanásobné turbo". Pro zabedněné WVčkáře a Škodovkáře vysvětlím: Při potřebě zrychlení je vždy nutno aby zbytečný člen posádky opustil vůz, nejlépe do stavu kdy zbude pouze řidič!!! >:D >:D >:D >:D >:D
-
-
neregistrovaný: "frajer" [89.24.5.XXX] 15.07.2007 20:31
odstranit,ano
ano prosím,tak jak říkáš,odstranit tvé vozidlo by bylo nejlepší.Neboť toto je web o autech,ne o kárkách pro 4% menšinu. :no:-
"anonym" [88.100.239.XXX] 15.07.2007 20:56
« Re: odstranit,ano
Chudáčku, aby jsi se neuonanoval k smrti!!! ;-)
Jinak Grande Punto je nejkrásnější malé auto!!!!!-
neregistrovaný: "frajer" [89.24.5.XXX] 15.07.2007 20:58
« Re: odstranit,ano
já jezdím v trojkovém BMW a nějaký fiat považuji za směšnou parodii.Stejně tak jako tebe,ty umaštěný chudý invalidní pederaste.-
neregistrovaný: "milan" [217.66.174.XXX] 15.07.2007 22:34
« Re: Re: odstranit,ano
a co my s tim že jezdíš v trojkovým bmw,každýmu se líbí něco jinýho a grande punto není žádná parodie¨(chtěl bych vidět to tvoje trojkový BMW když tady s tim tak machruješ)náký vobouchaný :no:-
neregistrovaný: "jj" [89.24.4.XXX] 16.07.2007 14:47
« Re: odstranit,ano
jestli ho chceš vidět,jediná možnost pro tebe je podívat se do autokatalogu ty kašpare.Ve fiatu bych se styděl sedět.-
"-- skrytý --" 16.07.2007 15:39
« Re: Re: odstranit,ano
Hm vidíš a já se nestydím, protože jaký pokrok udělal Fiat za poslední dva roky tak to je věc, o kterém si může mnoho značkám nechat jen zdát. Někdy si pusť TV a koukni na Formule třeba na Ferrari co má na špičce monopostu( [odkaz] ) myslím si, že je to FIAT a co Třeba Rossi v MotoGP, kdo je jeho hlavní sponzor... A podívej se koho Fiat vlastní samé takové nevýznamné značky jako Lancia, Alfa Romeo, Maserati a Ferrari..A kdo dělal design GP takový ten amatér a ta jeho kancelář myslím, že Ano, je to sám velký Giorgetto Giugiaro :-! Už nevím co k tomu víc říct :-) -
"anonym" [85.70.227.XXX] 17.07.2007 14:29
« Re: Re: odstranit,ano
tebe potkat tak ti rozbiju ´hubu, ty tvoje nazory na moravaky ja jsem cech ale neznamena to ze se budu nad nekoho povysovat... podle toho co pises tak budes neco mezi cikanem a moravakem a nesnasis ty moravaky bude ti tak 15-16 let doma zadne auto nemate bydlite v ubytovne tvoji rodice chlastaj a nedokazou ti vysvetlit zakladni pravidla slusneho chovani... auto zadne nemate a u nejakeho tveho kamarade se dostanes na internet a b.u.z.e.r.u.j.e.s. tady lidi co si chteji vymenovat zkusenosti atd. pritom jezdis sockou myslim autobusem nebo chodis pesky...:D ty by si se stydel jezdit ve Fiatu???? nahodou Fiat GP je super auto... dej sem to svoje auto...imaginarni( pro tebe znamena to vymysleny) trojkovy BMW...se takovej cu*** takhle me jeste zadnej zm** nenasr** bych te zmlatil jak psa... a mlatil bych te do ty doby nez bys bud chcipnul nebo dostal rozum... SES UBOHEJ CHUDEJ POLOCIKAN PROTOZE I PRO CIKANY JSES OSTUDA... :-) ;-) :-| ;-\ :-( :'-( :-O :*) >:D :-! 8-s >:-[] :no: :no: -
neregistrovaný: "colin" [195.22.54.XXX] 18.07.2007 22:02
« Re: Re: odstranit,ano
Ty seš vážně ňouma. Bych si tak typnul, že máš tak 10 let starou plechovku a na nic lepšího se nezmůžeš. Mám taky fiat gp a další auto ve kterým jezdím stálo 2 mil. kč a raději řídím GP, i když je daleko pomalejší, ale o tom to není.
