Daewoo Leganza (1998)
29.4.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Goose86". Leganza byla zástupcem automobilky Daewoo ve střední třídě,v některých testech se uvádí vyšší…
Daewoo Leganza (Goose86)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
blowiik 09.04.08 16:54
« Re: Fotky navigace...
Nene myslim že jeto jenom tou tvojí obrazovkou v práci..jinak musim pochválit autíčko taky ho mám ale v olivově stříbrný.... jinak sem taky z prahy 8... takže kdybys někdy chtěl můžem dát mini srázek.. mám čas skoro kažej den tak písni na icq nebo mob... -
neregistrovaný: "LegaFan" [213.192.60.XXX] 21.03.08 02:11
« Re: Leganza
Motor 2.2 je fyzicky identicky s 2.0, jen je prevrtany a diky ridici jednotce ma zmenenou charakteristiku. Nicmene 2. generace Leganzy (od roku 2000 a vys, to uz se 2.2L motor tusim prestal delat) ma mj. snizen vykon o 5kW (kvuli lepsim emisim) a preprogramovanou ridici jednotku, takze min zere a ma lepsi zatah v nizkych otackach... -
neregistrovaný: "LegaFan" [213.192.60.XXX] 21.03.08 02:05
« Re: Ako je Leganza dobre auto, zistite, ked budete kupovat dalsie
Pekne a vystizne popsane... :yes: Akorat k tomu "...pruznym motorom (vraj od Lotus)..." - nevim sice, co konkretniho s tim mel do cineni Lotus, ale fakt je ten, ze motor byl komplet vyroben a sestaven v Melbourne (australsky GM - Holden) a lodi se to vozilo do Koreje, kde s eto jen montovalo. Jinak ten motor je hodne podobny motoru (rada dilu zamenitelna) z nemeckyho GM (Opel Omega). -
"-- skrytý --" 28.02.08 08:50
« Re: Re: Re: Leganza
Jo jo...budu muset nekdy vyzkouset,ja ji chtel puvodne taky,ale je jich hrozne malo a kdyz uz jsem nejakou objevil tak v ni byl plyn...ten ja fakt nesnasim...takze jsem hrabnul po dvoulitru...ten dvoulitr je nad 4000 taky koncert... ;-) -
scooter_x (AlkoholixXx) 26.02.08 22:01
« Re: Re: Leganza
Presne, vyssi otacky tomu vyhovuji vic, pod 3000 o nem skoro nevis. Od 3000 vys jednak uz pocitujes obsotjnou dynamiku na toto auto a hlavne zacina na Daewoo hooodne peknej koncert :-) Fakt, 2.2 nad 4000, to je krasa, to chce slyset! :yes: -
"-- skrytý --" 25.02.08 21:20
« Re: Leganza
No ja jeste 2.2 nejel...ale ma jen vetsi kroutak a o neco malo vetsi vykon,zvuk je moc hezky i u dvoulitru,hlavne ve vyssich otackach...nekdy mi ale prijde ten motor na tak velke a tezke auto slaby...je proste potreba ho vic tocit,coz mu vyhovuje... ;-) -
neregistrovaný: "RaicR" [194.149.106.XXX] 25.02.08 13:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: kvalita
Jeblo Ti? Na svoje auto odkaz nedáš, urážíš jiné(sám ovšem urážen být nesmíš viz.:"Tak se neurážej a mě taky.")
Že Ty máš takovou tu limuzínu s řidičem kde se pravidelně pořádají grupensexparty - MHD se tomu říká mám dojem!!! :yes: LOLku -
scooter_x (AlkoholixXx) 24.02.08 23:04
« Leganza
Ahoj, měl jsem možnost Leganzou jet a nutno říct, že mě mile překvapila. Ačkoli vůči Daewoo mám asi jisté předsudky (Kvůli Matizu a dalším...), Leganza mi je dost vyvrátila, aspoň z větší části. Jel jsem tedy s benzínovou 2.2kou, nevím jaký je rozdíl mezi ní a Tvým dvoulitrem, papírový ale téměř žádný. 2.2ka mě upoutala svým zvukovým projevem, krásně se poslouchala v celém spektru otáček a opravdu se mi ten její zvuk líbil! Dynamika byla taky na velmi solidní úrovni! Mno ať Ti Tvoje Leganza slouží a nemáš s ní žádný starosti! ;-) :yes: -
neregistrovaný: "filipko" [78.141.83.XXX] 06.12.07 11:10
« Ako je Leganza dobre auto, zistite, ked budete kupovat dalsie
Neviem, ci si niekedy najdem cas na napisanie recenzie, tak aspon prispevok.
