Mazda 323 (1997)
19.7.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ludanek323". Toto auto jsem hledal a scháněl asi pul roku.Již před tímto vozem jsem vlastnil vuz značky…
Mazda 323 (ludanek323)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 04.08.09 12:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: heh
Pár jen tady u nás o kterých vím. Jinak bych to sem nepsal :-) .Sme jen lidé a každý se muže splést. Až pujdu k známému do servizu nechám si vypsat přesné modely , r.v. atd.Ono v tom množství a ruzných modifikací na přání zákazníka (státu) je u mazdy strašně moc. Posílám ti odkaz nebo si najdi ford lynx.Je to pro Austrálii.No a co vidíš? 323C. [odkaz]%3Fq%3Dford%2… -
"-- skrytý --" 03.08.09 17:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: heh
:-) :-) Já nepotřebuji od nikoho uznávat ,že mám přehled.Mám přehled,a hned jak bude čas vše ti najdu a napíšu.Vím ,že tu jezdí pár kusu s kotoučema (BA) už s výroby(323 C BA 1.8),ale nevím proč dokazovat něco o čem na 100% vím ,že existuje.Ty svou chybu ( nebo omyl )nepřiznáš,tak holt budu dokazovat. Co mi odpovíš potom nevím ,ale těším se na to. >:-[] >:-[] -
"-- skrytý --" 03.08.09 14:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: heh
Nedělám mrtvého brouka :-) mám i jiné povinosti :-) Asi tak 323BA se dělali s motorem 1.8 s kotoučovou brzdou do Holandska.Dá se to zjistit i dohledat.Stejně jako se dělali do Rakouska 121 s posilovačem řízení. Každý stát má své požadavky a přání.Jestli na tom trváš zjistím i jaké řady BA to jsou. Zatím ahoj. :yes: -
dochtor 26.07.09 14:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: heh
Ahoj, keď teda myslíš, dolož aspon jednu Mazdu 323 generácia BA z motorom 1,8 (zhruba z rokov 1994 - 1998), ktorá má vzadu kotúče z výroby. Môže to byť kľudne ktorákoľvek karoséria, teda F, S, C alebo HB.
Kľudne by som sa s tebou stavil o čokoľvek, akurát neviem ako by som to z teba dostal >:D ... -
"-- skrytý --" 24.07.09 20:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: heh
Ahoj ,pokud já vím tak od 1.8 by měla mít kotouče i vzadu.To ,že se nedělá 2.0 v6 Céčko vím taky.Kola mám v tech. psaný orig.14 ,ale jako dodatek až 16.Držím se ale zlaté střední cesty a mám 15.A mužu doložit ,že je spousta mazd 1.8 s kotoučema vzadu už z výroby :yes: -
dochtor 24.07.09 13:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: heh
Mazdy máš možno tri :yes: ale tie brzdy si doštuduj! Aj 1,8 má vzadu bubny, presne tie ako 1,5. Kotúče vzadu má akurát 2,0v6 ale to zas nemôže byť C, iba F.
Rozdiel v brzdách 1,5 a 1,8 nájdeš na predných kotúčoch. Na 1,5(podobne ako na 1,3) môžeš obuť 13" pneu, na 1,8 je najmenší dovolený rozmer 14". -
"-- skrytý --" 20.07.09 21:21
« Re: Re: Re: Re: Re: heh
Japonce máme doma tři :yes: MX-3,626-323C, ale otočím se za každým opravdu hezkým autem :yes: .Opravdu i za tou fábií ,když je hezky udělaná.Neuznávám tuning za peníze ,ale když si někdo udělá něco sám ,opravdu to umím ocenit ;-) Auto ti hodně napoví o jeho řidiči.Zatím dobrou. :yes:
Ja len, ze uz presiel rok :-)