-
-
-
"anonym" [88.100.239.XXX] 16.07.2007 18:49
« Re: Re: odstranit,ano
A doufam ze jako vetsina "spravnych cechu" mas sve dokonale BMW z druhe ruky a to nejlepe havarku z nemecka! >:D
-
-
-
neregistrovaný: "pravda" [84.244.83.XXX] 17.07.2007 00:10
pravda
Taky myslim ze bys to mel smazat. Cloveka kterej neni schopnej napsat pravdu o svym aute tu nikdo normalni nepotrebuje. Kladny prispevky ti sem davaj zpravidla zaryty fiataci pro ktery je to strasna prestiz, ze tu taky nekdo ma novyho fiata, a vysmivaji se normalnim lidem ze lpeji na nejaky sekunde na zrychleni. Jde o princip vy chytrolini, kdyz se ptate naco je ten web tak prave ktomu, aby to byl objektivni informacni zdroj, ane aby si banda kryplu honila brko nad fiatem s 9.8. Jeste ti pripomenu, ze si mel dost dlouho spatne i vykon a maximalku. Tak to oprav nebo sem stim nelez. A fakt se mi libi jak se zastanci fiatu ohaneji ferari.. to je asi jako vty reklame na clio 1.2, kde to srovnavaj s formuli. Meli by vymazat celej vas gang, protoze nejste schopny priznat, ze to tvoje auto je mnohem vetsi sunka nez jak to tady deklarujes. Napis tam aspon tech 10.5 at to nebije do oci. A jeste neco, uz mas technicak? Kazdej normalni clovek se ti nato vysere, ale tahle recenze je dobra akorat tak pro zastance fiatu a pro mystifikaci verejnosti.-
-
"-- skrytý --" 17.07.2007 09:38
« Re: pravda
:-) :-) :-)Tak proč se podle Tvých slov na to "nevysereš" :-) :-) :-) ano výkon jsme měl uveden milně ale maximálku ne :-) A prosím Tě aspoň se registruj když už se tady oháníš nebo se aspoň podepiš to slušní lidé dělají.... :-!Znovu se zeptám jel si někdy s novým GP? ;-) pokud ne, tak vždy nakonec příspěvku připiš soudím něco o čem kuloví vím.... abych věděl, že si to můžu přečíst, ale mám to brát jako humorný text... To je něco jako, když slepý říká co vidí a dbá na mýty a fámy :-) Přeji hezký a ničím nerušený den ;-)-
"anonym" [84.244.83.XXX] 18.07.2007 02:00
« Re: Re: pravda
Ahoj, vzdycky sem byl zatim slusny, ale ty jsi opravdu * :)))) Zrychleni je ty idiote technicky parametr, ktery udava vyrobce, a nema to co delat stim, jestli sem stim jel. A to je prave to ocem je rec, ty jsi stim jel, mas ztoho skvely pocit, a proto pises nadhodnoceny udaj. Ten udaj nema co delat stim, jestli stim kdokoli znas jel. 2) dalsi vec je, ze odvadite neustale rec k necemu jinymu, k tomu ze lidi zavidi, a proto to pisou, apod. Ty proste nejsi schopnej priznat pravdu, a vymlouvas se nato, ze ti to lidi zavidej, a tim se utesujes. Staci si ty vase prispevky precist... nekdo neco rekne proti - "aaaa zavistivec". Takze fakt ti to auto nezavidim, protoze kdybych chtel, tak si ho koupim, ale protoze takovy auto nechci, tak ti ho nemam proc zavidet. Sere me to prave proto, ze auto je to pekny, a mam smysl pro spravedlonost. Proc se nato nevyseru.. mozna proto, ze bych byl rad, aby se natomto serveru vyskytovali slusni lidi, kteri sou schopni priznat chybu. Kazdopadne argumentace "proc se nato nevyseres" je typicka podle toho co sem psal vyse. To je asi jako kdyz te bude ucitel ve skole zkouset, ty mu budes placat naky blaboly on to po tobe bude chtit spravne. A ty mu jako aragument reknes, "proc se nato nevyseres". Jenom zastiras to, ze proste vis *. Ne ja, ale ty - ty ses majitel auta, a ani nevis, jaky to ma zrychleni. To ze si stim jel opravdu ale opravdu nezmeni fakt, ze 9.8 to neni, a nezmeni se to ani kuli tomu, ze nejsem registrovanej.-
neregistrovaný: "milý stydlín" [83.208.79.XXX] 18.07.2007 09:11
« Re: Re: pravda
To co z tebe padá prostě je výplod omezeného závistivce. Každý normální inteligentní jedinec by upozornil na chybu a dál to neřešil. Tady to ale vypadá, že je ta vteřina navíc hlavním smyslem tvého životního úsilí. Ostatní prostě mají vyšší cíle, smiř se s tím. :no:-
"-- skrytý --" 20.07.2007 22:43
« Re: Re: Re: pravda
Pánové řešíte tu stále jednu hloupost, já taky nevím za kolik zrychlí moje auto na 100 a ani kolik má podle TP max. Znám údaje z praxe... To mě stačí a pokud ty hodnoty neznám tak je zde prostě neuvádím... Závistivců je tu spousta a jsem rád že mám takovou "popelnici" kterou mi nikdo nezávidí... Diskuze jako tahle mě dokonale na týden odradí k pročítání dalších...