Nikdy som na svoje auto nebol hrdy, pysny. Vzdy to bola, vplyvom okolia, iba Korea, iba Daewoo. Uz ked som kupoval Nexiu, priatelia ma odhovarali. Dokonca aj s Nexiou som bol spokojny. Za tu cenu spravila dobre sluzby, v nadcasovej vybave, iba sa trocha naklanala v zakrutach. Ale chlapcom rastli hnaty a zacali sa hadat, kto bude sediet vzadu. Po 4 rokoch doslo k rozhodnutiu kupit dalsie auto. Napriek spokojnosti so servisom, rozhodol som sa zmenit znacku a nekupit znova tu Koreu. Na autosalone som pavilon Daewoo poctivo obchadzal, ale nevedel som si nic vybrat. Vsetko to boli male auta a ak boli trocha vacsie a vybavene, ceny rastli prudko hore, alebo auta boli nepekne. Nakoniec, zo zufalstva, som vkrocil aj do pavilonu Daewoo a bola to laska na prvy pohlad.
Leganzu som kupil napriek odhovaraniu priatelov. Z beznej vybavy v tom case, autu chyba iba palubny pocitac, na automaticku prevodovku by sa neumerne dlho cakalo. kozu som nechcel. Servo riadenie prisposobujuce sa rychlosti, este ani dnes nepatri k standardtnym vybavam a dost sa za neho priplaca.
Leganza je velmi pekna limuzina (subjektivny dojem), s pruznym motorom (vraj od Lotus), ktory pochvalil nejeden, vraj odbornik. Auto je urcene na pohodlnu jazdu aj na dlhsie vzdialenosti, podvozok je maksi, dobre znasa nerovnosti, vyborne naladeny aj na jazdu pri vyssich rychlostiach po dialnici. Odhlucnenie by uz podla dnesnych meradiel nevyhovovalo, ale do 160 km/h je hluk priatelny. Ak vam nevadi hluk, nemate zly pocit ani pri jazde 180 az 200 km/h. Brzdy, ak sa o ne starate a vcas si menite brzdove dosticky, su v norme, aj ked dnesne auta su uz na tom lepsie.
Aerodynamika je vyborna, autu nevadia ani silnejsie poryvy vetra. Ci proti vam fuka silny vietor zistite az z veterneho rukavu na dialnici.
Najvacsia vytka smeruje na palubnu dosku, ktora sa po 8 rokoch, vplyvom tepla pod celnym sklom, zacala deformovat a zacala sa otvarat jej hrana. Asi som mal pouzivat celnu slnecnu clonu.
Ze ma Leganza svoje nesporne klady zistujem az teraz, ked si po 8 rokoch idem kupovat dalsie auto. Leganza nasadila latku velmi vysoko a velmi tazko sa mi vybera. Zial, z lacnejsich, azijskych automobilov, som nahradu zatial nenasiel. Samozrejme, kazde dnesne auto, s minimalne 2 litrovym motorom, je lepsie, ma lepsi tah, lepsiu dynamiku, brzdy, bezpecnostne prvky a rozne moderne vychytavka. Ale ak ste si zvykli na pohodlie Leganzy, dnes budete musiet siahnut hlboko do vrecka.
V Leganze, ak si mozem vybrat a nesoferujem, uprednostnujem miesto vzadu. Tak je tam pohodlne. -
"anonym" [88.100.71.XXX] 12.11.07 22:16
« Re: Re: Re: prosim te ....
Je to celkem jednoduchy...staci jezdit klidne...mimo mesto 90-100...zadny prudky zrychlovani ani brzdeni...a to jsem pulku cesty jel po dalnici...klidne mi never ale ja nemam duvod tady psat nejaky bludy a nejsem sam kdo ma u Leganzi takovou spotrebu... ;-) -
neregistrovaný: "ho.petr" [213.175.63.XXX] 07.09.07 19:19
« autoojetiny
Ahoj, jmenuji se Petr a jsem fotograf z časopisu Autoojetiny. Vzhledem k tomu, že se bude v některém z nadcházejících čísel o Leganze psát, rád bych Tě požádal o kontakt na někoho, kdo tohle auto vlastní a kdo by byl ochoten poskytnout ho(pochopitelně v přítomnosti majitele, k nafocení do našeho časopisu. Můj mail je ho.petr@seznam.cz Moc děkuji za odpověď. Petr