-
-
"-- skrytý --" 21.07.2007 21:42
« Re: Re: Re: pravda
Tak zaprve...ty a slusnost k sobe mate opravdu hodne daleko...za druhe...pokud vim Pechy tu nekolikrat psal, ze si udaj o zrychleni nechaval zjistovat ve FIATU.....co jeste vic chces?? Prijdes mi jako chlapecek co kdyz mu maminka nekoupi lizatko tak krici a dupe...Tak jestli te to uspokojuje tak kric a dupej....A jeste jednou.. i tvuj prvni prispevek NEMEL se slusnosti nic spolecnyho!!-
"anonym" [84.244.83.XXX] 22.07.2007 00:19
« Re: Re: Re: Re: pravda
to by me fakt zajimalo jak vis, co byl muj prvni prispevek ty chytraku. A otom to asi je.. plno kecu ale trochu uvazovat se vam nechce. Kdyz sem nekdy nebyl slusny jako ze nebyl tak se za to omlouvam, ale nejsem clovek ktery si potrpi na vytribeny chovani, a nemusel bysis to hned brat vsechno osobne, vzdycky slo jenom o podstatu a ne jakymi slovy jsem to vyjadroval. A proste sme se preli o jednu konkretni zalezitost, to je uplne normalni vec, tak nevysiluj s lizatkem, ja sem vzdycky jenom reagoval na nesmyslny zvasty. Myslim ze je celkem zrejmy kdo mel pravdu ;-)-
"anonym" [84.244.83.XXX] 22.07.2007 00:25
« Re: Re: Re: Re: Re: pravda
takze myslim ze muzem tuhle debatu v klidu a miru ukoncit a je to :) Vec se vyresila, to je hlavni. Jak rikam, i s 11.4 je to skvely auto :) Tak si ho uzivej Peachy a vsechny zdaravim, i zdanlkivy nepratele :-). Ahoj.-
"-- skrytý --" 22.07.2007 00:37
« Re: Re: Re: Re: Re: pravda
Ze si nepotrpis na vytribeny chovani je evidentni..ale ani slusny ti moc nevychazelo...me osobne nejde o to kdo mel pravdu, ale spis o to, ze napadat cloveka, ktery se evidentne snazi pravdy dopatrat mi prijde dosti "nechutny"....Mimochodem...co se tyce vety "to by me fakt zajimalo jak vis, co byl muj prvni prispevek ty chytraku"...zjisti si co je IP....
-
-
-
-
-
-
-
Richie11 18.07.2007 10:35
nemyslite??
meli by dat psani prispevku a hodnoceni jen pro ty co tu maji auto, profil si tu muze udelat totiz kazdy a pak tu rozdava 1 :no: :no: -
"-- skrytý --" 19.07.2007 10:25
Ok
Po mailu na Fiat mi byl sdělen údaj 11,4s . Všem se omluvám za 9,8s, ikdyž mi tento údaj byl několikrát sdělen a potvrzen. Všem děkuji za upozornění a všem děkuji za pomoc při hledání správného údaje. Přeji hezký den ;-) -
"-- skrytý --" 19.07.2007 10:30
ehm
teraz som pozeral stranku fiatu a tuto farbu tam v ponuke nemaju. Priplacal si si za cosi specialne, alebo to bola standardne v ponuke? -
"-- skrytý --" 19.07.2007 16:40
Kdybych tu měl auto tak dám 10 b.
Zdavim kdybych otce konečně donutil aby se mnou sestavil tu recenzi na naše Mondeo (mě je totiž 15 a vlastní auto ještě dlouho mít nebudu :-) ) tak bych ti dal 10 b. protože autíčko máš fakt pěkný sice mám osobně radši Focuse ST ale ta oranžová je fakt pěkná ;-) akorát některý fotky máš malinko mázlý :'-( -
"-- skrytý --" 20.07.2007 10:30
fiat vs. ostatní
mno tak ti musím říct, že si udělal velikou chybu. ty jsis koupil hezký auto, auto který se líbí i lidem, který si to nedokažou vysvětlit a pak ani přiznat. Proto je ta zavist o to zákeřnější. na všechny se vyser. Mně osobně spousta lidí říkavalo, proč maš Fiata. proč ne Golfa... a podobný nesmysle. Nemá cenu jím vysvětlovat, že si obě auta řídíl, viděl a srovnal tak, že to pro Golf nedopadlo. Musís říct, že máš hold fiatka no. Takovýho malinkýho na nakupy a tak... vůbec se nehadat. jen usmát, a s povzdechem nad tím jak ti scházi MASIVNÍ nedotáčivost a saze na kufru odejit. Punto sem řídil a ikdyž není tak dospělé, jako auta nižší střední všem TDI na okresce napráska na *. tomu věř i 2.0TDI odzkoušeno... jen tam musí bejt hodně zatáček :-)))) a špatnej povrch. to je pak na jistotu :-! he he miluju podceňovaní okolím, a tak 500 1.4T vidím spolu s Pandou 100HP jako solidní stroje na masáž Egoistických prasatek at uz v TDI nebo cemkoliv jinem. :-! at slouzi bez zavisti okoli. PS: kraj vysocina? ze?-
"-- skrytý --" 20.07.2007 12:13
« Re: fiat vs. ostatní
No já mam zkušenost trochu jinou. Když řeknu mam Fiat Punto, všichni, jé, no jo no apod. Pak když ho někdy vidí, či si sednou dovnitř a já je v tom svezu, jenom vidim, jak se jim protáhne ksicht, někteří uvědomělejší řeknou, hmm pěkný, prostorný...Někteří jen mlčí, než aby museli pochválit Fiata, poněvadž, když se řekne Fiat, každý si vybaví starý orezlý ,,klump''a myslí si, že to tak je a bude navždy. Narozdíl od VW si Fiat na nic nehraje!! A to je mi sympatické. -
"-- skrytý --" 20.07.2007 12:14
« Re: fiat vs. ostatní
tak to by ma zaujimalo ci toto bola pozitivna alebo negativna reakcia 8-s
-
-
"-- skrytý --" 21.07.2007 16:37
zrychlení
Myslim že je to uplně jedno,nejde přece o ten údaj,ale když už tak o praxi.Podstatné je jak zrychluje třeba z 60 na 100 nebo ze 70 na 120.Ne za kolik vteřin a setin to udělá z klidu...kolikrát v životě jste zrychlovali bez přerušení z nuly na sto? -
"-- skrytý --" 21.07.2007 22:11
Jen koukám
Koukám, že diskuse začíná mít dobré obrysy a řeší se zajímavé věci a pocity. Jinak dneska jsme nechal taťku projet okolo sebe s mým GP v otáčkách, protože hodně lidí mi říkalo, že zevnitř mají pocit, že především zvukově(ale nejen zvukově :-D) to nemůže být "jen" 1.4 a zvenku už vůbec ne. Díky skvělému výfuku, který není řešen jen koncovkou jsem byl sám překvapen jak vůz zní.... asi častěji až budu odjíždět nechám jedničku déle :-D hodně lidí se otáčí :-D -
Mexican82 23.07.2007 20:32
Spotreba
napadla ma jedna vec - preco davas do zakladneho prehladu spotrebu 6 litrov ked mas vedla v Recenzi majitele vozu - spotreba napisane 7,2.. je to dost podstatny rozdiel.. -
neregistrovaný: "DRTIKOL" [195.144.99.XXX] 26.07.2007 10:23
GP SPORT
PECHY
Tvé auto je prostě úžasné ! Vím o čem mluvím, protože mám stejný model se stejnou výbavou, jen s jiným motorem (1,9 MultiJet). Mám ten kus, který testovali zde na auto.cz a ten je v barvě červené. Jsem z toho auta úpně hotový nejen díky tomu jak vypadá, ale taky jak se chévá na silnici. Ať jezdí !!!! Čau -
neregistrovaný: "kohinodor" [195.91.54.XXX] 02.08.2007 23:51
spotreba
som majitelom GP od maja 2006.mam najazdenych 40tis.a zatial v pohode.spotreba sa mi pohybuje medzi 5.8 az 6.7lna100km,co si myslim ze je velmi slusna hodnota a to jazdim rychle a razantne.hodnota udavana vyrobcom je preto korektna a suhlasi s realitou.co sa fiatu tyka,klobuk dolu.podotykam nie som fiatista,od roku1992 som jazidil na vozidlach zn.Audi az doteraz.r.2006.konkretne som majitelom rovnakeho modelu ako Pechy,GP 1.4 16v Sport cerveny.nech mu fachci aspon tak dobre ako moje s pozdravom -
neregistrovaný: "VR" [77.237.138.XXX] 03.11.2007 09:42
Nádhera
Před dvěma měsíci jsem GP koupil manželce (1,2 Dynamic ,červená bolero). Jinak jezdím firemní Octavií 1,9TDI. Ale na svezení v GP se vždy těším jak malej kluk. To auto má prostě šmrnc ,Octavia a Fabia nejsou vůbec špatné auta ,ale proti GP je to nuda a to už vůbec nemluvím o Golfu. Tady se nesmyslně řeší zrychlení atd. já si myslím že pro to,na co je to auto určený je výkon naprosto dotatečný i v 1,2 a je k tomu přidaný naprosto úžasný vzhled na který v současné době nikdo nemá. Tvůj kus naprosto úžasnej. -
sportivo 14.11.2007 16:32
body za grande
no jo no je to fiat a je to grande ;-)
nie je čo riešiť je to za 10 máš ho sakt parádneho. tá oranžová mu sadne aj s tým SPORT-om. motor tam maš fakt bobrý.to že je surový,no mal som ho aj ja.teraz už mam nabehaných 5350 km a môžem povedať že je živý. ono dôjde aj k tomu že tam pôjde aj slovíčko dosť (dosť živý) :-) . Prajem veľa štasných km.
Ak si ešte nepozeral tak mrkni na moje. diky -
"-- skrytý --" 01.01.2008 15:08
Skělé auto.
Tohle auto se mi fakt líbí. Máš to za plnou. -
neregistrovaný: "tnt" [212.96.172.XXX] 06.01.2008 12:27
Dotaz
Čau uvažuju o koupi tohoto auta taky, a mám jeden dotaz. Kolik točí motor při 130 na šestku dík. -
-
-
"-- skrytý --" 14.01.2008 20:45
« Re: Re: hnus
Tak ne každej má to co se líbí všem a třeba taky ani nechce... ;-) Já jsem za mazlíka moc rad... :-) Vlak je taky fajn je tam hodně místa... ;-)-
neregistrovaný: "Cater" [91.127.44.XXX] 05.02.2008 19:50
« Re: Re: Re: hnus
Pechy gratulujem nádherné auto aj ja uvažujem o kúpe presne s tyým istým motorom.
Prosimta mohol by si mi povedat kolo otačok ti to točí pri 130 na 6. stupni. a pri 90km\h na 5. dakujem
-
-
-
-
"-- skrytý --" 19.01.2008 07:39
Fiátek
Fiátek je opravdu super.Nádherná barva a Italdesign - to nemá chybu.Určitě se za ním lidi otáčejí,viď? Slyšel jsem, že u prvních kousků byly nějaké problémy s před.nápravou, údajně tam mělo něco bouchat.Myslím si,pokud to vůbec byla pravda, že šlo jen o tzv. dětský neduh a že dnes už je vše vpořádku :-) .
Ať slouží ke spokojenosti. 10 bodů :yes: -
"-- skrytý --" 29.01.2008 21:47
Krasavec
Ahoj. Gratuluji k takovému krasavci! Grande Punto je skutečně povedené vozítko a tak lehké auto udělá tu stovku určitě pod 11. Tomu můžeš věřit. Původně jsem chtěl sice dát za auto 9, protože přece jen 70kW není zrovna díra do světa, ale na mini auto je to dobré a ta barva mu opravdu sluší :yes:
Koukni na moje a pochopíš :-) -
Novic (Porsche team/GT-R team) 19.03.2008 22:44
proc BMW X6
>:D >:D >:D >:D proc ma ta X6 maskovani??? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D-
David Silver 20.03.2008 07:29
« Re: proc BMW X6
>:D to myslíš tu line? >:D jinak X6ky jezdějí úplně čisté :yes: :-) viz Krkonoše...-
"-- skrytý --" 20.03.2008 08:33
« Re: Re: proc BMW X6
Opravdu nevím proč X6 měla přelepenej znak BMW a tu linii, ale za volantem seděl tak třicetiletej chlápek v modrý košili a eveidntně mu vadilo, že si ho fotim, protože, jak mě zahlíd, tak to sešláp jen auta předním ho brzdily natolik aby jsme ho dejeli podle výfuků 5.0... ;-)
-
-
-
kaaRS 11.04.2008 07:35
Super
Tohle punto je uplne uzasne. Strasne se mi libi! A ted jak je ta nova reklama na Fiat je tam ned na zacatku tohle same ale bile a to je bomba! At slouzi!!! :yes: ;-)-
"-- skrytý --" 13.04.2008 21:59
« Re: Super
Děkuji za chválu, ale první auto po, kterém jsme tajně snil byl Leon FR, kterého mas naproti domu jsme měli prodejnu Seatu a FR mě fascinovalo a když jsme se svezl s naftovou verzí už bylo skoro jasno, ale pak přišla fáze rozhodováni a v dané době to byl vůz pro mě drahý a rozdílnou částku jsem radši investoval…:-) Ještě nemám správný poměr příjmů k daným vazům..:-) Ať jezdi FR.... ;-)
-
-
filko 05.02.2009 16:00
Filkovo hodnocení
Tohle oranžové punto ti opravdu závidím. Vnější design je lahůdka, čert vem, že je to vlastně baby Maserati. Jestliže je Fiat Coupé Ferrari chudých, tohle je babyMaserati. Ačkoli je vnější design téměř jadrný, uvnitř fiat rozehrává nic nezaostávající kompozici. Skvělé sedačky a volant doplňuje klimatizace ala rádio a všemu nasazuje třešničku na dort nit v barvě laku. Tohle auto si říká o plyn až na podlaze a otevřená okna. Mimochodem, pokud nemáš šíbr, je to chyba. Auto bych nechal na pětipaprskových diskách a dal bych si před něj zahradní židli a kochal se. Drobností jsou budíky, které mi nepřijdou příliš čitelné ani hezké, stejně jako kaplička.
Toto auto patří na současný trůn kompaktů. Těžko bych vybíral mezi rokba79vým bílým a ColinXovým černým a tvým oranžovým. Každopádně naprosto nadčasové a grande punto ukázalo, kudy cesta vede. Pokud Fiat 500 pro slečnu, pak Grande Punto pro pána.
:yes: -
talio2 05.02.2009 16:32
ČB
ahoj, koukám že jsi fotil Punťo v ČB zřejmě před Gomelem,o cca 300m dál chodím do školy.Býváš v ČB často??-
Special-line 05.02.2009 17:21
« Re: ČB
No doufám že ne na stejnou jako já? >:D >:D Taky kousek od Gomelu. Co někdy zajít k Sidovi na pivo? >:D >:D-
-
Special-line 05.02.2009 17:57
« Re: Re: Re: ČB
To nevím kde je. Já bydlím na stavební průmce tam. Tak chodíme k Sidovi. Je tam dražší pivo ale s holkama je to ideální je to v tom baráku jak je herna Q7 přímo vedle Gomelu. Jak je tam ta Uniqa na těchto fotkách.
Ne tam nebudu byl sem minulej tejden kámošce.
No to je vždy potíž, je to kousek a stejně musíš autem...-
-
Special-line 12.02.2009 20:29
« Re: Re: Re: Re: ČB
Ne v Nerudovce. Přesně jak se kříží Nerudova a Jírovcova. To tvý zas nevím já kde je >:D Ono je tu hospod fakt spoustu takže někdy zkončíme i v london baru nebo v Budvar baru atd... Bysme mohli dát někdy nějakýho spicha ;-)
-
-
-
-
-
d.